Casper niet. Hij weigert gewoon in de buurt te komen van alles wat hij niet kent en blijft het van een veilige afstand bekijken. Zijn gastgezin zegt dat ook als hij echt bang is dat ze hem op geen enkel agressief gedrag hebben kunnen betrappen. Geen gegrom, niks.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:47 schreef danosa het volgende:
Onze hond was ook geen kindjes gewend en deed zelfs een beetje raar als er dan een kindje was.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:05 schreef Rewimo het volgende:
Maar vanavond kon papa het niet laten om er ook even mee te spelen. En mijn fototoestel lag voor mijn neus
[afbeelding]
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:05 schreef Rewimo het volgende:
Hartstikke grappig, er zit een drive-in restaurantje bij, een autowasstraat, een benzinepomp en een lift. Christan was er een hele poos zoet mee. "Autofrietjes, mama!" (zo noemt hij de MacDrive)
Zou Christan Julian even willen leren hoe je jezelf moet vermaken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:53 schreef Rewimo het volgende:
Deze baan en Christans houten treinbaan zijn het speelgoed waar hij het meest mee speelt. Elke dag legt hij wel weer een nieuwe baan, hij kan er echt uren mee zoet zijn. Voor zijn verjaardag krijgt hij dan ook aanvullingen voor zijn houten baan, echt heel leuk spul is dat.
Ik was er nog ff... Heb net Pirates of the Caribbean voor de 6 miljoenste keer gekeken.... Zuchtquote:Op zondag 22 augustus 2004 02:27 schreef rena het volgende:
Ga toch maar slapenOok al is er nu niemand hier: weltrusten
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 03:09 schreef Spindizzy het volgende: Ik was er nog ff... Heb net Pirates of the Caribbean voor de 6 miljoenste keer gekeken.... Zucht
quote:Op zondag 22 augustus 2004 08:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Smoesjes ! Je kon niet slapen omdat je te opgewonden bent over Caspervolkomen begrijpelijk
Collapse? Maar eh, waar kan ik 'm benedenladen?quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:27 schreef moussy het volgende:
Het is gewoon collapse hoor
Toch wel verslavend ja.quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:34 schreef coolbabe het volgende:
http://www.gamehouse.com/supergames/ daar kun je de trial neerhalen
Die kan ik ook wel 300 keer achter elkaar kijkenquote:Op zondag 22 augustus 2004 03:09 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik was er nog ff... Heb net Pirates of the Caribbean voor de 6 miljoenste keer gekeken.... Zucht
quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:04 schreef Rewimo het volgende:
Mijn Spongebob is op
Mijnes ook, hij doet het nie meer.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:04 schreef Rewimo het volgende:
Mijn Spongebob is op
Hij doet et weer. Verslaafd hoezo?quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:08 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Mijnes ook, hij doet het nie meer.
Klinkt lekker, wij eten vanaaf lasagna met heel veel kaas.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:42 schreef Jessicaa het volgende:
Wat een stel meiden. Slaapt Janneke eindelijk is Bo er al 3 keer uitgeweest. 2 keer om te plassen en 1 keer om te poepen!!!!! Die luier was toch wel makkelijk
Ik ga dalijk koude pasta salade maken met tonijn. Lekker weinig calorien maar daar zit je wel lekker vol van. Komkommer zilveruitjes worteltjes paprika courgette erdoor beetje fritesaus, tonijn en pasta natuurlijk, beetje olijfolie en wat zout en peper en klaar. Jammie. O ik vergat de mais
In de bioscoopquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:04 schreef Syrena het volgende:
Ik baal trouwens dat Garfield the movie alleen in het Belgisch en Nederlands uit is...
Nee, je kon het spelletje waarschijnlijk een uur spelenquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:43 schreef daniman het volgende:
jee das balen Troel! Maar hoorde die tijd bij het spelletje zelf? Want dan zou bij pauze de tijd moeten stil staan!
Daarom heb ik ook al twee keer naar haar gevraagd: in Z & G en in Grote Buiken, maar niemand reageert.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:54 schreef Lois het volgende:
Even snel een vraagje tussendoor, ben nog druk aan het bijlezen:
Weet iemand waar Lily is? Is ze op vakantie? Is de internet afgesloten? We hebben toch al een tijdje niks meer gehoord en ik maak me zorgen.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:15 schreef rena het volgende:
[..]
In de bioscoopen draait hij s'avonds ook niet in het engels?
Verschrikkelijkquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:16 schreef Syrena het volgende:
[..]hij is kennelijk alleen in de nagesynchroniseerde versie uitgebracht, zowel in Belgie (maar dan met Belgische stemmen) als in Nederland. Balen !
Hij loopt wel zielig te doen hoorquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:26 schreef Sylvana het volgende:
hij vind het allemaal onzin en zegt dat ik melodramatisch reageer
en hij zegt: Ja, ik heb toch sms gestuurd, ja, ik had om 9 uur vanochtend sms gestuurd, om half 5 nog 1 en toen stuurde hij om 6 uur eindelijk wat terug
ja, zo denk ik er ook over, maar hij vind dat blijkbaar niet belangrijkquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:32 schreef rena het volgende:
[..]
Hij loopt wel zielig te doen hoorhet is toch normaal om contact te houden met je vriendin
![]()
Sylvana... denk je nu je dit terugleest niet iets van: wat moet ik eigenlijk bij hem? Dit klinkt nou niet echt als de ideale man/jongenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, zo denk ik er ook over, maar hij vind dat blijkbaar niet belangrijken hij vind rekening houden met de gevoelens van iemand anders ook niet belangrijk volgens mij
Of eerlijk zijn in een relatie
Of interesse tonen, en antwoorden op een vraag is ook errug moeilijk voor hem
Als ik wat aan hem vraag duurt het 10 minuten voordat hij antwoord geeft
Dat is nou het fijne van ouder worden, wij weten inmiddels wat je met dat soort kerels moetquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het niet leuk is om dit te horen te krijgen, maar: wees eerlijk tegenover jezelf!
Moet je dat er weer even inwrijven?quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:45 schreef Leah het volgende:
[..]
Dat is nou het fijne van ouder worden, wij weten inmiddels wat je met dat soort kerels moet
Geen energie in steken, gewoon!
Ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben niet oud en weet wat je er mee moet doen
Haha, ja!quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je dat er weer even inwrijven?
Some girls have all the luck.....quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben niet oud en weet wat je er mee moet doen
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:45 schreef Leah het volgende:
[..]
Dat is nou het fijne van ouder worden, wij weten inmiddels wat je met dat soort kerels moet
Geen energie in steken, gewoon!
Ze bedoelt vast en zeker ouder, als in ouder van een kindquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je dat er weer even inwrijven?
Dat heb ik ook wel, maar om dan zo raar te gaan doenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:49 schreef Lois het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik 2 smsjes krijg en daarna het verwijt dat ik niet gelijk reageer, ik ook ga steigeren en meteen helemaal niks meer van me laat horen.![]()
Ik ben ook heel blij dat ik geen 16 meer ben.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:49 schreef Leah het volgende:
Als ik dat dan zo lees is het alleen maar prettig toch? Dan neem ik de rimpels (om over de rest van het verval maar niet te spreken...) wel voor lief hoor!
ik stuur 1 smsje per dag en ik verwacht echt niet gelijk antwoord, maar als ik 's ochtends om 9 uur een smsje heb gestuurd en om half 5 nog niks heb gehad dan stuur ik er nog 1, en dan duurt het nog 1,5 uur voordat hij wat terugstuurt en nou hoorde ik net dat als ik dat laatste smsje niet gestuurd had hij gewoon helemaal niks gestuurd had, dus ik vind nou niet echt bepaald dat ik hem claimquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:49 schreef Lois het volgende:
Sylvana, sommige mannen/jongens houden alltijd wat afstand. Volgens mij, en dat is ook altijd wat mijn moeder me heeft voorgehouden, moet je iemand niet teveel "claimen". Dus geen 10 smsjes op een dag en meteen antwoord verwachten, sommige mensen hebben nou eenmaal iets meer vrijheid nodig en voelen zich anders gelijk gevangen.
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik 2 smsjes krijg en daarna het verwijt dat ik niet gelijk reageer, ik ook ga steigeren en meteen helemaal niks meer van me laat horen.![]()
Of juist nietquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:50 schreef Leah het volgende:
[..]
Some girls have all the luck.....![]()
Ik heb daar juist ook een discussie over gehad met een zeker iemand. Ik hou er ook niet van als mensen reactie van me verwachten als het niet belangrijk is.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik stuur 1 smsje per dag en ik verwacht echt niet gelijk antwoord, maar als ik 's ochtends om 9 uur een smsje heb gestuurd en om half 5 nog niks heb gehad dan stuur ik er nog 1, en dan duurt het nog 1,5 uur voordat hij wat terugstuurt en nou hoorde ik net dat als ik dat laatste smsje niet gestuurd had hij gewoon helemaal niks gestuurd had, dus ik vind nou niet echt bepaald dat ik hem claim
Nee?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:55 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS heb je gelezen dat ze die duiven gaan vergassen in Lelytown
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:56 schreef coolbabe het volgende:
LadyS! Denk aan je hart, tel tot 100 en probeer het morgen opnieuw
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:58 schreef Luchtbel het volgende:
Jah in het centrumomdat ze bij de mensen op de gallerijen poepen
Belachelijk
Hm, dat van dat uitmaken heb ik me nu ook voorgenomen... na dik tien jaar gezeik met kerels.quote:Op maandag 23 augustus 2004 07:27 schreef Sylvana het volgende:
Mgguh
Vannacht amper geslapen, hele tijd liggen piekeren en vandaag gaan we dus niet naar elkaar toe, heb geen zin om de hele dag thuis te gaan zitten piekeren en me te vervelen, dus nou ga ik met een vriend naar Apeldoorn om te winkelenHij had al een hele tijd geleden gevraagd of ik een keer mee wilde, dus dan doe ik dat vandaag maar
En dan kijk ik van de week wel ff hoe het met Stu op msn gaat, of hij nog steeds zo doet en dan spreken we misschien zaterdag ff af om te kijken hoe het gaat, maar ik had me dus ook een heel ander begin voorgesteld
En ik laat het echt niet meer zo ver komen als bij me ex, daar heb ik het pas na 5 maanden mee uitgemaakt en dat had ik eigenlijk na 2 weken al moeten doen
Ja...hij wou ook bezoekrecht en alles en dat was vastgesteld op 2 uur per maand en dan nog met toezicht...quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:32 schreef Rewimo het volgende:
Clauwheee, heeft hij Isra erkend?
Het giet hier ook
Ai, dat komt nu dus wel heel slccht uit, die erkenningquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja...hij wou ook bezoekrecht en alles en dat was vastgesteld op 2 uur per maand en dan nog met toezicht...
Ja, daar moet je toch niet aan denken... Vreselijk!quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:34 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben zo kwaad hè..want hij heeft verdorie de troef in handen...en als er niemand mee werkt kunnen we het wel shaken hier met z'n allen. Dan blijft ze voor altijd daar. Nou die gedachte maakt mij (en mij niet alleen) verschrikkelijk ziek
Ja inderdaad..maar dat speelt nu al sinds Isra weg is door mn hoofd. Ik blijf positief, maar steeds zegt er een stemmetje in mn hoofd dat het verdomd moeilijk wordt om dr terug te zien...Als het OM dit ook al als de laatste kans ziet...quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ai, dat komt nu dus wel heel slccht uit, die erkenning
Ja klopt, zoiets stond erbij idd! Een soort van bliksemacties! Het is wel fijn dat de mensen uit de buurt zo met jullie begaan zijn hé!quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:43 schreef clauwheee het volgende:
Ja er zijn meerdere mensen in Nederland (en echt, géén familie!) die zo met ons zijn begaan dat ze acties willen opzetten om dr terug te halen enzo...heel lief maar ik denk ook heel gevaarlijk...
Ja vriendje zegt dat ie daar ook al heeft gekekenquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:51 schreef poemojn het volgende:
Er komen ook wel eens detectivebureaus in het nieuws die ontvoerde kinderen opsporen en terughalen, zoals bijv http://www.llobera.nl/home2-ned.html. Kennen jullie het bestaan daarvan?
Ja klopt, die bedoelde ik!quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:59 schreef clauwheee het volgende:
Zabb ik heb het stuk in de Tubantia net gelezen, bedoelde je die?
Eh is gewoon een simpele keuken van ikea. Maar de kleur vonden we zelf erg leuk. (de verf gaat er wel een beetje af, daarom is die nu ook uit de handel gehaald daar ) En de tegeltjes zijn gewoon de simpelste vierkante tegeltjes van de bouwmarkt en dan met witte voegenquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:37 schreef Sugar het volgende:
Jessie!
Volgens mij heb jij een superkeuken! Op die foto van Janneke in dat schattige setje, zie ik héle leuke kastjes en tegeltjes! Ben jaloers!!!!!![]()
Ik heb het zoo koud hier!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:18 schreef clauwheee het volgende:
Curryweer is hier ook gearriveerd
Ik heb het ook koud..en vriendje ook, en dat zegt echt wel wat!quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:25 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik heb het zoo koud hier!!Dit is ook geen weer!
Ben aan het werk, zit momenteel 's morgens op een andere plek waar ik minder opvallend kan Fok!kenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:30 schreef Jessicaa het volgende:
Heeeeeeeee Rewimo is er ook weer
Ik fok gewoon onder de neus van mijn collegaquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben aan het werk, zit momenteel 's morgens op een andere plek waar ik minder opvallend kan Fok!ken
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik fok gewoon onder de neus van mijn collega
Alleen las ie dus net mijn active topcislist, en waar valt uitgerekend zijn oog op ?!
Dit: Heren: waar masturberen jullie mee?
Hij leest dat (hardop) en zegt tegen mij: En?? Wat gebruiken ze dan? Ik:Weet ik niet, zal het zo eens lezen.... (gelukkig weet ie niet wat My Active Topics inhoudt
![]()
![]()
)
Met ons is het goed maar we hebben geen leuke vakantie gehadquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Hoi Lily, we vroegen ons gisteren nog af waar je wasHoe is het met jullie, en hebben jullie een fijne vakantie gehad?
wat is dat toch altijd een ellende bij die zaak...quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:33 schreef Zabb het volgende:
De eerste keer stond er zo'n lange file voor de parkeerplaats dat we maar weer naar huis zijn gegaan.
Het was vandaag ook best wel druk, maar ben wel goed geslaagdquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:33 schreef Zabb het volgende:
Oeh Rena, wij zijn zaterdag ook naar de IKEA geweest. Twee keer eigenlijk. De eerste keer stond er zo'n lange file voor de parkeerplaats dat we maar weer naar huis zijn gegaan. We zijn toen rond 5 uur weer gegaan en toen was het een stuk rustiger!!
Eh... goeie vraagquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:36 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja dat las ik laatst op de ikea-site dat daar ook eentje kwam Rewimo! Wanneer gaat ie open dan??
Omdat mijn kamer heel erg kleurig is, doe ik de accessoires met wit en zilver enzo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:31 schreef clauwheee het volgende:
Wat hebbie gekocht??
Het wordt heel leukquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:56 schreef clauwheee het volgende:
Leuk rena! Kan niet wachten om het totaalplaatje te zien!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:00 schreef Luchtbel het volgende:
Dat tafeltje heb ik ook Rena, 3x zelfs en hij is overal leukbadkamer, slaapkamer, woonkamer
quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:26 schreef Sylvana het volgende:
eerst ff bij mcdonalds wezen eten
quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:20 schreef Luchtbel het volgende:
Nog een keer zoenen![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:37 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik heb al een half uur de slappe lach om een fles van Jolie, namelijk zo 1...
[afbeelding]
Ben ik de enige die vind dat ze een beetje frappant van vorm zijn![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:43 schreef Luchtbel het volgende:
Gelukkig Clauwheee ben ik niet de enige
Vooral dat de dop tevens een speeltje is 'die u altijd bij u heeft' vind ik nogal dubbel
Misschien kun je hem daar ook voor gebruikenquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:43 schreef Luchtbel het volgende:
Gelukkig Clauwheee ben ik niet de enige
Vooral dat de dop tevens een speeltje is 'die u altijd bij u heeft' vind ik nogal dubbel
Dat zou er al in moeten zitten hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:44 schreef Luchtbel het volgende:vertel het dan maar niet
Maar euh, hoe moet ik eigenlijk een gat in die speen prikken?
Had Julian zeker laten liggen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:11 schreef Sylvana het volgende:
ja, ik moest wel fftoen me ma vroeg wat ik met een flesje op me kamer moest
jaquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Had Julian zeker laten liggen?
Nopes Wel dat we nog steeds hetzelfde huisje het leukst vinden.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:42 schreef Rewimo het volgende:
Heb je al huizennieuws, Troel?
Dank je!quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:42 schreef Troel het volgende:
Rena, die spiegel is mooi!
Nou zegquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:10 schreef daniman het volgende:
mijn foto's staan al wel in de computer maar nog niet online. Dat doe ik morgen of overmorgen. Als ze er staan laat ik het weten!
trouwensvertel ik tijdens het eten dat ik katten krijg... zegt mijn moeder dat het leuk voor me is, alleen dat ze er niet op wil passen omdat ze daar niet van houdt, zegt mijn broer dat omdat zijn verloofde er allergisch voor is dat ze dan niet vaak bij mij op bezoek kunnen komen... en vervolgens gaan die twee allemaal nadelen van katten opnoemen (bank die kapot wordt gekrabt, overal haren)... mijn vader reageerde gelukkig wat enthousiaster.
het verloop van de reis was als volgt:quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:10 schreef rena het volgende:
[..]
Dank je!
Daniman, welkom terug, een goede reis gehad?
We waarschuwen je wel als we wat beginnen te vermoedenquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop niet dat ik ook zo'n moeder word...
Wat verdrietig.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg net te horen dat mijn ex een van mijn katten gaat laten inslapen.
Graagquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
We waarschuwen je wel als we wat beginnen te vermoeden
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg net te horen dat mijn ex een van mijn katten gaat laten inslapen.
ik heb het dier nu een half jaar niet meer gezien en ik zal hem dus ook nooit meer terugzien.
lieve wimpy bedankt voor al je liefde en warmte, ik zal je nooit vergeten
en nu maar hopen dat ik het gevecht om mijn andere kat wel ga winnen en dat niet weer de dood me voor is.....
't Is of ik de mijne hoorquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:24 schreef Spindizzy het volgende:
En je bent al zo smerig in het huishouden.
Ik die van die van mij ook niet. Ze heeft ze allemaal zelf gehoudenquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Tja, ik heb haar schoonmaakgenen niet geërfd.
Ach ik negeer het zoveel mogelijk. Ene oor in en het andere uit. Ik bel gewoon minder en minder.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:30 schreef daniman het volgende:
trouwens Spindizzy, als je moeder echt zo praat is dat ook niet echt iets om vrolijk van te worden
He, ben jij toch stiekem mijn zusquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:24 schreef Spindizzy het volgende:
Ik kan nu al voorspellen wat mijn moeder gaat zeggen als ik over Casper vertel:
"Een hond!?! Tsk, wat moet je nou met een hond? Die moet er drie keer per dag uit hoor! En dan heb ik het nog niet eens over de haren... Brrr, die haren!!! En jij denkt dat dat goed gaat, een hond en een kind. Waarvan ik nog steeds niet snap wat je nou met een adoptiekind moet. Die eindigen toch op het dievenpad. En hoe moet dat dan met die katten? Heb je die gore katten nog? Hoeveel had je er ook alweer? Acht ofzo he... God, wat zullen die krengen verharen. En je bent al zo smerig in het huishouden. Zal een lekkere gore zooi worden bij jou met een hond erbij. Oh, weet je wie er dood is?" Blablabla![]()
Mijn moeder is gewoon met dr schoonmaker getrouwdquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik die van die van mij ook niet. Ze heeft ze allemaal zelf gehouden
Ik met de mijnequote:Op maandag 23 augustus 2004 21:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn moeder is gewoon met dr schoonmaker getrouwd![]()
nee, maar ja, ik ben bang dat hij me ook niet meer zal herkennen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Lady-wrb, wat vreselijk verdrietigMag je ook niet afscheid komen nemen?
Niks, dat moet ie zelf maar gaan verzinnen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:12 schreef Troel het volgende:
Wat moet je nou aan je vriend vragen als kadootje voor als je een jaar samen bent?
ik denk dat dan Oana, het meisje van wie de kat is, boos zou wordenquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:09 schreef moussy het volgende:
Kon je die kat niet voor me meenemen???
Dat is maar tijdelijkquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:17 schreef daniman het volgende:
[..]
ik denk dat dan Oana, het meisje van wie de kat is, boos zou worden![]()
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:20 schreef moussy het volgende:
Nou dan wens ik nog altijd maar een main coon of een bosmuts
Verander de eerste [img] even in [img=550] dat scheelt al een hoop.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:17 schreef daniman het volgende:
-edit- sorry trouwens iedereen voor de verpesting van de layout... ik vond het alleen even te veel werk om alles te resizen... (ik heb ongeveer 250 foto's gemaakt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |