abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56118222
hehe klinkt leuk, ga na mn tentamens ook zeker zo'n proefles nemen in Leiden.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_56122980
@ borbit: hoe duur is het dan?

@mustard_man waarom wacht je tot na je tentames, tis echt niet zo dat je je arm gaat breken ofzo hoor
pi_56128517
Nee dat snap ik ook wel maar ik heb het op dit moment nogal druk met deadlines e.d. vandaar
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_58517487
En nog meer mensen aan de krav maga? Ik wil in september beginnen in breda, bij m'n ouders in de regio wordt het niet gegeven.. En ik zit amper meer in breda dit (school)jaar..
pi_61143178
Ok, nu heb ik het lang genoeg uitgesteld. Ik wil graag morgen een proefles doen in Leiden maar volgens de site moet aanmelden blijkbaar via de mail. Denken jullie dat het een probleem is als ik nu een mail stuur en ook gewoon zonder bevestiging morgen kom opdagen?

edit: Wat zijn overigens de kosten van Krav Maga als je elke week gaat?
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:40:22 #106
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61144027
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:06 schreef Mustard_Man het volgende:
Ok, nu heb ik het lang genoeg uitgesteld. Ik wil graag morgen een proefles doen in Leiden maar volgens de site moet aanmelden blijkbaar via de mail. Denken jullie dat het een probleem is als ik nu een mail stuur en ook gewoon zonder bevestiging morgen kom opdagen?

edit: Wat zijn overigens de kosten van Krav Maga als je elke week gaat?
Staat dat niet op de site van de vereniging? Ik betaal (da's niet in leiden) 25 euro per maand voor 1x per week, en 35 euro per maand voor 2x per week. Je kunt gewoon heengaan, meedoen moet altijd wel kunnen en anders kun je wel eerst aan de kant zitten meekijken hoe het gaat.... ook leerzaam.
Het kan je allemaal de kop niet kosten. Als je besluit door te gaan, dan ja wel ff eenmalig een tok, misschien nieuwe binnengymschoenen?, krav maga broek en krav maga t-shirt (een tip: ik zou gelijk twee shirts nemen want dan kan altijd eentje gewoon rustig met de normale was mee en hoef je je t-shirt niet allemaal binnen een dag te wassen en te drogen enzo).. Maar t is allemaal tientjeswerk.
pi_61162527
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Staat dat niet op de site van de vereniging? Ik betaal (da's niet in leiden) 25 euro per maand voor 1x per week, en 35 euro per maand voor 2x per week. Je kunt gewoon heengaan, meedoen moet altijd wel kunnen en anders kun je wel eerst aan de kant zitten meekijken hoe het gaat.... ook leerzaam.
Het kan je allemaal de kop niet kosten. Als je besluit door te gaan, dan ja wel ff eenmalig een tok, misschien nieuwe binnengymschoenen?, krav maga broek en krav maga t-shirt (een tip: ik zou gelijk twee shirts nemen want dan kan altijd eentje gewoon rustig met de normale was mee en hoef je je t-shirt niet allemaal binnen een dag te wassen en te drogen enzo).. Maar t is allemaal tientjeswerk.
Ik heb onderhand een mail terug, contributie = 45 euro per maand, best prijzig maar daar val ik niet zo overheen. Ik kan vanavond gewoon meedoen met de les
Moet wel even binnengymschoenen van mn huisgenoot lenen nu, en als de les me bevalt uiteraard zelf even aanschaffen.
Heb er zin in
pi_61178400
Het was echt leuk, aardige mensen ook daar. Het was wel echt intens en ik zweette me echt het apelazerus. Vond het niveau best hoog gelijk maarja dat heb je nou eenmaal als je gewoon een les meedraait. Mijn sparringspartners hielpen me gelukkig wel telkens met uitleggen en tips etc.
Ik heb een inschrijfformulier meegenomen en doe volgende week wellicht weer mee.
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:53:12 #109
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61271393
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Ik heb onderhand een mail terug, contributie = 45 euro per maand, best prijzig maar daar val ik niet zo overheen. Ik kan vanavond gewoon meedoen met de les
Moet wel even binnengymschoenen van mn huisgenoot lenen nu, en als de les me bevalt uiteraard zelf even aanschaffen.
Heb er zin in
Hoe beviel het?

EDIT:Pardon, niet goed gekeken. Maar mooi dat het beviel. En ja dat niveauverschil dat houd je, maar het is juist leerzaam om niet alleen met beginners maar ook met de gevorderden te sparren; de tips die ze geven zijn erg waardevol.
pi_61284097
Ik vind Krav maga niet zo heel interessant eigenlijk..
tis vast wel hard enzo.. maarsomehow kon het me niet echt boeien..

tis soms ook vechten met een geweer in de hand
Seeking freedom ...
Seeking the open seas ...
  maandag 1 september 2008 @ 19:07:17 #111
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61299162
quote:
Op maandag 1 september 2008 08:36 schreef BramMatthijssen het volgende:
Ik vind Krav maga niet zo heel interessant eigenlijk..
tis vast wel hard enzo.. maarsomehow kon het me niet echt boeien..

tis soms ook vechten met een geweer in de hand
Ik vind het mooie eraan dat het zo erg op de praktijk gericht is. Bepaalde onprettige situaties die ik heb meegemaakt (ruziezoekende boerenjongens in de discotheek, een groepje dreigend overkomende allochtonen in een zijstraat in de binnenstad van Den Haag, iemand die op een parkeerplaats zomaar mijn autodeur opentrekt)... hoe je je dan toch behoorlijk kunt verweren komt allemaal aan bod.
Heel goed voor het zelfvertrouwen. Ik vind Krav Maga in dat opzicht nuttiger dan bv karate (ook een paar lessen gedaan). Maar goed het is maar net waar je een vechtsport voor beoefent natuurlijk.
Ik wil me goed kunnen verweren, en dan is KM een goeie.
pi_81959537
Ik zie dat in Groningen fit4all ofzo het aanbied en Balilli in Vinkhuizen Binnkort maar eff kijken ..en gaan lessen.. Wie nog meer?
Hey gast? ...Ja? ....Bek houwe..
pi_97504348
Ik beoefen trouwens al een tijdje CKM (commando krav-maga. )

Erg leuke sport!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:01:09 #114
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_97554187
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:10 schreef Gro251 het volgende:
Ik beoefen trouwens al een tijdje CKM (commando krav-maga. )

Erg leuke sport!
wat is het verschil met gewone KM?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_97616297
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

wat is het verschil met gewone KM?
Met CKM heb je ten eerste minder examens (level 1 , 2 , 3 , 4, enz) Dus niet 1.1 of 1.2 waar je steeds weer geld voor moet lappen. En ik geloof (weet het niet zeker) dat CKM nog meer to the point is en nog effectiever is. Ook zit het commando aspect meer in de warming ups enzo (gedicsiplineerd opdrukken en veel meer van die ongein). Ik moet zeggen dat het erg leuk is maar je moet geen watje zijn.
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:40:54 #116
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_97617203
Niet iedereen mag zomaar CKM doen toch?
pi_97634403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet iedereen mag zomaar CKM doen toch?
niet als je een strafblad hebt. Levels 6 t/m 8 oid. zijn gehein en worden alleen maar aan special ops gegeven ofzo. Maar ik heb me even verdiept in CKM en...zo geweldig blijkt het niet te zijn..De oprichter blijkt een fraudeur te zijn en intructeurs volgen een kampje van 4 dagen en zijn dan al gecertificeerd in level 1 en 2. Beetje raar en zet me aan het denken. Ik denk dat ik binnenkort een KM les ga doen kijken wat er anders is. Zo kapot als ik er van was ben ik niet meer...

ik ga wss KravMaga proberen dus.

Hier linkje over die gast: http://www.fakeselfdefens(...)-action-lawsuit.html
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:30:20 #118
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_97639710
KM is hartstikke tof. Ik kan het je van harte aanbevelen.

Als ik het goed gezien heb (ik zit er zelf niet): Balili geeft inderdaad KM, maar wel vaak: 2x per week. Op zich niet verkeerd om zo snel routine op te bouwen maar 't kost je dus wel altijd 2 avonden per week. En dat vereist wel, eh, commitment.
pi_97651320
klopt maar twee avonden is wel het minimale wat ik wil. Ik heb commitment dus dat is geen probleem. Waar train jij ?
pi_106570094
Of het zinvol is om dit nog te vragen zal ik snel genoeg weten :)

Ik overweeg ook om Krav Maga te gaan doen in Den Haag. Nu heb ik hier negatieve dingen gelezen. Op de site vind ik 3 locaties in Den Haag waar les wordt gegeven. Om welke locatie ging het?

Den Haag - GREA
Den Haag - Sportschool HSW
Den Haag - Macafici

Iemand nog andere ervaringen over 1 van de bovengenoemde scholen?

Bij voorbaat dank!
pi_116064368
Misschien nog een leuk artikel voor mensen die aan KM willen gaan doen en (nog) niet precies weten wat het inhoud:

http://plazilla.com/krav-(...)-zelfverdegingssport

quote:
Of het zinvol is om dit nog te vragen zal ik snel genoeg weten

Ik overweeg ook om Krav Maga te gaan doen in Den Haag. Nu heb ik hier negatieve dingen gelezen. Op de site vind ik 3 locaties in Den Haag waar les wordt gegeven. Om welke locatie ging het?

Den Haag - GREA
Den Haag - Sportschool HSW
Den Haag - Macafici

Iemand nog andere ervaringen over 1 van de bovengenoemde scholen?

Bij voorbaat dank
!

Ik heb ervaring met Sportschool HSW en train in Spijkenisse. Of het wel of niet duur is weet ik niet, omdat het de enige KM-school in mijn omgeving is, maar ik vind de lessen altijd erg goed. Inhoudelijk goed op het niveau met vooraf goede warming-up en aandacht voor de conditie. Regelmatig ook scenarios (buiten, in het donker, enz.)
pi_146455732
advies gevraagd. ik ben geïnteresseerd om Krav maga te gaan doen en vraag me af welke school als goed staat aangeschreven. In mijn woonplaats is Krav maga VLC actief. Is dat een goede school? Andere scholen in de buurt zijn o.a. retzef. Alvast bedankt voor het beantwoorden hiervan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')