das toch goedquote:Op zondag 5 december 2004 22:41 schreef Suijk het volgende:
Real 0-0 tegen Villarreal... matig hoor.
Jawel, maar de spanning gaat er een beetje af.quote:
wat echt spannend is, is de manier waarop Barça wint, en met hoeveel verschilquote:Op zondag 5 december 2004 23:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jawel, maar de spanning gaat er een beetje af.
Nee hoor, schrijf maar lekker door. Heb totzover bijna alles denk ik gelezen.quote:Op maandag 6 december 2004 09:56 schreef jojomen4 het volgende:
Hoop dat niemand last heeft van m'n stukjes over CádizAnders zou ik een nieuw topic ofzo moeten openen voor 1 clubje of Segunda Division waar niemand in zou kijken behalve ik..
![]()
Dat is bullshit, al is Villareal wel een leuk team met veel Argentijnen en Latijns Amerikanenquote:Villarreal moet je niet onderschatten, is qua team wel gelijkwaardig aan Real.
Cádiz moet je in de zomer bezoeken man! Mooste strand van Spanje en meest vriendelijke mensen die je in Spanje kunt vinden.quote:Op maandag 6 december 2004 13:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is bullshit, al is Villareal wel een leuk team met veel Argentijnen en Latijns Amerikanen
En je stukjes mag je blijven schrijven en als ik nog langer in Spanje blijf(is nog niet zeker) dan staan Cadiz, Poli Ecijdo, Murcia, Ciudidad de Murcia, Levante, Recreativo Huelva, Almeria, Malaga, Valencia en Atletico zeker op mijn lijstje om te bezoeken
Okquote:Op maandag 6 december 2004 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mooiste stranden heb je een kilometer of 200 kilometer naar het oosten toe voorbij de provincie van Malaga en voor de provincie van Almeria
Hou op zeg! Kan nie mooier zijn dan Cádiz!quote:Op maandag 6 december 2004 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Granada
Vanuit Granada is het nog wel een stukje rijden naar het strand (150km?)... of bedoel je dat daar de vriendelijkste mensen wonen? Niet echt gemerkt namelijk... ook niet echt onvriendelijk trouwens.quote:Op maandag 6 december 2004 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Granada
Als je nu doorgaat mnet het schrijven over Cádiz en niet over Real, dan vind ik je veel beter te pruimenquote:Hoop dat niemand last heeft van m'n stukjes over CádizAnders zou ik een nieuw topic ofzo moeten openen voor 1 clubje of Segunda Division waar niemand in zou kijken behalve ik..
![]()
60 kilometer ongeveer en 30 naar de sneeuwquote:Vanuit Granada is het nog wel een stukje rijden naar het strand (150km?)... of bedoel je dat daar de vriendelijkste mensen wonen?
Volgens mij was de laatste keer '85/'86.quote:Op dinsdag 7 december 2004 07:08 schreef Smeich het volgende:
[..]
Als je nu doorgaat mnet het schrijven over Cádiz en niet over Real, dan vind ik je veel beter te pruimen
Om terug te komen op die shirtjes van toen, ik meen te herinneren dat ze begin jaren 90 nog in de PD speelden. Als ik wat tijd heb zal ik eens zoeken naar die opvallende shirtjes van toen.
In 93 volgens mij..quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Volgens mij was de laatste keer '85/'86.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |