abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23628295
Belletti was vorig seizoen de beste rechtsback in de PD, daarom kocht Barcelona hem ook. En Edmílson speelt als verdedigende middenvelder bij Barça en deed dat tot zijn blessure prima. Veel voor betaald ook, die willen ze echt wel houden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23629525
Hoeveel hebben ze voor Sylvinho, Beletti en Edmílson betaalt? En hoe lang staan ze nog onder contract.

P.S. Ook voor Kluivert en Overmars hadden ze veel betaalt en die mochten ook transfervrij weg, dus dat zegt niet veel

P.S. 2: Edmílson heeft amper gespeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23630197
edmilson is dan ook al een tijdje geblesseerd.
pi_23630941
Ja dat schreef ik. Maar bedankt voor je nuttige bijdrage
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 29 november 2004 @ 10:15:32 #255
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23638281
Cádiz komt eraannnnnnnnnnnnnnnnnn

Dit weekend weer gewonnen 0-2 tegen de nummer laatst, staan op het moment op de 2de positie met maar 3 punten achterstand op de nummer 1. Hoop dat ze het dit jaar wel vol kunnen houden en na de "winterstop" door kunnen blijven stomen

Dat zou gewoon zo verschrikkelijk vet zijn Volgend jaar met de "groten" mee mogen doen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_23645862
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel hebben ze voor Sylvinho, Beletti en Edmílson betaalt? En hoe lang staan ze nog onder contract.

P.S. Ook voor Kluivert en Overmars hadden ze veel betaalt en die mochten ook transfervrij weg, dus dat zegt niet veel

P.S. 2: Edmílson heeft amper gespeeld
Ze zijn alle 3 deze zomer gekomen en met name Edmílson heeft wat miljoenen gekost. En dat hij amper gespeeld heeft is nogal wiedes ja, als je zwaar geblesseerd raakt.

En Kluivert en Overmars zaten er toen al jaren, dat is een verschil.
www.thuisuiteten.nl
pi_23645968
quote:
Op maandag 29 november 2004 10:15 schreef jojomen4 het volgende:
Cádiz
die hadden mooie aparte shirtjes toen ze op het hoogste niveau speelden!
  maandag 29 november 2004 @ 16:08:35 #258
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23646230
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:57 schreef Smeich het volgende:

[..]

die hadden mooie aparte shirtjes toen ze op het hoogste niveau speelden!
Foto? Zal wel voor mijn tijd geweest zijn

Tis trouwens al een lange tijd dat ze niet in de PD spele dus waarschijnlijk wel voor mijn tijd ja
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_23648282
quote:
En Kluivert en Overmars zaten er toen al jaren, dat is een verschil.
Worden ze daar goedkoper door?
pi_23650679
Jij wilt het niet begrijpen geloof ik.

Een club zal sneller geneigd zijn spelers van de hand te doen die er al een paar jaar zitten en die zwaar op de begroting drukken, dan spelers die net één seizoen bij de club zijn en gewoon voldoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_23650935
Worden ze daar goedkoper door? Zo moeilijk is het volgens mij niet om die zin te begrijpen?
pi_23651081
Ja natuurlijk worden ze daar goedkoper door, omdat het contract dat afgekocht moet worden niet lang doorloopt, en de club dus geen keuze heeft. Of nu minder vangen, of helemaal niks aan het eind van het contract.
pi_23651180
Het gaat erom of ze goedkoper worden voor Barcelona. En aangezien ze Overmars, Kluivert en vele andere ook opruimen kan dat ook gebeuren met Edmílson of Beletti als die niet bevallen.

pi_23651206
Het gaat er toch niet om of ze goedkoop zijn... Jij wilt dat die spelers verkocht worden, ik zeg dat ze dat niet snel zullen doen omdat ze er pas een seizoen zitten en voldoen en vervolgens kom jij met Kluivert en Overmars aan.
www.thuisuiteten.nl
pi_23651460
Hoeveel wedstrijden heeft Edmílson gespeeld in het Azulgrana om te weten of hij voldoet?
pi_23651612
Misschien is het in zijn geval even afwachten nog, maar het is een aankoop van de heren zelf, dus zal hij ook het nodige krediet hebben. Bovendien is hij het hele seizoen nog out en dus zal hij zeker een tweede seizoen mogen starten.
www.thuisuiteten.nl
pi_23652350
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 22:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Nu nog hopen dat Beletti, Sylvinho en Edmílson volgend jaar vertrekken en vervangen worden door eigen jeugd want dat moet best te doen zijn en zij voegen weinig toe.
3 nieuwe spelers laten vertrekken

en Belletti doet het wel goed dacht ik, de 2 anderen kan je niet beoordelen op hun prestaties welke prestaties?
Je loopt een beetje hard van stapel
pi_23652481
Ik heb alleen gezegd dat ik vind dat zij niet zoveel toevoegen en dat ik graag zou zien dat zij vervangen worden door spelers van de academie of andere Spanjaarden. Want daar loopt genoeg talent rond want dat blijkt wel doordat Damia moeiteloos meebalt in het eerste. En die komt ook van Barcelona B.
pi_23775157
Barcelona weer gewonnen, dit keer van Málaga met 4-0.
2x Eto'o, 1x Deco, 1x Iniesta.

Real Madrid vandaag tegen het lastige Villarreal, hopelijk verliezen ze (jojomen4 ).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 5 december 2004 @ 12:00:22 #270
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23775270
Ja als barca geen kampioen meer word

Real moet verliezen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23779212
Eto'o topschutter. En Deco met zijn 3e dit jaar. Lekker.
www.thuisuiteten.nl
pi_23779275
moet zeggen dat Deco het wel goed doet, maar een fan word ik nog altijd niet
en Eto'o, the guy's on fire
pi_23779371
Ondanks de vele blessures bij Barcelona blijven ze op een hoog tempo met ongekende schoonheid de bal rond circuleren. Want het maakt niet uit welke schakel je uit de Catalaanse ketting vervangt, het tandwiel van Rijkaard blijft onverhinderd op volle toeren draaien.
Viper 4 life
pi_23779864
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:44 schreef ASSpirine het volgende:
moet zeggen dat Deco het wel goed doet, maar een fan word ik nog altijd niet
Ach, zolang hij maar een belangrijke rol speelt voor de titel toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_23780027
Ik zou mezelf te kort doen om niet van Deco zijn spel te genieten omdat ik hem toevallig een arrogante eikel vind. Ik heb ook een gruwelijke hekel aan Rijkaard, desondanks geniet ik wel van het Barcelona waar hij trainer van is. Onvoorwaardelijke liefde voor de schoonheid van het voetbal.
Viper 4 life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')