Dus dat was dus de reden waarom ik blaasontsteking hadquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:00 schreef Neutrino het volgende:
Als je vaak last heb van een blaasontsteking zou je preventief vitamine C kunnen slikken.
Plassen na de sex of voor de sex is ook zeer belangrijk om blaasontsteking te voorkomen.
Ik weet dus alleen niet meer of het na of voor de sex is.
Een huisarts bezoeken lijkt me iig erg verstandig.
Dan moet je nóg meer drinkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:05 schreef NijnTjuHHH het volgende:
dan moet ik eerst kijken of ik uberhaubt kan piesen ...
na de sexquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:00 schreef Neutrino het volgende:
Als je vaak last heb van een blaasontsteking zou je preventief vitamine C kunnen slikken.
Plassen na de sex of voor de sex is ook zeer belangrijk om blaasontsteking te voorkomen.
Ik weet dus alleen niet meer of het na of voor de sex is.
Een huisarts bezoeken lijkt me iig erg verstandig.
Dikke broek aan! Een warme kruik op je onderbuik en tussen je benen nog eentje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:06 schreef NijnTjuHHH het volgende:
Ik heb hier ontzettend last van, al zo'n 5 dagen.
Weet iemand hoe je hier vanaf komt? ..Heb niet zulke leuke ervaringen met dokters...
Dat is helaas waar, nooit last van gehad maar na de 1ste keer moet ik oppassen anders heb ik zo weer blaasontstekingquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:24 schreef Anoukk het volgende:
Juist als je het al vaker gehad hebt, ben je eerder vatbaar voor een blaasontsteking. Goed in de gaten houden dus dat je genoeg drinkt en plassen na de sex. Veel succes!
Maak je wel ff je kuur af?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:17 schreef NijnTjuHHH het volgende:
Ik ben genezen
Dit hoeft er helemaal niets mee te maken te hebben!! Al was je je 6 keer per dag. Er zijn nou eenmaal mensen die er erg gevoelig voor zijn en het dus zó hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:27 schreef sj0erd666 het volgende:
houdt je vriend zijn zaakje wel school =)
Want als die het schoon houdt is er veel minder aan de hand =)
gewoon goeie hygiene en er is op zich weinig aan de hand
hopelijk helpt dit op toekomstige gebied nog.
Wat wil je nou voor zinnig antwoord verwachten dan? Elke 12 + 'er snapt toch zelf wel dat je voor zoiets naar de dokter moet, mutsquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:18 schreef NijnTjuHHH het volgende:
tnx manonnetje...eindelijk een zinnig antwoord :S
Ik zal er meteen werk van maken...was dit weekend bij mn vriendje maar heb weinig lol gehad door dit gedoe ...aarg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |