abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 september 2004 @ 22:09:08 #126
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_21847963
quote:
Op donderdag 9 september 2004 21:24 schreef Juggernaut het volgende:
en wat is daar luxe aan??
Bij de standaard consoles houd hij onder de asbak en sigarettenaansteker op. En hier gaat hij verder met 2 vakjes

De spoiler word zaterdag opgehaald
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_21855164
quote:
Op donderdag 9 september 2004 22:09 schreef jacco het volgende:

[..]

Bij de standaard consoles houd hij onder de asbak en sigarettenaansteker op. En hier gaat hij verder met 2 vakjes

euh, dus onder de asbak zit helemaal niks bij een std console?
pi_21856786
Kut jeroen!

Ik wilde dat ding van Frans!
pi_21857071
Mooie bak, alleen jammer van de spoiler...

En verder ben ik het met PEP eens, accepteer elkaars mening, ookal is die niet altijd leuk om te lezen
pi_21869877
quote:
Op donderdag 9 september 2004 22:09 schreef jacco het volgende:

[..]

ik heb ook van die vakjes en ik heb maar een 1.3 civic
  zaterdag 11 september 2004 @ 09:31:04 #131
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_21876176
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 12:04 schreef t0n het volgende:
Kut jeroen!

Ik wilde dat ding van Frans!
Connecties
pi_22256901
Hey Vogel, nog nieuws?
  dinsdag 28 september 2004 @ 17:35:00 #133
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_22263903
Uhm, aankomende vrijdag word de NX kit opgehaald. Verder worden er wat ideen op papier gezet en een plan gemaakt voor aankomende zomer.

iig een andere kleur en nog meer one of a kind dingen.

En heb afgelopen weekend 2 dagen op Full-Speed gestaan en ook daar weer veel contacten gemaakt. Dus al met al een goed weekend en nog betere vooruitzichten

dinsdag 28 september 2004 @ 17:37:34 #134
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_22263970
pi_22265221
Zoals de engelsen zo mooi zeggen "not my cup of thea"
Maar zonder meer respect voor het werk dat je verricht hebt, en onthou: JIJ moet er tevreden mee zijn dus doe lekker wat je zelf mooi vind en nodig acht, als wij het ook wat vinden is het mooi megenomen voor je ego, vinden wij het niks lekker belangrijk...
f the automobile had followed the same development cycle as the computer, a Rolls-Royce today would cost $100, get a million miles to the gallon, and explode once every few weeks, killing everyone inside.
pi_23576965
Jacco, hoe staat het ermee ?
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_23579838
Persoonlijk vind ik je velgen een btje te klein (of je wielkasten te groot ) maar verder ziet ie er wel cool uit. Niet echt mijn smaak qua auto, maar toch vet!!

Goed bezig
Forza Ferrari!
pi_23583452
17" man, onder 'n honda.

Is vaak toch wel de max hoor.
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:30:48 #139
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_23604862
Ik sta dit weekend op Speed en Design. Voor de rest veel veranderingen op stapel
pi_23616564
Op Speed & Design 2004

pi_23616826
staat er netjes bij, ik ben er morgen ook... kom wel ff met je praten, Jeroen.
pi_23623396
OMG!!!!!
  zondag 28 november 2004 @ 21:11:02 #143
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_23634110
Ik heb je auto zien staan op speed & design, en ik vind het een hele mooie auto worden, afgezien van de spoiler, maar dat heeft waarschijnlijk het meest met smaak te maken van de hele auto. Top!!
Wij Bepalen Wel Wat Hip Is, En Zeker Wat Een Hit Is....
pi_23636696
Mijn mening: Het lijkt er bij mij een beetje op dat je gewoon een voorbumper, een achterbumper, 2 skirts, een setje velgen en een grote strijkplank besteld hebt, gespoten hebt, erop geplakt hebt en dat daarmee de kous af was ofzo, en dat je nu lekker op shows staat met een auto die eigenlijk weinig voorstelt. Hij is zelfs nog de originele kleur... Ik vind het behoorlijk Sjonnie. Vind je het nu niet vervelend dat je er met zo'n snel uitziende wagen nog door vele 8v golfjes eruit wordt gereden bij het stoplicht? En als het je echt alleen maar te doen is om het stylen, om de mooiheid, waarom dan toch nog de motorswap of de NX?

Het zou ook leuk zijn als je ook zou reageren op de mensen die een andere mening hebben als de mensen die het wél een vette bak vinden (wat overigens hun goed recht is). Nu kom je een beetje over als iemand die het topic alleen maar leest om zijn ego op te krikken, en niet tegen kritiek kan.

Misschien steken beide partijen er wat van op
(Y)
pi_23638019
quote:
Op maandag 29 november 2004 04:51 schreef chiren het volgende:
Mijn mening: Het lijkt er bij mij een beetje op dat je gewoon een voorbumper, een achterbumper, 2 skirts, een setje velgen en een grote strijkplank besteld hebt, gespoten hebt, erop geplakt hebt en dat daarmee de kous af was ofzo.
Beetje mee eens is
  maandag 29 november 2004 @ 10:42:39 #146
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23638687
Chiren, ijsmeis,

Als jullie nu eens de topics doorlezen vanaf het eerste deel, dan weet je dat deze discussie al vaker gevoerd is en volledig overbodig.
Er is gekozen voor éérst show, dan pas Go.

Daarnaast ff algemeen:

Waarom denkem mensen toch dat een tuningproject binnen een jaar afgerond is?
Wat spoilers bestellen kan iedereen, maar wil je zeldsaam spul, dan zul je toch echt meer dinero neer moeten leggen + langer wachten op je spullen ivm levertijden.

Het verschil tussen een tuningproject en een sjonniegast die zijn auto styled, is vooral de zorgvuldigheid waarmee onderdelen bij elkaar zijn gezocht, ipv een bodykit die besteld is bij de autostyle.

pi_23638823
Ik had geen zin in een discussie Maar mijn mening geven doe ik graag
Maare, hoe lang is Jacco nou wel niet bezig?
En eerst show.. mja.. zoals ik al zei.. ik vind het nog steeds niet zoveel bijzonders qua uiterlijk

Enne, ik weet niet of dat laatste gedeelte gericht is op mij en me vriend maar dan reageer ik er maar even op
De skirts die wij hebben besteld bijvoorbeeld, komen niet van autostyle.
En wij hebben daar gewoon meer dan een half jaar mee liggen kutten.
En zoals je denk ik wel weet hebben we ook pech gehad met dat ongeluk en heeft de auto meer dan 4 maanden bij de schadehersteller gestaan.

En toch hebben we de auto 'afgekregen' in 2 jaar Inclusief uiterlijk en 'innerlijk'.
En bij Jacco duurt de buitenkant best lang imho
En dat is niet erg.. dat moet ieder voor zich weten en wie weet valt het hier ook allemaal tegen, etc
Maar, dan mag ik toch wel degelijk zeggen dat ik het nog niet veel vind?
  maandag 29 november 2004 @ 10:49:56 #148
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_23638839
quote:
Op maandag 29 november 2004 04:51 schreef chiren het volgende:
Vind je het nu niet vervelend dat je er met zo'n snel uitziende wagen nog door vele 8v golfjes eruit wordt gereden bij het stoplicht?
Een civic is standaard niet langzaam. Bij Golfjes is het ten eerste de vraag of ze uberhaupt nog rijden als het licht op groen staat, en ten tweede houd de gemiddelde lopende Golf een Civic echt niet bij.
pi_23639087
quote:
Op maandag 29 november 2004 10:49 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Een civic is standaard niet langzaam. Bij Golfjes is het ten eerste de vraag of ze uberhaupt nog rijden als het licht op groen staat, en ten tweede houd de gemiddelde lopende Golf een Civic echt niet bij.
Een civic is standaard ook niet snel.... sorry, maar zelf gti-tjes en al dat spul zijn niet echt snel, laten we zeggen dat ze vlot zijn?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 29 november 2004 @ 16:35:44 #150
75879 RedArrow68
Wolf in Saabskleren
pi_23646883
quote:
Op maandag 29 november 2004 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
En toch hebben we de auto 'afgekregen' in 2 jaar Inclusief uiterlijk en 'innerlijk'.
En bij Jacco duurt de buitenkant best lang imho
En dat is niet erg.. dat moet ieder voor zich weten en wie weet valt het hier ook allemaal tegen, etc
Maar, dan mag ik toch wel degelijk zeggen dat ik het nog niet veel vind?
Er is ook zoiets als geld... Misschien studeert Jacco nog en al die hardware e.d is ook niet goedkoop.. en zeker niet als je je studie bijvoorbeeld zelf moet dokken enzo..
Murcééjdies Bhenz, "T-Modelle"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')