Bij de standaard consoles houd hij onder de asbak en sigarettenaansteker op. En hier gaat hij verder met 2 vakjesquote:Op donderdag 9 september 2004 21:24 schreef Juggernaut het volgende:
en wat is daar luxe aan??
euh, dus onder de asbak zit helemaal niks bij een std console?quote:Op donderdag 9 september 2004 22:09 schreef jacco het volgende:
[..]
Bij de standaard consoles houd hij onder de asbak en sigarettenaansteker op. En hier gaat hij verder met 2 vakjes
De spoiler word zaterdag opgehaald![]()
ik heb ook van die vakjes en ik heb maar een 1.3 civicquote:Op donderdag 9 september 2004 22:09 schreef jacco het volgende:
[..]
Bij de standaard consoles houd hij onder de asbak en sigarettenaansteker op. En hier gaat hij verder met 2 vakjes
De spoiler word zaterdag opgehaald![]()
Connectiesquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:04 schreef t0n het volgende:
Kut jeroen!
Ik wilde dat ding van Frans!
Beetje mee eens isquote:Op maandag 29 november 2004 04:51 schreef chiren het volgende:
Mijn mening: Het lijkt er bij mij een beetje op dat je gewoon een voorbumper, een achterbumper, 2 skirts, een setje velgen en een grote strijkplank besteld hebt, gespoten hebt, erop geplakt hebt en dat daarmee de kous af was ofzo.
Een civic is standaard niet langzaam. Bij Golfjes is het ten eerste de vraag of ze uberhaupt nog rijden als het licht op groen staat, en ten tweede houd de gemiddelde lopende Golf een Civic echt niet bij.quote:Op maandag 29 november 2004 04:51 schreef chiren het volgende:
Vind je het nu niet vervelend dat je er met zo'n snel uitziende wagen nog door vele 8v golfjes eruit wordt gereden bij het stoplicht?
Een civic is standaard ook niet snel.... sorry, maar zelf gti-tjes en al dat spul zijn niet echt snel, laten we zeggen dat ze vlot zijn?quote:Op maandag 29 november 2004 10:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Een civic is standaard niet langzaam. Bij Golfjes is het ten eerste de vraag of ze uberhaupt nog rijden als het licht op groen staat, en ten tweede houd de gemiddelde lopende Golf een Civic echt niet bij.
Er is ook zoiets als geld... Misschien studeert Jacco nog en al die hardware e.d is ook niet goedkoop.. en zeker niet als je je studie bijvoorbeeld zelf moet dokken enzo..quote:Op maandag 29 november 2004 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
En toch hebben we de auto 'afgekregen' in 2 jaarInclusief uiterlijk en 'innerlijk'.
En bij Jacco duurt de buitenkant best lang imho
En dat is niet erg.. dat moet ieder voor zich weten en wie weet valt het hier ook allemaal tegen, etc
Maar, dan mag ik toch wel degelijk zeggen dat ik het nog niet veel vind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |