abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21760075
'T gezeik allemaal over een het aantal fucking pony's die een auto wel of de niet heb is een beetje jammer!
nederland is toch te klein om ze tot hun recht te laten komen. (ik ken het weten ik probeer het elkedag met mijn auto)

Het gaat hier immers over het (optiche) tunen van Jacco's zijn bolide als je het niets vind jammer dan zeg dan niets maar laar een ieder in zijn waarde!

ik vind het altijd om het te mogen zien!
Keep up the good work!
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
pi_21763927
quote:
Op zondag 5 september 2004 03:49 schreef Remon het volgende:
Het gaat hier immers over het (optiche) tunen van Jacco's zijn bolide als je het niets vind jammer dan zeg dan niets maar laar een ieder in zijn waarde!
Aha, dus net als Googolplexian al schreef is dit een soort kontlikforum. Alleen reageren als je het mooi vindt, anders lekker je kop houden. Zet dan niets op het forum, als je niet tegen kritiek kan. Elke auto, hoe mooi of heftig ook, zal voor/tegenstanders hebben. Wat de één kicken vindt zal de ander afschuwelijk vinden. Dat moet je beseffen zodra je iets hier post. Negatieve opmerkingen die je nergens op vindt slaan moet je gewoon lekker links laten liggen. Daar moet je als poster boven staan omdat JIJ je auto mooi vindt en JIJ de dingen er aan uitvoert. Al vindt de rest van de wereld het lelijk, lekker boeiend! Maar verwacht niet dat iedereen het mooi gaat vinden!
pi_21764477
IK VIND die spoiler ook niet mooi, te groot imho, maar das geen reden om te gaan schelden enzo.

Daarbij heeft TS ook al aangegeven een andere spoiler te willen(meen ik gelezen te hebben), en zolang je zelf je rijbewijs niet hebt heb je ook geen recht om te zeuren PUNT

nou, Jacco:
Mooie auto, echt tof gedaan, beetje jammer van je spoiler, maarja, dat heb je al zovaak gehoord.
Als ik strax mijn Volbloed Italiaan kan (en mag) berijden wil ik weleens duitsland in met je, woei!
pi_21764865
quote:
Op zondag 5 september 2004 13:42 schreef Fwnk het volgende:
en zolang je zelf je rijbewijs niet hebt heb je ook geen recht om te zeuren PUNT
Méga nonsens redenatie. Ik heb geen plasma tv DUS moet ik elke maar mooi vinden?
pi_21764939
nee, maar je mag zelf niet eens rijden, laat staan een auto hebben (of kunnen kopen), waarom zou je anderen dan afzeiken
pi_21764984
Googolplexian heeft niks verkeerd gedaan, gewoon zijn mening geventileerd op een rustige manier daar hoef je het niet mee eens te zijn maar dit is een beetje jammer

Ik vind het persoonlijk tof wat Jacco doet, omdat hij het met "liefde" doet, dat is mooi om te zien, alleen hou ik meer van een wolf in schaapskledij.
pi_21765107
quote:
Ik vind het persoonlijk tof wat Jacco doet, omdat hij het met "liefde" doet

PEP: Volvo station? Wat voor een?
Calm down, please!
pi_21767474
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:21 schreef Googolplexian het volgende:

PEP: Volvo station? Wat voor een?
Maakt niet uit. Ik heb blijkbaar nog geen rijbewijs dus mag er toch niet mee rijden...
  zondag 5 september 2004 @ 22:00:52 #109
69994 seto
-|||--------|||-
pi_21773813
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:12 schreef Fwnk het volgende:
nee, maar je mag zelf niet eens rijden, laat staan een auto hebben (of kunnen kopen), waarom zou je anderen dan afzeiken
wat kan jij krom redeneren
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_21773904
Wat een Strak bakkie Jacco!
  zondag 5 september 2004 @ 22:14:53 #111
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_21774133
hé gezellig hier na een weekend afwezig te zijn
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_21775859
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 14:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoe bevalt die RX8 nou? Is toch een 1.3 wankel met 250 pk?
super
je kan er leuk mee glijden zowel op staal als asfalt heerlijk die RWD
zeker als je DSC uitzet (vriend van me reed er dus bijna 1 tegen een hek )
de auto opzich voelt wel beetje zwaar maar doordat ie mede is ontworpen door wat race fanaten is het leuk speelgoed

jacco vind je van die "uit 1 stuk" voorlichten niets (inclusief richtinglicht)
aangezien je civic vrij strak is past dat wel
leuke ondertitel trouwes met een voorwiel honda
en toen.....
pi_21775958
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:33 schreef VanDread het volgende:

[..]

super
de auto opzich voelt wel beetje zwaar maar doordat ie mede is ontworpen door wat race fanaten is het leuk speelgoed
Meesterlijk mooie wagen. AutoMaxx heeft er één gekocht t.b.v. de promotie van Need For Speed Underground 2.
Calm down, please!
pi_21780547
soz voor oftopic
was iets vergeten:
DE MOTOR! dat geluid! 9000RPM is echt zoooooo geil, en dan dat piepje dat je moet schakelen
gaat ook vrij soepel, itt tot de STI's waar ik in gereden heb, want daar moet je echt goed schakelen op de limiet wil je geen whiplash krijgen

@jacco

kwam deze civic tegen.... http://members.lycos.nl/mvanwilgen/
leuke velgen ^_^
en toen.....
pi_21783763
quote:
Op maandag 6 september 2004 09:53 schreef VanDread het volgende:
leuke velgen ^_^
(hmmm, had auto niet helemaal goed bekeken, interieur en dergelijke helemaal gemist. kewlnessfaktor is ietwat omlaag gegaan, daarom extreem euforische opmerkingen hierbij gewist. zal voortaan grondiger te werk gaan :-) )

[ Bericht 44% gewijzigd door PEP op 06-09-2004 22:21:17 ]
  maandag 6 september 2004 @ 13:57:49 #116
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_21784460
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:16 schreef PEP het volgende:

[..]

Die vind ik vet! Terwijl 'ie toch ook best heftig optisch getuned is. Zal wel komen door de kleur of zo, dit is wat "minder opvallend", als je dat tenminste er van kunt zeggen. Eeeeecht een coole bak man, die uitlaat ook! Wil ik ook! Oh nee, eerst rijbewijs ofcoz...
Die vind ik dus lelijk. Lelijke achterbumper, hele lelijke spoiler, sjonnie lexuslook achterlichten. Eigenlijk is de hele achterkant fout.
pi_21786655
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:57 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

...sjonnie lexuslook achterlichten. Eigenlijk is de hele achterkant fout.
Ga jij eerst maar eens even je rijbewijs halen mannetje! (standaard antwoord op dit forum als je iets afkraakt, ik wilde de rest voor zijn)

pi_21788806
quote:
Op maandag 6 september 2004 09:53 schreef VanDread het volgende:
soz voor oftopic
was iets vergeten:
DE MOTOR! dat geluid! 9000RPM is echt zoooooo geil, en dan dat piepje dat je moet schakelen
gaat ook vrij soepel, itt tot de STI's waar ik in gereden heb, want daar moet je echt goed schakelen op de limiet wil je geen whiplash krijgen

@jacco

leuke velgen ^_^
I prefer RX8 over STi machtig mooie vormgeving (me is jealous)

die andere Civic :S > niet zo'n succes hoor imo. Zilver gepoten interieurdelen, demper van 13 uit een dozijn, misschien idd door de kleur iets subtieler maar eh ... ieder zijn meug
Calm down, please!
pi_21789038
Jacco, ik vroeg mij trouwens af, zijn er meerderen in SLH die op Zo'n manier gesponsort worden als jij? Ik heb wel eens met een gast van ergens in de 30 staan praten, die had een getunede Civic Coupe omstreeks 2000, beetje bordeaux-rood/paars kleurtje, stevige spoiler op de klep, en een heerlijk geluid, ik heb geen naam opgevangen, maar kan me wel herinneren dat hij een SLH sticker op z'n ruit had zitten, hij woont in de omgeving van rotterdam..

Ontopic: Keep up the good work, en laat die zeikerds maar lekker gaan, doe wat voor jezelf goed voelt, en niet wat een ander je aanlult..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  maandag 6 september 2004 @ 20:37:51 #120
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_21790039
quote:
Op maandag 6 september 2004 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jacco, ik vroeg mij trouwens af, zijn er meerderen in SLH die op Zo'n manier gesponsort worden als jij? Ik heb wel eens met een gast van ergens in de 30 staan praten, die had een getunede Civic Coupe omstreeks 2000, beetje bordeaux-rood/paars kleurtje, stevige spoiler op de klep, en een heerlijk geluid, ik heb geen naam opgevangen, maar kan me wel herinneren dat hij een SLH sticker op z'n ruit had zitten, hij woont in de omgeving van rotterdam..

Ontopic: Keep up the good work, en laat die zeikerds maar lekker gaan, doe wat voor jezelf goed voelt, en niet wat een ander je aanlult..
Er zijn er wel veel meer van SLH die gesponsord word. Ieder weer door andere bedrijven en sommige door dezelfde. Zolang je maar wat te laten zien hebt en ook veel exposure. Zodat je de bedrijven naamsbekendheid kan geven.
  maandag 6 september 2004 @ 23:41:43 #121
75879 RedArrow68
Wolf in Saabskleren
pi_21794657
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 14:03 schreef Googolplexian het volgende:
1) koppel sux idd. Bij mij moet er nog een TODA set op (1.6 > 1.8 balanced conversion) maar dat roep ik al een tijdje en de cash is er effe niet je weet hoe dat gaat. Heb ook nog deze om voor te zorgen:
[afbeelding]

2) jup... dyno [afbeelding]
toch wel netjes voor een standaard blok van 9 jaar... Honda

3) die kofferbak heb ik er niet opgezet hoor... vind je het niets moet je klagen bij Honda. Ik zelf vind het heerlijk om m'n dak op die manier in de achterkant te zien verdwijnen.

4) t0n: rofl! Wat een opmerking zeg. Als we het zo gaan benaderen ben ik erg benieuwd wat jij onder een Honda zou gooien... Remus? Sebring? Laser? hehehe... nee... deze uitlaat is nooit in Duitsland geweest maar is hier in Nederland op maat vervaardigd uit RVS. En laten we in dit topic alsjeblieft niet beginnen over hoe zinvol 4 DTM pijpen op een 1.6 zijn want ik ken nog een bak met een taartschep op de kofferbak.

5) Op vrijdag 3 september 2004 09:42 schreef Oxylus_ het volgende:
Die van Jacco vind ik wel beter, maar dat stelt ook veel meer voor.
>>> kijk, dat bedoel ik nou... je ziet het niet aan m'n auto maar toch zit er voor zo'n 5000 euri aan tuned spul op. Want waarom zou je een auto bouwen die er uitziet alsof íe kan vliegen (effe in het midden gelaten of ie dat wel of niet kan) zonder goede remmen of wegligging? Als stopping-power en wegligging helemaal perfect zijn (getting there) komt er meer power-spul op. Als ik daar dan uiteindelijk mee klaar ben ga ik me zorgen maken over het uiterlijk.

ik ben er blij mee Jacco vast ook wel met zijn bak. en zo hoort 't. Mijn mening is allang gegeven en je kan het met me eens zijn of niet. Wat Jacco doet vind ik niet mooi (zonde zelfs) maar als je je druk gaat maken om mijn mening hecht je er kennelijk teveel waarde aan. Voor slijmen en een oneerlijke mening moet je bij mij betalen peace
Zal wel lekker trekke haha
Murcééjdies Bhenz, "T-Modelle"
pi_21803100
quote:
Op maandag 6 september 2004 23:41 schreef RedArrow68 het volgende:

[..]

Zal wel lekker trekke haha
trekken als in acceleratie: yup

trekken als in caravan: geen idee. who cares
Calm down, please!
  dinsdag 7 september 2004 @ 17:25:19 #123
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_21807019
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:33 schreef VanDread het volgende:

[..]

super

jacco vind je van die "uit 1 stuk" voorlichten niets (inclusief richtinglicht)
aangezien je civic vrij strak is past dat wel
leuke ondertitel trouwes met een voorwiel honda
Van die one piece lichten is de pasvorm echt slecht. Dus die komen er bij mij niet in.
  donderdag 9 september 2004 @ 18:23:21 #124
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_21843123
En een luxe middenconsole erbij dus ff in de juiste kleur spuiten en monteren. En vandaag is de spoiler binnen gekomen dus die word ook zeer binnekort gemonteerd.

donderdag 9 september 2004 @ 21:24:15 #125
33209 Juggernaut
E36 BMW 318iS executive
pi_21846911
en wat is daar luxe aan??
Heb je nog bloed onder je nagels?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')