Die kofferbak is standaard en het is geen civic maar een CRX del sol en je weet niet wat Googolplexian nog aan zijn machine wil verbouwen... hoewel ik toch wel een paar andere achterlichtjes erop had gezet.quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:42 schreef Oxylus_ het volgende:
Die van Jacco vind ik wel beter, maar dat stelt ook veel meer voor.
Die van Googolplexian is meer een standaard civic met een paar andere pijpjes eronder en een paar leuke velgjes. Omdat er zo weinig veranderd is aan het uiterlijk vind ik die pijpjes niet mooi, als je nu een andere achterbumper gehad had, die niet zo rond was hadden die pijpjes gekund, maar dit ziet er imo niet uit..
Om over die kofferbak nog maar te zwijgen..
Is dat op een Dyno gemeten? Anders is het wel discutabel, met een ander luchtfiltertje ed krijg je er niet zomaar PK's bij.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:15 schreef Googolplexian het volgende:
dat is om het dak in te laten schuiven. in die stand kantelt het dak en komen er twee grijp-armen uit de kofferdeksel die het dak beetpakken en naar binnen trekken > voila > cabrio
1.6 met 4 pijpenmaar wel 172 pk uit een 1.6 standaard. I Love Honda
Hoe bevalt die RX8 nou? Is toch een 1.3 wankel met 250 pk?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:07 schreef VanDread het volgende:
stelletje gangsters hier.... chill toch kidst zijn maar autos ^_^
.... hmm auto's zijn m'n bijbaanik rij in RX8'en en STI's
blaat? rustig aan verder ... dan komt het vast goed
Dat kunnen we natuurlijk altijd een keer doenquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:22 schreef Remon het volgende:
Sugestie:
word het meschien niet eens tijd voor een pta HONDA meeting?
met al die Rijstkookers hier?
Je mag van mij jouw foto's wel plaatsen hoor. Er is nu toch nog even weinig nieuws aan mijn auto.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:36 schreef Googolplexian het volgende:
edit: Jacco's topic dus mijn pics weer weggehaald
helemaal juist. maar dan heb je dus geen remmen, veren, dempers, banden, velgen, schijven. Heb ik nu wel (gele Koni's roeleren nog immerquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:24 schreef jacco het volgende:
[..]
Je mag van mij jouw foto's wel plaatsen hoor. Er is nu toch nog even weinig nieuws aan mijn auto.
Maar 5000 euro aan je auto verspijkerd en dan "maar" 172 pk. Dat is toch niet echt iets om trots op te zijn.
Voor 5000 euro kan je een complete swap doen en dan meer dan 200 pk overhouden.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:19 schreef t0n het volgende:
Of je kan niet shiften.
Maar goed.
bij mij komt er morgen een Jap-style Carbon uitlaat onder. 8)
Ga fietsen gappen man.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:38 schreef PEP het volgende:
Ik denk niet dat jij het helemaal goed snapt Googolplexian! Aan de remmen heeft de man al heel veel gedaan. Namelijk door een extreme drag-increasing device op de achterkant te monteren in de vorm van de meest monstreuze achterspoiler seen by man. Als je je gas los laat sta je stantepede stil. Door die spoiler is de topsnelheid meteen gereduceerd tot 60 kilometer per uur zodat er aan de wegligging vrij weinig hoeft te worden gedaan. Is niet bepaald relevant.
Wat mij betreft is dit dus best wel een typisch geval van een übersjonnie auto. Dat is een auto met (voorlopig?) alleen uiterlijk vertoon zonder een fuck te hebben gedaan aan de prestaties. Andersom is het juist wel weer kewl. Wolf in schaapskleren beats schaap in wolfskleren every time!
quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:38 schreef PEP het volgende:
Ik denk niet dat jij het helemaal goed snapt Googolplexian! Aan de remmen heeft de man al heel veel gedaan. Namelijk door een extreme drag-increasing device op de achterkant te monteren in de vorm van de meest monstreuze achterspoiler seen by man. Als je je gas los laat sta je stantepede stil. Door die spoiler is de topsnelheid meteen gereduceerd tot 60 kilometer per uur zodat er aan de wegligging vrij weinig hoeft te worden gedaan. Is niet bepaald relevant.
Wat mij betreft is dit dus best wel een typisch geval van een übersjonnie auto. Dat is een auto met (voorlopig?) alleen uiterlijk vertoon zonder een fuck te hebben gedaan aan de prestaties. Andersom is het juist wel weer kewl. Wolf in schaapskleren beats schaap in wolfskleren every time!
Klopt! Op een stationcar zou dat er nóg bizarder uitzien. En ja, ik rijd dus een stationcar. Om het nog erger te maken: tis een Volvo.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:26 schreef SRD_Don het volgende:
om nog eens ker positief te doen, nice ride! Tis niet mijn kleur, maar voor de rest netjes gedaan! Achja, dat gezeik over die spoiler enzo... zijn gewoon jaloers omdat het niet op hun euro cars staan
jawohl, mein Fuhrer. Ban mij maar dan want aan een forum waar alleen positieve reakties geplaatst mogen worden ...quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:31 schreef ThaFreak het volgende:
oke nu is het afgelopen met dit gezeik, kom je hier alleen kritiek leveren tief dan gewoon een eind op of log lekker uit.....
dit soort reacties worden in dit topic vanaf nu zonder waarschuwing verwijderd!
Problemen met deze maatregel mag je posten in algemeen feedback van pta.....
het gaat om reacties die alleen kritiek bevatten en dus in feite bash-post zijn.....quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
jawohl, mein Fuhrer. Ban mij maar dan want aan een forum waar alleen positieve reakties geplaatst mogen worden ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |