Het laatste dat ik wilde is een streep trekken en zeggen "Iedereen die het wel mooi vindt hier en iedereen die het niet mooi vindt hiero!". Zoals al gezegd: kwestie van smaak. Er zitten minimaal 256 grijswaarden tussen mooi en niet mooi als het om smaak gaat dus da's een aardig grijs gebied waar ik niet op in wil gaan. (Bepaalde reakties op mijn opmerkingen kan ik helaas niet terug lezen omdat die kennelijk niet oprecht waren).
Over prestatie valt echter niet te twisten. En over dat meeste optische tuning-onderdelen nu eenmaal in strijd zijn met de meeste speed tuning-principes ook niet. Vandaar mijn opmerkingen. Ik ben het type dat van weinig show en veel prestatie houdt maar zo ben ik.
Eerder viel er een opmerking over dat de bewuste persoon oon niet Ferrari topics afgaat om z'n gal te spuwen. Doe ik ook niet hoor.
Ah ... ThaFreak...
![]()
lol. Ofcoz begrijp ik je reaktie. En hier komt de mijne:
1) geen tijd voor gehad. Mijn excuus als ik iets heb gemist.
2) weet dan dat (voor zover ik weet) Honda-motoren een ruimte rond de cylinders hebben. Dunnere wanden dus (gevuld met olieom te koelen (!) en om de klappen te dempen). Correct me if I'm wrong, please. Dat betekend dus dat al die reclames voor NOS op stock die je op het internet vindt veelal gelden voor US-blocks (die meestal solide cylinderwanden hebben). Zeker een VTEC blok is fabrieks-af al aardig op het (optimale) randje. Tuurlijk kan je er meer uit halen maar geef toe: een Honda gaat nooit kapot TOTDAT je 'm gaat misbruiken. Verkeerd tunen = misbruiken. Get the best info! , imho & no offence & respect & op m'n knieën
3) Maybe wel toevallig. Ik ken Jacco verder niet persoonlijk maar ik dacht ook kenbaar te maken in mijn reaktie dat ik blij was dat hij alle eerder genoemde taken niet zelf uit hoefde te voeren. Just a friendly reminder aan ALLE ANDEREN DIE OOK KUNNEN LEZEN dat een hybride niet zo gemakkelijk is als zomaar een blok importeren.
4) zucht ... Lezen, zei je? Gaat het om speed of show? Toe... lees nog eens goed.
5) Uitteraard. Bij deze: helemaal gelijk dat je hebt. Ik zou het denk ik niet doen. Na 8 jaar dezelfde auto niet echt last gehad van steenslag op de radiateur
Jacco: jij zei: "Zoiets wilde ik dus ook zeggen. Maar bedankt ThaFreak dat je het wat netter weet te verwoorden". Zie hierboven. Jammer dat het nette je effe verging.
Five_Aces: het gaat dus onder andere ook om de weerstand die de cylinderwanden kunnen bieden. Bij meegeven heb je met NOS een grote kans dat je je zuigerveren verbrandt. Met een beetje pech is je cylinderwand de volgende.
MikdawG:
![]()
sorry, hoor... kritiek =! beledigen mits het netjes gebeurd
![]()
peace
edit: ThaFreak zei: "bij sommige stukjes is het gewoon onmogelijk om te negeren...... vooral als er dit soort onzinnige dingen instaan". <<<
![]()
ik ben nu eenmaal erg dom.
[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 01-09-2004 03:15:51 ]