quote:
Op zondag 16 januari 2005 12:36 schreef YoshiBignose het volgende:jij hebt hier anders geen leven, vind je het leuk om een topic te openen ofzo? heb je plezier in spullen verkopen maar verkopen ho maar. je had hem al 10x kunnen weggeven waarom doe je het dan niet? doe iedereen een lol en gooi dat ding gewoon maar weg dan :/
Ha... waar haal je dat vandaan?
Ik zal het nog even in chronologische volgorde uitleggen.
Ik heb een gratis ventialtor in de aanbieding.
Adamas wil 'm hebben. Ok, afspraak gemaakt, Adamas komt niet opdagen.
Vervolgens stuur ik nummer 2 een mail dat adamas niet geweest is en dat HIJ 'm mag hebben (dat was dus marcelo).
Het mailtje is de deur nog niet uit, of Adamas mailt met een goed verhaal (iets met ziekte en zeer dacht ik, lang geleden weet het niet zeker meer.) Of hij 'm alsjeblieft TOCH mag hebben.
toen had ik een dillema. Ik mail marcelo, met excuses uitgelegd waarom ik 'm TOCH aan adamas zou geven. Dat was werkelijk 10 minuten nadat ik verteld had dat hij 'm mocht hebben.
Anyway, adamas stuurt direkt weer een mail dat hij 'm toch niet kan komen halen. Dus ik stuur Marcelo wederom een mail dat hij TOCH van hem is.
mind you... marcelo had nog niet eens tijd gehad om te reageren in de tussentijd! Het enige wat hij zag toen hij thuis kwam zijn 3 mailtjes ja, nee en uiteindelijk ja. Inclusief excuses voor al het gerommel.... Niets aan de hand dus.
Echter was meneer marcelo daardoor zo op z'n pik getrapt dat hij niet meer via mail antwoord, maar nee... hij moet mij hier als onbetrouwbaar afschilderen. Krijg dan maar lekker de grafkanker en sterf een zeer pijnlijke dood denk ik vervolgens.
Ventilator is naar zolder verdwenen en nu kom ik 'm tegen.
Kick het topic, ik krijg een mail van XD5 welke 'm over een aantal minuten gratis in z'n kofferbak legt.
DAT is het verhaal.
Kortom, slechts 3 mensen hebben uberhaupt de moeite genomen om een mailtje te sturen voor een gratis ventilator.
Nummer 1 haakte na veel geharrewar af
Nummer 2 is iemand met hele lange tenen
Nummer 3 krijgt hem....
Dus niets 10 keer de kans om 'm weg te geven. Je denkt toch niet dat ik mensen ga mailen of ze 'm alsjeblieft willen komen halen.