Het laatste (.....)quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:53 schreef .Fiasco het volgende:
Ehm cv, wat moet je daar allemaal inschrijven...
dat je drie jaar lang enthousiast vakken hebt gevuld bij de AH, of meer terzake doende dingen zoals
schrijfervaring bij schoolkrant, plaatstelijke radio enz.
Het koningshuisquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:55 schreef .Fiasco het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat met't betoog zit ja. Krijg je er wel genoeg bronnen bij enzo?
Want als ik een verhaaltje over het koningshuis (of iets anders dat me niet zoveel interesseert.)
moet gaan houden zal er niet veel zinnigs uitkomene zonder enige hulp![]()
was te lui om die te zoieken bij google, zelf had ik ook D. Maar er staat wel specifiek Directe aanleiding..dus hm...quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:14 schreef jmac het volgende:
Ah, had het nagevraagd aan een begeleidster en die kwam met dat aantal.
4 is trouwens C. "Anni Friesinger of Germany and Shani Davis of the United States are the 2005 All Around Ice Speed Skating World Championships February 5-6, 2005 in Moscow, Russia."
Hedrick was 2004.
Daarnaast is vraag 12: D
of ik quote mezelf, maargoed vraag 19 verandert...quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:08 schreef BadBadPresident het volgende:
volgesmij zijn dit de goede antwoorden (gegoogled weet nooit helemaal zeker)
1c,2d,3a,4c,5d,6d,7b,8c,9c,10d,11b,12d,13a,14 geen idee googlen?,15b,16b,17c,18c,19d,20a,21a,22d,23a,24c,25d,26d,27d,28d,29b,30a,31c,32a,33d,34d,35b,36c,37a,38c,39d,40d
dit weet ik ongeveer 90% zeker, foute antwoorden gelieve verbeteren
![]()
ja over die twijfel ik ook nog, maargoed dit is verder wel een goede indicatie van het aantal fouten dat je gemaakt hebtquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:27 schreef BaggerUser het volgende:
Die vraag van Lubbers betwijfel ik of het wel dat onderzoek van de independent is.
Het openlijk afvallen van Kofi Annan kan ook best volgens mij.
dit is PLAE@ onder de account van z'n baggerbroertje![]()
Jaja dat snap ik ook wel. Kom op, leef niet onder een steenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:42 schreef BadBadPresident het volgende:
dafur is gewoon een provincie..waar veel vluchtelingen uit soedan zelf vertoefen..menig maal in het nieuws en op spotjes van unicef etc. geweest.
Edit het maar naar sowieso. Volgens mij maakt 90% van Nederland die foutquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:51 schreef BadBadPresident het volgende:
de toets was zowiezo vreemd...
mieren neuker heb net 2,5 uur gereist en me 3 uur geconcentreerd ga nu echt niet meer op foutjes lettenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:52 schreef jmac het volgende:
[..]
Edit het maar naar sowieso. Volgens mij maakt 90% van Nederland die fout![]()
Dus straks heb je drie uur lang een demonstratie gevolgd, en dan ga je dit soort excuses gebruiken. Zwak hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:54 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
mieren neuker heb net 2,5 uur gereist en me 3 uur geconcentreerd ga nu echt niet meer op foutjes letten![]()
![]()
Nee dat is Darfur.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:42 schreef BadBadPresident het volgende:
dafur is gewoon een provincie..waar veel vluchtelingen uit soedan zelf vertoefen..menig maal in het nieuws en op spotjes van unicef etc. geweest.
Misschien wou hij eens een rondje om een andere kerk doen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:05 schreef BadBadPresident het volgende:
nee ik heb de heen en terug reis gerekendalmere is tamelijk dichtbij, alleen die trein rijd zo om..
Dan had je mee kunnen reizen. Ik was met de auto. Ik denk overigens 12a, dat was toch echt de directe aanleiding volgens mij. Voor de rest is het 11a en 14 is voor mij ook een raadsel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:05 schreef BadBadPresident het volgende:
nee ik heb de heen en terug reis gerekendalmere is tamelijk dichtbij, alleen die trein rijd zo om..
Zit in Amsterdam op school, Geert Groote. Ik woon in Almere-Hout (niet in die villawijk, maar een stukkie verder) Michiel is de naam. Ware er nog meer almeerders?quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:14 schreef BadBadPresident het volgende:
oh wie ben jij en waar woon jij dan in almere?welke school enzo?
Ik heb nauwelijks een klad gemaakt, Ik had al het gevoel dat ik in tijdnood zou komen te zitten. Dus ik heb alleen een paar regeltjes vantevoren in klad gemaakt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:04 schreef ballonneke het volgende:
Vraag 9 is B. Ik vond het inderdaad ook schandalig hoeveel spelfouten er in de toets zaten.
De actualiteiten gingen bij mij wel ok, alleen bij het betoog heb ik niet alles van mijn klad kunnen overschrijven, de tijd was op![]()
"Lubbers schrijft in een brief aan VN-secretaris Kofi Annan gekwetst te zijn door het gebrek aan vertrouwen dat de VN-top in hem stelt na klachten over ongewenste intimiteiten. "quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:29 schreef el_hombre het volgende:
Ik dacht trouwens dat 12 c was.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=485388&c=21
Dus Annan komt er pas later mee.
B is 100% zeker fout.
Ja, ik botste ook tegen die vraag, ik zat mij lange tijd af te vragen of ze een spelfout hadden gemaakt..quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:05 schreef Overlast het volgende:
[..]
Nee dat is Darfur.
Ik zou ook niet weten wat dafur zou moeten zijn.
12 is D.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:13 schreef Scylla_85 het volgende:
[..]
Dan had je mee kunnen reizen. Ik was met de auto. Ik denk overigens 12a, dat was toch echt de directe aanleiding volgens mij. Voor de rest is het 11a en 14 is voor mij ook een raadsel.
Ik heb 14 overlegt met 1 van de docenten na de test: Moet B zijn! En die had ik gelukkig goed!quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:13 schreef Scylla_85 het volgende:
[..]
Dan had je mee kunnen reizen. Ik was met de auto. Ik denk overigens 12a, dat was toch echt de directe aanleiding volgens mij. Voor de rest is het 11a en 14 is voor mij ook een raadsel.
Ik baalde dan ook achteraf. Naja ik moet het maar afwachtenquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:20 schreef jmac het volgende:
Je weet toch dat je weinig tijd ervoor had? Wat is 't nut van kladden? Ze letten daarnaast toch meer op je taalgebruik dan op wat je feitelijk opschrijft. As long as it makes any sense.
Tuurlijk.quote:Op zondag 3 april 2005 16:19 schreef DePresident het volgende:
Allemaal in Utrecht geweest dan gister?![]()
Ik zat niet vooraanquote:Op zondag 3 april 2005 18:39 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Er waren 700 mededingers aanwezig. Mogelijkerwijs heeft 1 van jullie mij gezien, ik was 1 van de weinigen personen met een mediteraan uiterlijk. Overigens had ik een roze jurkje aan, en ik zat Heeeeeeelemaal vooraan.
Heb ik bewust gedaan omdat je dan de opdrachten als eerste krijgt en als laatste moet inleveren.
![]()
Voor me zat er nog een.quote:Op zondag 3 april 2005 18:39 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs heeft 1 van jullie mij gezien, ik was 1 van de weinigen personen met een mediteraan uiterlijk. Overigens had ik een roze jurkje aan, en ik zat Heeeeeeelemaal vooraan.Heb ik bewust gedaan omdat je dan de opdrachten als eerste krijgt en als laatste moet inleveren.
![]()
Sen? Die is goed.quote:Op zondag 3 april 2005 18:48 schreef jmac het volgende:
[..]
Voor me zat er nog een.
Nu ga je natuurlijk bij Sen werken he![]()
Overigens was de vrouw/man verhouding volgens mij 65/35% .
Nu maar belachelijk lang gaan wachten op de uitslag.![]()
100% wordt moeilijk, maar ik weet het wel nagenoeg zeker, hoe ik er aan kom:quote:Op zondag 3 april 2005 20:18 schreef Scylla_85 het volgende:
[..]
Zijn alle 40 vragen 100% juist? (en zo ja: hoe kom je eraan?)
Hehe, alvorens het examen heb ik zo veel mogelijk verkondigd dat je wel 75% hebt het niet te halen.quote:Op zondag 3 april 2005 22:02 schreef BadBadPresident het volgende:
hm ik was de persoon die aan het hoesten was als de malle..goede concurrentie afleiding
Hahaha, jullie waren best wel DOM met z'n allen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:10 schreef wintercoat het volgende:
Ik vond de toets meevallen. Ik had er veel meer van verwacht.
Nu maar hopen dat ik het goed genoeg heb gemaakt.
Wel een zootje, met die allereerste bus die mensen naar het station bracht.
Maarja, we hebben het overleefd.
Humor idd!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:01 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Hahaha, jullie waren best wel DOM met z'n allen.Ik heb samen met het meisje die naast mij zat de bus gepakt naar de eindhalte daar hebben we op ons dooie gemakkie de 3 gepakt en waren we er binnen 10 minuten!
En de hele kliek maar, met zn vijfhonderden, de bus in willen proppen.Wahahahahaha!
Van de eerste 180 haalt niet iedereen zn diploma hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:07 schreef wintercoat het volgende:
184ste. Ik baal opzich wel, maar ga nu communicatiemanagement doen, lijkt me ook super leuk,
ik doe niet mee aan de loting.
En dit houd in dat je door bent? of moet je met de score ook nog loten?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:54 schreef jmac het volgende:
Ik heb de uitslag net binnen gekregen. 99'ste geworden (van de 578)
Actualiteit: 21 van de 30
Motivatie: 12 van de 20
Schrijfvaardigheid: 20 van de 30
Inzicht in de media 10 van de 20
Totaalscore: 63
Thank youquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:40 schreef wintercoat het volgende:
Wouw, mooie score
Het enige waar ik echt hoog voor had was schrijfvaardigheid.
29 van de 30 punten. Daar ben ik dan wel weer trots op.
Daar was ik ook bang voor. Ik las het toen ik klaar was nog even na, en kon zelf sommige dingen niet eens meer lezen. Schrijven met de pen was ik blijkbaar niet meer echt gewend ook.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:49 schreef ballonneke het volgende:
[..]
Thank you
Ik dacht vooral dat ik het niet zou halen vanwege mijn handschrift, ik heb echt een onleesbaar handschrift. Soms kan ik mijn eigen handschrift geen eens lezen![]()
29 van de 30 punten voor schrijfvaardigheid, jeetje, da's goed!
Misschien had ik dat ook wel, maar konden ze het niet lezen![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:24 schreef jmac het volgende:
Ik snap niet dat mijn motivatie maar 12 punten heeft gekregen (neem aan dat ze cv daar ook in meetellen), maar ben door dus zal er maar niet over gaan klagen.
Soraya20: zelfs als je elke dag het nieuws op de voet volgt zaten er nog vragen bij die je fout kon hebben. Trouwens de nummer 1 zat achter mij hehe (vast bij me afgekeken)
bron: deze sitequote:Op woensdag 4 mei 2005 20:28 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Wow! Wat is dat voor iemand?? Ik was daar al de hele tijd nieuwschierig naar.. Zeker een Gymnasium-bolleboos..
Hoeveel punten had hij dan??
Er zaten wel strikvragen in die acualiteiten test... Vooral de op 1 na laatste vraag was een gemene, de docent die hem verzonnen had zat met trots over zijn vraag te vertellen.Gemenerik.
In mijn motivatiebrief had ik meerdere referenties gezet, mijn cursuscertificaten journalistiek bijgevoegd, aangegeven waarom ik juist van alle scholen voor journalistiek naar Utrecht wou (geschreven journalistiek is hun expertise). Ik denk dat ze niet zo gauw alle punten toekennen voor de motivatie-test. Kan er naast zitten.
Je kunt je alleen nog op Windesheim aanmelden. Want nog minder aanmeldingen dan plaatsen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:47 schreef ToBeSomeone het volgende:
Ik heb besloten met mijn huidige studie te stoppen en nu HBO journalistiek te gaan doen. Maar nu ik dit zo lees ben ik daar knap laat mee. Is het ook echt te laat om me voor volgend jaar aan te melden?
Nope, je kunt niet later instromen, Journalistiek is te zeer in trek.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:16 schreef ToBeSomeone het volgende:
FUCK!!!
Kan later instromen wel? Ik wil wel heel graag die studei oen en ben echt goed gemotiveerd. Meer dan ooit tevoren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |