abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 22:51:17 #51
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21455381
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 21:06 schreef piglet het volgende:
Leg je wel even een handdoekje op de bank voor het geval dat?
Toch wel spannend hoor phluphy
En hoe gaat het nu met je buik trouwens? Is dat ook een beetje afgezakt na je bad?
Handdoek op bank: gedaan! (zo'n zeiltje)
Buik is nog steeds hard, maar dat is ie altijd 2 dagen achter elkaar.
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 21:36 schreef snoopy het volgende:
Het zag er bij mij iig uit alsof mijn onderbroek nat was gemaakt met helder water. Ik wist iig zeker dat het geen urine was! En tja, waar het naar ruikt kan ik niet echt omschrijven. Niet naar amandeltjes zoals sommigen omschrijven
Hier precies hetzelfde, net alsof er een plens kraanwater overheen gegoten was.
Verder is er tot nu toe niets gebeurd, behalve wat gerommel, maar dat zegt helaas niets.
Ik ga straks "gewoon rustig" slapen

... ♥ ik mis je ♥
pi_21455617
Spannend hoor Phlups, ik hoop eigenlijk dat je niet lekker rustig gaat slapen straks
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_21456115
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een leuke duo-bevalling
Sugar en phluphy vinden jullie 22 augustus een mooie datum?

phluph ik ben heel benieuwd of je echt rustig kunt slapen of niet. Laat je het wel even weten als je toch het idee hebt dat het begint?
-je
pi_21456149
Je hoeft er niet per se doorheen te zitten hoor Miss-Take. Ik heb me de hele zwangerschap expres ingesteld op 42 weken. Dus toen opeens de weeën begonnen in de 38e week was ik er helemáál niet op voorbereid, maar ik had er ook nog helemaal niet doorheen gezeten.
mooi he, alles
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:48:17 #55
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21456635
Niks hoeft per se....ik zat er al heel lang doorheen en er kwam toch echt geen baby

Phluph en Sugar

Mijn vruchtwater rook naar niks.
  zondag 22 augustus 2004 @ 07:18:16 #56
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21459794
Goedemorgen!
Ben heel benieuwd hoe het nu is met Fluf, Miss-Take en Knor! Hoop op doorbraken!!!!

Livelink, als je dit leest: hoe lang liep jij overtijd bij Katja? Probeer namelijk nog steeds jouw zwangerschap te kopiëren, denk ik! Nee, ben wel benieuwd!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 22 augustus 2004 @ 07:21:57 #57
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21459800
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:23 schreef phileine het volgende:
Je hoeft er niet per se doorheen te zitten hoor Miss-Take. Ik heb me de hele zwangerschap expres ingesteld op 42 weken. Dus toen opeens de weeën begonnen in de 38e week was ik er helemáál niet op voorbereid, maar ik had er ook nog helemaal niet doorheen gezeten.
Hier hetzelfde. Ik was het nog lang niet zat, van mij mocht ie nog wel even blijven zitten. En ineens braken 's nachts de vliezen. Geen voorwerk gehad, geen harde buiken, helemaal niks. Ik ging er dan ook vanuit dat het nog weken zou duren. Had zelfs nog geen tas gepakt voor het ziekenhuis. Die heb ik tussen de weeën door ingepakt.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 22 augustus 2004 @ 08:23:53 #58
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21459875
Alles weer rustig in huize phluphy
Beebje is mega-mega druk geweest tot ongeveer 02.00 uur en werd toen eindelijk stil, zodat ik ook kon gaan slapen

Sugar, Miss-Take, Knor (of misschien Loena of Bar) --> IEMAND moet iets ondernemen vandaag, de lurkers worden opstandig !!

Heel veel succes en/of plezier vandaag allemaal, wat je ook gaat doen
... ♥ ik mis je ♥
pi_21459907
opstandige lurkers

Jullie houden het wel spannend hoor Kom eens op met die nieuwe beebies
pi_21459961
Hier rusitge nacht gehad, kon lekker doorslapen, wel heb ik al de hele morgen (vanaf 6 uur) wat menstruatieachtige pijn, ga zo eerst even lekker badderen en daarna gaan we eindelijk na lang wachten (bijna 2,5 maand) onze katjes ophalen die nog bij de buren aan het logeren zijn lekker ophalen :D:D:D zodat die ook weer terug zijn in het gezinnetjes (misschien heb ik dat juist wel nodig om iets op gang te brengen )
Voor de rest Sugar, Miss-take,phluphly knor loena een goede voorspoedige dag toegewenst
.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 22 augustus 2004 @ 09:11:52 #61
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21459994
Traditioneel gezien zou er vandaag een babietje moeten komen..

Ik ben namelijk een dagje weg, en zit voorlopig niet meer achter mijn pc, en in het verleden heeft dat al vaak garant gestaan voor een vers babietje
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2004 @ 09:24:37 #62
81992 Githa
pi_21460036
Vol spanning de pc aan ....wie wie wie ? ...niemand
Kom op dames Vandaag is een mooie dag ...

* Githa is een opstandige lurker
  zondag 22 augustus 2004 @ 10:07:09 #63
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21460314
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 09:11 schreef pluisje het volgende:
Traditioneel gezien zou er vandaag een babietje moeten komen..

Ik ben namelijk een dagje weg, en zit voorlopig niet meer achter mijn pc, en in het verleden heeft dat al vaak garant gestaan voor een vers babietje
Nou meiden jullie weten wat je te doen staat
Loena heeft vandaag geen tijd, ga naar mijn vaders verjaardag, lekker beetje barbeknoeien met zijn allen
gisteren heel de avond wel met regelmaat krampen gehad en ik werd er vannacht ook een aantal keer wakker van, nu is het weer redelijk rustig, ik weet het niet hoor( denk dat ik gewoon Tan achterna ga...)
Hyves!
  zondag 22 augustus 2004 @ 10:23:32 #64
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_21460464
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 07:18 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen!
Ben heel benieuwd hoe het nu is met Fluf, Miss-Take en Knor! Hoop op doorbraken!!!!

Livelink, als je dit leest: hoe lang liep jij overtijd bij Katja? Probeer namelijk nog steeds jouw zwangerschap te kopiëren, denk ik! Nee, ben wel benieuwd!
Ik probeerde expres mijn mond te houden, maar omdat je er zo nadrukkelijk naar vraagt krijg je toch het antwoord.

Allereerst, je moet mijn zwangerschap nu niet meer kopieren, hoor!

Ik was namelijk twee weken te laat op Oudjaarsdag en toen vond mijn gyn het niet meer verantwoord om alsnog voor een normale bevalling te gaan. De datum van de keizersnede werd vervolgens vastgesteld op 2 januari en toen is Katja dus gehaald uiteindelijk 16 dagen overtijd.

Maar nogmaals, vanaf nu moet je gewoon Angels zwangerschap en bevalling kopieren en er een supersnelle, fantastische stuitbevalling van maken

Maar mocht het toch op een geplande keizersnede uitlopen; het is mij hardstikke meegevallen, hoor
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2004 @ 11:06:15 #65
43556 miss_dynastie
pi_21460884
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 08:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Higa zo eerst even lekker badderen en daarna gaan we eindelijk na lang wachten (bijna 2,5 maand) onze katjes ophalen die nog bij de buren aan het logeren zijn lekker ophalen :D:D:D
Oh heerlijk, je zal ze ontzettend gemist hebben, denk ik zo

Loena, veel plezier! Altijd lekker, bbq
pi_21461030
meldt
Hier nog niks aan het handje hoor
Vanacht 1 keertje wakker geweest om naar het toilet te gaan en toen merkte ik dat ik 'menstruatie-achtige' pijntjes had...... geen krampen. Ik ben vlug weer gaan slapen en vanmorgen rond 07.00 uur weer dr uit voor het toilet en toen voelde ik het nog steeds/alweer.
Nou, weer vlug gaan slapen.......en nu voel ik eigenlijk niks meer.

Ik ga vandaag weer heel de dag leuke dingen doen, dan hoef ik r niet over na te denken
ik ga nu eerst even bijlezen hoe het met de rest is
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  zondag 22 augustus 2004 @ 11:26:05 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_21461113
MiSs-TaKe, ik wil een vers beebietje ja!

Sugar, dat geldt ook voor jou!

sterkte dames!
stormy waters...
sailin'
  zondag 22 augustus 2004 @ 11:42:50 #68
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21461349
Joepie! Micha heeft eindelijk de echo's ingescand:

Die 2 grote rondjes zijn de beentjes, en daartussen zie je een balzakje en een piemeltje

Deze is het mooiste vind ik. Links de ribbetjes, rechts het hoofdje en erboven een armpje

Rechts het gezichtje, met daarboven een mooi vuistje

De rest is niet zo heel duidelijk, en op de scans nog onduidelijker. Hij wilde niet echt poseren Beetje verlegen denk ik
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21461526
tex wat een mooie echo's
Bij die eerste zat ik wel even gek te kijken tot ik je omschrijving las
Maar dat vuistje op die laatste

Flauw trouwens dat er nog geen verse babietjes zijn
  zondag 22 augustus 2004 @ 11:56:10 #70
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21461555
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 11:54 schreef piglet het volgende:
tex wat een mooie echo's
Bij die eerste zat ik wel even gek te kijken tot ik je omschrijving las
Maar dat vuistje op die laatste

Flauw trouwens dat er nog geen verse babietjes zijn

Jah hij is erg verlegen, hield steeds z'n armpjes voor z'n gezichtje, dus handjes en armpjes staan er genoeg op

En ik wil ook verse babietjes ja
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 22 augustus 2004 @ 12:06:59 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_21461728
Tex, wat een prachtige echo's!! Zeker die 2e vind ik erg mooi! Met dat armpje en dat knuistje wat is het toch een wonder he!
stormy waters...
sailin'
  zondag 22 augustus 2004 @ 12:12:04 #72
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21461800
Tex, prachtige echo's hoor. En niet te missen op de 1e echo, overduidelijk een jongetje! Gefeliciteerd.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 augustus 2004 @ 12:26:50 #73
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21462004
Mooie echo's zeg En beslist een jongetje, ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 22 augustus 2004 @ 12:43:55 #74
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21462315
Vind ze juist heel mooi je echofoto`s Tex !!!! Dat piemeltje, echt schattig gewoon !!! idd heel duidelijk te zien

zo en nu ga ik weer verder met soppen, mijn huisje is bijna beval-klaar...
Hyves!
pi_21462371
Prachtige echofoto's texelonia!
En een jongetje is idd heeeeeel leuk

meisjes zijn natuurlijk net zo leuk, maar ik vind mijn mannetje wel erg lief hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')