Handdoek op bank: gedaan! (zo'n zeiltje)quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:06 schreef piglet het volgende:
Leg je wel even een handdoekje op de bank voor het geval dat?![]()
Toch wel spannend hoor phluphy![]()
En hoe gaat het nu met je buik trouwens? Is dat ook een beetje afgezakt na je bad?
Hier precies hetzelfde, net alsof er een plens kraanwater overheen gegoten was.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:36 schreef snoopy het volgende:
Het zag er bij mij iig uit alsof mijn onderbroek nat was gemaakt met helder water. Ik wist iig zeker dat het geen urine was! En tja, waar het naar ruikt kan ik niet echt omschrijven. Niet naar amandeltjes zoals sommigen omschrijven![]()
Hier hetzelfde. Ik was het nog lang niet zat, van mij mocht ie nog wel even blijven zitten. En ineens braken 's nachts de vliezen. Geen voorwerk gehad, geen harde buiken, helemaal niks. Ik ging er dan ook vanuit dat het nog weken zou duren. Had zelfs nog geen tas gepakt voor het ziekenhuis. Die heb ik tussen de weeën door ingepakt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:23 schreef phileine het volgende:
Je hoeft er niet per se doorheen te zitten hoor Miss-Take. Ik heb me de hele zwangerschap expres ingesteld op 42 weken. Dus toen opeens de weeën begonnen in de 38e week was ik er helemáál niet op voorbereid, maar ik had er ook nog helemaal niet doorheen gezeten.
Nou meiden jullie weten wat je te doen staatquote:Op zondag 22 augustus 2004 09:11 schreef pluisje het volgende:
Traditioneel gezien zou er vandaag een babietje moeten komen..
Ik ben namelijk een dagje weg, en zit voorlopig niet meer achter mijn pc, en in het verleden heeft dat al vaak garant gestaan voor een vers babietje
Ik probeerde expres mijn mond te houden, maar omdat je er zo nadrukkelijk naar vraagt krijg je toch het antwoord.quote:Op zondag 22 augustus 2004 07:18 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen!
Ben heel benieuwd hoe het nu is met Fluf, Miss-Take en Knor! Hoop op doorbraken!!!!
Livelink, als je dit leest: hoe lang liep jij overtijd bij Katja? Probeer namelijk nog steeds jouw zwangerschap te kopiëren, denk ik!Nee, ben wel benieuwd!
Oh heerlijk, je zal ze ontzettend gemist hebben, denk ik zoquote:Op zondag 22 augustus 2004 08:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Higa zo eerst even lekker badderen en daarna gaan we eindelijk na lang wachten (bijna 2,5 maand) onze katjes ophalen die nog bij de buren aan het logeren zijn lekker ophalen:D:D:D
quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:54 schreef piglet het volgende:
tex wat een mooie echo's![]()
Bij die eerste zat ik wel even gek te kijken tot ik je omschrijving las![]()
Maar dat vuistje op die laatste![]()
Flauw trouwens dat er nog geen verse babietjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |