Oh dan is het zeker iets voor jouquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:56 schreef Juup© het volgende:
mieting
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oh dan is het zeker iets voor jou
Wat een ***quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:02 schreef Inu het volgende:
Kheb geen auto meer....broertje heeft m meegenomen naar zn werk
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:02 schreef Inu het volgende:
Kheb geen auto meer....broertje heeft m meegenomen naar zn werk
Over 25 jaaaaaaarrrrquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van.
Ik ben nu voor de oplossing aant sparen... Zodra ik de schade aan de auto van mijn pa afbetaald heb![]()
.
Ouwe doosquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:04 schreef Partygurl het volgende:
Wtf, krijg ik opeens 20 rode rozen van angelo voor mn verjaardag
Zo kom ik er toch nooit van af![]()
Heej dan is DuchessX ook weer een jaartje wijzerquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:21 schreef Partygurl het volgende:
Ik weet t,1 september word ik een tigger ieee
Das wel lief... ook lullig eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:04 schreef Partygurl het volgende:
oei, not goodquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:04 schreef Partygurl het volgende:
Schade? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van.
Ik ben nu voor de oplossing aant sparen... Zodra ik de schade aan de auto van mijn pa afbetaald heb![]()
.
Mjaah, het ging een beetje raar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Schade? Heb ik iets gemist?
Uit...gingen maandag nog even praten alleen toen ben ik ontploftquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das wel lief... ook lullig eigenlijk.
Ist nu definitief uit of suddert jullie relatie nog een beetje na?
Hmmm... Had je vast een hele goeie rede voorquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:30 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Uit...gingen maandag nog even praten alleen toen ben ik ontploft
Ik heb al gevonden waar ie voor is. Het is de - poolquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Opetendatding
van drop?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb al gevonden waar ie voor is. Het is de - pool![]()
itunes is waardeloos.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:15 schreef BigB het volgende:
eindelijk mijn ipod mini binnen wel ff gekut met itunes maar voor de rest een geweldig ding
Ja??quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:35 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
*meldt
Mijn ouders ook nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb er voor gestaan in LV maar heb het niet gedaan
vehet!!!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn ouders ook niet.
Ze vonden het al doodeng in die toren omdat elke keer als het ding voorbij denderde het hele geval trilde.
Voor Lise:
[afbeelding]
Maat van mijn zit nu 1 maand in Amerika en die heeft daar geslapen en volgens mij is hij ook in die achtbaan geweest.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb er voor gestaan in LV maar heb het niet gedaan
[afbeelding]
*proest*quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:31 schreef LangeJan het volgende:
[..]
ZO! Begint ie ook al te knagen! Dan moet je 3 x heel hard HOELAHOEP roepen en met je hoofd tegen een blauwe tafel met een geel randje meppen terwijl er een zeekoe op sterven ligt.
En ben jij op 8 sept jarig?
Ik mis het verband....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:09 schreef blieblie het volgende:
Uit een ander topic
[..]
*proest*
nerdquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:19 schreef FlowDesign het volgende:
Yeah... 2 x 160 GB, 7200 rpm, S-ATA, 8 MB Hitachi harde schijven in bestelling
YES wat een feest...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:21 schreef punkgirl het volgende:
YES YES YES!!! DYNAMO word her-opend:D
*groepje ridders in Monty Phyton's The Holy Grail....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:21 schreef punkgirl het volgende:
YES YES YES!!! DYNAMO word her-opend:D
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nerd
welk verband... ik vond het wel een grappige uitspraakquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik mis het verband....
Ik ben hier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:48 schreef blieblie het volgende:
Knal!!!
CCFL Invertor 2![]()
Gaat lekker hiero.
Waar is iedereen??
me tooquote:Op zondag 22 augustus 2004 01:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben hier.
Ik was in de stunt en daarna naar de hoek, pizzaatje etenquote:Op zondag 22 augustus 2004 04:49 schreef _DeBje_ het volgende:
Ja, waar is iedereen?![]()
Zuip ze.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik was in de stunt en daarna naar de hoek, pizzaatje eten
Keileuke avond gehad
En nu ga ik retesnel m'n spullen in een tas flikkeren voor de intro
Tot over een weekje mensen
quote:De Achterbank
Op de achterbank is het altijd gezellig! Drank Dumpvalve's, chromen velgen en blote ..... bumpers.
Check dit forum voor de heetste ridez!
Moggequote:Op maandag 23 augustus 2004 15:37 schreef blieblie het volgende:
Goedemiddag. *leven inblaast*
Nog steeds dus.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:43 schreef Partygurl het volgende:
Vrijgezel
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:47 schreef _DeBje_ het volgende:
Jeuj, Sex and the City begint helemaal van voor af aan![]()
Elke dag![]()
En het nieuwe seizoen begint ook...![]()
Vrouwen vallen altijd op creaps... dat bewijst SatC nog maar weer eensquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:45 schreef Inu het volgende:
[..]net ook gekeken
Alleen Mr Big is een creap...altijd al gevonden...
Mr Big is coolquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:45 schreef Inu het volgende:
[..]net ook gekeken
Moet jij niet werken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:43 schreef febster het volgende:
[..]
Mr Big is coolal vind ik de eerste afleveringen minder spectaculair dan de wat latere
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:07 schreef gazylady2 het volgende:
middag!![]()
heb net toch gave laarzen gekocht..![]()
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:34 schreef Blueman het volgende:
Hallo alweer...
PG vrijgezel?
BB auto gebotst...
wat gemist
Bijna weer helemaal back uit Zeeland en dan voeg ik mezelf weer wat actiever hier...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:49 schreef blieblie het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.
Ik troost der wel hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Bijna weer helemaal back uit Zeeland en dan voeg ik mezelf weer wat actiever hier...
Maar wel sneu voor PGtje..
Goed bezig kerelquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik troost der wel hoor![]()
Toch geen ruzie/vechtpartij gehad he?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:13 schreef Partygurl het volgende:
Goed gelezen Blauwe, eindelijk ben ik weer vrijgezel(alleen op een wat vervelende manier!)
Had je gewonnen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:34 schreef Partygurl het volgende:
Jawel
En heel goed
zo'n laars die eigenlijk tot je knieen komt, maar naar beneden is geduwdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:21 schreef Blueman het volgende:
een rimpelige laars?
Knielaarzen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:22 schreef Inu het volgende:
[..]
zo'n laars die eigenlijk tot je knieen komt, maar naar beneden is geduwdDan gaat ie rimpelen
Ikke heb lichtblauwe Conversesquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:22 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook mooie schoenen gezien vandaagHoge Converse gympen met riempjes
* Inu is meer van de gympen dan van de hakken
knielaarzen staan alleen goed als ze ook een zweep vastheeftquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:32 schreef Blueman het volgende:
[..]
Knielaarzen?
hmmm
moet je het type voor zijn vind ik
staat niet bij iedereen
hoe hip!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:32 schreef blieblie het volgende:
Lieslaarzen.
Hoe fout.
Dat zijn geen lieslaarzen dude.. das een "waadpak".quote:
Dan moet de broek toch in de laarzen of niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:03 schreef gazylady2 het volgende:
hehehe, zulke laarzen heb ik ook....![]()
alleen geen lak, (dus minder ordinair), in het zwart dus minder opvallend, en met een Iets minder hoge hak....
maar heb hele zomer eigenlijk ook op niet hakken gelopen Inu..
niet echt met over-de-knie-laarzen... maar goed op de hoogte..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan moet de broek toch in de laarzen of niet?
Loopt kut lijkt me
pfff... moe? Zeker nog nooit een intro meegemaakt gijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:49 schreef blieblie het volgende:
Phoe..... moe...
Ik kom morgenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:27 schreef FlowDesign het volgende:
Gekkenhuis, dak eraf. Gewoon doen.![]()
De intro is vet, kansloos gratis zuipen. Nu fftjes thuis. Douchen, slapen, eten, terug naar De Stunt.
Dus vanavond De Stunt, morgen overdag in Eindhoven en 's avonds weer op stratum. Hollee![]()
Wie komen er nog meer vandaag of morgen?
Echwelquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
pfff... moe? Zeker nog nooit een intro meegemaakt gij
hoe komtut?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:48 schreef Partygurl het volgende:
Vrijdag rond een uur of 4 is ik pas in ehv
yo donderdag avond in de stad...waar weet ik nog nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:27 schreef FlowDesign het volgende:
Gekkenhuis, dak eraf. Gewoon doen.![]()
De intro is vet, kansloos gratis zuipen. Nu fftjes thuis. Douchen, slapen, eten, terug naar De Stunt.
Dus vanavond De Stunt, morgen overdag in Eindhoven en 's avonds weer op stratum. Hollee![]()
Wie komen er nog meer vandaag of morgen?
bar2alex zeker weerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:44 schreef BigB het volgende:
[..]
yo donderdag avond in de stad...waar weet ik nog niet
Mr. Big is hot!quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:45 schreef Inu het volgende:
[..]net ook gekeken
wij ook vanavond!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bar2alex zeker weer
yepquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 03:33 schreef blieblie het volgende:
Moooooie tijd by te way ^ .
Waar ben jij allemaal geweest onderweg?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 04:12 schreef febster het volgende:
[..]
yep
Maisveld, dak van een speelhuisje alwaar ik nog een redelijke tijd met bibi gesproken heb....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar ben jij allemaal geweest onderweg?
ah... vandaar dat ze zo aardig deed vanmorgenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:43 schreef febster het volgende:
[..]
Maisveld, dak van een speelhuisje alwaar ik nog een redelijke tijd met bibi gesproken heb....
Goh raar hequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
ah... vandaar dat ze zo aardig deed vanmorgen![]()
.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:39 schreef daNpy het volgende:
Heb ook niet veel geslapen de afgelopen 4 dagen
18 uur sinds maandag
Valt nog wel mee eigenlijk. Heb om 13.00u nog gepooled en gestuiterd in de Santé (in me eentjequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:56 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
dooie vent
altijd leuk stuiteren in je eentje!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Valt nog wel mee eigenlijk. Heb om 13.00u nog gepooled en gestuiterd in de Santé (in me eentje)
Nou vorruit, maar alléén in het weekendquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:30 schreef Inu het volgende:
Ik ga zondag verhuizen...en dan heb ik geen internet meer op m'n kamer...en dan woon ik in Utrecht...
Mag ik in het weekend toch nog hier komen dan?![]()
Dat is Ilse, de vriendin van Jorrit. (Jij kent Jorrit niet.)quote:
Alles goed verders?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:21 schreef blieblie het volgende:
En een goedeavond.
Wat een pisweer zeg.
Nog op stap van't weekend?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:42 schreef blieblie het volgende:
hier wel.... naja, soort van...
waar heb jij eigenlijk uitgehangen gister?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:07 schreef blieblie het volgende:
kweenie.
hangt van de vergevingsgezindheid van andere personen af.
Boston...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:42 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
waar heb jij eigenlijk uitgehangen gister?
En dat hangt weer af over wat jij nog over het geheel te zeggen/vertellen hebt... je hebt bv nog een lang smsje staan waarop je nog niet gereageerd hebt...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:07 schreef blieblie het volgende:
kweenie.
Blue Parrot 2 bedoel jequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Boston...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:07 schreef blieblie het volgende:
kweenie.
Schrijf er een soap overquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:59 schreef febster het volgende:
[..]
En dat hangt weer af over wat jij nog over het geheel te zeggen/vertellen hebt... je hebt bv nog een lang smsje staan waarop je nog niet gereageerd hebt...
Beter dan de Stuntquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Blue Parrot 2 bedoel je
Ik doe mijn best...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[..]
Schrijf er een soap over![]()
En dat zegt meneer die vaak in de stunt komtquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Blue Parrot 2 bedoel je
Nee 1e jaars logopediequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:46 schreef febster het volgende:
Is Claire toevallig 3e of 4e jaars BI?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Beter dan de Stunt![]()
Als je de Stunt met de Blue Parrot gaat vergelijken dan heb je duidelijk iets niet begrepen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:43 schreef febster het volgende:
[..]
En dat zegt meneer die vaak in de stunt komt
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[..]
Als je de Stunt met de Blue Parrot gaat vergelijken dan heb je duidelijk iets niet begrepen.
Maarja, ieder z'n ding hè. Ik sta liever tussen de studenten dan tussen simpele zielen.
Bovendien zuigt de muziek in de Boston erg hard.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:45 schreef daNpy het volgende:
Dat waren geen pabo meiden maar logopedie (met de blauwe shirts iig)
En die Claire was de lekkerste van allemaalEcht bijna een model ofzo, wel jammer van de breezah opmaak af en toe
Klopt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee 1e jaars logopedie
Alleen als die lange blonde chick in d'r zwarte leren corset er isquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kun je beter oversteken naar de altstadt
je bedoeld toch niet die über magere he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alleen als die lange blonde chick in d'r zwarte leren corset er is
Beters. Afgelopen nacht werd er niet zo goed opgepast toen wij om een uurtje of 5:30 bij het SSC aankwamenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:51 schreef daNpy het volgende:
Wij hebben met ze geBBQed, gepooled, gezwommen, 2x mee op stap geweest en opgepast![]()
Als je haar in het echt zag kreeg je spontaan een spjekkebek.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:53 schreef ArTiC het volgende:
breezahs die logopodie doen...is dat verstandig?
Ary, gave kerel, aantal vakken met hem gedaan @ BIquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:43 schreef FlowDesign het volgende:
HBO-Intro 2004 - Donderdagavond
Danny en Arie (High Density) op de achtergrond
[afbeelding]
Toen was ik er volgens mij ook nog net, niets gehoord/gezien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beters. Afgelopen nacht werd er niet zo goed opgepast toen wij om een uurtje of 5:30 bij het SSC aankwamen
Ik heb me echt dood gelachen in de slaapzaal
geinig..een beetje tegen der stotteren enzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je haar in het echt zag kreeg je spontaan een spjekkebek.
De meeste waren 16 of 17quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:53 schreef ArTiC het volgende:
breezahs die logopodie doen...is dat verstandig?
en?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:54 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ary, gave kerel, aantal vakken met hem gedaan @ BI
Kèn netquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
De meeste waren 16 of 17
Of je haalt de pics ff van studentenfeesten.net en niet van mijn serverquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:43 schreef FlowDesign het volgende:
HBO-Intro 2004 - Donderdagavond
Danny en Arie (High Density) op de achtergrond
[afbeelding]
Rechts: Claire
[afbeelding]
Emil "Gekkenhuis"![]()
[afbeelding]
Ahem, de linkse heeft nog een sticker op m'n zaakje geplakt en goed aangeduwd
[afbeelding]
Dankzij Ejal en mij liepen alle (Pabo-)meiden met die blauwe stickers op borsten en billen.
We hebben er serieus 200 a 300 geplakt
[afbeelding]
Jorrit en Ejal:
[afbeelding]
Rechts "Tafelvoetbalkoning" Rob
[afbeelding]
Gekkenhuis, dak eraf. Volgend jaar weer
Woensdag sliep ik thuis. Maar losers zitten er altijd wel tussen ja bij technische studies.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Toen was ik er volgens mij ook nog net, niets gehoord/gezien.
Wat was er dan?
Want er waren een paar losers van overflow bij (woensdag al), niet normaal
Neen, ik heb nu mijn spaarrekening zover dat er genoeg op staat voor een 'spuitbeurt'. De hele maand oktober is mijn pa naar verweg, Indonesië geloof ik, dan kan ik daar in de garage de auto klaar maken voor de paintjob, voorlipje komt er dan ook op, weet alleen nog niet wat ik met m'n achterbumper doe, zit nu een klein lelijk deukje in wat ik er niet uit krijg, zal dus vervangen moeten worden, weet alleen nog niet voor wat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en?
al een lip onder je voorbumper zitten?
nice nicequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:00 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Neen, ik heb nu mijn spaarrekening zover dat er genoeg op staat voor een 'spuitbeurt'. De hele maand oktober is mijn pa naar verweg, Indonesië geloof ik, dan kan ik daar in de garage de auto klaar maken voor de paintjob, voorlipje komt er dan ook op, weet alleen nog niet wat ik met m'n achterbumper doe, zit nu een klein lelijk deukje in wat ik er niet uit krijg, zal dus vervangen moeten worden, weet alleen nog niet voor wat.
Ben daarnaast bezig met een carpc, ik heb nu bijna alle spullen binnen, zoek alleen nog een mobo'tje en een proc --> [GEZ] Moederbordje (met sdram sloten) + processor De rest heb ik al, omvormer, schermpje etc. [afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb het ff aangepastquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Of je haalt de pics ff van studentenfeesten.net en niet van mijn server
Waar zegt dat genoeg over Okke? Je bent immers zelf ook student.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:59 schreef blieblie het volgende:
Mag ik vragen waar jij mij de Stunt ziet vergelijken met de BP2?
En dat jij je verhevener voelt omdat je student bent zegt in principe al genoeg Flow.
Is nogal een verschil in kosten, paintjob laat ik doen bij de appelquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nice nice
Ik zit er ook over te twijfelen om de auto te laten overspuiten, er is wat lak van de voorbumper gesprongen![]()
audio en air intake zijn nu klaar bij me
het wordt nu of paintjob of verlagen eerst.
Die van Rik en Erik van High Density zijn idd niet zo slim neequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:00 schreef daNpy het volgende:
Whehe, maar neem volgende keer ICers mee met een IQ van meer dan 60 aub...
Merk je er nog wat van, die airintake? Heb je cai, of 'wai'quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nice nice
Ik zit er ook over te twijfelen om de auto te laten overspuiten, er is wat lak van de voorbumper gesprongen![]()
audio en air intake zijn nu klaar bij me
het wordt nu of paintjob of verlagen eerst.
hmmmm ¤175 ????? ik rekende op minimaal 300quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Is nogal een verschil in kosten, paintjob laat ik doen bij de appel
à 550¤ voor de complete buitekant, wel zelf voorbewerken..
Verlagen laat ik altijd doen bij Gruyters in Veldhoven, ik was de laatste keer voor 175¤ klaar (met uitlijnen), 4cm Apex veren.
Heldquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:08 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb hier trouwens 2 maal 160 GB SATA schijfjes naast me liggen![]()
Voor verlagen met alleen veren ben je niet zoveel kwijt, met dempers erbij wordt een stuk duurder uiteraard.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmmm ¤175 ????? ik rekende op minimaal 300
verlagen en strutbar eerst dus![]()
Tsja, ze kostten 'slechts' ¤ 97 euro per stuk, dus dat kon ik echt niet laten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:08 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Held![]()
Voorbewerken houdt dus in dat je heel je auto moet strippen en schuren in dit geval?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Is nogal een verschil in kosten, paintjob laat ik doen bij de appel
à 550¤ voor de complete buitekant, wel zelf voorbewerken..
CAI zoveel mogelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Merk je er nog wat van, die airintake? Heb je cai, of 'wai'
groot gelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tsja, ze kostten 'slechts' ¤ 97 euro per stuk, dus dat kon ik echt niet laten.
Nog meer?!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
groot gelijk
maar je had er ook je auto voor kunnen verlagen
het klinkt nauwelijks anders, en dat hoeft ook echt niet. Ik hou niet zo van dat rice geluidquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:11 schreef FlowDesign het volgende:
En het klinkt leuk, of is dat bij jou niet?
Dat is een nette prijs, ik heb er hier 2 van 120 in RAID0quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tsja, ze kostten 'slechts' ¤ 97 euro per stuk, dus dat kon ik echt niet laten.
High Density (BI) doet al sinds vorig jaar samen met ons mee en dat gaat prima.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:13 schreef febster het volgende:
Was de BI intro dit jaar wel leuk?
Geen idee, ik heb heel de week plankgas gewerkt, tyfusdruk ivm wegvallen pcprive, iedereen wil nog ff snel een pctje, dat gaat dus na vanmiddag helaas niet meer..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:13 schreef febster het volgende:
Was de BI intro dit jaar wel leuk?
slapenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:13 schreef FlowDesign het volgende:
Gekkenhuis ik moet echt gaan slapen, morgen om 7 uur op.
Massols
Daag!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:13 schreef FlowDesign het volgende:
Gekkenhuis ik moet echt gaan slapen, morgen om 7 uur op.
Massols
Thank godquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
High Density (BI) doet al sinds vorig jaar samen met ons mee en dat gaat prima.
Ik krijg zowiezo toch al me PC zooi tegen inkoop ex btw, wat boeit mij dat pcprive nouquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb heel de week plankgas gewerkt, tyfusdruk ivm wegvallen pcprive, iedereen wil nog ff snel een pctje, dat gaat dus na vanmiddag helaas niet meer..
mijn intro was ook saaiquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:15 schreef febster het volgende:
[..]
Thank god, de intro van hun van 3 jaar geleden was echt dodelijk zo saai
Jij niet nog een leuk bordje + proc liggen, waar sdram op kan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik krijg zowiezo toch al me PC zooi tegen inkoop ex btw, wat boeit mij dat pcprive nou![]()
Ik had geen introquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:17 schreef Inu het volgende:
Ik moet knutselspullen meenemen op m'n intro...
Ga je volgende week toevallig naar de opening van showoffimports?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn intro was ook saai
4 dagen survival in de ardennen...gvd ik had liever een week gesurvivald op stratum![]()
ja maar dat is voor me nieuwe linux serverquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:17 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Jij niet nog een leuk bordje + proc liggen, waar sdram op kan?
volgend weekend toch he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:18 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ga je volgende week toevallig naar de opening van showoffimports?
Dan krijg je van mij wel wat zooi waar je een hele mooie linuxserver van kan bouwenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar dat is voor me nieuwe linux server
Ik ga zondag, zaterdag werken, gaan met een paar 'man' van slh uit Eindhoven, kan je zondag niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgend weekend toch he?
kan zijn dat ik zaterdag ga kijken ja
dan blijf ik dus zitten met nutteloze SDRAM reepjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij wel wat zooi waar je een hele mooie linuxserver van kan bouwen![]()
dan zit ik in Utrechtquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:23 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik ga zondag, zaterdag werken, gaan met een paar 'man' van slh uit Eindhoven, kan je zondag niet?
Haha, nee hoor, op die bordjes kan ook sdram, zijn alleen geen ATX, niet handig dus voor in de auto, wil hem steeds laten hibernaten bij afsluiten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan blijf ik dus zitten met nutteloze SDRAM reepjes
wat voor bord is het dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:24 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, op die bordjes kan ook sdram, zijn alleen geen ATX, niet handig dus voor in de auto, wil hem steeds laten hibernaten bij afsluiten.
Heb 2 bordjes, 1 van aopen met een p166@250, en een van dfi ofzo, zelfde layout maar dan met p233. Standaard AT maat, zal wel niet passen in die kast.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat voor bord is het dan?
ik heb een Aopen H500 kast voor die server, moet ik er een mini inproppen dan?
nope, gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heb 2 bordjes, 1 van aopen met een p166@250, en een van dfi ofzo, zelfde layout maar dan met p233. Standaard AT maat, zal wel niet passen in die kast.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nope, gaat niet lukken.
+ dat ik dan ruim 3x achteruitga in proc. snelheid![]()
Zo moeilijk is het toch niet, duur is het wel allemaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:33 schreef ArTiC het volgende:
mooi, ook een nieuwe site voor showoff, misschien dat ik dan wel kan vinden wat ik zoek
geef die rare jappen maar een leuke auto en ze gaan losquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet, duur is het wel allemaal![]()
Ik heb 2 dvdtjes gekregen van een vriend van mij die naar usa is geweest:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geef maar een gil als ik ze moet fikken voor je.
Ik ga ff in bed liggen, mag morgen weer klanten lastig vallenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geef die rare jappen maar een leuke auto en ze gaan los![]()
![]()
Als er een rode civic voor de deur staat kom ik dvd+rw halenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:54 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik ga ff in bed liggen, mag morgen weer klanten lastig vallen![]()
Ik zit dan ook in Utrechtquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan zit ik in Utrecht
Hehe is goed, de mijne staat bij het bedrijf tegenover, op de parkeerplaats.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als er een rode civic voor de deur staat kom ik dvd+rw halen
mzzl
http://www.worlddartstrophy.nl/quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zit dan ook in UtrechtGa je doen dan?
Ik ben verliefd op dit schermpje/radiogeval van Alpinequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:00 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Neen, ik heb nu mijn spaarrekening zover dat er genoeg op staat voor een 'spuitbeurt'. De hele maand oktober is mijn pa naar verweg, Indonesië geloof ik, dan kan ik daar in de garage de auto klaar maken voor de paintjob, voorlipje komt er dan ook op, weet alleen nog niet wat ik met m'n achterbumper doe, zit nu een klein lelijk deukje in wat ik er niet uit krijg, zal dus vervangen moeten worden, weet alleen nog niet voor wat.
Ben daarnaast bezig met een carpc, ik heb nu bijna alle spullen binnen, zoek alleen nog een mobo'tje en een proc --> [GEZ] Moederbordje (met sdram sloten) + processor De rest heb ik al, omvormer, schermpje etc.
[afbeelding]
[afbeelding]
en is er allang weer leuker speelgoedquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op dit schermpje/radiogeval van Alpine![]()
http://www.alpine-europe.(...)012&language=english
[afbeelding]
Kost alleen 2000 euro.
Maar ach, tegen de tijd dat ik een eigen auto heb is dat ding in prijs gehalveerd.
Tss...je kunt ook mij mee helpen verhuizenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.worlddartstrophy.nl/
Bavaria betaald
Ongetwijfeld, maar dit is momenteel wel uberspeelgoedquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en is er allang weer leuker speelgoed
euh...ff denken hoor *twijfel*quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Tss...je kunt ook mij mee helpen verhuizen
Voor dat geld kan je 50 van die schermpjes van mij kopenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op dit schermpje/radiogeval van Alpine![]()
http://www.alpine-europe.(...)012&language=english
[afbeelding]
Kost alleen 2000 euro.
Maar ach, tegen de tijd dat ik een eigen auto heb is dat ding in prijs gehalveerd.
Waar is dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:18 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ga je volgende week toevallig naar de opening van showoffimports?
Die van mij is 2e hands.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:19 schreef blieblie het volgende:
Want een beetje fatsoenlijk schermpje van 5.6 inch zit al gauw op een euro of 120.
Locatie: Raadhuisplein 12 te Rijen (Tussen Breda en Tilburg).quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waar is dat?
Ik heb nog geen strutbars, ofja, had er wel 1, nog over mijn m'n coupe, maar die past niet omdat de luchtfilter in de weg zit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:14 schreef ArTiC het volgende:
Mex_ had jij nou voor-boven een strutbar?
zo ja, welke en hoe heb je die gemonteerd?
Ah, kijk, moet je eens proberen om aan 40 identieke tweedehandsjes te komenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die van mij is 2e hands.
dit jaar was de eerste keerquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
High Density (BI) doet al sinds vorig jaar samen met ons mee en dat gaat prima.
Heuw?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:51 schreef omegaproject het volgende:
[..]
dit jaar was de eerste keer
Ugly'squote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:04 schreef blieblie het volgende:
Ik zag vandaag een groepje gasten in de Heuvel Galerie rondlopen in Uggs![]()
.
En voor de lui die niet weten wat uggs zijn:
[afbeelding] .
Nog nooit zoiets achterlijks gezien.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:55 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ugly's
Lopen is goed voor de gezondheid.quote:Op zondag 29 augustus 2004 05:01 schreef blieblie het volgende:
sow... goedemorgen... in Geldrop staan met een lekke band om 4 uur snachts is... niet okee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |