Wat een supergaaf beest zeg!quote:Op zondag 19 september 2004 20:45 schreef ceteetje het volgende:
Nog een paar (nou ja paar ....) kittenfoto's van Teddy die ik nog op m'n pc heb staan. De rest staat allemaal op cd-r.
-knip-
Die oogjes nog....quote:Op woensdag 22 september 2004 14:18 schreef XemmyX het volgende:
[afbeelding]
Deze is zaterdag van ons!
Ben echt zo gelukkig, lief is ze he, met dat zwarte streepje over d'r neus
ooh zie net dat jullie poes ook luna heet, dan zal ik de naam maar even veranderen, das ook niet leuk. gisteren de hele dag gezocht naar een leuke naam, maar goed zijn er vast nog meer!quote:Op woensdag 22 september 2004 22:16 schreef heaven7 het volgende:
LunaEn we zijn ontzettend aan het genieten van dit speelse mormeltje want voor je het weet zijn ze groot. Dan zijn ze ookwel lief en leuk natuurlijk maar die "babytijd" is onbetaalbaar
Kitten from Hell's Kitchenquote:Op zondag 19 september 2004 20:45 schreef ceteetje het volgende:
Nog een paar (nou ja paar ....) kittenfoto's van Teddy die ik nog op m'n pc heb staan. De rest staat allemaal op cd-r.
[afbeelding]
Dat maakt toch niet uit, dat iemands anders kat ook Luna heetquote:Op donderdag 23 september 2004 08:52 schreef XemmyX het volgende:
ooh zie net dat jullie poes ook luna heet, dan zal ik de naam maar even veranderen, das ook niet leuk. gisteren de hele dag gezocht naar een leuke naam, maar goed zijn er vast nog meer!
Hehe inderdaad. En er zijn vast nog wel een paar duizend katten die zo hetenquote:Op donderdag 23 september 2004 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit, dat iemands anders kat ook Luna heet![]()
![]()
Ja gaat heel goed, alleen als ik voorbij haar loop met hakken onder me schoenen dan schrikt nog wel even maar verder gaat het goed, ze speelt ook graag met de snoeren van de lampen (das iets minder, ze is nu nog te klein om de lamp en al mee te trekken maar als ze ouder is wordt dat gevaarlijk, gewoon afleren)quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Lievvvv![]()
Kan ze al een beetje wennen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |