Vind ik een leuke jasquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
De rechtse dus![]()
Vorig jaar gekocht, nieuwe collecies van D&G en iceberg etc bevatten weer zo'n jas, en ik ben er nog steeds erg tevreden mee. Dus geen reden om te wisselen.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:23 schreef --Davidoff-- het volgende:
Pall Mall heeft meestal erg mooie winterjassen,
kijk eens op http://www.pallmall-american-classic.nl/
Zo'n soort jas heb ik een aantal jaren geleden in een second hand shop gekocht, zuiver wol, uitmuntende kwaliteit, nog geen 50 euro.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
De rechtse dus![]()
Vorig jaar gekocht, nieuwe collecies van D&G en iceberg etc bevatten weer zo'n jas, en ik ben er nog steeds erg tevreden mee. Dus geen reden om te wisselen.
Ik heb de linkse,quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
De rechtse dus![]()
serieus ? Hoe gaaf, ik heb toevallig de muts ook ...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:42 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik heb de linkse,![]()
nee , ik ben er wel eenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:49 schreef Thermo het volgende:
[..]
serieus ? Hoe gaaf, ik heb toevallig de muts ook ...
Jij ook?
zo'n soort beni k ook op zoek naar! waar heb je hem gekocht vorig jaar ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
De rechtse dus![]()
Idem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
De rechtse dus![]()
hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
een dunne, want het wordt een frut-winter.
Gewoon even de stad ingaan, er zijn genoeg winkels die het verkopenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:31 schreef RealKnuckles het volgende:
ja pall-mall heeft mooie jassen.
url van pall-mall jassen incl. prij ergens?
Nieuwe collecties [winter 2004/2005]quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:31 schreef RealKnuckles het volgende:
ja pall-mall heeft mooie jassen.
url van pall-mall jassen incl. prij ergens?
niet in lelystad hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:04 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Gewoon even de stad ingaan, er zijn genoeg winkels die het verkopen
Kelly Fashion op de Kroonpassage 19quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:28 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
niet in lelystad hoor![]()
ja Kellys misschien ja, maar daar hebben ze kleding waar iedereen meelooptquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:35 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Kelly Fashion op de Kroonpassage 19
En hebben ze in Batavia-stad niks?
Dan moet je bv. voor Marlboro Classics gaan, nog mooier dan PallMall en ook duurderquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:42 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ja Kellys misschien ja, maar daar hebben ze kleding waar iedereen meeloopt![]()
en Bataviastad is ook niet zo bijzonder![]()
Ik val net zoals schatje op de duurdere merkenen dat vind je bijna niet in batavia-stad
is idd een optiequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:51 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dan moet je bv. voor Marlboro Classics gaan, nog mooier dan PallMall en ook duurder
Deze dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:39 schreef Virus.NL het volgende:
Ik heb vorig jaar een nieuwe PallMall winterjas gekocht, die kan nog wel een jaartje mee
Woon jij daar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:28 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
niet in lelystad hoor![]()
Koel?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:14 schreef skiczukie het volgende:
Dat ziet er toch niet uit.Of wel? Ah boeie, draag wat je zelf koel lijkt.
Ze worden openlijk gefokt dus volgens mij is het gewoon legaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:28 schreef skiczukie het volgende:![]()
Hehehe. Nerts is ook verboden?
Waarom zou het verboden zijn?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:28 schreef skiczukie het volgende:![]()
Hehehe. Nerts is ook verboden?
Doe mij zo'n jas. De Fok! reljas.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:31 schreef Pietverdriet het volgende:
is gewoon heel mooi materiaal, enne, je krijgt er gegarandeert alle Brechtjes mee op de kast.
Boris lanceert leren jassenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:04 schreef The_Mich het volgende:
Nog meer suggesties???
Dank u voor het compliment, jonkvrouwquote:Op donderdag 2 september 2004 11:08 schreef cLau- het volgende:
[..]
Jij hebt een hele mooie jas jongeman![]()
En ga je ons er ook nog foto's van laten zien?quote:Op woensdag 8 september 2004 17:20 schreef RealKnuckles het volgende:
kickje
heb vandaag een nieuwe winterjas van pall mall gekocht.
digicam komt pas rond okt/novquote:Op woensdag 8 september 2004 17:28 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dank u voor het compliment, jonkvrouw
[..]
En ga je ons er ook nog foto's van laten zien?
Das gewoon een tailorfit dufflejas...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
De rechtse dus![]()
Arma leder heeft wel aardig mooie dikke leren jassen jaquote:Op woensdag 8 september 2004 17:43 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik bij mijn Winterjas Collectie uitgebreidt, met een Leren Jack van Arma![]()
Staan ook altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:04 schreef AltamirA het volgende:
Ik heb een best lange bruine Ribjas gekocht voor deze winter!
Oeh vet retro jaren 70 C&Aquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:15 schreef itsontoday het volgende:
Ik heb deze gekocht voor de winter:
Dolce Gabbana:
[afbeelding]
Bij een lokaal modewinkeltje hier, maar hij is van Scotch & Soda, misschien helpt dta je verderquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:05 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Staan ook altijd wel leuk.
Waar heb je hem gekocht?
Ziet er goed uit, alleen zo'n jas moet het ook van de pasvorm hebben vind ik. Dus.... aantrekken en op de foto.quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:15 schreef itsontoday het volgende:
Ik heb deze gekocht voor de winter:
Dolce Gabbana:
[afbeelding]
Hej die is wel relax.. hoeveel koste die en waar heb je em gehaald?quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Deze maar gehaald. Van Energie. Old-school ski-jacket.
129 euro, traffic jeans in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:01 schreef Tallz het volgende:
[..]
Hej die is wel relax.. hoeveel koste die en waar heb je em gehaald?
Prachtig jasje!quote:Op maandag 13 september 2004 15:45 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Bij een lokaal modewinkeltje hier, maar hij is van Scotch & Soda, misschien helpt dta je verder![]()
Edit: hier een plaatje ervan gevonden:
ik heb hem alleen in het donkerbruin in plaatst van dat diaree bruin op de foto
[afbeelding]
Ja lijkt me ook wel mooi ja, van de week ff in de stad rondkijkn...!quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
129 euro, traffic jeans in Leeuwarden.
Hij is heel gaaf, op de foto is ie niet zo heel duidelijk.
Haha so dan, wat dacht je ff snel geld uitgeven?quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:21 schreef Andoire het volgende:
Ik heb vorig jaar 5 () winterjassen gekocht, dus dit jaar koop ik waarschijnlijk niet nog een..
Dus deze winter heb ik twee van die Jaren 50 achtige jassen ( vorig jaar gekocht bij Zara), 1 jas met zo'n druk zwart/ wit Chanel printje ( waarom ik die gekocht heb...), een lammy en 3 leren jassen.
Maar meestal draag ik toch een goedkope zwarte jas met een capichon, is handig voor op de fiets maar ziet er niet uit..
Hebben ze daar ook kleding voor vrouwen??quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
129 euro, traffic jeans in Leeuwarden.
Hij is heel gaaf, op de foto is ie niet zo heel duidelijk.
Ja, dacht het wel.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:33 schreef niksan het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook kleding voor vrouwen??
* niksan gaat binnenkort de stad ff inquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja, dacht het wel.
Zaailand, 't winkelcentrum.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:38 schreef niksan het volgende:
[..]
* Johnny_Footballhero gaat binnenkort de stad ff in
btw....waar zit ie ongeveer??
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zaailand, 't winkelcentrum.
Kom je vaker in Leeuwarden?
Voor dames; fifty six ('t Naauw) bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:47 schreef niksan het volgende:
[..]nou....niet zo vaak..
Kun je een paar winkels in de buurt noemen?
[beetje offtopic] zet het in je fotoboekquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Voor dames; fifty six ('t Naauw) bijvoorbeeld.
Maar d'r staat in je profiel dat je uit Groningen komt (ik ook trouwens), daar is 't aanbod wel 8x zo groot.
90 of 100 euro dacht ik, dus best schappelijk prijsje nogquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:18 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Prachtig jasje!
Alleen kleur, maar die is dan weer anders bij jou.
Hoe duur was ie ongeveer?
Hee laatst nog gepast, vond hem erg mooi, maar vond hem nogal kortquote:
Geweldige jas!quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Deze maar gehaald. Van Energie. Old-school ski-jacket.
Mooie jas.. heb vorige week toevallig zelf ook zoiets gekocht. Maar waar ik nu tegenaan loop is dat die jassen eigenlijk helemaal niet zo leuk staan bij vestjes. Omdat vestjes wat sportiever zijn en deze jassen wat chiquer. Daarom wilde ik m'n wintercollectie dit jaar uitbreiden met een paar coltruien.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:00 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Al een paar winters een ideale jas... dit jaar ook nog maar wat anders kopen...
Net overhemd, eventueel gecombineerd met lamswollen trui. Honderd keer mooier dan een coltrui en tevens ook helemaal in stijl van de jas. Nou ligt het er enigszins aan wat voor een mantel/ drie kwartsjas je hebt; er zijn de hele sjieke wollen en de (in mijn ogen lelijke) "hippe" lange jassen van o.a. Mexx.quote:Op zondag 26 september 2004 15:37 schreef MouseOver het volgende:
Heeft iemand misschien inspiratie wat hier nog meer onder kan? Of moet ik een adoptieoma opzoeken en aan het breien zetten?
hoe duur zijn ze?quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:48 schreef Manweth het volgende:
Heb van het weekend in barcelona een winterjas gehaald.
Lijkt een beetje op deze maar dan in het zwart:
[afbeelding]
Het is in principe dezelfde als deze, maar de goser op deze foto draagt em wel erg gay. En die van mij is niet van leer.
[afbeelding]
Zit fantastisch en heb em nog nergens in NL gezien.
Die van leer zou wel veel duurder zijn, maar die van mij was 170 euro.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:05 schreef Tallz het volgende:
[..]
hoe duur zijn ze?
Mag ik u de hand schudden? Ge-wel-di-ge jassen!quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:04 schreef AltamirA het volgende:
Ik heb een best lange bruine Ribjas gekocht voor deze winter!
jazekerquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:26 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Mag ik u de hand schudden? Ge-wel-di-ge jassen!
Is dat die met dat reclame bord (g-star raw denim) op de schouders? Zo nee --> wel een vette jasquote:
Ik heb er ook een die veel op die bovenste lijkt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:44 schreef gfo het volgende:
Ik heb er 2
g-star Colorado
[afbeelding]
en
Chasin Rover:
[afbeelding]
IDDquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:21 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
ik heb deze gekocht gisteren met een losse binnen vest die je er in kan ritsen..
ik vond het setje achteraf toch wel duur... 290 euro...
Foto!!!! ben erg benieuwdquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:08 schreef ivetje het volgende:
Ik heb een halflange cashmire (hoe schrijf je dat zeg!!!) jas van de H&M voor 80 euro. Met een rits deze keer, vorighe was met knopen en daar waait het doorheenHet is een zwarte overigens.
Verder heb ik nog zo'n zelfde ongeveer maar dan tot op de enkels, en voor de echte kou heb ik een licht blauw/wit ski-jack van V&D (hoort bij mijn snowboard-outfit maar hij is lekker warm op de fiets). Verder heb ik voor nu een kort jasje van V&D...gewoon modelletje met bond en aangesnoerde mouwen aan de onderkant. En ook heb ik nog een gebreid soort vest, gevoerd in allerlei kleurtjes (gestreept) voor als het echt koud is en niet regent
En dat was het volgens mij wel
het is ook een ski jackquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:57 schreef CybErik het volgende:
[..]
IDD
ik vind 'm een beetje te veel weghebben van zo'n sportieve jas voor 'sportieve avontuurlijke mensen'... zo'n survival regenjas
en ik vond mijn jas van 180 al best duur
Die vind ik errug cool moet ik zeggen! Waar gekocht en prijs?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:03 schreef CybErik het volgende:
dit is mijn jas btw:
[afbeelding]
^^ bovenste helft
en __ onderste...
[afbeelding]
Zijn te koop in de replay store in den haagquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:48 schreef Manweth het volgende:
Heb van het weekend in barcelona een winterjas gehaald.
Lijkt een beetje op deze maar dan in het zwart:
[afbeelding]
Het is in principe dezelfde als deze, maar de goser op deze foto draagt em wel erg gay. En die van mij is niet van leer.
[afbeelding]
Zit fantastisch en heb em nog nergens in NL gezien.
Nieuwe collecties [winter 2004/2005]quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:13 schreef Yamyam het volgende:
ahhh ik wil al jaaaren zo'n superouderwetse wollen/tweed/iets dergelijks lange jas met knopen en kraag maar zie t nergens en als ik iets (anders) zie wat ik leuk vind is het weer te duur.
Mocht iemand iets dergelijks tegenkomen plaats aub een fotootje![]()
Peek & Cloppenburg A'dam... afgelopen woensdag, maar daar was het de laatste. Ik weet niet of ze 'm in Utrecht of Den Haag of Rotterdam nog hebben, 't is iig een Marc O'Polo jasquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:55 schreef A.A. het volgende:
[..]
Die vind ik errug cool moet ik zeggen! Waar gekocht en prijs?
Zeg, ben jij soms voetbaltrainer?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:11 schreef SEX het volgende:
Mijn DKNY jas die ik 2 jaar geleden in een etalage zag hangen en moest hebben, zit heerlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat laat je dat denken?quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:33 schreef bloodymary het volgende:
Zeg, ben jij soms voetbaltrainer?
ja die vond ik vorig jaar ook al mooi!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
De rechtse dus![]()
DEPT??quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:51 schreef wasda het volgende:
[..]
ja die vond ik vorig jaar ook al mooi!
ik heb vorige week eentje gekocht, die op de linker lijkt, maar hij is van DEPT, kan er alleen geen plaatje van vinden![]()
Echt kasjmier, halflang, voor 80 Euro? Lijkt me sterk.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:08 schreef ivetje het volgende:
Ik heb een halflange cashmire (hoe schrijf je dat zeg!!!) jas van de H&M voor 80 euro. Met een rits deze keer, vorighe was met knopen en daar waait het doorheenHet is een zwarte overigens.
H&M kennende zal het dat niet zijn, daar houden ze niet zo van duur spul. Wat maar goed is ook voor arme sloebers als ikquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Echt kasjmier, halflang, voor 80 Euro? Lijkt me sterk.
Dat echte kasjmierwol, is doorgaans zo goed als, niet te betalen.
waar vindt je dan wel mooi?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik ben zelf ook opzoek naar 'n nieuwe jas, maar ik vind hier niets tussen staan wat mooi is.
Next stop, rocket-science.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:12 schreef mark_03 het volgende:
Is toch ook belachelijk duur![]()
Capuchon.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:00 schreef The_Mich het volgende:
Heb zaterdag in nijmegen een colbert gekocht met ingenaaide kappechon (?) in eerste instantie vond ik het maar niks, maar toen ik hem aanhad vond ik hem superleuk.....en volgens de verkoper vlogen ze ook de winkel uit....dus qua smaak zal dat wel goed zitten
quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:00 schreef rickywilliams het volgende:
ik wil misschien deze jas halen
[afbeelding]
gstar hamward
iemand die deze jas heeft en zijn ervaringen wil delen?en/of mij misschien wat meer duidelijke fotos kan verschaffen? degene die op internet staan zijn waardeloos
Ziet er opzich wel goed uitquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:00 schreef rickywilliams het volgende:
[afbeelding]
gstar hamward
iemand die deze jas heeft en zijn ervaringen wil delen?en/of mij misschien wat meer duidelijke fotos kan verschaffen? degene die op internet staan zijn waardeloos
nah ik heb hem in het egt gezien en hij is me een beetje te "sturmbahnfuhrer"quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:00 schreef rickywilliams het volgende:
[afbeelding]
gstar hamward
De prijs was 400 euro, het model is van vorig jaar. vergelijkbaar kun je dit jaar ook wel weer vinden van d&g en boss.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:19 schreef tonytoca het volgende:
waar kan je deze jas van D&G of van ander merk (zelfde model wel natuurlijk) halen , en wat is de prijs ong.
deze dus
[afbeelding]
prijs?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:11 schreef PuLZe het volgende:
[afbeelding]
Deze gisteren in Duitsland gehaald, de mijne is iets bruiner.
Damn, wil ook zoiets, waarom moeten die mooie jassen allemaal zo duur zijn en zijn alle goedkope jassen zo lelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:13 schreef PuLZe het volgende:
250 euro, doe er ook wel een aantal jaar mee hoop ik
Mag ik je een tip geven? Als hij lekker zit. Je vind hem mooi en je hebt het geld er voor koop hem dan. Ik heb ook een boss jas gekocht van 350 euro en ik heb er geen dag spijt van gehad. Hij zit werkelijk hemels lekker. Zie er goed uit. Je doet er een paar jaar mee. Hij is super warm. En beter dan welke jas ik ooit gehad heb. Ik heb in het begin effe zitten twijfelen want het is niet niks die prijs. Maar ik heb hem afgelopen eind van de winter gekocht en heb er nog geen seconde spijt van gehadquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:43 schreef A.A. het volgende:
[..]
Damn, wil ook zoiets, waarom moeten die mooie jassen allemaal zo duur zijn en zijn alle goedkope jassen zo lelijkZolang ik mezelf maar kan weerhouden om die Hugo Boss jas van 380 euro te kopen moet ik maar blij zijn denk ik
Er zit een plaatje ingestikt waarop staat cashmere whoolquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Echt kasjmier, halflang, voor 80 Euro? Lijkt me sterk.
Dat echte kasjmierwol, is doorgaans zo goed als, niet te betalen.
hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:11 schreef PuLZe het volgende:
[afbeelding]
Deze gisteren in Duitsland gehaald, de mijne is iets bruiner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |