quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:46 schreef Tessje het volgende:
Mag ik iemand helpen met opmeten?
als jij even laat zien hoe diep je kan diepthroaten danquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:46 schreef Tessje het volgende:
Mag ik iemand helpen met opmeten?
oe dat heb ik vaker gehoordquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef erodome het volgende:
Idd, dikte is uiteindelijk belangerijker dan de lengte...
Of te wel reageer in dit topic zoals jou dat blieft?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:02 schreef N.icka het volgende:
Edit: offtopic.
Note, vanaf nu worden alle echte offtopic reactie's verwijdert
voor iedere cm boven de 20 cm geef ik je 500 euro en iedere cm onder krijg ik er 500 ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:35 schreef andromeda1968 het volgende:
36 jaar 23 cm.![]()
punt 4 klopt niet, maar goed, dat is wel wat men wil laten geloven omdat je dan op een hogere waarde uitkomt dan de werkelijke lengte en vooral heteromannen nogal kicken op een grote lulquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:35 schreef Spideyman het volgende:
Voor iedereen die niet weet hoe je een lul moet opmeten:
1.) Zorg dat ie slap is;
2.) Trek de voorhuid naar achter;
3.) Pak de lul vast tussen je duim en wijsvinger vlak onder de eikel;
4.) Trek het ding zover mogelijk naar uit;
en 5.) Meet vanaf je schaambeen (aan de bovenkant van Mr. Happy) tot aan het puntje van je eikel.
En tadaa das de officieel gemeten lengte.
Wat doen die dan gemiddeld 6x per dag?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 02:00 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
voor iedere cm boven de 20 cm geef ik je 500 euro en iedere cm onder krijg ik er 500 ?
(sommige mensen overdrijven hierzo)
(23 cm is zowat in nl op 1 hand te tellen en die posten niet gemiddeld 6x per dag of fok)
Denk niet meer dat ie nog groter wordt..quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 03:14 schreef Imperium het volgende:
ik snap iets niet echt.. ik ben 16 jaar hij is 15-16 CM, als ie stijf is, maar hij is niet echt dik... en als ie slap is is het gewoon een klein pikkie.. jesus ik schaam me er best wel voor.. kan dit nog dikker worden? of is het al te laat?![]()
Vrouwen vinden het ook belangrijk dat je soa vrij bent..quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:07 schreef MikeyMo het volgende:
tussen de 17 en 18 cm... maar ik ben meer trots om de omtrek (hij is nogal dik, en datr schijnt voor een vrouw belangrijker te zijn dan de lengte)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |