We laten de Belgen voor ons werken als slavenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:40 schreef Klonk het volgende:
mijn buren zijn alvast begonnen met de muur (al gaat die eerder om de achtertuin).
maar als we toch bezig zijn, laten we de arme Belgisch Limburgers dan ook vragen, die willen vast wel van de rest van het land af.
Dan bouwen we een nieuwe schoolquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben het daar niet mee eens, TLK![]()
Ik zit in Gelderland op school!
Als jij het allemaal maar betaald danquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan bouwen we een nieuwe school
Of je kan het land verlaten per vliegtuig![]()
Met de Belgen zijn we wel sterker.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:43 schreef Klonk het volgende:
Neej, Belgen zijn ook Limburgers, ik ga voor een groot Limburg.
goed idee, twenthe, drenthequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:43 schreef El_Catalan het volgende:
Ja,laten we elk stuk van Nederland waar ze met een ACCENT praten onafhankelijk verklaren.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met de Belgen zijn we wel sterker.
wacht maar tot de vlaaien export tot stilstand komt, kruipen zullen jullie stelletje kut hollanders.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:44 schreef BobRooney het volgende:
het enige goeie aan limburg zijn de vlaaien, dus we missen jullie toch niet...
kutbelg...met je zachte g...met je vieze misselijkmakende vlaaien,quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
wacht maar tot de vlaaien export tot stilstand komt, kruipen zullen jullie stelletje kut hollanders.![]()
Dan moeten we een nieuwe hoofdstad zoeken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:43 schreef El_Catalan het volgende:
Ja,laten we elk stuk van Nederland waar ze met een ACCENT praten onafhankelijk verklaren.
Kersenvlaaiquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:48 schreef BobRooney het volgende:
[..]
kutbelg...met je zachte g...met je vieze misselijkmakende vlaaien,
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJsselquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:47 schreef MrX1982 het volgende:
Heel goed id
Friesland en Groningen ook meteen onafhankelijk
jij bij wijven is het wel geil eigelijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kersenvlaai
En zachte G is mooi..
In ieder geval.. ze zeggen altijd dat ik een leuk accent heb, die Nederlanders![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:44 schreef BobRooney het volgende:
Jij houdt wel van een misselijkheidje op zijn tijd?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:48 schreef BobRooney het volgende:
[..]
kutbelg...met je zachte g...met je vieze misselijkmakende vlaaien,
uuuuhhh ja, geen accentquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:50 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nee, daar spreken ze zonder accent
vlaaien eten tot je er misselijk van wordt is okayquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:52 schreef uniekje het volgende:
[..]
[..]
Jij houdt wel van een misselijkheidje op zijn tijd?
Maareh, ik heb geen accent, maar ben wel limburger. Nouja, in ieder geval geintegreerd... mag ik nog blijven?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:50 schreef BobRooney het volgende:
[..]
jij bij wijven is het wel geil eigelijk
![]()
shit
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:03 schreef Tiemie het volgende:
Eindelijk, nu friesland nog.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:50 schreef QuietGuy het volgende:
Als dat zo is kom ik graag helpen metselen
Zelfde geld voor friesland en groningen
True, al mogen die vlaaien en ijsmeis er ookwel zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:06 schreef Blik het volgende:
ach, het enige goede aan Limburg is de Amstel Gold Race, dan heb je ook wel gehad
Rotterdam en omgeving staan niet echt bekend om hun accentloze uitspraak. Overal in Nederland is er wel iets op de uitspraak aan te merken (eigenlijk spreekt vrijwel niemand accentloos Nederlands).quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:53 schreef MrX1982 het volgende:
uuuuhhh ja, geen accent
Weet je wel waar dat ligt?![]()
Pukkelpop sux mênquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:09 schreef jpg97 het volgende:
Pfff.... en wanneer het PINKPOP is komen jullie Hollanders maar wat graag naar Limburg
*krabbel zet*quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We laten de Belgen voor ons werken als slaven
We zijn nog volop bezig met de plannen van de muur.
Ik moet het idee eerst nog aan de gemeente vermelden
Van de week een brief schrijven.
*hantekeningen inzameling houden*
Limburgse vlaaien zijn ranzig. Als ex-Limburger kan ik dat weten. Gelukkig is er nog zoiets als multi-vlaai.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:44 schreef BobRooney het volgende:
Was dat niet met de fransen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:14 schreef sj44k het volgende:
nederland heeft toch oorlog met belgie gehad om limburg?? En nederland heeft verloren zodat wij limburg erbij hebben gekregen... helaas...
ik ga liever dan naar de pinksterracesquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:09 schreef jpg97 het volgende:
Pfff.... en wanneer het PINKPOP is komen jullie Hollanders maar wat graag naar Limburg
dat doet de nieuwe president en gemeente.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij het allemaal maar betaald dan.
Dan krijgen wij toch wel spaarloon en pc-prive enzo he?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat doet de nieuwe president en gemeente.
Kun je ook nog normale posts maken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Binnekort gaan we een muur bouwen rondom Limburg![]()
En onze eigen verkiezingen houden![]()
We willen niks meer met Nederland te maken hebben.
Ik kon dit in onzin plaatsen,omdat daar de meeste mensen zaten.
Maar dit is geen onzin dus drom plaats ik het hier.
![]()
oprotten danquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Dan klim ik over de muur weg uit deze puin-provincie.
eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:02 schreef TheDeadGuy het volgende:
[...]
Maastricht is de mooiste stad van Nederland....serieus...
Gelukkig woon ik er naastquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:08 schreef Eronymus het volgende:
[..]
eens![]()
ik woon in Rotterdam, de leegste meest naargeestige en lelijke stad van nederlandquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:16 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik er naast![]()
idd ik overnacht vaak in of nabij Venlo, Weert, Budel en Geleen en het bier en de dames die bedienen zijn echt te lekker om........quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Muren zijn voor WOII. Het is kunst om muren af te breken.
Ik drink graag grolsch, in Amsterdam gaan ze steeds vaker Gulpener en Leeuw drinken. Zo heb je iets aan elkaar.
Mooiste is om 10 soorten bier in een kroeg/discotheek te krijgen. Uit het vat ook
Als Limburger zul je een mooie tijd krijgenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan krijgen wij toch wel spaarloon en pc-prive enzo he?
Nederland heeft schulden,dus rijk kan ik jullie niet noemenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:57 schreef ThE_ED het volgende:
krijgen we straks van die hulpacties voor hulpbehoevend limburg in het rijke holland.
Was het niet andersom: Limburgers zijn ook Belgen ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:43 schreef Klonk het volgende:
Neej, Belgen zijn ook Limburgers, ik ga voor een groot Limburg.
Maastricht wordt de grote hoofdstadquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:02 schreef TheDeadGuy het volgende:
Maastricht is de mooiste stad van Nederland....serieus...
Nee, Limburg dat is de schatkamer van Nederland... Veel succes met alleen een gedeelte van DSM en een noodlijdende autofabriek.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nederland heeft schulden,dus rijk kan ik jullie niet noemen![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het niet andersom: Limburgers zijn ook Belgen ?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Glaszuiver ONZ-topic. Wegwezen
Alles wat mof is mag NL hebben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:29 schreef Refragmental het volgende:
Limburg zonder noord en midden limburg hoop ik.
Alles boven beek hoort bij duitsland. Inclusief Heerlen en Kerkrade.
Ik ben op vakantie geweest naar Belgie en Nederlandquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:28 schreef muurjunky het volgende:
Eindelijk onafhankelijk, als ik nu op vakantie ga kan ik zeggen dat ik naar het buitenland ging
Het Noorden sjoept ons geld weg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, Limburg dat is de schatkamer van Nederland... Veel succes met alleen een gedeelte van DSM en een noodlijdende autofabriek.
Uhm.... je komt zelf uit zitterdquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alles wat mof is mag NL hebben.
wij zijn anti Duitsers hierquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Uhm.... je komt zelf uit zitterd
Dat beschouw ik ook als duits.
Behalve oostelijke mijnstreekquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Velen van ons spreken amper tot geen Duits.
Jullie kunnen dat beter.
( wij willen die taal niet leren )
Wel leuk dat ABN niet meer bestaat....you sort it out!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:01 schreef jpg97 het volgende:
Wij uit Weert ( limburg) spreken accentloos ABN
![]()
Beakquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:29 schreef Refragmental het volgende:
kom nou, ik stond eerst bij maastricht voor de pont te wachten , en wat die limbo's eruitgooiden leek meer op duits dan op nederlands. Alleen was het geen van beiden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie kunnen dat beter.
( wij willen die taal niet leren )
Dan waren het waarschijnlijk duitse toeristen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
kom nou, ik stond eerst bij maastricht voor de pont te wachten , en wat die limbo's eruitgooiden leek meer op duits dan op nederlands. Alleen was het geen van beiden.
Ik spreek iig niet met een Rotterdams accent als je dat soms dacht. Afschuwelijk accent dat plat Rotterdamsquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:10 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Rotterdam en omgeving staan niet echt bekend om hun accentloze uitspraak. Overal in Nederland is er wel iets op de uitspraak aan te merken (eigenlijk spreekt vrijwel niemand accentloos Nederlands).
Versta jij fries?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
kom nou, ik stond eerst bij maastricht voor de pont te wachten , en wat die limbo's eruitgooiden leek meer op duits dan op nederlands. Alleen was het geen van beiden.
Buiten het dialect stikt van de Duitse woorden. Als je Limburgs praat in Duitsland, verstaan ze je perfect.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar slaat dat nou op?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:59 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Dat een dialect veel op een buitenlandse taal lijkt ligt meer aan de persoon die het dialect niet kent en de buitenlandse taal niet kent.
www.goedkooptanken.nuquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:27 schreef Klonk het volgende:
Ik wil wel goedkope benzine, valt dat nog te regelen ?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:22 schreef Nolius het volgende:
Het probleem met Limburgers is dat ze zich achtergesteld VOELEN. Ze worden totaal niet achtergesteld.
Maar ja, met zo'n geweldige provincie alsNoord-Brabant
naast je, is het moeilijk je trotsgevoel hoog te houden ja
Prima, maar dan draaien we wel de gaskraan dichtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
Maar daar gaat het niet om in deze thread. Limburg onafhankelijk net als Friesland en Groningen
Dat is goed maar neem dan alles achter Eindhoven maar mee want daar begint het buitenland al.........quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
![]()
Limburg allein.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is goed maar neem dan alles achter Eindhoven maar mee want daar begint het buitenland al.........![]()
![]()
Groningen steken we af en dumpen t in zee, Frieslans asfalteren we, tot parkeerplaats...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:47 schreef MrX1982 het volgende:
Heel goed id
Friesland en Groningen ook meteen onafhankelijk
Waar ik woon hebben daar geen last waar ik woonquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:55 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Groningen steken we af en dumpen t in zee, Frieslans asfalteren we, tot parkeerplaats...
mja, een muur om limburg, daar houd je ze niet mee binnen, beste is een dijkje bij Weert, en wachten op de Maas, heel hoog water,.
![]()
Kun je niet beter bij Duisland gaan horen? Limburgers zijn toch al halve duitsersquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Limburg allein.
Brabant mag z'n eigen muur bouwen.
We willen het liefst af van de Noord-Hollanders
dacht Belgen die Duits proberen te praten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kun je niet beter bij Duisland gaan horen? Limburgers zijn toch al halve duitsers
neejquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kun je niet beter bij Duisland gaan horen? Limburgers zijn toch al halve duitsers
Het zal me geen zak uitmaken wat mensen die niet limburgers zijn van ons denken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Inderdaad. De meest luidruchtigste ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Noord Brabant geweldig??
Waarom vluchten jullie dan ieder weekend naar Maastricht?
Dat zijn echt de meest irritante lui tijdens het uitgaan die brabanders.
niet waar, ik ben gelukkig geen limburger meer, baal alleen dat ze mijn limburgse tongval lief vinden, en ik doe zo mijn bestquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:08 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Inderdaad. De meest luidruchtigste ook![]()
Ik woon hier goed. En het kan me geen zak schelen wat iedereen van Limburg denkt.
Als je eenmaal limburger bent dan denk je wel anders
noord brabantquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:22 schreef Nolius het volgende:
Het probleem met Limburgers is dat ze zich achtergesteld VOELEN. Ze worden totaal niet achtergesteld.
Maar ja, met zo'n geweldige provincie alsNoord-Brabant
naast je, is het moeilijk je trotsgevoel hoog te houden ja
Woei!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:23 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
niet waar, ik ben gelukkig geen limburger meer, baal alleen dat ze mijn limburgse tongval lief vinden, en ik doe zo mijn best
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 05:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Woei!!
Zo'n zachte G is echt ulta geil!
Echt iets om trots op te zijn.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:29 schreef Refragmental het volgende:
Inderdaad, hij spoort niet...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:27 schreef Klonk het volgende:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:02 schreef JPM01 het volgende:
aan de nederlandse grens komen er bewakers, elke limburger die de muur oversteekt wordt zonder pardon neergeschoten![]()
zekerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:27 schreef Klonk het volgende:
wij hebben van die mijnenkillersquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laten we hopen dat jullie bewakers niet door het mijnenveld gaan lopen
Neejquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:04 schreef JPM01 het volgende:
[..]
wij hebben van die mijnenkillers![]()
mag ik bij de limburgse marine?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:02 schreef JPM01 het volgende:
aan de nederlandse grens komen er bewakers, elke limburger die de muur oversteekt wordt zonder pardon neergeschoten![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:07 schreef Nolius het volgende:
[..]
Noord en midden Limburg kennen nog enige vorm van civilisatie.
Vandaar ook jouw reactie
Ik wil helemaal niet in Maastricht komen wonenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hahaha
Jullie hebben gelukkig nog een klein beetje humor. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik ben wel eens een aantal maal in sittard en noordelijker gaan stappen... wat een trieste boel.
Kwa kleding, taal en muziek liggen jullie 5 jaar achter(Kan het weten, heb er iets van 3 jaar op school gezeten en een half jaar stage gelopen.)
Nou dan ga ik liever naar Hasselt of in Maastricht
En ijsmeis... jij ziet er wel leuk uit... je mag wel in maastricht komen wonen hoor.![]()
Dat bedoel ik... hoe houd je het vol tussen al die cultuur barbaren??quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet in Maastricht komen wonen![]()
En ik loop geen 5 jaar achter qua kleding, taal en muziek..
Wij hebben hier óók kledingwinkels en modeblaadjes en TMF en MTV en The Box en scholen![]()
Ik denk dat jij toen in het verkeerde huis bent belandtquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... hoe houd je het vol tussen al die cultuur barbaren??
Gooien ze geen groente en fruit naar jou en maken ze daar ook gromgeluiden bij terwijl ze schuimbekkend met hun vuisten op de grond slaan?
Ik heb het vaak genoeg zien gebeuren vanwege hun afkeer tegen alles wat enige vorm van beschaving vertoont zoals kleding en hygiene enzo.
Nee hoor, dat was gewoon op schoolquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat jij toen in het verkeerde huis bent belandtHet gekkenhuis
![]()
Sittard is inderdaad algeheel representatief voor 'het noorden'.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hahaha
Jullie hebben gelukkig nog een klein beetje humor. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik ben wel eens een aantal maal in sittard en noordelijker gaan stappen... wat een trieste boel.
Kwa kleding, taal en muziek liggen jullie 5 jaar achter(Kan het weten, heb er iets van 3 jaar op school gezeten en een half jaar stage gelopen.)
En ijsmeis... jij ziet er wel leuk uit... je mag wel in maastricht komen wonen hoor.![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:25 schreef Klonk het volgende:
ik ga even naar duitsland, das de enige plek waar de winkels nog open zijn, we hebben geen bier meer, dus ik stel voor toch de grens naar de oosterburen open te houden.
Roermond, Weert en Venlo noem ik al geen limburg meer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
Sittard is inderdaad algeheel representatief voor 'het noorden'.![]()
Maar dan blijf jij toch fijn in Maastricht![]()
Mensen irritanter, de taal is kut.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Toch wel fijn hè, dicht bij de Duitse grens wonen
Ik denk zelfs dat ik later in Duitsland ga wonen![]()
Winkelen is goedkoper, huizen goedkoper, auto's goedkoper, tanken goedkoper![]()
België is te ver weg van mijn vrienden en familiequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:30 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mensen irritanter, de taal is kut.
Nee belgie
Lieve meisjes daar, lief (geil) taaltje.
Winkelen is goedkoper, huizen goedkoper, auto's goedkoper, tanken goedkoper
En ze doen niet ieder jaar de invasie over.
In tegenstelling tot de duitsers die er zelfs een elite troep voor heeft ontwikkeld... de duitse toerist.
Jij woont vrijwillig dicht bij de duitse grens??quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
België is te ver weg van mijn vrienden en familie.
En ik kan toch nét over de grens wonen hier
Nu woon ik nét niet óp de grens, dus wat maakt het uit..
Dan leer ik misschien ook nog eens een beetje Duits![]()
Yeh! Duitsland is best wel okéquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jij woont vrijwillig dicht bij de duitse grens??
Gelukkig is dit ONZ en hoef ik je niet te gelovenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeh! Duitsland is best wel oké![]()
Wat een klootzakquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:40 schreef http het volgende:
Wie helpt me nu van mijn ex-vriend af, zijn vrouw zit er ook maar mee dat hij telkens vreemd gaat.
![]()
Ik meen hetquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Gelukkig is dit ONZ en hoef ik je niet te geloven![]()
breedband internet is er ook goedkoperquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Toch wel fijn hè, dicht bij de Duitse grens wonen
Ik denk zelfs dat ik later in Duitsland ga wonen![]()
Winkelen is goedkoper, huizen goedkoper, auto's goedkoper, tanken goedkoper![]()
Zie je wel... het komt door die duitsers!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:49 schreef http het volgende:
Nee hij komt van een naast gelegen dorpje, dus heeft wel een dorpsmentaliteit. Hij spreekt inderdaad graag duits, is me wel opgevallen en ook veel duitse muziek -schlagers- ist er doll auf.
Verder is het niks geworden, een man die niet kan kussen etc. Aan de viagra moet om wat te presteren, das niks voor noorderlingen. Die zijn beter gewend.
Hasselt jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hahaha
Ja zeker beter dan kilo. Is ook logisch de noorderlingen zijn beter ontwikkeld dan de gemiddelde Limbo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
In het Noorden spreken ze nog beter Duits en dan ons.
beter dan onsquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
In het Noorden spreken ze nog beter Duits en dan ons.
Yeah, precies..quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
breedband internet is er ook goedkoper, ik zal maar toegeven, wij hebben vorig jaar bijna een huis in Duitsland gekocht, op het laatste moment is het niet doorgegaan.
klinkt trouwens erger dan het is, huis stond 500 meter over de grens![]()
Hoe weet je dat hij telkens vreemd gaat ben jij dan degene die iedere keer met hem vreemd gaat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:40 schreef http het volgende:
Wie helpt me nu van mijn ex-vriend af, zijn vrouw zit er ook maar mee dat hij telkens vreemd gaat.
![]()
Feelback is een manquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:39 schreef http het volgende:
Feelback hij weet het nog niet, ik weet ook niet of ik het hem zal zeggen. Het is wel
jammer hoor want het is een knappe vent en charmant, alles erop en er aan.
Echt een man die je je zelf zou wensen, lief integer adrem noem het maar op.
Ook jij zou ervoor gaan, he..................
Maar ik val niet op mannen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:39 schreef http het volgende:
Feelback hij weet het nog niet, ik weet ook niet of ik het hem zal zeggen. Het is wel
jammer hoor want het is een knappe vent en charmant, alles erop en er aan.
Echt een man die je je zelf zou wensen, lief integer adrem noem het maar op.
Ook jij zou ervoor gaan, he..................
Je hebt je huiswerk goed gedaan.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Feelback is een man
Maarja, misschien is ie wel homo!
Teleurstellen doe je niet hoorquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:00 schreef feelback het volgende:
[..]
Je hebt je huiswerk goed gedaan.
Maar ik moet je teleurstellen, ik hou alleen van vrouwen.
En wel heel veel van mijn vriendin waar ik al 4 jaar mee samen woont.
![]()
Http ik ben ook maar een man en begrijp de mannen zelf ook niet altijd goed. Gelukkig wel mijn vriendin maar die is ook wel heel duidelijk naar mij toe maar dat EIS zij ook van mij. En daar heeft ze gelijk in, anders kunnen wij niet communiceren. Kan je zelf nog geen afscheid van hem nemen en is hij dan nog steeds de man voor jou in je leven? Je leven gaat wel verder en in Limburg ook.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:09 schreef http het volgende:
Ja Feelback afscheid doet pijn , ik heb hier ook geschreven dat ze hem als eerste in de mijnen mogen gooien. Dat heb je nu eenmaal als je zoveel van iemand houdt, dan moet hem ook hard straffen. Maar ik zie wel dat jij er niets van begrijpt, kan ik je misschien niet kwalijk nemen. Ik heb niet veel relaties gehad maar die ik had waren Mannen en geen gevulde koeken.
![]()
neem dan ook gelijk friesland mee, want limburg is nog redelijk te verstaan, maar wat die friezen uitkramenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
![]()
boeren zitten in het Noorden.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:07 schreef RealKnuckles het volgende:
mooi eindelijk van die boeren af
Wat heeft hij dan wat de andere mannen die jou aandacht wel geven niet hebben?quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:11 schreef http het volgende:
Feelback aan mannen geen gebrek, er bellen tenminste 2 kerels per week om te vragen hoe het met me gaat. Buiten nog alle zakenrelaties die me voor andere dingen bellen zal ik met geen moment vervelen. Maar ja er is maar een grote liefde, dus de rest is compensatie/namaak.
Boeren kunnen een leuk geluid maken in je maag.quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
boeren zitten in het Noorden.
neejquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:28 schreef http het volgende:
Zonder boeren heb jij pijn in je maag, Limbo
Te veel Kool en Zuur.quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Als je met trein naar Noorden gaat alleem maar boeren onderweg.
Behalve in Limburg.
Een man die niet kan kussen etc. Aan de viagra moet om wat te presteren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:49 schreef http het volgende:
Nee hij komt van een naast gelegen dorpje, dus heeft wel een dorpsmentaliteit. Hij spreekt inderdaad graag duits, is me wel opgevallen en ook veel duitse muziek -schlagers- ist er doll auf.
Verder is het niks geworden, een man die niet kan kussen etc. Aan de viagra moet om wat te presteren, das niks voor noorderlingen. Die zijn beter gewend.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
Een zwart paard vind ik veel mooier![]()
![]()
Dus ik hoop dat ik ooit mijn Prinsje op het zwarte paard tegenkom..
En mijn vriend heeft een hekel aan paarden.
Wat een trutquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:19 schreef muurjunky het volgende:
[..]mijn zus heeft een wit paard
ze heeft er 2quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat een trut.
Ik heb een hekel aan mensen die een paard hebben!
mompelt iets van jaloers
Limburg komt in actiequote:Op zondag 22 augustus 2004 22:13 schreef http het volgende:
In een sprookje kun je alles kwijt, de meest bizarre dingen leven daarin op.
Het leven lijkt soms ook net een echt sprookje, met de prins op het witte paard.
Als de prins er dan af dondert en en paar builen op zijn kop heeft is het tijd
voor troost. Ach, zo heb ik ook mijn builen maar de prins ligt tijdelijk vast in de
teugels van een zwarte merrie.
Wij Limburgers laten ons gewoon discrimineren.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:38 schreef Quarks het volgende:
Wat een onzin allemaal, en ik heb je nog wel een avatar gegeven![]()
Ga maar naar het topic in GC, ik doe geen request.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:43 schreef http het volgende:
He Quarks daar ben ik wel voor in, give me a an avatar now.![]()
![]()
![]()
Verdorie ik ben nog een grotere newbie dan jij en je weet niet dat GC General Chat isquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:00 schreef http het volgende:
Help me wat is GC, grand canyon![]()
Hij is geen Limburgers drom snapte die dat nietquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:05 schreef Quarks het volgende:
[..]
Verdorie ik ben nog een grotere newbie dan jij en je weet niet dat GC General Chat is
Icons klaar terwijl u wacht: # 16 [Geen Upgrades]
In dat geval: "Generoale proat"quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is geen Limburgers drom snapte die dat niet
en ....genne proat over makequote:Op zondag 22 augustus 2004 23:14 schreef Quarks het volgende:
[..]
In dat geval: "Generoale proat"
Ik bergijp je laatste zin niet zo goed.De prins ligt tijdelijk vast in dequote:Op zondag 22 augustus 2004 22:13 schreef http het volgende:
In een sprookje kun je alles kwijt, de meest bizarre dingen leven daarin op.
Het leven lijkt soms ook net een echt sprookje, met de prins op het witte paard.
Als de prins er dan af dondert en en paar builen op zijn kop heeft is het tijd
voor troost. Ach, zo heb ik ook mijn builen maar de prins ligt tijdelijk vast in de
teugels van een zwarte merrie.
koning ?? we krijgen presidentquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:56 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Mag ik koning worden van het nieuwe Limburg?
Neej het wordt een muur tussen Limburg en NLquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:09 schreef misteriks het volgende:
en liefst een muur rond limburg ,
dan kan ik daar mijn afval overwerpen.
Maastricht wordt de nieuwe hoofdstad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:59 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Wat ?!!! limburg !! dan moeten wij uit de oostelijke mijnstreek(Heerlen/Kerkrade/Landgraaf) alleen samen verder met die dikkenekken uit Maastrichtm, die natuurlijk de bourgondische lakens gaan uitdelen!
Niemals!!
de hollandse onderdrukking is al erg genoeg, maar als die mestreechteneer het gaat overnemen dan verhuis ik!!
ah !wij hebben hier wel nog atoomraketten staan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Neej het wordt een muur tussen Limburg en NL![]()
En de muur zal je nooit halen met al die landmijnen![]()
Wij hoeven geen oorlog,maar onafhankelijkheid !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:53 schreef misteriks het volgende:
[..]
ah !wij hebben hier wel nog atoomraketten staan.
jullie mogen die gerust gebruiken tegen NL.
wij zetten er dan ook wel naar limburg gericht ; moest het zijn dat je de andere naar een verkeerde richting stuurt..![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:59 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Wat ?!!! limburg !! dan moeten wij uit de oostelijke mijnstreek(Heerlen/Kerkrade/Landgraaf) alleen samen verder met die dikkenekken uit Maastrichtm, die natuurlijk de bourgondische lakens gaan uitdelen!
Niemals!!
de hollandse onderdrukking is al erg genoeg, maar als die mestreechteneer het gaat overnemen dan verhuis ik!!
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hahaha
Kerkrade kun je niet eens een stad meer noemen, echt een vieze bende daar.
En de rest, tja... moffen stuk voor stuk, weg ermee, echt een schande voor Limburg.
Mestreeeeeech!!! Hoofdstad van Limburg![]()
Respect voor Mestreech, tevens de allereerste nederzetting van beschaving in Nederland.
mwaha, bewijs maar eens dat Mosatrajectum eerder was dan Coriovallum.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hahaha
Kerkrade kun je niet eens een stad meer noemen, echt een vieze bende daar.
En de rest, tja... moffen stuk voor stuk, weg ermee, echt een schande voor Limburg.
Mestreeeeeech!!! Hoofdstad van Limburg![]()
Respect voor Mestreech, tevens de allereerste nederzetting van beschaving in Nederland.
Ook goedquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:42 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Dat maastricht, met hun meest eigenzinnige volkje, maar een stadstaat wordt: een soort Urk van het zuiden.
Je had ook in het kort kunnen zeggen dat Maastricht vroeger de oostelijke mijnstreek flink heeft uitgeperst! Precies zoals het hoort. Wat is dan anders jullie nut?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:42 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
-knip-
Gewoon een grote muur om heel limburg bouwen en dan ook geen opening laten voor de Maas. hebben we straks stuwmeer Limburg. Kunnen ze mooi bijdragen en de schone energie voor de rest van Nederlandquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:08 schreef the_legend_killer het volgende:
we gaan wel voor 1 verenigt Limburg.
Dalijk krijgen we nog een burgeroorlog :')
Het zal nog een tijdje duren voordat wij onafhankelijk zullen worden dus we kunnen nu gewoon in en uit lopen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:49 schreef http het volgende:
Zul je toch wel degelijk een paspoort moeten hebben om daar te komen Maistro.![]()
Als de dijken breken kunnen jullie niet vluchten naar Zuidenquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Gewoon een grote muur om heel limburg bouwen en dan ook geen opening laten voor de Maas. hebben we straks stuwmeer Limburg. Kunnen ze mooi bijdragen en de schone energie voor de rest van Nederland
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:58 schreef Klonk het volgende:
Zelfs de fokstok-die-eigenlijk-een-balk-is vind het mooi in Limburg
Het grote Fok! stok spel door Nederland, Deel 10
O, ja waarom hebben jullie dan ieder jaar natte voeten?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als de dijken breken kunnen jullie niet vluchten naar Zuiden
En van de Maas hebben we hier geen last.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O, ja waarom hebben jullie dan ieder jaar natte voeten?
Jij mag stadsprins worden met de vastelaovend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:56 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Mag ik koning worden van het nieuwe Limburg?
mwhahahaquote:Op woensdag 1 september 2004 12:53 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Vieze zuid-Limburgers, onze machtige Noord-Limburgse leger-eenheden zullen met hulp van de Nederlandsche/Duitsche regering jullie opstand de kop indrukken. Met jullie zingerige accent, we zullen zien wie er het laatste lacht....![]()
Waar gaan jullie dan de inkomsten van dan halen?quote:Op woensdag 1 september 2004 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
neej
quote:Op woensdag 1 september 2004 14:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waar gaan jullie dan de inkomsten van dan halen?
Gaan jullie vlaaien exporteren?
En gaan jullie dan ook de hulp van Amerika inroepen ?quote:Op woensdag 1 september 2004 18:22 schreef Neo_Cortex het volgende:
Als limburg zich onafhankelijk verklaard komen we gewoon aanrollen met mooie leopard tanks en kunnen we meteen ook belgie erbij nemen![]()
![]()
waarom zouden we. aan 150 Leopard II A4-tanks en 180 Leopard II A5-tanks hebben we wel genoegquote:Op woensdag 1 september 2004 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En gaan jullie dan ook de hulp van Amerika inroepen ?
[offtopic modus]quote:Op woensdag 1 september 2004 18:22 schreef Neo_Cortex het volgende:
Als limburg zich onafhankelijk verklaard komen we gewoon aanrollen met mooie leopard tanks en kunnen we meteen ook belgie erbij nemen![]()
![]()
wat we ook kunnen doen is gewoon heel hard boe roepen en hopen dat de walloniers naar frankrijg gaanquote:Op woensdag 1 september 2004 19:13 schreef Neo_Cortex het volgende:
jup walloniers zijn zwaar vervelend
Het leven is goed in het Brabantse land!!!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:40 schreef Killer_Mom het volgende:
grapjas, Vlaanderen en Brabant samen? now way !
nog meer boeren![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:11 schreef Neo_Cortex het volgende:
[..]
waarom zouden we. aan 150 Leopard II A4-tanks en 180 Leopard II A5-tanks hebben we wel genoeg
Limburg wilt niet bij moffen horen.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:46 schreef Martijn_77 het volgende:
Voorstel:
Geven Limburg aan Duitsland, Wallonie aan Frankrijk en Dan voegen we Vlaanderen en Brabant samen tot het groot hertogdom Brabant en dan zijn alle problemen opgelost.
Moet jou onderschrift niet luiden "je kunt me uit Maastricht halen, maar Maastricht niet uit mij"?quote:Op donderdag 2 september 2004 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Limburg wilt niet bij moffen horen.
Worden jullie daar maar vriendjes mee.
Limburgs lijkt toch het meest op Duits? Dan voelen jullie je daar toch thuis?quote:Op donderdag 2 september 2004 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Limburg wilt niet bij moffen horen.
Worden jullie daar maar vriendjes mee.
ik kom uit Sittard.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:42 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Moet jou onderschrift niet luiden "je kunt me uit Maastricht halen, maar Maastricht niet uit mij"?
spreek voor jezelf
Het lijkt helemaal niet op elkaar.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Limburgs lijkt toch het meest op Duits? Dan voelen jullie je daar toch thuis?
Reden te meer om bij Nederland te blijven. Dan ga je niet bij de Duitsers horen.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:08 schreef the_legend_killer het volgende:
En in Limburg is de Duitsers haat groter dan int Noorden van NL.
nou ik ken mensen in Kerkrade die daar anders over denken. Die voelen wel wat voor een Anschluss! tsja kerkrade hequote:Op donderdag 2 september 2004 15:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En in Limburg is de Duitsers haat groter dan int Noorden van NL.
Wij willen onafhankelijkheid.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Reden te meer om bij Nederland te blijven. Dan ga je niet bij de Duitsers horen.
Of ga je Neutraal Moresnet weer nu leven in blazen?
Ja dus een Neutraal Moresnet??quote:Op donderdag 2 september 2004 15:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij willen onafhankelijkheid.
Dus niet bij NL en Moffenland
wij zijn wel een groter land met meer inwonersquote:Op donderdag 2 september 2004 15:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja dus een Neutraal Moresnet??
effe voor de herhaling.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
kleine mededeling.
Als dit topic vol is zal ik geen voorlopig geen nieuwe maken.
Anders wordt het teveel van hetzelfde en dan wordt het saai.
Maar Limburgers als onze plannen officieel worden dan zal deel 2 komen
Dus tot die tijd moeten we het met dit topic doen. ( niet te snel vol maken )
Weten jullie dat al
dat doen ze alleen in assenquote:Op donderdag 2 september 2004 19:26 schreef Neo_Cortex het volgende:
waar wouden julie je mee bewapenen met hooivorken![]()
das waarquote:Op donderdag 2 september 2004 19:31 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
dat doen ze alleen in assen![]()
Nee hoor; gewoon zoals hier:quote:Op donderdag 2 september 2004 19:26 schreef Neo_Cortex het volgende:
waar wouden julie je mee bewapenen met hooivorken![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 20:31 schreef http het volgende:
Dat kan helemaal niet, Limburg is door zes afstandsraketten van de kaart geveegd.
Alles plat, weg gezakt de mijnen in.
:quote:Op donderdag 2 september 2004 20:31 schreef http het volgende:
Dat kan helemaal niet, Limburg is door zes afstandsraketten van de kaart geveegd.
Alles plat, weg gezakt de mijnen in. Triest hoor.![]()
O, ja en dit dan?quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
hallo_mensen is ook Limbuger hij steunt ons![]()
Wij Limburgers zijn gewoon 1 grote familie![]()
Straks een (Lim)burgeroorlog????????quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:59 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Niemals!!
Nee. Dat zou echt een levende hel voor mij zijn. Rowwen Heze sucks.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:45 schreef Everett het volgende:
Ik vind dat van die muur een prima idee. Zorg dan dat Rowwen Heze zich binnen de muur bevindt en dat er een klein luikje is zodat de kratten Hertog Jan er nog wel uit kunnen.
Goed gesproken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:59 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Niemals!!
Wij worden net zoiets als Monaco.quote:Op zondag 5 september 2004 17:00 schreef Tao het volgende:
Kunnen we niet aansluiting bij Monaco of Liechtenstein zoeken ?
Geen belasting meer enzo (of miniem)
En geen Europa......dat kost alleen geld
dat willen we ookquote:Op zondag 5 september 2004 17:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik vind dat Limburg Nederland moet afstoten.
Kerkrade hoort ook bij duitsland, geen limburger die daar anders over denkt.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:20 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
nou ik ken mensen in Kerkrade die daar anders over denken. Die voelen wel wat voor een Anschluss! tsja kerkrade he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |