abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21423105
Het mag misschien een simpele topictitel zijn, maar probeer er maar eens een antwoord op te geven. In dit topic zou ik een discussie willen houden over de aard van homoseksualiteit. Is het een afwijking of niet?

Persoonlijk geef ik een bevestigend antwoord op deze vraag. Ik denk dat homoseksualiteit niet normaal genoemd kan worden, gezien de tegenstrijdigheid met het basisbeginsel van het leven: overleven door reproductie.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:18:42 #2
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_21423166
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:15 schreef FuifDuif het volgende:
Het mag misschien een simpele topictitel zijn, maar probeer er maar eens een antwoord op te geven. In dit topic zou ik een discussie willen houden over de aard van homoseksualiteit. Is het een afwijking of niet?

Persoonlijk geef ik een bevestigend antwoord op deze vraag. Ik denk dat homoseksualiteit niet normaal genoemd kan worden, gezien de tegenstrijdigheid met het basisbeginsel van het leven: overleven door reproductie.
1 op de 10 is homosexueel...
Het wijkt dus idd af van de norm.
Slotje.
Kunst zonder trein.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:19:08 #3
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_21423173
Is het niet een compensatie dan van overbevolking?
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:19:23 #4
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_21423179
omg, stromlooptopic...

Homosexualiteit heeft, net als heterosexualiteit, mijns inziens niets te maken met reproductie, maar meer met genegenheid, tot wie je je op wat voor manier dan ook aangetrokken voelt
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_21423187
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:15 schreef FuifDuif het volgende:

Mee eens. Maar dit is al zovaak langsgekomen..
pi_21423254
Ja oke, maar er zullen toch ook echt wel mensen zijn, die dit anders zie.

Waar ik overigens echt van walg is van die smerige nichten die zo nodig iedere jongen moeten aanraken en er zo'n loopje bij hebben enzovoort. Echt bah .
pi_21423257
OMG, weer deze discussie.

Als je met afwijkend bedoelt: niet hetzelfde als het grootste deel van de bevolking, dan klopt het. Maar verder.... waarom zou de liefde tussen twee volwassen, weldenkende mensen af te keuren zijn? Omdat ze zich niet kunnen voortplanten? Dan zouden alle kinderloze echtparen dus ook abnormaal en afkeurenswaardig zijn.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_21423295
Kom op zeg Ripley, als we zo gaan praten kunnen we over 10 jaar pedofilie ook wel goedkeuren. Ja, liefde tussen twee mannen is heel normaal. Liefde als in vriendschappelijk, maar seksuele liefde gaat mij te ver hoor. Een penis is gemaakt om een vagina te penetreren: een man heeft een penis, een vrouw een vagina.
pi_21423343
natuurlijk hebben homo's een afwijking, volgens mij is in de jaren 70 al het gedeelte van de hersenen gevonden wat homosexualiteit veroorzaakt
pi_21423372
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:26 schreef Schepseltje het volgende:
natuurlijk hebben homo's een afwijking, volgens mij is in de jaren 70 al het gedeelte van de hersenen gevonden wat homosexualiteit veroorzaakt
Dus dan moeten we homoseksuelen eigenlijk behandelen als patienten en niet als weldenkende burgers.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:28:38 #11
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_21423380
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:24 schreef FuifDuif het volgende:
...Een penis is gemaakt om een vagina te penetreren: een man heeft een penis, een vrouw een vagina...
Een penis van de man verdwijnt bij de vrouw ook weleens in haar mond of haar kont hoor
Bij * thumper thuis gebeurt dat weleens jah
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:28:40 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_21423381
Bij de oude grieken met name de Spartanen was homoseksualiteit een normaal een aanvaard verschijnsel. Kortom hoe er tegen aan wordt gekeken is voornamelijk cultureel bepaald. Met DNA onderzoek en medisch onderzoek is er nog geen afwijking aangetoont die het zijn van homo veroorzaakt. Daarnaast is er nog een ander aspect aan dit verhaal. Stel dat het een afwijking is. Wat wil je daar dan mee. Zijn deze mensen minder dan anderen. Ik weet wel zeker van niet. Samen gevat een klote discussie waar je niet veel wijzer van wordt. En dat reproduktie het enige doel is in het leven is een door de cultuur bepaalde norm. En niet iets wat door je biologie wordt bepaald vindt ik althans. Kijk maar eens naar het sterk dalende geboortecijfer in moderne landen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_21423415
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:28 schreef thumper het volgende:

Een penis van de man verdwijnt bij de vrouw ook weleens in haar mond of haar kont hoor
Bij * thumper thuis gebeurt dat weleens jah
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:31:00 #14
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_21423431
quote:
Kom op zeg Ripley, als we zo gaan praten kunnen we over 10 jaar pedofilie ook wel goedkeuren.
Pedofilie is schadelijk voor een kind. In een homosexuele relatie zijn de partners gelijkwaardig en dus is het niet schadelijk.

Zolang jij niet in de aarsje genomen wordt, is er toch niks aan de hand? Laat ze toch, ze doen niemand kwaad.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:31:06 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_21423432
quote:
Kom op zeg Ripley, als we zo gaan praten kunnen we over 10 jaar pedofilie ook wel goedkeuren. Ja, liefde tussen twee mannen is heel normaal. Liefde als in vriendschappelijk, maar seksuele liefde gaat mij te ver hoor. Een penis is gemaakt om een vagina te penetreren: een man heeft een penis, een vrouw een vagina.
En mens heeft meedere gaten die met allerlei dingen zijn te penetreren. Dus dat gaat niet op. ik kan mijn penis in een mond stoppen in een kont. Of zelfs tussen de borsten van een vrouw. Gevoelsresultaat is voor de meeste mannen hetzelfde.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_21423453
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:28 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dus dan moeten we homoseksuelen eigenlijk behandelen als patienten en niet als weldenkende burgers.
Waarom? Tis geen chronische aandoening, ze zijn niet ziek of zo. Er is geen ziektebeeld. Jij bent zeker ook iemand die denkt dat homoseksualiteit een ziekte is die je graag zou willen genezen?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:32:51 #17
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_21423465
OMG Fuif, wat heb je nou weer lopen bedenken ...

Ik zeg, nee, het is geen afwijking. Maar ik ben het dan ook niet eens met jouw basisbeginsel van het leven.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_21423493
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:22 schreef FuifDuif het volgende:
Ja oke, maar er zullen toch ook echt wel mensen zijn, die dit anders zie.

Waar ik overigens echt van walg is van die smerige nichten die zo nodig iedere jongen moeten aanraken en er zo'n loopje bij hebben enzovoort. Echt bah .
of die smerige eikels die iedere vrouw in hun kont knijpen !

ontopic:

het komt voor, dus is het "normaal". dat het niet meewerkt aan een nog grotere aanwezigheid van de menselijke soort is alleen maar een pré.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:35:07 #19
92627 Scat-man
Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop
pi_21423518
quote:
Een penis is gemaakt om een vagina te penetreren: een man heeft een penis, een vrouw een vagina.
Dan is masturberen ook een afwijking, een stijve lul hoort niet in een mannenhand

Homofilie komt meer voor dan alleen bij het zoogdier mens, niks onnatuurlijks aan.
pi_21423546
95% van de mensen is hetero en daarom is hetero de norm, homo's wijken af van de norm dus zijn een afwijking

klaaarrrr
pi_21423571
Homoseksualiteit is een ziekte.
Homoseksualiteit
etc.

anders gebruik je de zoek ofzo
pi_21423580
Nou ik walg er dus goed van nadat ik laatst door zo'n smeerlap onzedelijk werd betast. Misschien dat ik daarom nu zo gefrustreerd ben, maar ik heb er wel over lopen denken. Het is toch niet normaal hoe sommigen zich manifesteren als smerige poten? Een homo die zich gewoon netjes gedraagt wil ik niet veel over zeggen (hoewel ik mij dus wel ten zeerste afvraag in hoeverre het normaal is), maar van die knakkers die zich op en bloot als geile dekhengsten profileren en anderen zelfs lastigvallen met hun viezigheid... weg ermee... aan de schandpaal!
pi_21423599
Ik snap overigens niet hoe mensen voorbij kunnen gaan aan de reproductiefunctie hoor. Als iedereen nu homoseksueel was, dan was het gebeurd met de mensheid. Lijkt me duidelijk genoeg dus.
pi_21423606
gezien de natuur geen doel voor ogen heeft kan het ook niet zeggen dat het afwijkingen voortbrengt, dat suggereert immers dat er toch een doel is.
Dus homosexualiteit is feitelijk geen afwijking.
pi_21423617
Iedereen wijkt wel af van de norm, dus iedereen heeft een afwijking. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')