1 op de 10 is homosexueel...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:15 schreef FuifDuif het volgende:
Het mag misschien een simpele topictitel zijn, maar probeer er maar eens een antwoord op te geven. In dit topic zou ik een discussie willen houden over de aard van homoseksualiteit. Is het een afwijking of niet?
Persoonlijk geef ik een bevestigend antwoord op deze vraag. Ik denk dat homoseksualiteit niet normaal genoemd kan worden, gezien de tegenstrijdigheid met het basisbeginsel van het leven: overleven door reproductie.
Mee eens. Maar dit is al zovaak langsgekomen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:15 schreef FuifDuif het volgende:
Persoonlijk geef ik een bevestigend antwoord op deze vraag. Ik denk dat homoseksualiteit niet normaal genoemd kan worden, gezien de tegenstrijdigheid met het basisbeginsel van het leven: overleven door reproductie.
Dus dan moeten we homoseksuelen eigenlijk behandelen als patienten en niet als weldenkende burgers.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:26 schreef Schepseltje het volgende:
natuurlijk hebben homo's een afwijking, volgens mij is in de jaren 70 al het gedeelte van de hersenen gevonden wat homosexualiteit veroorzaakt
Een penis van de man verdwijnt bij de vrouw ook weleens in haar mond of haar kont hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:24 schreef FuifDuif het volgende:
...Een penis is gemaakt om een vagina te penetreren: een man heeft een penis, een vrouw een vagina...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:28 schreef thumper het volgende:
Een penis van de man verdwijnt bij de vrouw ook weleens in haar mond of haar kont hoor
Bij * thumper thuis gebeurt dat weleens jah
Pedofilie is schadelijk voor een kind. In een homosexuele relatie zijn de partners gelijkwaardig en dus is het niet schadelijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:24 schreef FuifDuif het volgende:
Kom op zeg Ripley, als we zo gaan praten kunnen we over 10 jaar pedofilie ook wel goedkeuren.
En mens heeft meedere gaten die met allerlei dingen zijn te penetreren. Dus dat gaat niet op. ik kan mijn penis in een mond stoppen in een kont. Of zelfs tussen de borsten van een vrouw. Gevoelsresultaat is voor de meeste mannen hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:24 schreef FuifDuif het volgende:
Kom op zeg Ripley, als we zo gaan praten kunnen we over 10 jaar pedofilie ook wel goedkeuren. Ja, liefde tussen twee mannen is heel normaal. Liefde als in vriendschappelijk, maar seksuele liefde gaat mij te ver hoor. Een penis is gemaakt om een vagina te penetreren: een man heeft een penis, een vrouw een vagina.
Waarom? Tis geen chronische aandoening, ze zijn niet ziek of zo. Er is geen ziektebeeld. Jij bent zeker ook iemand die denkt dat homoseksualiteit een ziekte is die je graag zou willen genezen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:28 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus dan moeten we homoseksuelen eigenlijk behandelen als patienten en niet als weldenkende burgers.
of die smerige eikels die iedere vrouw in hun kont knijpen !quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:22 schreef FuifDuif het volgende:
Ja oke, maar er zullen toch ook echt wel mensen zijn, die dit anders zie.
Waar ik overigens echt van walg is van die smerige nichten die zo nodig iedere jongen moeten aanraken en er zo'n loopje bij hebben enzovoort. Echt bah.
Dan is masturberen ook een afwijking, een stijve lul hoort niet in een mannenhandquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:24 schreef FuifDuif het volgende:
Een penis is gemaakt om een vagina te penetreren: een man heeft een penis, een vrouw een vagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |