[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 01-12-2001 15:32]
Nog zo'n mooi topic van de topicstarter:
De dader van de aanslag op het WTC
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 01-12-2001 15:33]
*Slotje op dit topic please!!!*
[Dit bericht is gewijzigd door Herald op 01-12-2001 15:36]
quote:Ik denk dat je het dan al bent ...
Op zaterdag 01 december 2001 15:36 schreef Herald het volgende:
is homoseksualiteit besmettelijk? kan ik Gellarboy nog wel aanraken zonder dat ik het heb? En pijpen? Als ik Gellarboy eens heerlijk oraal verwen, word ik dan ook homo
quote:Dan ben je ook ziek volgens die zieke persoon die dit topic heeft geopend.
Op zaterdag 01 december 2001 15:36 schreef Herald het volgende:
is homoseksualiteit besmettelijk? kan ik Gellarboy nog wel aanraken zonder dat ik het krijg? En pijpen? Als ik Gellarboy eens heerlijk oraal verwen, word ik dan ook homo
quote:oei, denk je dat ik het dan tijdens het kontneuken heb opgelopen
Op zaterdag 01 december 2001 15:36 schreef gelly het volgende:
Ik denk dat je het dan al bent ...
quote:
Ik ben ook 100 procent ervan overtuigd dat het heelal rond is, de planeet Marduk vliegt 3600 jaar lang rondjes door de verschillende sterrenstelsels. 3600 jaar gedeeld door 10 = 360 graden. De circel is 360 graden dus ik weet zeker dat het heelal rond is net zoals alle planeten ook rond zijn. ( pure ying yang weer)
Ik besta dankzij het femoneem Hetero.
Stel je voor ik was zo noodlottig en ik werd geadopteerd door Paul de Leeuw. Dan zou mijn leven verwoest zijn.
quote:.... ok, wil iemand even een dwangbuis aanreiken?
Het mysterie van het oude Egypte wil ik oplossen omdat ik dit zie als een taak van mij. Account ben ik eigenlijk en dat betekent dat je vertrouwenspersoon van het maatschappelijke verkeer bent.Vroeger is er een vloek uitgesproken op toetanchamon, deze vloek heeft het hele leven beinvloed en ik ben nu met samenwerking van andere mensen bezig om deze vloek op te heffen.
quote:En het zijne zeker.
Op zaterdag 01 december 2001 15:39 schreef szlanina12 het volgende:
Voortplanting kan alleen met behulp van een man en een vrouw.Ik besta dankzij het femoneem Hetero.
Stel je voor ik was zo noodlottig en ik werd geadopteerd door Paul de Leeuw. Dan zou mijn leven verwoest zijn.
Maar ik heb toch even gekeken op de website, en dan valt het mij op hoe makkelijk sommige mensen te beinvloeden zijn.
quote:Tja, zulke onzin kan ik ook verzinnen na een paar biertjes
3600 jaar gedeeld door 10 = 360 graden. De circel is 360 graden dus ik weet zeker dat het heelal rond is net zoals alle planeten ook rond zijn.
quote:dus? als ik gewoon seks wil hebben dan kan ik toch net zo goed met een vent neuken. Als ik een kind wil hebben pak ik wel een keertje een vrouw hoor
Op zaterdag 01 december 2001 15:39 schreef szlanina12 het volgende:
Voortplanting kan alleen met behulp van een man en een vrouw.
quote:dat lukt mij zelfs nog geeneens met drank op...
Op zaterdag 01 december 2001 15:41 schreef Tfone het volgende:Tja, zulke onzin kan ik ook verzinnen na een paar biertjes
quote:Hij is een kloon van de gebande illusion. Dat zegt genoeg.
Op zaterdag 01 december 2001 15:42 schreef gelly het volgende:
Ben jij een broertje van yrrab ?
quote:Aha
Op zaterdag 01 december 2001 15:42 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Hij is een kloon van de gebande illusion. Dat zegt genoeg.
al die ranzige homo's die maar zilveruitjes schieten
swets made me do it
quote:oh koel, dan gaat zijn volgende kloon zijn excusses aanbieden voor deze kloon want hij was weer onder invloed van drank en pillen enzo. En natuurlijk vergeeft iedereen hem dan weer, en eert hem omdat ie zijn excuses durft aan te bieden. Wat een held!
Op zaterdag 01 december 2001 15:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hij is een kloon van de gebande illusion. Dat zegt genoeg.
Dat komt er nou van als je zo slap begint te lullen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |