quote:Wanneer skatelegende Jimmy Wilson hun dorp aandoet, beseffen Eric en Dustin maar al te goed dat dit de uitgelezen kans is om het eindelijk te maken als professionele skaters. Maar in plaats van een vet contract krijgen ze enkele 'gouden' tips voorgeschoteld: blijf oefenen, blijf trouw aan jezelf en geef nooit op! Met dit in gedachten richten ze het 'Super duper' - team op en beginnen ze aan een waanzinnige road trip waarin ze al 'grindend' hun plaatsje in de professionele skatewereld afdwingen.
Vreemd dat je Stalker dan wel goed vond, want die scheelt niet veel qua tempo. De remake is trouwens ook nog steeds traag, ondanks dat hij een uur korter is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:29 schreef victorinox het volgende:
Solyaris (1972)
Die film is zo ongelofelijk traag.
Hij bestond uit 2 dvd's, toen de eerste dvd na ruim een uur afgelopen was, was er nog niks gebeurd.
Toen heb ik de 2de dvd er maar niet meer ingezet.
Ik kan trouwens goed begrijpen waarom de remake een uur korter is...
Blijkt maar weer eens hoe smaken kunnen verschillen. Ik vond dat een prachtfilm en de eerste film waarin ik wel Jim Carrey kon hebben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Man in the Moon.
wat een ontzettende baggerfilm. echt vreselijk! Meestal zit ik een film toch wel uit, zelfs al is het niet helemaal wat ik verwachtte, zoals laatst met Catch me if you can. Maar deze film....echt zooo ongelofelijkvreselijk....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |