abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:22:05 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_21420824
Ik heb van de week Cold Greek Manor afgezet, wat een FUCKFILM. na 45 min was er nog niets spannends gebeurd. De dialogen zijn crappy en de acteurs kunnen hun lachen steeds niet houden om het stupide plot. Heb nog even de laatste 5 minuten gekeken, maar zelfs dat was zonde van mijn tijd.
pi_21420847
dreamcatcher. wat een baggerfilm, met een of ander dom oninterresantw ezen, kom op zeg.

raptor, dat was gewoon echt een c film :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_21420907
ROTK pas na 20 minuten afgezet. Opzich interesseert het verhaal me al niet veel en toen er na 20 minuten nog niks boeiends gebeurd was was ik het zat. Ga het nog wel een keertje proberen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_21420941
Dracula 200(0?)
Omdat ik zo dol was op Dracula moest ik deze persee ook zien, tegen de waarschuwingen in.
Walgelijk en een schande voor het hele personage
Ik wil gvd bekakt-pratende goedgeklede vampieren, geen zombies!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:29:13 #5
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_21420970
Solyaris (1972)

Die film is zo ongelofelijk traag.
Hij bestond uit 2 dvd's, toen de eerste dvd na ruim een uur afgelopen was, was er nog niks gebeurd.
Toen heb ik de 2de dvd er maar niet meer ingezet.
Ik kan trouwens goed begrijpen waarom de remake een uur korter is...
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:31:35 #6
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_21421022
Films waarvan ik me nog kan herinneren dat ik ze niet heb uitgekeken:

- Q&A: Was volgens de eigenaar van de lokale videotheek een topfilm.... niet dus. Totaal geen actie, oersaaie dialogen.
- The Matrix: Daar ben ik letterlijk bij in slaap gevallen.
- Spiderman: Internet contactje 'Die film moet je gewoon gezien hebben!'. Conclusie: Net als The Matrix ook weer zo'n enorm hype product. Dergelijke rotzooi mogen ze wat mij betreft houden.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_21421038
Black Circel Boys. Op een of andere manier ergerde ik me zo kapot aan een van de hoofdrolspelers dat ik niet meer verder kon kijken.
In the long run, I hit what I aim at
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:45:23 #8
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_21421280
Topgun. Vreselijk saai. Na een half uurtje mee gestopt..
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:45:31 #9
70743 Miss_Nexhil
*Something new has begun*
pi_21421284
Grind
quote:
Wanneer skatelegende Jimmy Wilson hun dorp aandoet, beseffen Eric en Dustin maar al te goed dat dit de uitgelezen kans is om het eindelijk te maken als professionele skaters. Maar in plaats van een vet contract krijgen ze enkele 'gouden' tips voorgeschoteld: blijf oefenen, blijf trouw aan jezelf en geef nooit op! Met dit in gedachten richten ze het 'Super duper' - team op en beginnen ze aan een waanzinnige road trip waarin ze al 'grindend' hun plaatsje in de professionele skatewereld afdwingen.
.

Volgens mij hebben we een kwartiertje / 20 minuten gezien. Toen gauw die dvd weer in het hoesje en snel weer naar de Videoland gebracht. Categorie : humor. Het huilen stond me nader dan het lachen. Wat een verschrikkelijk niet-leuke film .
pi_21421319
Fast & the Furious, na ongeveer 20 minuten afgezet. Wat een tenenkromend slechte film is dat zeg.

The Bodyguard, niet afgezet maar na een tijdje in de bioscoop in slaap gevallen, was mijn blind-date niet blij mee maar ik werd ook niet echt blij van die blind-date. Later nog wel weer een keer die film proberen te kijken op TV maar hield ik ook niet lang vol, dus het lag niet alleen aan die date.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2004 12:49:15 ]
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:46:59 #11
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_21421327
Voor zover ik me kan herinneren geen enkele.
pi_21421365
Love Actually, wat een kut hoeren bagger jank film...ik ben de bios uitgelopen
  Moderator vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:48:54 #13
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_21421366
'Four Rooms', na 2 van de 4 verhalen afgezet. Ik weet dat dan het stuk van Tarantino nog moet komen, maar ik kon het niet langer aan. Wat een flutscenario.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:49:21 #14
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_21421381
- As good as it gets: Twee keer geprobeerd, de tweede keer weliswaar iets verder gekomen dan de eerste keer, maar toch boeit ie gewoon niet.
- Time Bandits: Een vroege Gilliam-fantasiefilm, met onder andere John Cleese als Robin Hood en Ian Holm als Napoleon. Klinkt leuk, maar het verhaal is te fragmentarisch en de beeld- en geluidskwaliteit van de dvd te slecht. Kijk ik misschien nog wel eens af.
- Ghost in the Shell: Gewoon nog geen tijd gehad om het laatste kwart te kijken. Maar dat komt vast nog wel.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:52:02 #15
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_21421426
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:29 schreef victorinox het volgende:
Solyaris (1972)

Die film is zo ongelofelijk traag.
Hij bestond uit 2 dvd's, toen de eerste dvd na ruim een uur afgelopen was, was er nog niks gebeurd.
Toen heb ik de 2de dvd er maar niet meer ingezet.
Ik kan trouwens goed begrijpen waarom de remake een uur korter is...
Vreemd dat je Stalker dan wel goed vond, want die scheelt niet veel qua tempo. De remake is trouwens ook nog steeds traag, ondanks dat hij een uur korter is.

trage films

komt er nog een top 100 van jouw kant trouwens?
pi_21421457
Queen of the Dammned

deed teveel pijn aan me ogen...na half uur uitgezet
pi_21421498
Natural Born Killers. Het camerawerk/kleurgebruik stond me tegen en het thema (veel-geweld-onder-het-mom-van-scherpe-maatschappelijke-kritiek) vind ik een beetje dun.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_21421547
Man in the Moon.

wat een ontzettende baggerfilm. echt vreselijk! Meestal zit ik een film toch wel uit, zelfs al is het niet helemaal wat ik verwachtte, zoals laatst met Catch me if you can. Maar deze film....echt zooo ongelofelijkvreselijk....

en een keer ben ik weggelopen uit de bios, ik geloof bij Young Einstein ofzo. Vond hem niet echt grappig en degene met wie ik was ook niet, dus we zijn maar vertrokken.

Ik tel de films waarbij ik in slaap ben gevallen niet mee, dat hoeft niets over de film te zeggen, maar vaak meer over mijn gebrek aan slaap
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:00:08 #19
43304 Scalley
Druk ALT+F4 voor babes
pi_21421567
Lord of The Rings Deel 1 (te saai). Heb de andere delen dan ook niet gekeken.
Insomnia (halverwege in slaap gevallen op de bank, echt waar!)
No One Knows
pi_21421570
Anchorman
Humor was waardeloos...
Before U Judge Me Take A Look At Yourself !
pi_21421624
Any Given Sunday.

Na 20 minuten de bioscoop uitgegaan. Ik was zeker niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste
pi_21421628
Spiderman 1 (in slaap gevallen in bios)
Lord of The Rings 2 (saai, afgezet)
Final Mission (gewoon door en door slecht)
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:05:40 #23
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_21421681
When the party is over met Sandra Bullock... Wat een saaie film zeg!!!
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:10:35 #24
27648 Weakling
available in strong mint
pi_21421766
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Man in the Moon.

wat een ontzettende baggerfilm. echt vreselijk! Meestal zit ik een film toch wel uit, zelfs al is het niet helemaal wat ik verwachtte, zoals laatst met Catch me if you can. Maar deze film....echt zooo ongelofelijkvreselijk....
Blijkt maar weer eens hoe smaken kunnen verschillen. Ik vond dat een prachtfilm en de eerste film waarin ik wel Jim Carrey kon hebben.

Cronenbergs Rabid is de enige film die ik niet heb afgekeken tot nu toe, vond 'm veel te saai en te oninteressant ... nou ja, niet helemaal de enige film die ik nooit heb afgekeken ... er zijn films waarbij het me nooit lukt om ze helemaal af te kijken
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_21421790
Cabin fever ben ik weggelopen in de sneak
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')