ZEUSJE.........quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:45 schreef Zeus-Nexium het volgende:
volgende week komt de nieuwe update voor black arrow.![]()
hoi meisie.......moet je niet werken vandaag?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:46 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ZEUSJE.........![]()
GGGGGGGGGGGGGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:46 schreef Zeus-Nexium het volgende:
hallo allemaal trouwens![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:46 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoi meisie.......moet je niet werken vandaag?
heb echt genoten weer gisteren gijsquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:48 schreef Zeus-Nexium het volgende:
was wel leuk om weer te schieten met ze allen![]()
troost je ik moet van 16 tot 2quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:48 schreef O-Ren het volgende:
[..]
jawel maar pas om 17.00 uur en dan tot 20.00 uur.![]()
beetje KUTtijden maar ja je moet toch wat![]()
t was echt coooooollll die nieuwe game opties zijn echt gaaf en de velden zijn fantastisch en je kan direct weer meedoen als je doodgaat... is voor surfer wel leuk en de voicemailberichten en en en en enquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:50 schreef Nadientje het volgende:
jaja hou nou maar op ja![]()
weeeeeeeeeeeeeee lulquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
t was echt coooooollll die nieuwe game opties zijn echt gaaf en de velden zijn fantastisch en je kan direct weer meedoen als je doodgaat... is voor surfer wel leuk en de voicemailberichten en en en en en
bootjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Gay http://www.xs4all.nl/~pascalb/smilies/cheer.gif
Nadine ................![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Gay http://www.xs4all.nl/~pascalb/smilies/cheer.gif
Nadine ................![]()
Varen ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:52 schreef Nadientje het volgende:
[..]
bootje![]()
![]()
ik zit nu ook in de fitness......gelukkig hoef ik nog maar 5 min te werkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:48 schreef O-Ren het volgende:
[..]
jawel maar pas om 17.00 uur en dan tot 20.00 uur.![]()
beetje KUTtijden maar ja je moet toch wat![]()
Te snel denk ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:55 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja kom je?![]()
![]()
Een restaurant in L'dam ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:55 schreef Nadientje het volgende:
[..]
waar is dat trouwens? ziet uit als een of ander oorlogsmuseum
lijkt me leuk om een keer missies met je te spelen gijs....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
t was echt coooooollll die nieuwe game opties zijn echt gaaf en de velden zijn fantastisch en je kan direct weer meedoen als je doodgaat... is voor surfer wel leuk en de voicemailberichten en en en en en
dan laat maarquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Te snel denk ik
als je er mee begint verdien je idd niet zo veel......maar momenteel verdien ik erg goed moet k zeggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:56 schreef Nadientje het volgende:
maar rens en zeus... verdient dat dan zo goed dat jullie maar een paar uur per dag hoeven te werkenik niet begrijpen
ik werk ook maar 25 uur en daar red ik het ook mee moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:01 schreef Nadientje het volgende:
mijn schoonbroer heeft namelijk de sportacademie gedaan en hij geeft nu gymles op een middelbare school.. 25 uurtjes per week echt niettttttt normaal wat ie verdientgewoon nog meer als ik 40 uur werk
Huhquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
BTW: IK BEN GEEN MACHO. Je kent me helemaal niet !!!
ik had gezien dat ze dat van me vond......jij moet weten dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Huh![]()
Ik vind dat ik wel wat meer mag verdienen! Heb binnenkort gelukkig Funct.gesprek.Maar ik werk maar 32 uur per week en dat is echt lekker.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:56 schreef Nadientje het volgende:
maar rens en zeus... verdient dat dan zo goed dat jullie maar een paar uur per dag hoeven te werkenik niet begrijpen
Vind je wel behoorlijk macho eigenlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik had gezien dat ze dat van me vond......jij moet weten dat dat niet zo is
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik werk ook maar 25 uur en daar red ik het ook mee moet ik zeggen.
BTW: IK BEN GEEN MACHO. Je kent me helemaal niet !!!
ja dat is idd kut.......ik moet zeggen dat ik wel een vast ritme heb daarin....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:09 schreef O-Ren het volgende:
En ik werk vandaag maar 3 uur maar dat is juist kut.
je moet heel de dag rekening houden met de tijd!![]()
ok gelukkig maar......want jullie hebben volgens mij allemaal een verkeerde indruk gekregen van mij op die bbq.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:11 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
schat je neemt het echt te serieus op
![]()
![]()
![]()
Ik werk ook wel vaste tijden dat is het niet,quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:11 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja dat is idd kut.......ik moet zeggen dat ik wel een vast ritme heb daarin....
ik werk 2 ochtenden en 2 avonden
ik was er niet esquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:12 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ok gelukkig maar......want jullie hebben volgens mij allemaal een verkeerde indruk gekregen van mij op die bbq.
lekker ben je welquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
andere mensen weten wel beter
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
Pffffff, wat een last sinds ik niet meer zoveel kan Fokken op het werk!Maar goed, ik krijg nu wel stukken meer gedaan op een dag. Dat scheelt dan weer wel.
![]()
jij bent nog steeds de enige die ik niet heb gezien idd.....kom ik helemaal naarquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:13 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik was er niet es![]()
en sven zei niks verkeerds over je
Dat denk je alleen maar. maak je nou niet meer zo druk over die bbq man!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:12 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ok gelukkig maar......want jullie hebben volgens mij allemaal een verkeerde indruk gekregen van mij op die bbq.
Inderdaad, zo ben jij elke keer weer blij als ik post!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:14 schreef O-Ren het volgende:
het heeft dus ook voordelen!!
Zit je daar nog steeds mee??? Gijs, maak je toch niet zo druk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:12 schreef Zeus-Nexium het volgende:
zeker, dan krijg ik zo'n lekker warm gevoel!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad, zo ben jij elke keer weer blij als ik post!
nee helemaal niet....maar na die stranddag had ik er wel een gedacht. vond het toenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zit je daar nog steeds mee??? Gijs, maak je toch niet zo druk!BBQ was top!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:19 schreef Nero-Nexium het volgende:
Hallo allemaal
![]()
lekkere lieve gijs van mequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:19 schreef Nero-Nexium het volgende:
Hallo allemaal
![]()
je hebt er alleen voor gezorgd dat tiggy nooit meer komtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
nee helemaal niet....maar na die stranddag had ik er wel een gedacht. vond het toen
zo raar dat ik niet gebeld was
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:20 schreef Nadientje het volgende:
[..]nero ook
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:19 schreef Nero-Nexium het volgende:
Hallo allemaal
![]()
gijs....zullen we zo ff wat missies gaan spelen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:20 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
Dag lieverd
Dus het was ook ergens goed voor!!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:20 schreef Nadientje het volgende:
[..]
je hebt er alleen voor gezorgd dat tiggy nooit meer komt![]()
Dag lekkere macho van mequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
lekkere lieve gijs van me![]()
en wat een respeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeect daarvoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:20 schreef Nadientje het volgende:
[..]
je hebt er alleen voor gezorgd dat tiggy nooit meer komt![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:21 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dus het was ook ergens goed voor!!!!!![]()
![]()
Ja, Tuurlijk gijsquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:21 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gijs....zullen we zo ff wat missies gaan spelen?
deine muttiquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:21 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
Dag lekkere macho van me![]()
okquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
maar ik weet nu ook wel hoe dat zat. dus er is nu niks aan de hand
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:17 schreef O-Ren het volgende:
zeker, dan krijg ik zo'n lekker warm gevoel!![]()
dan ga ik nu stoppen met werken en naar huis.....ik bel je zo welquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:22 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
Ja, Tuurlijk gijs
beuken oooooooooooooooooooooooooookquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ok![]()
beuken??![]()
Het is toch waar!!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:22 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
Jij bent bij lange na niet de slechtste.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:21 schreef Nadientje het volgende:
ik mis rs3want nu zie ik nero weer en denk ik ohja ben toch niet de slechtste
![]()
zie je zoquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:22 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dan ga ik nu stoppen met werken en naar huis.....ik bel je zo wel![]()
ja maar je zei dat zo heelrijk directquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:23 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Het is toch waar!!!!!![]()
![]()
Dan hoef je toch niet in mijn koffer?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
Mag ik in je koffer mee naar Turkije. Laten we Brown thuis.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:21 schreef Nadientje het volgende:
![]()
ze praat niet meer met tegen zequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:22 schreef Nadientje het volgende:
waarom komt z niet meer?? slurf en cho?? ze werkt toch nog bij jullie vraag haar es??
Neeee... ik vraag het haar eeeeecht niet... geen zin in..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:22 schreef Nadientje het volgende:
waarom komt z niet meer?? slurf en cho?? ze werkt toch nog bij jullie vraag haar es??
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:24 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja maar je zei dat zo heelrijk direct![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:24 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben de slechtste en trots eropquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:21 schreef Nadientje het volgende:
![]()
echt waar??quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeee... ik vraag het haar eeeeecht niet... geen zin in..
Ze zegt al dagen niets meer tegen ons...
He lekkere bolle van mequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Meester
Oh ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:24 schreef O-Ren het volgende:
Dan hoef je toch niet in mijn koffer?![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:19 schreef Nadientje het volgende:
zullen we gauw een datum afspreken voor te meeten nu is magneet er niet
ohoh nu wordt ie weeeeer boos op me![]()
magneet ik pest je maar he... moet toch iemand doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:25 schreef Magneet het volgende:
gtvp
Ik bemoei me er niet mee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:26 schreef Nadientje het volgende:
echt waar??wat is er dan gebeurd nog hier.. ik zag dat ze nog een keer postte maar het erna had ge edit?? ik heb echt iets gemist geloof ik
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:25 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
Ik ben de slechtste en trots erop![]()
Geen idee,... ze is pissed ofzo... heeft nog geen woord gezegd verderquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:22 schreef Nadientje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:26 schreef Nadientje het volgende:
[..]
magneet ik pest je maar he... moet toch iemand doen
Hard!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:22 schreef mr_Brown het volgende:
en wat een respeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeect daarvoor![]()
![]()
![]()
![]()
ik had eerst altijd ruzie met haar hier maar vond haar de laatste tijd aardig... maar ja nu komt ze niet meerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:25 schreef O-Ren het volgende:
[..]
sorry.
Ken haar niet eens zo goed maar vind het NIKS!![]()
We laten hem werken voor ons vakantie geldquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh ja.Dan nemen we Brown wel mee maar verkopen we hem daar ergens.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:27 schreef Magneet het volgende:
[..]dat ben ik!
Hakkert, Tigress... je weet ze wel weg te jagen he?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:27 schreef Nadientje het volgende:
ik had eerst altijd ruzie met haar hier maar vond haar de laatste tijd aardig... maar ja nu komt ze niet meeren ik mocht nooit ruzie met haar maken van de rest hier
![]()
Weet ik veel... ze is pissed op ons omdat zij iets doms heeft gedaan...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:26 schreef Nadientje het volgende:
[..]
echt waar??wat is er dan gebeurd nog hier.. ik zag dat ze nog een keer postte maar het erna had ge edit?? ik heb echt iets gemist geloof ik
CHOCO waarom luisterde je gister niet naar mijn aanwijzingenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:28 schreef Chocobo het volgende:
NERO DE GROTE IN HET HUIS
Wat een geweldig plan!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:27 schreef O-Ren het volgende:
We laten hem werken voor ons vakantie geld![]()
![]()
Wat een briljant idee![]()
nee want hakkert vond me een hoerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:28 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hakkert, Tigress... je weet ze wel weg te jagen he?
Wie is de volgende? Magneet?
heel zacht ja!!!!!! ik hoor wel eens andere dingenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
en dat is zacht uitgedrukt...
en terechtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... ze is pissed ofzo... heeft nog geen woord gezegd verderIk denk dat ze zich schaamt ivm de BBQ.
Lulquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:29 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
CHOCO waarom luisterde je gister niet naar mijn aanwijzingen![]()
hahahahahahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lul
Ik hoorde amper iemand Gijs....
zeg kun je ook nog gewoon mijn vragen antwoorden op msn of alleen maar zeggen dat je me wilt ... kijk dat weet ik nou welquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lul
Ik hoorde amper iemand Gijs....
dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:31 schreef Nadientje het volgende:
ophouden nou hoor... ik bedoel ze leest hier vast
et tu Strolie?? et tuquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat een geweldig plan!
Hij zit nu al maanden te zeggen dat hij ander werk wilt!Kan hij 2 weken afwassen in Turkije.
Waarschijnlijk omdat ze zich heel ergquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeee... ik vraag het haar eeeeecht niet... geen zin in..
Ze zegt al dagen niets meer tegen ons...
Dat hardequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:33 schreef Nadientje het volgende:
[..]
zeg kun je ook nog gewoon mijn vragen antwoorden op msn of alleen maar zeggen dat je me wilt ... kijk dat weet ik nou wel![]()
![]()
![]()
Sorry Gijs, O_Ren brengt me het hoofd op hol.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:36 schreef mr_Brown het volgende:
et tu Strolie?? et tu![]()
![]()
Foto voor op mijn desktop thuis!!quote:
ja wat vind jij er nou van... ik vind dat ze hier grof doen.. maar ja jij bent een vrouw en jij was ook op de bbq, dus hebben ze gelijk hier?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze zich heel erg
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:38 schreef Quinny het volgende:
Hai trouwens weer alleemaal
Ben een beetje sjacho vandaag. Dus Sjo wees blij dat je niet thuis bent
Die ligt eindelijk te slapenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:38 schreef Chocobo het volgende:
VROUW !Hoe is het met Jerommeke
Lunchen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry Gijs, O_Ren brengt me het hoofd op hol.![]()
* PROEST*quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We zijn allemaal volwassen mensen...
kepler stukquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:41 schreef kepler het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:38 schreef Quinny het volgende:
Hai trouwens weer alleemaal
Ben een beetje sjacho vandaag. Dus Sjo wees blij dat je niet thuis bent
Tiggy heeft zich idd als een 16 jarige gedragen. Maar ze is oud en wijs genoeg om zelf te weten wat ze doet. En ja als je dan daarna ermee geplaagd word tja eigen schuld dikke bult zal ik maar zeggen. Dat weet je als je met de gijsjes omgaatquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:38 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja wat vind jij er nou van... ik vind dat ze hier grof doen.. maar ja jij bent een vrouw en jij was ook op de bbq, dus hebben ze gelijk hier?![]()
Ik vind die blonde sexyquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:43 schreef Nadientje het volgende:
ik ga beugelbekkie kijken![]()
![]()
Dat zou heel goed kunnen ja... maar dat projecteert ze dan op ons..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze zich heel erg
ik ben op msnquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:43 schreef Magneet het volgende:
Nadine kom us op msn of reageer iig ff
Laat d'r nou met rust joh idiootquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:43 schreef Magneet het volgende:
Nadine kom us op msn of reageer iig ff
ik aaronquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind die blonde sexy
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laat d'r nou met rust joh idioot
ja dat is idd zo... maar zij zullen haar ook wel erg pesten of het hele werk zql het wel weten ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tiggy heeft zich idd als een 16 jarige gedragen. Maar ze is oud en wijs genoeg om zelf te weten wat ze doet. En ja als je dan daarna ermee geplaagd word tja eigen schuld dikke bult zal ik maar zeggen. Dat weet je als je met de gijsjes omgaat
Gastquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:44 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Dank jequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind die blonde sexy
Heb ik niet in huisquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:39 schreef Nadientje het volgende:
[..]sjacho hoeft niet... chocladeijs helpt
![]()
Dag schatjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:45 schreef mr_Brown het volgende:
lunch
Jij kon af en toe anders ook een goede steek naar hem uitdelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:30 schreef Nadientje het volgende:
nee want hakkert vond me een hoerik bedoel zoiets zegggggg je toch niettttt
![]()
sven was boos toen dus is maar goed dat ie opgerot is...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:45 schreef mr_Brown het volgende:
lunch
WHAHAHHAHAHHAHAHA Quinnyyyyquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis![]()
En ik droomde vannacht nog dat ik zwanger was van Brown. Maar ik wilde helemaal geen negerbaby
Sorry Sjo, dat komt denk ik dat ik van jou met die voicemail moest zeggen dat ik Brown's piemel wilde
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:45 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
Wat een lol gister Gijsquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gast![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:44 schreef Chocobo het volgende:
Laat d'r nou met rust joh idioot
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis![]()
En ik droomde vannacht nog dat ik zwanger was van Brown. Maar ik wilde helemaal geen negerbaby
Sorry Sjo, dat komt denk ik dat ik van jou met die voicemail moest zeggen dat ik Brown's piemel wilde
hij kwa hier alleen maar om te zieken met gijsje 79 altijd en voor de rest waren ze helemaal niet gezellig ofzo... dus toen ik er iets van zei had ik het gedaan.. was ik een hoer en weet ik niet wat allemaal... ja sorry maar dat gaat te ver hoor... triest mannetje is het gewoon... ben blij dat ie weg isquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jij kon af en toe anders ook een goede steek naar hem uitdelen.Maar iemand een hoer noemen is inderdaad behoorlijk grof, en zo was jij dan weer niet.
Ik vond het meestal wel grappig om jullie te zien rellen, in ieder geval.
Oh ja, Sven is
Als ik haar was had ik de eer aan mezelf gehouden. Gewoon weer komen posten.Mijn excuus aangeboden voor mijn gedrag en hard gelachen om het filmpje van Brownquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:45 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja dat is idd zo... maar zij zullen haar ook wel erg pesten of het hele werk zql het wel weten ofzo![]()
![]()
maar ja idd eigen schul dikke bult, dat is zo
En ik ben blij dat jij er nog bent.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:48 schreef Nadientje het volgende:
ben blij dat ie weg is
slijmbalquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
En ik ben blij dat jij er nog bent.
Ik zou een puistenkop hebben als ik het in huis hadquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:49 schreef Nadientje het volgende:
ik heb altijd chocoladeijs in huis, maar ik ben dan ook wel vaak sjacho
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:51 schreef Nadientje het volgende:
[..]
slijmbal![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:52 schreef Quinny het volgende:
Sorry chibibo
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:58 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jou vind ik ook lief.
het zonnetje schijnt hierquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:56 schreef Gaaaast het volgende:Kutweer
Omdat ik jou ook lief vind.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:00 schreef Gaaaast het volgende:tegen mij zei je hetzelfde
als je hem kapot maaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
KeplerIk mag zijn RS3BA lenen dit weekend
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis![]()
hoe laat 2 sept? Ik moet sochtends nog naar mijn neefje's verjaardag waarschijnlijk. Uurtje of 14 doen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:31 schreef Nadientje het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAI strol![]()
ik wil snel es langskomen hoor
prima dan komen sven en ik jullie wel halen op het stationquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
hoe laat 2 sept? Ik moet sochtends nog naar mijn neefje's verjaardag waarschijnlijk. Uurtje of 14 doen?
weet je hoe vroeg ik dan moet opstaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
hoe laat 2 sept? Ik moet sochtends nog naar mijn neefje's verjaardag waarschijnlijk. Uurtje of 14 doen?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:33 schreef Nadientje het volgende:
[..]
prima dan komen sven en ik jullie wel halen op het stationgezellig
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke kleur is jullie woonkamer ongeveer?
volgens mij is Roy homo, want ik denk dat hij zijn kleding wil aanpassen aan jullie woonkamerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:38 schreef Nadientje het volgende:
[..]wat is dat voor vraag
![]()
Het zal je gezegd worden !quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:31 schreef Nadientje het volgende:
Had die op de Gijsmeets ook moeten doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:40 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij is Roy homo, want ik denk dat hij zijn kleding wil aanpassen aan jullie woonkamer![]()
ja weet ik veel... we hebben lichteiken meubelsquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Antwoord nou maar gewoon Nadine
Niet echt een kleur dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:44 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja weet ik veel... we hebben lichteiken meubelsvoor de rest staat er van alles
![]()
![]()
zwart grijs enzo
Minolta Z1-Z2 of Z3, afhankelijk van de grootte van zijn budgetquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:01 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes,...... die dikke weet niet welke digitale camera hij moet kopen. Hij wilt niet zo'n kleine (lees gay) camera zoals Strol, Ker en Sven hebbenMeer van die grote (lees coole) zoals mijn HP en die grote van Brown..... mannen camera's zeg maar
Iemand tips voor pudding / chocolade eter ? Sites, camera's, adviezen en grappen over Surfer buik zijn erg welkom !
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Minolta Z1-Z2 of Z3, afhankelijk van de grootte van zijn budget
of die kodak die sailing heeft of de Fuji S5000quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:20 schreef mr_Brown het volgende:
Nu weet ik het echt helemaal voor de 100 % zeker......
Chocobo is betrapt tijdens de gay parade![]()
[afbeelding]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:20 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA![]()
![]()
Het was al zo stil rondom Brown !Mijn liefde voor jullie is zoooo groot !
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:20 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
De Z1 heb ik gezien ja... mooie camera... net als die kodak van Sailing..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:20 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
Ik had in het begin wat moeite met het scherp krijgen van foto's maar nu gaat dat primaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De Z1 heb ik gezien ja... mooie camera... net als die kodak van Sailing..
Thanks
Heb je een foto, door jouw camera gemaakt, die je kan posten gijs? Een flinke? Of mailen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had in het begin wat moeite met het scherp krijgen van foto's maar nu gaat dat primaHij is overigens nu in de aanbieding bij de Makro geloof ik
Ben er erg tevreden over, op één dingetje na: er zijn geen hoesjes/tasjes waar die inpast, en je moet dus een origineel van Minolta zelf kopen. 50 euro
Is dat een chick ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:31 schreef Nadientje het volgende:
lizzie mcguire is zo cool![]()
Mmmm,.. niks bijzondersquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:33 schreef Nadientje het volgende:
[afbeelding]
heb je al een nieuw toestel gijs?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmm,.. niks bijzonders
Nee nog nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:36 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
heb je al een nieuw toestel gijs?
zei ik dat danquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmm,.. niks bijzonders
als je mijn nieuwe toestel ziet dan loop je echt naakt weg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee nog nietGa voor de E600 van Samsung denk ik !
![]()
Ik heb de camera nu niet bij me, herinner me er dinsdag weer aan als ik weer bij mijn ouders ben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb je een foto, door jouw camera gemaakt, die je kan posten gijs? Een flinke? Of mailen..
Deze is met Roy`s toestel gemaaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb je een foto, door jouw camera gemaakt, die je kan posten gijs? Een flinke? Of mailen..
Roy heeft mijn spelquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:54 schreef mr_Brown het volgende:
vanavond weer gamen wa??
Vooruitquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:54 schreef mr_Brown het volgende:
vanavond weer gamen wa??
*pets* let eens op je woordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:55 schreef Nadientje het volgende:
ik moet werken...... klootzakken
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:55 schreef Nadientje het volgende:
ik moet werken...... klootzakken
Doom 3 lijkt me ook heel cool. Koop ik blind !quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trouwens, Doom 3 he... Die lijkt me best wel tof op de Xbox. Lekker Co-op met Gijs, in het donker, saampjes
sven die doet dan alle lichten uit en de deur dicht en dan gaat ie spelenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doom 3 lijkt me ook heel cool. Koop ik blind !
Sven,........quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:02 schreef Nadientje het volgende:
[..]
sven die doet dan alle lichten uit en de deur dicht en dan gaat ie spelen
Je bent altijd welkom babe!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:31 schreef Nadientje het volgende:
Zo’n kleine is juist handig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:01 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes,...... die dikke weet niet welke digitale camera hij moet kopen. Hij wilt niet zo'n kleine (lees gay) camera zoals Strol, Ker en Sven hebbenMeer van die grote (lees coole) zoals mijn HP en die grote van Brown..... mannen camera's zeg maar
Iemand tips voor pudding / chocolade eter ? Sites, camera's, adviezen en grappen over Surfer buik zijn erg welkom !
Die haal ik OOK blindquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar Burnout 3Dat wordt me toch gaaf
Heerlijk trouwens video (p)reviews op IGN
Pikmin lijkt me ook al geniaal.
*zucht, games
Ja,... mis ik ietsquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw Chocobooooooooooo heb je al een kijkje genomen op games.fok btw?![]()
Is ook Sp heeeel cool. Die IGN crash moviequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
Burnout sla ik voorlopig even over, of jullie moeten na een maand nog steeds lyrisch zijn.
Dat leven van jouwquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:12 schreef mr_Brown het volgende:
|^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^| ||
| DIKKE KLOOTZAK | |";\,___.
|_..._...___________ |_|__|...,] |
"(@ ) (@ )""""""""""""""" |(@ @ ]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo’n kleine is juist handig.Die kun je tenminste tussen je vetrollen bewaren.
www.dpreview.com is wel een goede site. En Ker ging toch een nieuwe digitale spiegelreflex camera kopen? Die kleine had hij geloof ik aan Renske verkocht (die is het gewend om kleine dingen in haar handen te hebben).
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat leven van jouw![]()
![]()
Je kan gaan testenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... mis ik iets![]()
Heeeerlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is ook Sp heeeel cool. Die IGN crash moviezooo goed.
Kan niet wachten totdat ik met de Nexiums en Gijsjes kan racen,..
Met Surfer crashen![]()
Ja en alle punten (off en online) telt die bij elkaar op !quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HeeeerlijkCrashbreaker ook
Dit wordt zo'n Chaos
En deze game ga ik dus EN offline EN online veel gamen
![]()
Strol, je moet die video preview eens bekijken voor de gein.
ik moest em nog een keertje postenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooo gay![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja en alle punten (off en online) telt die bij elkaar op !![]()
Hij is geniaalquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik moest em nog een keertje posten
Ikke dus niet, daar kan ik serieus niet tegenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doom 3 lijkt me ook heel cool. Koop ik blind !
grooooooot gijs......quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij is geniaal![]()
Hoe was je voorpret
![]()
vanavond gamen wa???quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:22 schreef Nadientje het volgende:
werkenjoehoeeeeeeee tot 2 uur
![]()
lekker leuke mensen weer... op vrijdagavond altijd herrieschoppers
Mietjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Ikke dus niet, daar kan ik serieus niet tegen![]()
vind ik veel te engEn jah ik ben een mietje
Riddick suckt een beetje wa?quote:ik vond Riddick zelfs al eng met dat stukje met die spinnen![]()
Zaterdag avond gamen dan? Als ik thuis kom van Mystery Landquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:22 schreef Nadientje het volgende:
werkenjoehoeeeeeeee tot 2 uur
![]()
lekker leuke mensen weer... op vrijdagavond altijd herrieschoppers
jou ..... jou he......quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vanavond gamen wa???
"ze" zijn ook allemaal hetzelfde ook inderdaadquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:25 schreef Nadientje het volgende:
[..]
jou ..... jou he......wacht maaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
ik kan daar echt niet tegenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MietjeIk poep ook in mijn broek bij Resi en Silent Hill, maar wil ze toch altijd wel gamen
[..]
Riddick suckt een beetje wa?
Geweldigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kan daar echt niet tegenik kan ook echt geen horrorfilms kijken.
Behoorlijk jaquote:en jij suckt gewoon in Riddick
Houdoequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:28 schreef Nadientje het volgende:
daaaaaaaaaaaaaag
ik durf echt niet meer te kijken als het spannend is. Juist die spanning tussen de bloederige scenes kan ik niet tegen... Die ranzige scenes vind ik dan juist wel wel coolquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GeweldigIk ga volgende week ook naar "the Village" ofzo, lijkt me ook cool
Horror heerst. Als het maar goeie horror is, liever spanning dan emmers met bloed, dat is geen horror meer
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:25 schreef Nadientje het volgende:
[..]
jou ..... jou he......wacht maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:44 schreef Nero-Nexium het volgende:
Cho, ben nu die Fable-preview aan het printen, ga hem is op m'n gemak lezen![]()
Yep, lekker achterover in m'n luie stoelquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]Gijs,.......... sigaretje erbij,..... biertje.... chillen Gijs ! De coolste preview die ik ken
Beiden filmpjes ook al gezienquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:50 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
Yep, lekker achterover in m'n luie stoel
![]()
Ja gijs, ik ben zo enthousiastquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beiden filmpjes ook al gezien
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:52 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
Ja gijs, ik ben zo enthousiast
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik werd echt helemaal gek toen ik dat filmpje zag.... helemaal die 10 minute in-game demo
![]()
Must have.... in Oktober en November zie je echt chronisch.....
Odin Nexium is playing Fable
18 pagina's 5,25 MB, nu pas 2,84 MB klaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:44 schreef Nero-Nexium het volgende:
Cho, ben nu die Fable-preview aan het printen, ga hem is op m'n gemak lezen![]()
NotoriousRoy is playing Donkey Kongaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:53 schreef Chocobo het volgende:
Odin Nexium is playing Fable
Gaaf he dat spel... ik kan ook niet wachten man... wordt zooo fucking goed...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:52 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
Ja gijs, ik ben zo enthousiast
Plays what??quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NotoriousRoy is playing Donkey Konga
JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:13 schreef O-Ren het volgende:
Heeeeerlijk we gaan op vakantie!
Alles binnen we kunnen zo vertrekken.![]()
![]()
whahahahahahaha ik zie hem net pas!!!! Hij is GAAFquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:20 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
Nog 5 dagen lieverd! Weet je vrouw het al?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
![]()
Beste game van 2004.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:14 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Plays what??
hoelaat gaan we precies vliegen???quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:13 schreef O-Ren het volgende:
Heeeeerlijk we gaan op vakantie!
Alles binnen we kunnen zo vertrekken.![]()
![]()
Nee die weet het nog niet... die bel ik straks wel ffies opquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:17 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nog 5 dagen lieverd! Weet je vrouw het al?
heeeeerlijk op vakantie
Om 05.30 uur zoals afgesproken!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hoelaat gaan we precies vliegen???
05.30quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hoelaat gaan we precies vliegen???
Spel word meegeleverd met oogkleppen dan zeker?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beste game van 2004.
en neem gerust je telefoon opquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:20 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Om 05.30 uur zoals afgesproken!!Heeeerlijk.
![]()
Zijn we lekker vroeg in Turkije!![]()
Plus een dozijn injecties met adrenaline.... no way dat het lichaam dat zelf maakt met zo'n spelquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:21 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Spel word meegeleverd met oogkleppen dan zeker?
Gijs .... het is erger...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:21 schreef SailingAce het volgende:
Nee zonder dollen, nooit van gehoord... maar als het te maken heeft met een aap die bananen moet vangen trek ik het al niet.
vakantie countdown is aangepastquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
05.30... 2 uur van tevoren inchecken ... dus om 02.30 weg
Komen jullie zaterdag/zondag bij ons eten als jullie zin hebben?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee die weet het nog niet... die bel ik straks wel ffies op
Maar die zal wel blij zijn
![]()
![]()
![]()
over injecties gesproken???? DAMN!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Plus een dozijn injecties met adrenaline.... no way dat het lichaam dat zelf maakt met zo'n spel
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vakantie countdown is aangepastexacte tijd van vliegen erin gezet
huh??? en je zusje dan???quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:24 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Komen jullie zaterdag/zondag bij ons eten als jullie zin hebben?![]()
Gijs serieus.. daar vermaak je je alleen mee als je een labiele persoonlijkheid hebt... stemmetjes in je hoofd die je stil wil maken ofzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs .... het is erger...
Je moet op meegeleverde tam tams slaan
*PPAARRRRRRRRROOOOOEESSSSTTT*![]()
![]()
![]()
Die kan niet!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
huh??? en je zusje dan???
No thanksquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek wat info voor jullie leken
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:26 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Die kan niet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |