Bijna, zoveel Hools in de crew maken de weg naar de crew voor SCH vrij, hij wordt binnenkort mod in POLquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, conspiracy-theory, alle (ex)Hools modjes zijn aangesteld om SCH in het gareel te houden.
Dan wordt het saai in POL.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Bijna, zoveel Hools in de crew maken de weg naar de crew voor SCH vrij, hij wordt binnenkort mod in POL
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Bijna, zoveel Hools in de crew maken de weg naar de crew voor SCH vrij, hij wordt binnenkort mod in POL
Dan moeten we X-Ray mededelen dat jullie duo-modschap van de baan isquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:19 schreef SCH het volgende:![]()
Over mijn dode boddie
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:23 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik schuif ook maar eens aan.
LOOOOOL.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dan moeten we X-Ray mededelen dat jullie duo-modschap van de baan is
Nou, mooi op tijd dus.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De koffie is nog net te drinken
Pas op voor JM, Bluezz en SCH als je gekeurd wordtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:30 schreef -Schorpioen- het volgende:
Nou, mooi op tijd dus.....
Nog iets waar ik van moet weten hier ?
oh god...Schorpioen...zet je maar schrap !!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:35 schreef SCH het volgende:
* checkt fotoboek Schorpioen
* ziet aardige jongen en een poes
Welkom!!!
vooral op SCH, die wil nog wel eens........................................quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Pas op voor JM, Bluezz en SCH als je gekeurd wordt
Leuke space-cat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:30 schreef -Schorpioen- het volgende:
Dumdidumdidum, meest linkse kabinet was CDA-PvdA onder den Uyl, als ik het goed heb, dumdidumdidum.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:31 schreef SCH het volgende:
Je bent een zwak misselijkmakend type mens, gatver wat doe jij mijn maag omdraaien. Je weet niet half hoe erg. JOUW soort mensen heeft ervoor gezorgd dat 30 jaar niets gezegd mocht worden, tegen beter weten in.
Was getekend: X-Ray
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |