1 van de betere idd!quote:Op woensdag 1 september 2004 09:57 schreef Merisse het volgende:
- Dutch met "wat doet dat kind hier in de kamer?"
Ik dacht laatst dat er pindakaas in de duwkar gesmeerd was...quote:Op maandag 6 september 2004 15:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik dacht van de week nog dat er poep aan de bank zat gesmeerd. Bleek pindakaas te zijn. Gelukkig.
ge-ni-aalquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:22 schreef moussy het volgende:
Ja nog ff en ze weten op hun 5de wat pijpen, beffen en baffen is
Nee hoor, toen René met de vraag kwam wat neuken nou is, vroeg ik hetzelfde terug, nee wist ze niet, ik ook niet zei ik. Klaar, we hebben het er niet meer over gehad.
Hahahahaha, ik ook! Ik was vijf en zal wel gezeurd hebben dat ik erin wilde, want ik kan me niet voorstellen dat mijn vader dat zomaar zou doen. Nou ja, ik werd dus (ondanks dat ik goed werd vastgehouden) toch tamelijk beurs gebeukt, ben er sindsdien nooooooooit meer in geweest, en zal er ook nooit in gaanquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:08 schreef Sjeen het volgende:
Ow, Lady_wrb, zo ben ik eens met mijn pap in de botsautootjes geweest. En ik had iets minder geluk dan Luca, ik klapte met mijn gezicht tegen het stuur. Heb nog weken met een blauwe neus gelopenEn durfde vervolgens heeeeeel lang niet meer in de botsautootjes...
Haha - over die collega is wel leuk!quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:30 schreef Bibikuif22 het volgende:
[...]
Nee, was op dat moment niet het eerste wat in me opkwamquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:04 schreef Githa het volgende:
anneja..... toch wel foto's van gemaakt he ? ...dat lijkt me nou fantastisch om te zien
![]()
Op het moment was het om te huilen, echt waar wat schrik je dan! Maar naderhand was het erg vaag, wij liggend op de grond met een stoel ertussen. Alyssa is er al eens uitgeklommen dus ze moet echt gewoon vast...quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:09 schreef Bright het volgende:
[..]
Maar die stoel ...Daarom willen we Elise niet aan haar stoel vastleggen, maar ja ... hoe lang dat nog lukt
![]()
Kipfilet is zo ongeveer nog het enige dat ik door de blender jaag voor Jasper. Hij is er nog niet in gestikt (gelukkig...) maar na een tijdje kauwen spuugt hij het weer uit...quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:30 schreef Bibikuif22 het volgende:
[...]
Alyssa eet al een poosje niet meer gepureerd maar gewoon gesneden, zo ook een keer de kipfilet. Nu ben ik erachter dat dat best stug spul is wat dus in je keel kan blijven steken..
[...]
Jeetje zeg! Wel fijn dat zoonlief lief ging spelen maar wat zal jij je opgevreten moeten hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:32 schreef gargamel het volgende:
niet altijd:
Ik moest Suzanne eens verschonen en nam haar dus mee naar de comode. Terwijl ik bezig ben, doet Rick-mans dus de deur van de kamer dicht en draait de sleutel om....
Moeder met dochter aan de ene kant van de deur en zoon moederziel alleen aan de andere kant. Ik heb nog geprobeerd hem te bewegen om de sleutel weer terug te draaien, maar na een poging gaf meneer op en ging lief spelen. Ik heb geprobeerd de deur te lichten, maar er was geen beweging in te krijgen. Geen telefoon en de komende 6 uur niemand thuis.
Ik ben toen bij het raam gaan posten totdat een oude buurvrouw langs zou komen om de hond uit te laten. Bijna een uur later was ze daar (eindelijk). Ondertussen had ik al ideeen gehad om langs het raam en regenpijp naar beneden te klimmen. Zij heeft manlief uit zijn werk gebeld die natuurlijk op zijn weg naar huis alles tegenhad (Murphy's Law) En weer een uur later werden we bevrijd.
(Die buurvrouw heeft na dit incident dus een reservesleutel gekrege...) De sleutels hebben we maar verwijderd om herhaling te voorkomen
Helloquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:12 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie is nu 3,5 week en ik heb al behoorlijk wat geblunderd.
Ik kan niet alleen zijn in mijn soort! Biecht hier je blunders op baby/kindergebied op en zorg er zo voor dat mij dat niet ook overkomt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |