abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21703402
ik weet niet eens meer hoe het eruit ziet. Zwartwitfoto voorop geloof ik, A4 formaat zachte kaft. Maar mijn zus had met lippenstift er van alles opgeschreven. En van binnen dus van alles. Strips, fotoreportages, interviews. "boek voor meiden" of iets dergelijks heette het.

Net nog een verse blunder. Ben helemaal bepakt en klaar om te gaan. Luier verschoond, spulletjes in de kar, Isa in de kar. Denk ik opeens "he wat gek, waarom ligt daar een nieuwe luier op de grond?" Even voelen bij Isa die opeens wel een héél klein kontje heeft. Vergeten de nieuwe luier om te doen dus, Isa zat gewoon lekker met haar blote billen in haar broek. Dat was vast nooit lang goedgegaan.
mooi he, alles
pi_21716344
quote:
Op woensdag 1 september 2004 09:57 schreef Merisse het volgende:
- Dutch met "wat doet dat kind hier in de kamer?"
1 van de betere idd!
pi_21724054
Ik heb echt gehuild van het lachen. Vele erg komische blunders, maar Mwanatabu en anneja jullie beschrijvingen zijn echt meesterlijk. Vooral de hutspot en Dreutel die net kan lopen, ontzettend komisch.

Ik heb zelf geen kinderen en kan me ook geen blunders herinneren van mijn jeugd. Misschien die ene waarbij ik boos van tafel storm, mijn moeder me achterna loopt en me bij mijn schouder wil grijpen, maar mispakt en in plaats van mijn schouder vol met haar hand mijn lange paardenstaart te pakken heeft. Ik liep stevig door, dus ze hing echt goed aan mijn haar. Helemaal per ongeluk, maar wat deed dat zeer. En wat voelde ze zich schuldig. En ik voelde me ook rot, want ik wist dat ik vervelend was en dat ik het hele geheel had kunnen voorkomen. Toen was ik trouwens al een jaar of 11, 12, denk ik.
pi_21782194
Puh, ben ik nou de enige bij wie dingen soms Vreselijk Mis gaan of verdringen jullie ze gewoon

Hier nog een ouwe: oudste was tamelijk duchtig voorbereid op de geboorte van de jongste, en was al weken bezig met zijn knuffelkoe verschonen en de borst geven et cetera, want dat is alles wat babies zo'n beetje doen immers. Dus. Babybroertje is geboren. Bij de eerste verschoning staat oudste er met zijn neus bovenop, geeft lapjes en luierklem aan, en vermaakt zich kostelijk. Bij de tweede verschoning schuift hij dus weer zijn opstapje aan, duwt zijn neus zowat in de luier van zijn broertje, en wacht op wat komen gaat. Aa! Poep! Maar DAT hadden pappa en mamma hem niet verteld! Walgend springt hij naar beneden, en achter mij hoor ik een vreemd geluid. Staat hij letterlijk te braken in de keuken. (maar...maar....het was maar meconium...ZO vies is dat toch niet? Dit was sowieso het eerst in zijn leven dat hij iets duidelijk smerig vond). Nouja, helpen met verschonen heeft hij sindsdien niet meer gedaan. Zijn pop durft hij nog wel aan, die plast alleen maar. Maar zijn kleine stinkebilen-poepfabriek broertje, huu, nee.
pi_21782334
Gister nog een leuke: ik heb de kinderen gedoucht, wil ze in sneltreinvaart aankleden omdat ik errug nodig naar de wc moet, denk klaar te zijn en sleur de de trap af, plant ze voor de tv met een koekje en spurt naar de wc. Alles blijft rustig om de hoek. Te rustig. Alleen een rustiek gespetter is hoorbaar. Als ik terugkom in de kamer is er een glijbaan!
De bank is ondergeplast en de vloer ervoor ook. Ik ben ze vergeten luiers aan te doen!
De twee monsters zitten heerlijk te spelen in het "water". Toen konden ze opnieuw onder de douche en schone kleren aan. En ik had al koppijn...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † maandag 6 september 2004 @ 12:37:30 #256
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 6 september 2004 @ 15:03:40 #257
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21785657
Mwanatabu!!

Ik heb hier een mini-blunder.
No kids were hurt during this scene
Ik had Léon naar bed gedaan en ik had voor mezelf een bammetje gesmeerd. Maar Léon was zijn speen kwijt en begon te huilen. Dus ik terug, speen erin, dikke kus en weer weg. 5 minuten later was het weer feest. Ik schrok me helemaal de rambam toen ik hem zag.
Ik had zijn gordijntjes ietsjes dicht gedaan, maar toch zag ik op zijn wangetje een grote klodder donkere smurrie. Hij had zichzelf óf helemaal stuk gekrabt óf hij had een bloedneus.
Paniek!!!!
Toen ik dichterbij kwam zag ik ineens dat het helemaal niet rood was maar bruin. Held dat ik was dacht ik, ms toch maar even proeven wat het nou is.
Chocopasta...
Ik had ws niet zo netjes gegeten en had hem onder gesmeerd terwijl ik hem een kus gaf.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_21785988
Oe, dat soort dingen zijn schrikken ja. Bloed is eng, helemaal op je kindje!
Ik dacht van de week nog dat er poep aan de bank zat gesmeerd. Bleek pindakaas te zijn. Gelukkig.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_21786019
Oh dutchie, doet me denken aan de keer dat we jongste een nibbit-tattoo op zijn rug hadden geplakt. Een zwart met rode poemakop. Ik zat met blote jongste in de tuin. Komt vriendlief ineens bezorgd roepend aangestormd- van een afstandje leek het plakplaatje net een gapende wond. Ach gos.
pi_21786034
quote:
Op maandag 6 september 2004 15:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik dacht van de week nog dat er poep aan de bank zat gesmeerd. Bleek pindakaas te zijn. Gelukkig.
Ik dacht laatst dat er pindakaas in de duwkar gesmeerd was...
pi_21786243
Bleh, dat was dus niet zo'n geslaagde proefsessie

Onze oudste had eens diarree, 's ochtends om half zes. Dan is hij doorgaans nogal chagrijnig, en op het moment dat ik hem in de badkamer zijn luier uitdoe krijgt hij me daar toch een driftbui. De stront spatte alle kanten op, inclusief mijn mond . Mijn vriend stond me uit te lachen terwijl ik daar stond te kokhalzen met poep in mijn haar. Toen zijn de poeperd en ik gezellig samen in bad gegaan om 5:30 's ochtends
pi_21786337
Eew. Jij wint

maar van die nachtelijke of vroeg-ochtendlijke sessies KUNNEN soms inderdaad heel gezellig zijn
pi_21786557
Jeetje, wat een 'lol'
Ik had vanmiddag alleen maar wat poep tussen m'n vingers ja de luier-wissel ... Maar toch wel vreemd, dan denk je nog: 'He, wat is dat koude op m'n vinger toch ...' en probeer je het af te vegen; kom je er natuurlijk net te laat achter dat je nog geen halve minuut geleden in de stront had gegraaid ...
  vrijdag 10 september 2004 @ 20:43:39 #264
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21867652
Ik heb vandaag een blunder gemaakt
kyllian stond bij mij bij de bank en ik wil een vlieg weg jagen met mijn hand en sla hem vol op zijn wangetje hij keek mij aan van waar is dat nou goed voor en zet hem op een brullen
en ik deed even hard mee
pi_21867863
tip: lees dit topic niet met een volle blaas
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:38:15 #266
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_21868779
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:22 schreef moussy het volgende:
Ja nog ff en ze weten op hun 5de wat pijpen, beffen en baffen is

Nee hoor, toen René met de vraag kwam wat neuken nou is, vroeg ik hetzelfde terug, nee wist ze niet, ik ook niet zei ik. Klaar, we hebben het er niet meer over gehad.
ge-ni-aal

moussy voor stoere koele houding award 2004!
..en laat gaan...
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:49:14 #267
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_21869014
Mmmm toch ook wel een blunder van mijn pa : Hij heeft in ons oude huis altijd een smeerput gehad om aan de auto te werken ( diepste deel 2m diep denk ik ).
Op een gegeven moment loop ik van voor uit de garage binnen en ik hoor hem bezig, zeg wat tegen en en wel de kant op lopen waar hij zit en boem toen lag ik opeens 2 meter lager incl een paar tredes van de trap meegepakt maar gelukkig was er helemaal niks aan de hand bij mijn
pi_21875886
Blunders van mijn pappie en mammie:

-Ma staat heerlijk te beppen op de stoep met de buurvrouw met mij (6 mnd) achter haar in de wandelwagen (dacht ze). De gevolgen van een combinatie van een zacht briesje met een aflopende stoep ontgaan malief even. Ik zeil dus met wagen en al het trottoir af, wagen kiept echt om en ik wordt gelanceerd en klap op mijn kin op het wegdek. Resultaat: een snee die een lidteken achterlaat dat nu nog te zien is. Wat niet opweegt tegen het emotionele lidteken bij mijn moeder natuurlijk

-Wij kregen vroeger katoenen luiers om, die je met een veiligheidsspeld vast moet maken. Mijn vader heeft die speld een keer per ongeluk dwars door het vel op mijn zusjes buik gestoken. En daarna maar denken waarom het kind zo huilde...
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2004 @ 15:45:58 #269
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21881662
nou hier dan een verse blunder van mij.
ik ging gisteren met luca naar de kermis en hij wou in de botsautootjes. nou vind ik dat normaal geproken zonder kind al een onoverzichtelijk gekrioel van karretjes, maar dit keer waren we vroeg en er waren maar 4 karretjes bezet. dus ik koop penningen en we gaan als nr.5 klaarzitten.
in mijn onschuld denk ik nog dat mijn "medeweggebruikers" toch bij hun verstand zijn en zien dat ik met een klein kind in een karretje zit, dus een beetje uit de buurt blijven.
inderdaad zie ik ze kijken en men ontwijkt ons karretje..... op 1 zo'n idioot na, die ik doelbewust in volle vaart op ons af zie komen met het plan ons eens lekker frontaal te rammen.
ik roep tegen luca dat hij zich schrap moet zetten en alles binnenboord te houden en klem luca met een arm en een been zo vast mogelijk in het bankje.
resultaat van deze idiote aktie? luca kan ik nog zo goed en zo kwaad in het bankje houden, maar ik schiet doordat ik me zelf niet schrap kan zetten met een noodklap tegen het stuur.
lichamelijk heeft luca niets, maar hij heeft wel de schrik van zijn leven en ik heb een enorme blauwe plek op mijn been waar ik tegen het stuur geslagen ben en mijn rug en nek hebben een opdoffer gehad.
  zaterdag 11 september 2004 @ 15:59:43 #270
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21881861
In de veronderstelling dat ik Jessai op mijn arm had, zette ik 'hem' op de grond. Het bleek Junah te zijn, en baby's van 5 maanden vallen om

Ik had het gelukkig op tijd door en ving haar op voor ze daadwerkelijk viel
  Licht Ontvlambaar zaterdag 11 september 2004 @ 16:08:12 #271
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21881973
Ow, Lady_wrb, zo ben ik eens met mijn pap in de botsautootjes geweest. En ik had iets minder geluk dan Luca, ik klapte met mijn gezicht tegen het stuur. Heb nog weken met een blauwe neus gelopen En durfde vervolgens heeeeeel lang niet meer in de botsautootjes...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_21882463
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:08 schreef Sjeen het volgende:
Ow, Lady_wrb, zo ben ik eens met mijn pap in de botsautootjes geweest. En ik had iets minder geluk dan Luca, ik klapte met mijn gezicht tegen het stuur. Heb nog weken met een blauwe neus gelopen En durfde vervolgens heeeeeel lang niet meer in de botsautootjes...
Hahahahaha, ik ook! Ik was vijf en zal wel gezeurd hebben dat ik erin wilde, want ik kan me niet voorstellen dat mijn vader dat zomaar zou doen. Nou ja, ik werd dus (ondanks dat ik goed werd vastgehouden) toch tamelijk beurs gebeukt, ben er sindsdien nooooooooit meer in geweest, en zal er ook nooit in gaan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21883175
Haha Tan, dat gebeurde mij dus laatst ook bij mijn nichtje van 6 maanden. Zette haar in "kruipstand" op de grond. Die lag dus gelijk plat op haar gezicht.
mooi he, alles
pi_22801482
Okay, ook een lekkere:

ik doe boven de douche vast aan en leg de handdoeken en pyjama's vast klaar. Beneden staan twee blote jongetjes te wachten tot ze mogen douchen. Achter de pc zit een vader die dus op hoort te letten. ( )
Als ik beneden kom en de deur openzwaai voel ik iets "vreemds". Als ik omlaag kijk wat er aan de hand is reconstrueer ik: de jongste had op de vloer gepoept, en ik heb de stront net met de borstel onder de deur over de hele vloer geveegd in een keurige halve cirkel.
Het vilt onder de deur is er nu dus niet meer en papa mag niet meer op de pc als hij op dient te letten
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2004 @ 21:36:17 #275
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22804648
sorry, ik zit me te bescheuren hier en op de bank zit iemand naar me te kijken of ik gek geworden ben
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 oktober 2004 @ 21:39:33 #276
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22804756
Ik doe even mee Ik zie het helemaal voor me!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator vrijdag 22 oktober 2004 @ 21:41:55 #277
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22804823
Ow gatverdamme
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:59:11 #278
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22807035
oh wat smerig
pi_22838983
hahaahaha sorry kon het niet laten om niet te lachen lijkt me wel stinken en smerige zooi
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 19 november 2004 @ 12:30:28 #280
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_23422591
Ok, tijd om dit errug grappige topic weer een zwiepje te geven..

Een vriend van mijn collega woont nou niet echt naast de deur dus als hij weleens bij ons is, blijft hij ook slapen. Affijn, volgende dag gaat hij even douchen (douche is vanuit de gang te bereiken en is ipv badkamer gewoon echt alleen een douche) Alyssa hoorde blijkbaar dat hij aanstond, dus ze wandelt naar de douche toe en gooit zo in een beweging de deur open.. Tsja, daar stond collega van papa Toen ik mannetje erheen had gestuurd om Alyssa weg te halen hoorde ik hem nog wel roepn om het op haar 18e nog maar een keer te doen (dacht het niet....)

Alyssa eet al een poosje niet meer gepureerd maar gewoon gesneden, zo ook een keer de kipfilet. Nu ben ik erachter dat dat best stug spul is wat dus in je keel kan blijven steken.. Alyssa was aan het stikken, vocht uit neus, mond en ogen.. In blinde paniek dacht ik na: wat nu??? Ze zat in haar kinderstoel vastgegespt, maar ja, veel tijd had ik niet. Dus wat doe je dan.. Kind met stoel en al op de kop voorover gooien... Handje ertussen enalles.. Nog even op haar rug geklopt en de kip was er al snel uit pfew... Nog even heeft ze gehuild al denk ik dat het meer de schrik was dan de pijn, het moet er heel vaag uitgezien hebben.
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 12:55:14 #281
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23423095
die vriend is wel ad-rem

oei, met stoel en al op de kop maar gelukkig dat het wel hielp!
pi_23423246
Dit is niet echt een blunder, maar toch.

Manlief is een paar weken weg, dus jongste slaapt lekker bij mij in bed. Doorgaans ligt hij pontificaal overdwars te ronken als ik zelf naar bed kom, maar gister kroop ik er voorzichtig in...en....bed leeg. Uh oh. Toch maar licht aangedaan, en op het eerste gezicht zie ik hem dus nergens. Niet in bed, niet naast bed, niet onder bed, niet achter gordijn. Help! Zo veel plekken zijn er in onze slaapkamer echt niet om je te verstoppen en alle deuren waren dicht, hij kan toch niet zomaar weg zijn?? Dan hoor ik een zacht kuchje uit de wasmand komen. Ik doe het deksel open en jahoor, daar ligt ie opgekruld te slapen. Monster.
pi_23423264
In de wasmand! Mazzel dat je hem vond. Voor hetzelfde geld had je 112 al gebeld
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 13:02:56 #284
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23423267
woehahahahahaha hoe komtie daar nou op?
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 13:04:04 #285
81992 Githa
pi_23423295
anneja..... toch wel foto's van gemaakt he ? ...dat lijkt me nou fantastisch om te zien
pi_23423402
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 12:30 schreef Bibikuif22 het volgende:
[...]
Haha - over die collega is wel leuk!

Maar die stoel ... Daarom willen we Elise niet aan haar stoel vastleggen, maar ja ... hoe lang dat nog lukt
pi_23423544
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:04 schreef Githa het volgende:
anneja..... toch wel foto's van gemaakt he ? ...dat lijkt me nou fantastisch om te zien
Nee, was op dat moment niet het eerste wat in me opkwam misschien moet ik hem er nog een keer inproppen voor een foto

Nu ik toch bezig ben- deze valt wel onder categorie 'blunder' denk ik:
't Is ochtend, je kent het wel, alle kinders moeten eten en aangekleed en naar de creche enzo en wij zijn echt categorisch te laat met alles (het feit dat de Heren Kinders ruim twee uur voordat het tijd is te vertrekken (en 1 uur voordat het officieel tijd wakker te worden) unilateraal besluiten dat het tijd is om op te staan doet daar niets aan af). Dus. Weer eens te laat probeer ik mopperend zo snel mogelijk beide heren in hun schoenen te hijsen, en werp oudste alvast zijn jas toe om aan te doen. Als hij begint te jammeren dat het niet past mopper ik nog eens wat harder en sjor lichtelijk hardhandig zijn jas dicht. Daarna zoek ik de jas van de jongste.

Aha. Die heeft oudste aan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 november 2004 @ 13:29:37 #288
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23423821
Ik weet weer waarom ik op jou gestemd heb
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 november 2004 @ 13:40:12 #289
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_23424043
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:09 schreef Bright het volgende:

[..]

Maar die stoel ... Daarom willen we Elise niet aan haar stoel vastleggen, maar ja ... hoe lang dat nog lukt
Op het moment was het om te huilen, echt waar wat schrik je dan! Maar naderhand was het erg vaag, wij liggend op de grond met een stoel ertussen. Alyssa is er al eens uitgeklommen dus ze moet echt gewoon vast...
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_23424991

Geweldig dit
Ik heb gelukkig met mijn hele stapel tante-zeggertjes nog nooit echt geblunderd!
Met mij is wel een hoop omgeblunderd Ik heb namelijk een pappa, een mamma, 5 broers en een zus die allemaal wel even voor mij gingen zorgen :p
Dat MOET af en toe misgaan.

-mijn zus denkt dat mijn broer op me past en andersom en ik donder in ons herenhuis als 2 jarig meisje van de 4 meter! hoge trap af. Resultaat: 2 uur knock-out. aan overgehouden: tot mijn 4e elke keer bij pijn-huilen flauwvallen

-Met de hele familie naar de kerk in 1 auto, met de hele familie weer naar huis en marchientje van 3 jaar alleen bij de kerk. BRULLEN! mijn pappa kwam redelijk snel weer (alleen) terug

-Omdat al mijn 9 opvoeders er van hielden om met mij te sjouwen en aan mij te sjorren, zei mijn moeder af en toe: Blijf eens van dat kind af!!! resultaat: een marchientje van 2 die bij ongewenste aandacht roept: Bijf van dat kind af!

-Marchientje die stoel bij aanrecht sleept als 3-jarig meisje (halve familie in de buurt) er op klimt (zou je moeten kunnen als je drie bent) erover heen leunt naar het aanrecht en omkiept. Resultaat: 1 gebroken armpje en 4 week gips.

Maar ze houden allemaal heel veel van me

[ Bericht 0% gewijzigd door marchien op 19-11-2004 14:36:15 ]
Carpe diem
  zaterdag 20 november 2004 @ 21:53:10 #291
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_23455766
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 12:30 schreef Bibikuif22 het volgende:
[...]
Alyssa eet al een poosje niet meer gepureerd maar gewoon gesneden, zo ook een keer de kipfilet. Nu ben ik erachter dat dat best stug spul is wat dus in je keel kan blijven steken..
[...]
Kipfilet is zo ongeveer nog het enige dat ik door de blender jaag voor Jasper. Hij is er nog niet in gestikt (gelukkig...) maar na een tijdje kauwen spuugt hij het weer uit...
pi_23509235
Ik herinner me nog eentje van toen ze nog geen 1 waren en net pogingen gingen ondernemen om te lopen. We zaten middenin een verhuzing en ik had de kids 'opgesloten' in de huiskamer, waar alleen een tafel en een luchtbed stonden. De kids waren lief aan het spelen met het meegenomen speelgoed. Op een gegeven moment vond ik het toch wat te stil en ging even checken.
Suzanne had zich opgetrokken aan de tafel een een open pak cremekoekjes gevonden en die was ze samen met haar broer over de vloer aan het uitsmeren.....Kinderen en vloer waren te vies om aan te pakken
Een tweede keer was toen ze ca 2,5 waren. Ik had net brood gemaakt en de spullen niet opgeruimd. Weer die ijzingwekkende stilte.... Ik ga kijken in de keuken en zie (alweer)Suzanne net een grote beet van de kaas nemen...Let wel het was een kilostuk. Omdat ze mij niet zag (moest even snel de kamera pakken) gaf ze daarna het stuk kaas ook even aan haar broer, zodat die ook nog even een hapje kon nemen
pi_23512841
Gargamel, ze zijn tenminste wel lief voor elkaar Als de een iets fout doet, mag de ander het ook
pi_23514484
niet altijd:
Ik moest Suzanne eens verschonen en nam haar dus mee naar de comode. Terwijl ik bezig ben, doet Rick-mans dus de deur van de kamer dicht en draait de sleutel om....
Moeder met dochter aan de ene kant van de deur en zoon moederziel alleen aan de andere kant. Ik heb nog geprobeerd hem te bewegen om de sleutel weer terug te draaien, maar na een poging gaf meneer op en ging lief spelen. Ik heb geprobeerd de deur te lichten, maar er was geen beweging in te krijgen. Geen telefoon en de komende 6 uur niemand thuis.
Ik ben toen bij het raam gaan posten totdat een oude buurvrouw langs zou komen om de hond uit te laten. Bijna een uur later was ze daar (eindelijk). Ondertussen had ik al ideeen gehad om langs het raam en regenpijp naar beneden te klimmen. Zij heeft manlief uit zijn werk gebeld die natuurlijk op zijn weg naar huis alles tegenhad (Murphy's Law) En weer een uur later werden we bevrijd.
(Die buurvrouw heeft na dit incident dus een reservesleutel gekrege...) De sleutels hebben we maar verwijderd om herhaling te voorkomen
  FOK!fossiel dinsdag 23 november 2004 @ 13:42:49 #295
2628 Karin
pi_23514701
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:32 schreef gargamel het volgende:
niet altijd:
Ik moest Suzanne eens verschonen en nam haar dus mee naar de comode. Terwijl ik bezig ben, doet Rick-mans dus de deur van de kamer dicht en draait de sleutel om....
Moeder met dochter aan de ene kant van de deur en zoon moederziel alleen aan de andere kant. Ik heb nog geprobeerd hem te bewegen om de sleutel weer terug te draaien, maar na een poging gaf meneer op en ging lief spelen. Ik heb geprobeerd de deur te lichten, maar er was geen beweging in te krijgen. Geen telefoon en de komende 6 uur niemand thuis.
Ik ben toen bij het raam gaan posten totdat een oude buurvrouw langs zou komen om de hond uit te laten. Bijna een uur later was ze daar (eindelijk). Ondertussen had ik al ideeen gehad om langs het raam en regenpijp naar beneden te klimmen. Zij heeft manlief uit zijn werk gebeld die natuurlijk op zijn weg naar huis alles tegenhad (Murphy's Law) En weer een uur later werden we bevrijd.
(Die buurvrouw heeft na dit incident dus een reservesleutel gekrege...) De sleutels hebben we maar verwijderd om herhaling te voorkomen
Jeetje zeg! Wel fijn dat zoonlief lief ging spelen maar wat zal jij je opgevreten moeten hebben.
Een van mijn nachtmerries hoor!
Daarom heb ik altijd mijn huissleutels in mijn zak voor die sporadische keer dat ik buiten een sigaretje ga roken en Bram even binnen aan het spelen is (meestal rook ik alleen als Bram slaapt). Hij is druk bezig met de hendel van de schuifpui. Als die hendel helemaal naar boven wordt geduwd kan ik er dus niet meer in (maar dus wel over de poort klimmen en dan via de voordeur naar binnen). Gelukkig is Bram nog net even te klein maar voor je het weet......
pi_23514896
Huissleutels had ik ook niet bij me, maar daar had ik toch pas wat aan gehad toen de buurvrouw langskwam (een uur later) het was de kinderkamer die hij op slot deed.
Het bezorgst was ik over de trap ( de traphekjes waren net verwijderd). Nu konden mijn bengels wel redelijk goed traplopen, maar Rick is nogal onhandig en ik hoopte maar dat hij niet in de buurt van de trap zou komen of andere rare fratsen zou gaan uithalen.
pi_23515487
Haha - opa en oma's blunder: De achterdeur heeft grendels en de jongste van mijn broer zit nu in de fase dat elke hendel geprobeerd moet worden. Leuk als iedereen in de tuin is, behalve hij
Dat gebeurt dus geen tweede keer meer. (Ik vraag me af of ze hebben nagedacht om via de openslaande deuren naar binnen te gaan; die kunnen slechts met een sleutel worden afgesloten en geopend)
pi_23516166
En dan nog een blunder: verstop geen speelgoed waar ze nog te klein voor zijn in hun eigen kamer, ze vinden het !!!!
Toen ze circa 2 waren, deden ze nog een 'dutje' tussen de middag. Eigenlijk hadden ze er geen zin in en van slapen kwam ook niet veel terecht. na een 3 kwartier soebatten en naar boven roepen dat ze moesten slapen werd het eindelijk stil.....
Zoals je hierboven lezen kon kan dit ook betekenen: we zijn weer kattekwaad aan het uitvoeren.
Na ruim een uur ben ik stilletjes naar boven geslopen en deed de deur even stil open. En daar zaten ze weer.....Tussen de volledige inhoud van de kledingkast. De kamer zag eruit of er een granaat in ontploft was.
Dat was niet het ergste, ze haden de viltstiften gevonden en uitgeprobeerd. Overal rood, blauw groen geel oranje... het bedengoed, de bedden, de comode en elkaar... (de muur is gespaard gebleven) Ik was eerst volledig sprakeloos, de kids keken op met een smile: kijk eens wat wij gedaan hebben Ik heb snel een foto gemaakt en daarna met veel gemopper de rotzooi weer opgeruimd. Gelukkig waren het uitwasbare viltstiften en viel de schade later wel mee. Het tussendemiddag slaapje werd afgeschaft en de kasten bleven verder on aangeroerd.
  zondag 24 april 2005 @ 21:13:35 #299
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26483526
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 23:12 schreef Luchtbel het volgende:

Jolie is nu 3,5 week en ik heb al behoorlijk wat geblunderd.

Ik kan niet alleen zijn in mijn soort! Biecht hier je blunders op baby/kindergebied op en zorg er zo voor dat mij dat niet ook overkomt.....
Hello Jolietje is morgen 9 maanden en het bleek alleen maar erger te worden, zo heeft ze regelmatig met een speen in het overslagje van d'r rompertje geslapen en ik me maar afvragen waar die spenen toch bleven tijdens het verschonen. Goot ik op een veel te vroege morgen yoghurt in d'r fles in plaats van melk, had ze een luier achterstevoren aan, was bij het postkantoor niet meer te achterhalen wat het nummer van mijn pakketje was; in de 3 minuten dat we hadden staan wachten was het bonnetje tot 4 cm na opgegeten had ik nog Vicks aan m'n vinger toen ik daarmee een wondje op d'r hand wou bekijken dat brandde enorm.

Paar weken geleden was ik d'r aan het verschonen bij de Hema en kon na een ware vechtpartij (veel te hoge verschoontafel en te druk kind) slechts 1 sokje terugvinden. Het tweede sokje was onvindbaar, uiteindelijk maar een nieuw paar sokken gehaald en weggegaan. Toen ik later die dag bij een vriendin een poepluier van Jolie wilde verschonen riep ik geschrokken hulp in; er zit iets bloederigs in d'r poep!!! Ja of dus gewoon een knalrode sok

Oh en onze antilekbeker kan nergens mee naar toe, echt heel raar maar er zat helemaal geen dop bij toen we hem kochten
  zondag 24 april 2005 @ 21:18:27 #300
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26483652
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')