quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:44 schreef Luchtbel het volgende:
Wat een leuk topic, al zeg ik het zelf
Waar ik ook iedere keer weer mee 'blunder' is d'r lachje....steeds als ik dat lieve lachstuipje zie zegik; ga je lachen, wat knap! Maar ze gaat dan altijd poepen
Dan zittie wel lekker stevigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:09 schreef bixister het volgende:
tnx, ben er zelf ook zeer tevreden over.![]()
ontopic: ik zou 'm laatst in z'n zwembadje zetten, vergat ik in de gauwigheid z'n luier uit te doen. zat ie daar met 'n zwaar volgezogen luier.![]()
Had mijn moeder met mijn zus toen ze een jaar of 3 was, en mijn zus maar roepen; nog een keer, nog een keerquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:10 schreef ibo het volgende:
Ik ben ook een keer met haar op mijn arm van de trap gevallen, zij had niks maar ik was helemaal blauw.
Hij heeft een puntquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Weet je dat ik het grandioos vind dat jouw kind gewoon Piet heet? Ik geniet er gewoon van telkens als ik de naam lees.
Ik noemde mezelf vroeger altijd Tiddis, mijn moeder zei namelijk (als ze me voorstelde): "Dit is..."quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wat wij verkeerd hebben aangepakt met Jasper is het 'samen naar foto's kijken'. Als we dan vertelden wie er te zien zijn, dan was dat bijvoorbeeld 'mama, papa en jij' of 'opa en jij' enzovoorts.
Nu wijst hij trots naar elke foto waar hij opstaat en zegt dan 'Jij!'. Hopelijk is hier nog iets aan te corrigeren, we noemen hem nu in elk geval heel consequent 'Jasper' als we hem op een foto aanwijzen...
Dit was een deur waar als je de kruk naar boven deed, de deur op slot ging. Knippen zaten er al niet op. Na het incident deed mijn tante zelf altijd de kruk al omhoog zodat ie niet dicht gingquote:Op zondag 22 augustus 2004 10:41 schreef moussy het volgende:
Ik heb gewoon de onderste knippen van de deuren afgehaaldna een keer door de hond buiten gesloten te zijn
Heb ik ook diverse keren gehadquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:40 schreef melonovy het volgende:
Het is niet echt een blunder, maar wel lachwekkend. Met borstvoeding geven is het me een aantal keer overkomen dat er een enorme straal melk uit mijn borst kwam, en ik zo in Chiara dr gezicht spoot, op zich zag dat er grappig uit, en dan dat tongetjes van Chiara erbij die her een der een wat probeerde op te vangen, was helemaal hilarisch.
Da's een bekendequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:01 schreef Luckepuk het volgende:
Ik ben trouwens bij Suus megavaak vergeten haar rompertje naar benee te trekken en vast te maken na een verschoning...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |