abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 15:38:15 #51
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_21425151
Met het kindje van m'n coach: T kleine jongetje hield er wel van om rondgeslingerd te worden aan de armen. Dus ik pak hem vast, draai een paar rondjes. Op het moment dat ik hem weer net zet op de grond kotst hij alles eruit, over mij heen. god, wat moesten de mensen daarom lachen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_21426304
Wij komen een keer thuis. Ik tilde de cosi met Dylan erin. Wat ik niet wist, was dat een kat had zitten kotsen in de huiskamer. Ik stap daar dus in en maak een behoorlijke glijer. Met Dylan nog in mijn hand. De cosi dondert op de grond, op zijn zij. Gelukkig zat Dylan goed vast en was hij alleen een beetje geschrokken.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 16:22:48 #53
593 sjak
Juffie Bloem
pi_21426352
Lekker douchen!
pi_21426742
Ben zelf dan wel geen moeder maar goed

Mijn moeder had zo'n reiswieg/mand waar ik altijd in lag, een keertje (ik was een maand of 2 denk ik, vertelde ze, ik kan het zelf niet meer herinneren ) pakte ze per ongeluk maar 1 handvat beet en ik viel zo die mand uit
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_21427108
Over blunders gesproken: heb zelf ook nog geen kindjes, maar weet wel van mn moeder dat die een stomme blunder maakte toen ik vijf maanden oud was.

We woonden in een portiek op de eerste laag,en mn moeder had mij in de kinderwagen al boven neergezet en had mn zus naar boven geholpen. TOen iedereen boven was, zocht ze de sleutels en was mn zus wat aan het drentelen, en moeder gaf haar een duwjte, waarop zus tegen de kinderwagen aankwam die met mij erin naar beneden rolde en ik eruit viel zo met mn hoofd in de struiken...
De schade viel mee, heb een hardhoofd maar de schrik zat er goed in.
Kan er zelf wel om lachen, hoop alleen dat het mij niet gebeurt.

En met oppaskindjes wel eens het cliche gehad: deurklapperen en verstoppertje spelen, en een net niet dichte kast niet aanzien voor verstopplek en dichtgooien
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_21428004
Ik was nog geen papa, maar ging een keer met m'n nichtje (toen een jaar of vier) naar de speeltuin, op de terugweg mocht ze bij oom Berkery op de nek. Nu had ik uiteraard wel bedacht dat we samen te hoog waren voor een deurpost, maar was de pergola in de tuin, waar we onder door moesten, vergeten

Gelukkig had ze niks, maar ik word nog elke keer beroerd als ik er aan denk.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_21428424
Laatst mijn buurvrouw in paniek in de achtertuin. Die woont schuin boven ons op de eerste etage. Had haar zoontje (van 1,5) vast in de gang gezet en ging even haar tassen pakken, zoontje rukte de sleutels uit haar handen en gooide toen de deur dicht. Heb ik haar dus geholpen een tuintafel onder het raam te schuiven en dan een ladder erop, zodat ze door het (godzijdank) open raam naar binnen kon klimmen. Zoonlief was inmiddels flink aan het bleren want die snapte het natuurlijk ook niet allemaal.

Het is nog wel listig, want in het complex hebben alle deuren twee grendels, eentje onderaan en eentje boven, en die onderste is heel verleidelijk voor kindjes om dicht te doen. Isa heeft me ook al eens buitengesloten toen ik even de achterdeur dichtdeed omdat ik niet wou dat ze de tuin in kwam. En een andere keer had ze de grendel van de voordeur dichtgedaan en kon Max er niet meer in. Gelukkig was er beide keren nog iemand thuis om open te doen.
mooi he, alles
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 18:44:01 #58
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21429083
Wat een leuk topic, al zeg ik het zelf

Waar ik ook iedere keer weer mee 'blunder' is d'r lachje....steeds als ik dat lieve lachstuipje zie zegik; ga je lachen, wat knap! Maar ze gaat dan altijd poepen
pi_21429903
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:44 schreef Luchtbel het volgende:
Wat een leuk topic, al zeg ik het zelf

Waar ik ook iedere keer weer mee 'blunder' is d'r lachje....steeds als ik dat lieve lachstuipje zie zegik; ga je lachen, wat knap! Maar ze gaat dan altijd poepen

Hier is dat altijd als hij lief zit te spelen.
Dan denk ik ohh wat is ie lekker zoet met zijn speelgoed bezig en even later ruik ik het dan al

En ik trap daar dus steeds iedere keer weer in he
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 augustus 2004 @ 19:27:51 #60
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21429981
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 09:09 schreef bixister het volgende:
tnx, ben er zelf ook zeer tevreden over.

ontopic: ik zou 'm laatst in z'n zwembadje zetten, vergat ik in de gauwigheid z'n luier uit te doen. zat ie daar met 'n zwaar volgezogen luier.
Dan zittie wel lekker stevig
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:16:59 #61
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21431170
Wat een topic zeg ik moest echt gewoon huilen en als je het zo leest komen er ook digen boven.
kyllian was een paar wekenen was zijn nageltjes aan het knippen en ik was klaar ermee.
begint hij te huilen ik dacht nou ja ff troosten en ineens zie ik zijn duimpje bloeden..

ook een keer lekker boodschappen gedaan de buggy lekker afgeladen met boodschappen wil de ik de stoep op gaan breekt er iets in de buggy en klapt hij een heel stuk dicht stond ik daar met een opgevouwen kind in de buggy snel die tassen eraf gehaald zonder dat de buggy verder dicht ging
moest ik mijn vriend bellen want kyllian kon nog niet echt lopen en met zoveel tassen ging het al helemaal niet
misschien dat er nog meer boven komt maar dit was het even
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 21:01:46 #62
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_21432323
Wat wij verkeerd hebben aangepakt met Jasper is het 'samen naar foto's kijken'. Als we dan vertelden wie er te zien zijn, dan was dat bijvoorbeeld 'mama, papa en jij' of 'opa en jij' enzovoorts.

Nu wijst hij trots naar elke foto waar hij opstaat en zegt dan 'Jij!'. Hopelijk is hier nog iets aan te corrigeren, we noemen hem nu in elk geval heel consequent 'Jasper' als we hem op een foto aanwijzen...
pi_21432761
Effe de buitenboel voor lappen, één kind in de box, ééntje lekker keuvelend aan het spelen. Natuurlijk geen sleutels mee naar buiten genomen....... maar wel de voordeur dicht gegooid. Ik kreeg het mijn toen 2 jarige niet aan het verstand dat hij de deur open moest doen. Dus... papa gebeld die van zijn werk naar huis moest komen om me binnen te laten (en al die tijd de jongste huilend in de box).
Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
pi_21436049

Wat een geweldig topic is dit

Ik lig echt helemaal in een deuk bij sommige posts
pi_21440340
En ook zo handig dit topic voor nieuwe moeders
Blijf voorlopig de nageltjes van Morris wel vijlen. Al die afgeknipte vingertjes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Milf zaterdag 21 augustus 2004 @ 09:49:22 #66
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_21440665
ben zelf geen moeder maaaaar

Ik werkte toen nog in roden bij de bart en dat is een klein winkeltje in een ons kent ons dorp
op een dag komt een mevrouw de winkel in met een kinderwagen. maar die winkel is echt klein dus mensen zetten de kinderwagens altijd voorin de winkel.
die mevrouw rekend af en loopt de deur uit.
ik had toen nog niks in de gaten. op een gegeven moment hoor ik wat gekir uit de hoek komen en kijk die kant op en wat zie ik? die kinderwagen
klein lief kindje van hoogstens 6 weken oud een kwartier later komt de moeder luid hijgend, buiten adem weer terug en helemaal rood aangelopen. ze was zo geschrokken dat ze haar kindje was vergeten en volgens mij schaamde ze zich dood...... heb ik maar ff wat te drinken gegeven voor de schrik
ik heb lekker de tijd dat moeke er niet was met het kindje doorgebracht
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 09:58:18 #67
593 sjak
Juffie Bloem
pi_21440707
Oh wat lijkt me dat erg als je je kind vergeten bent. Begrijpelijk....maar zo erg.
Lekker douchen!
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 13:17:56 #68
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21443207
Ik ben vroeger ook velgeten...
Moet een jaar of 3 zijn geweest, was met mijn ouders en hun vrienden + kids naar de chinees geweest. En na afgerekend te hebben, hup iedereen de auto in. Behalve Dutchie...
Mijn ouders wisten zo goed als zeker dat ik in de andere auto zat. Maar toen die hun voorbij kwam misten ze toch iemand. Als een idioot weer teruggereden en daar stond ik te blerren vastgeklemd aan een chinees, zodat die me niet ook nog eens ging verlaten.
En hij zei (hoe kan ook anders): "Mevlou mevlou, u bent uw kind velgeten."
Was ik toch bijna geadopteerd geweest door chinesen.
(had ik wel donderslekker kunnen koken ws )
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_21444507
Toen CHiara nog klein was en niet zelfstandig stevig kon zitten, gebruikte ik altijd zo'n gele babyzwemband in bad, dan zette ik haar er eerst in en vervolgens plonste ik erbij. Altijd checkte ik haar beentjes, of ze wel goed zaten op 1 keer na. Dat was dus een keer dat beide beentjes door 1 gat gingen en Chiara onderuit gleed, nog net geen kopje onder, maar de schrik zat er wel goed in!

Verder valt het blunderen hier gelukkig wel mee, mij zal je niet treffen met een vinger in een luier, dan kijk ik liever even of er een poepje in zit, dan dat ik het moet voelen, maar meestal kan ik een wind wel van een poepluier onderscheiden.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21444980
Leuk topic!

Ik heb een keer het badje voor mijn dochter vol laten lopen terwijl de thermosstaatkraan op 50 graden stond, dat merkte ik dus pas toen ze begon te gillen .Gelukkig was het snel weer over en kreeg ze geen blaren.
Ik ben ook een keer met haar op mijn arm van de trap gevallen, zij had niks maar ik was helemaal blauw.
Oh ja,ook eens met mijn nichtje op m'n arm door de deur,boink, koppie tegen de deurpost en haar moeder (mijn zus) zat erbij, ik schaamde me dood.
Verder zijn mijn kinderen gelukkig nooit van de commode gevallen maar m'n zoon wel twee keer van de trap, twee keer hetzelfde oog blauw en allebij de keren hadden we een huis vol visite en was hij even aan de aandacht ontsnapt.
pi_21445365
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:10 schreef ibo het volgende:
Ik ben ook een keer met haar op mijn arm van de trap gevallen, zij had niks maar ik was helemaal blauw.
Had mijn moeder met mijn zus toen ze een jaar of 3 was, en mijn zus maar roepen; nog een keer, nog een keer
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † zaterdag 21 augustus 2004 @ 16:20:14 #72
43556 miss_dynastie
pi_21445944
Geweldig topic :'(

De grootste blunder die ooit in mijn bijzijn is gemaakt moet ik toerekenen aan mijn nichtje: zij sloeg doodleuk de deur heel hard dicht, terwijl de vingers van haar dochtertje er nog tussen zaten... zelden een kind zo hartverscheurend horen huilen
  Jubileum moderator zaterdag 21 augustus 2004 @ 19:55:39 #73
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21450250
Ik herinnerde me vanmorgen ineens dat Eva mij een keer heeft buiten gesloten. Ik ging even iets buiten zetten en doe de achterdeur achter me dicht. Eva greep ineens de sleutels, die nog in de deur zaten en waarvan wij niet wisten dat ze erbij kon, en draaide ze om. (juist voor dit soort dingen hadden wij de onderste knip er al afgehaald, we hadden nl. al helemaal bedacht dat ze die dicht kon draaien maar aan sleutels hadden we niet gedacht. )
Gelukkig stond het keukenraam op een kier, dus ik een tuinstoel gepakt, keukenraam opengesjort en de hor eruit getrokken met grof geweld. Eva lag ondertussen helemaal dubbel van het lachen om mijn atletische pogingen om elegant door het raam te klimmen.

Nog 1tje, dat was niet echt een ouderblunder maar hij was (achteraf althans) wel erg leuk. Ik had naar kantoor een heel mooi nieuw zwart truitje aan. Was al op verschillende afdelingen geweest toen mijn collega ineens zei: "wat is dat toch achterop je rug, dat wat van je schouder naar beneden loopt? Hoort dat zo?"
Ik naar het toilet en in de spiegel gekeken, bleek er een hele plakkaat brinta van mijn schouder naar beneden te lopen.
Eva had in de tijd nogal de neiging om wat mondjes terug te geven. De maanden erna controleerde ik altijd even extra mijn rug voor ik de deur uitging.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21451038
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 09:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Weet je dat ik het grandioos vind dat jouw kind gewoon Piet heet? Ik geniet er gewoon van telkens als ik de naam lees.
Hij heeft een punt Zo heerlijk Nederlands
pi_21451434
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 21:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wat wij verkeerd hebben aangepakt met Jasper is het 'samen naar foto's kijken'. Als we dan vertelden wie er te zien zijn, dan was dat bijvoorbeeld 'mama, papa en jij' of 'opa en jij' enzovoorts.

Nu wijst hij trots naar elke foto waar hij opstaat en zegt dan 'Jij!'. Hopelijk is hier nog iets aan te corrigeren, we noemen hem nu in elk geval heel consequent 'Jasper' als we hem op een foto aanwijzen...
Ik noemde mezelf vroeger altijd Tiddis, mijn moeder zei namelijk (als ze me voorstelde): "Dit is..."

En ik ben een keer in het water gepleurd toen m'n vader niet oplette Maar ik was er zo weer uit hoor
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:03:54 #76
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_21455669
Wat een verademing, dit topic , ik dacht echt dat ik de enige moeder was die zijn kind met het hoofd tegen de deurpost bonkte...
Denken dat meisjes hun plas niet in de rondte kunnen sproeien zoals jongetjes, zonde van het nieuwe behang... Bij een jongen ben je daarop bedacht, bij een meisje bedenk je dat niet vantevoren .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:01:21 #77
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21456883
Haha Jolie kan de leuke pakjes aan de muur ook feilloos raken met plassen hoor ook zo'n blunder, dat daar ophangen.

Ik heb Jolie ook een keer een flesje alleen met water gegeven vergeten de melkpoeder erbij te doen

Die Brinta in je nek is ook een leuke!
  zondag 22 augustus 2004 @ 08:34:02 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21459892
- Ik heb het nog steeds vaak over 'haar' als ik het over Thomas heb (voor mijn gevoel is een baby vrouwelijk geloof ik )
- Indy heeft zichzelf een tijdje 'jij' genoemd. Dan vroeg ik haar: 'Hoe heet jij?' Waarop Indy 'jij' zei. Ze noemt zichzelf nu trouwens 'Nindy'.
- Ook ik heb mezelf buitengesloten. Ik was nog hoogzwanger ook (kort geleden dus) en heb daarom maar een voorbijganger gevraagd naar binnen te klimmen.

Ik ben nog hard aan het broeden op andere blunders, want ik weet wel zeker dat ik er veel meer gemaakt heb!!!!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 22 augustus 2004 @ 09:38:51 #79
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_21460111
Hier nog wel 1:

Mara was een maand oud en ik had me zo verheugd op het kerst gebeuren en zo. Was zo blij dat eindelijk de kerstboom er was. Dus gelijk optuigen die hap. Mara in haar wippertje erbij.
Maar mijn goede bui zakte al weg bij het zien van al *** lampjes die in de knoop zaten. (waarom gooi ik die dan ook ieder jaar zo in de tas)
Alles uit de knoop moesten er 2 vervangen worden 1 ging goed de tweede minder het tangetje schoot weg en het glas versplinterde en natuurlijk alles schoot naar Mara in haar wippertje. Was zo geschrokken heb haar gepakt omgekleed, gehuild en toen pas verder gegaan.

En een maand of 2 geleden een roltrapblunder.
Mara in haar wagentje mama in gedachten de roltrap op. En ja hoor ipv de achter wielen omhoog te duwen deed ik het anders om dus ze steunde op de achterwielen. En ieder tree strorte de wagen een tree lager het leek een eeuwigheid te duren voordat ze weer recht stond. Maar het is gelukt na het hellen naar 1 kant het vreselijk gehobbel zweet van mama (gelukkig was het door de weeks geen pottekijkers).
Ik vond het verschikkelijk voelde me zo rot tot ik Mara zag die kwam niet meer bij die bleef lachen. Het is dat ze niet kan praten anders had ze vast gevraagt of het nog een keertje kon.

Groetjes
kleinspookje
  zondag 22 augustus 2004 @ 10:32:23 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_21460546
Mijn tante is een keer door mijn nichtje op het balkon buitengesloten. Die was heel blij dat er iemand was die zijn hond uitliet: offie even aan kon bellen. Mijn nichtje wist wel dat je de voordeur open moest als er aangebeld werd, maar die kreeg de deur naar het balkon niet meer open
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2004 @ 10:41:15 #81
7074 moussy
kuttekop
pi_21460612
Ik heb gewoon de onderste knippen van de deuren afgehaald na een keer door de hond buiten gesloten te zijn
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 22 augustus 2004 @ 10:42:27 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_21460629
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 10:41 schreef moussy het volgende:
Ik heb gewoon de onderste knippen van de deuren afgehaald na een keer door de hond buiten gesloten te zijn
Dit was een deur waar als je de kruk naar boven deed, de deur op slot ging. Knippen zaten er al niet op. Na het incident deed mijn tante zelf altijd de kruk al omhoog zodat ie niet dicht ging
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:42:03 #83
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_21468249
OMG ik probeer hiervan te leren voor straks, maar volgens mij gebeurt het mij ook, arm beebje
..en laat gaan...
pi_21482714
*vers van de pers*

Ren ik net compleet in paniek naar de huisarts, Suus had een hele grote bult op haar arm, een bult die gisteren begon als een klein vlekje maar nu idioot grote proporties begon aan te nemen (builenpest? Malaria? )

Is het een muggenbult....
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 12:34:54 #85
43556 miss_dynastie
pi_21482754
Luckepuk
pi_21482888
Het is niet echt een blunder, maar wel lachwekkend. Met borstvoeding geven is het me een aantal keer overkomen dat er een enorme straal melk uit mijn borst kwam, en ik zo in Chiara dr gezicht spoot, op zich zag dat er grappig uit, en dan dat tongetjes van Chiara erbij die her een der een wat probeerde op te vangen, was helemaal hilarisch.
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 23 augustus 2004 @ 12:41:35 #87
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21482909
Luckepuck
  maandag 23 augustus 2004 @ 12:46:38 #88
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_21483034
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:40 schreef melonovy het volgende:
Het is niet echt een blunder, maar wel lachwekkend. Met borstvoeding geven is het me een aantal keer overkomen dat er een enorme straal melk uit mijn borst kwam, en ik zo in Chiara dr gezicht spoot, op zich zag dat er grappig uit, en dan dat tongetjes van Chiara erbij die her een der een wat probeerde op te vangen, was helemaal hilarisch.
Heb ik ook diverse keren gehad
Verder heb ik mezelf nog niet kunnen betrappen op buinders.. Maar ik kan me zo voorstellen dat die ongetwijfeld nog wel zullen komen

wel onwijs leuk om te lezen trouwens!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 augustus 2004 @ 14:44:23 #89
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21486025
Geweldig topic dit

Ik heb eigenlijk niet echt een bijdrage, afgezien van de keer dat Christan en ik samen door mijn bed zakten een paar maanden terug
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21487085
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 00:01 schreef Luckepuk het volgende:
Ik ben trouwens bij Suus megavaak vergeten haar rompertje naar benee te trekken en vast te maken na een verschoning...
Da's een bekende

Hebben we net zo'n klamboe gekocht, zodat Elise daaronder niet wordt gestoken, vergeten we dat ding te gebruiken, met uiteraard een kop + armpje vol met bulten
pi_21487853
Tja, de enige die bij mij zo in me op komt is deze:

Op een dag zat ik in de kamer even een tijdschriftje te lezen, Wilyan krummelde wat om me heen. De deur naar de gang was open en ik hoorde 'm in de achterkamer met zijn loop-tractor en blokken spelen.
Na een tijdje hoor ik ineens gestommel boven me....... Aaaaaaaaargh ! ! ! ! !
Was meneer rustig naar boven gekropen!

En een lol dat hij op onze kamer had! En helemaal geweldig natuurlijk dat mamma achter hem aan kwam om hem te pakken...
Meteen maar pappa gebeld dat hij traphekjes moest meenemen, en ze moest instaleren.
(Opa had ook al aangeboden om mooie zelf gemaakte traphekjes te plaatsen, maar het leek ons veiliger om dat maar niet af te wachten.)
W ~ H ~ T
pi_21491407
Gelukkig zijn mijn kinderen al wat ouder maar ik heb ook wel een paar forse blunders gemaakt. Van de commode af laten stuiteren. Ook een vinger tussen de deur en ik maar lekker aanduwen omdat het kreng niet dicht ging. Heb me hier nog weken schuldig over gevoeld omdat haar duim zo knel had gezeten dat haar nagel eraf kwam.
Na het boodschappen doen thuiskomen en denken van goh wat is het hier rustig. Stond het kind nog in de supermarkt.
Met de kids naar het zwembad. Zegt de jongste (toen een jaar of 2) Ik ben goot is kan semmen. Rukt zich los en springt met kleren en al in het diepe. Kon ik dus (ook met kleren aan) erachteraan (die hebben we uit voorzorg dus heel vroeg op zwemles gedaan, zo zonder watervrees).
Maar waar ik me het meest bij opgelaten voelde was toen ik met de oudste (die net redelijk kon lopen) aan het handje aan het wandelen was. Ze struikeld en schiet los en valt met haar platte gezicht op een uitstekende steen. Kortom kind had een heel geschaafd gezicht en een fiks blauw oog. Zijn we de volgende dag uit eten, vraagt een ouder stel naast ons aan haar hoe dat komt want ze is wel heel erg zielig. Zegt ze volmondig O dat heeft mama gedaan (ik had tenslotte haar hand losgelaten).
  maandag 23 augustus 2004 @ 20:16:08 #93
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_21493565
Commode en vingertje heb ik ook gedaan; gelukkig ben ik niet de enige. Een blundertje in een hele andere categorie; wij kregen zaterdagochtend een brief van Vitras, dat we niet op waren komen dagen op het cb die donderdag daarvoor. Helemaal niet aan gedacht , maar ook daar zijn we vast niet de enige in.

Mijn vader heeft trouwens nog een behoorlijke blunder met mij begaan toen ik 4 jaar was. Ik meld hem hier maar even ter lering. Hij was met mij en mijn broer van 6 jaar gaan fietsen langs de Benschopper wetering (behoorlijk diep) en fietste voor ons in plaats van achter ons. Ik fietste dus gewoon het water in en het was dat mijn broertje het wel zag gebeuren en mijn vader kon roepen, want anders was ik gewoon verdronken.

Dus, altijd naast of achter je kind fietsen en nooit ervoor
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_21494325
Hartaanval 1: Één keer vergeten hekje voor de keuken dicht te doen en ineens ondernemende peuter van anderhalf voorbij zien kuieren met een levensgroot mes (de "Piranha").
Hartaanval 2: Kind van de bureaustoel een megazwaai zien maken en vervolgens met een keurig boogje op zijn hoof terecht zien komen. Resultaat: een lullig builtje en twee jaren van mijn leven.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 23 augustus 2004 @ 20:45:46 #95
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21494342
Eerst vond ik dit topic echt hilarisch, nu vooral leerzaam.
*noteert*
- commode
- vinger en deur
- luiers niet vergeten
- kind niet vergeten
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 21:40:47 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_21495878
Ik heb ook nog wel een hartverzakking, zorg bij oudere kinderen niet dat ze bij de waterkoker en het koffiezetapparaat kunnen. René ging ooit eens thee zetten voor mama.....

Volgende hartverzakking, ruim je pannen ook op als je je waterkoker en koffiezetapparaat verstopt hebt, voor je het weet zijn ze water aan het koken op het fornuis
pi_21496042
Sorry hoor, maar ben ik nu de enige die hier af en toe enorm versteld staat van wat men hier allemaal is overkomen... Ik heb me al meerder keren af gevraagd waar je met je hoofd zit, als je kind iets overkwam. Tuurlijk het overkomt je, iedereen heeft wel momenten dat je niet zo allert bent, maar sommige beschreven situaties ... Afschuwelijk blunders, onallert en vreselijk onverantwoordelijk af en toe...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 21:49:07 #98
43556 miss_dynastie
pi_21496078
de vader van mister_d moest toen hij drie was op hem passen ja, zo heette dat nog voor vaders begin jaren tachtig en had daar niet echt zin in. Nu had mister_d zo'n fietstractortje en dacht hij een goede deal met zijn zoon te hebben gemaakt: jij fietst om de flat heen, en elke keer dat je langs het huis komt, bel je een keertje (er zat zo'n fietsbelletje op). Dat ging drie, vier keer goed en op een gegeven moment dacht ie: hee, ik hoor em niet meer. Dus hij op zoek. Hij kon hem niet vinden. De moeder van mister_d kwam thuis en was helemaal hysterisch. Na een aantal uren zoeken toch maar de politie gebeld. Wij zijn onze zoon kwijt. Nee, een jongen hebben we niet gevonden, we hebben hier wel een meisje zitten. Opgehangen, verder gezocht, en toen opeens: oh, hij heeft wel heel lang haar he, hmmm.... gebeld, naar het bureau, en ja hoor: daar zat ie! Wat was er nou gebeurd? mister_d was naar de bart smit gegaan (een ruime kilometer verderop!!), had netjes zijn tractortje geparkeerd en was speelgoed gaan kijken. Na een paar uur ging de winkel dicht en hebben ze hem maar naar het bureau gebracht. Mijn schoonmoeder kan er nog kwaad om worden!

En het tractortje? Dat stond er nog netjes en dat hebben ze de volgende dag opgehaald. Die goede ouwe tijd
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 21:55:38 #99
7074 moussy
kuttekop
pi_21496235
OMG, Cas heeft zaterdag een trekker gekregen....
pi_21496859
haha, met de trekker naar de Bart Smit, geweldig.

Ik had nog een stomme laatst. Bij onze huisartsenpraktijk hebben ze in de wachtkamer van die klapstoeltjes die aan de muur vastzitten. Ik zat op zo'n stoeltje, en had het stoeltje naast me neergeklapt en mijn been er schuin overheen gelegd, zodat Isa er op kon zitten zonder dat het weer dubbelklapte. Je voelt m al aankomen, na een kwartiertje begint Isa te bleren, ik buig voorover om een liga uit de kinderwagen te pakken, vergeet helemaal dat ik mijn been daar met een reden had liggen, dus Isa werd bijna geplet doordat het stoeltje met een rotklap dichtklapte. Gelukkig was ze net aan het overstappen naar mijn schoot, dus was de schade beperkt, maar het had wel heel eng kunnen aflopen.

Melonovy, we're only human. Mensen maken nu eenmaal fouten, zeker als je doodmoe en gestressed bent kun je niet altijd honderd procent gefocussed zijn. Natuurlijk zouden zulke dingen niet moeten gebeuren, maar ik zie hier nog geen verhalen die ik beoordeel als verwaarlozing of ernstige nalatigheid. Het is fijn voor jou en Chiara dat jou dat soort dingen niet overkomen, maar de meeste mensen gebeurt dat dus wel, en het is best fijn om hier te lezen dat je niet de enige bent met zulke domme blunders en dat dat je dus niet direct een slechte ouder maakt.
mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')