Subtielquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:24 schreef BVO het volgende:
Dan staat 'ie wel in het verkeerde Sub-Forum..
Hehehquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:49 schreef Dark_Killah het volgende:
Zeep bestaat al
Dat is niet leuk en niet des SHO.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:55 schreef Tiemie het volgende:
én er is al zoiets over de kroe
Mathieuquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:30 schreef Noa-lynn het volgende:
Bonjour Beeh vindt ik een hele goeie!
Doen we die?
We moeten dan wel Franse namen hebben voor het personeel:
Mathieu
Magali
Charlotte
Valerie
Charles
Claire
Filène
Francis
Babette
Thibeault
Lucas
Campinggasten:
Anouk
Bart
Caroline
Daan
Ewout
Fay
Georgina
Hillary
Isa
Julien
Kevin
Lieke
Mick
Nikki
Olivier
Quinten
Resa
Sira
Thijmen
Ursula
Victoria
Wouter
Xander
Yara
Zoë
Zit er wat leuks tussen?
Het is in de dordonge he dat is landelijk gebied.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:07 schreef Svensational het volgende:
Waarom Bonjour Beeh? Ik snap em niet? wat is de "beeh"
.... of gewoon niet ...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:03 schreef Noa-lynn het volgende:
Zullen we het in script versie schrijven of gewoon een verhaal?
Of jij gaat gewoon weg als je het niet leuk vindtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:06 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
.... of gewoon niet ...
denk niet dat het gaat werken, dubbele posts etc..
Dat wordt wat als je nu al niet leest wat er geschreven wordt zal die soap vloeiend lopen ja ..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of jij gaat gewoon weg als je het niet leuk vindt![]()
![]()
verhaalquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:31 schreef Noa-lynn het volgende:
Nee Svensational ik heb geen MSN!
Ik herhaal mijn vraag nog maar een keer:
Schrijven we in script vorm of in verhaal vorm?
you hit the jackpotquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:13 schreef Svensational het volgende:
Ow oké. En het speelt zich zeker af op de camping waar jij deze zomer geweest bent?
Ja idd ik was hier vorig jaar ok zegt David dan. wij hebben veel lol gehad he .quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:41 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja,verhaal vorm dacht ik ook.Meestal een stuk makkelijker.
Ik begin:
Ricardo,David en Anouk zijn aangekomen op de camping.Ricardo die speciaal voor de meiden komt kan het al gelijk goed vinden met Filène die in de supermarkt achter de kassa staat.Als ze vrij is gaat ze veel om met de campinggasten.Anouk is een beetje onzeker.Ze durft niet zo gauw contact te leggen en blijft graag een beetje bij haar grote broer.David heeft de tent meegekregen van zijn ouders en Anouk helpt mee opzetten.Een grote jongen komt op hun aflopen.Mathieu is de naam roept hij hard.Jullie zijn nieuw hier.Mathieu zegt dat ze op de verkeerde plek staan en Anouk begint alweer met afbreken.Als er nog meer van zulke leuke jongens rondlopen zit ik hier goed denkt ze bij zichzelf.Anouk blijft naar Mathieu kijken en David ergert zich eraan.Stap er dan opaf zegt hij.Anouk gaat snel door met de tent,want op hem afstappen durft ze niet.David is daar veel makkelijker in.Hij spreekt iedereen aan die hij tegenkomt.David komt ook uit een heel ander gezin.Ze zijn daar een beetje vrijer en hartelijker en nogal kletskonten.Ricardo komt eens bij de tent kijken en heeft gelijk het hele zwembad meisjes achter hem aan.Filène is vandaag vrij en maakt kennis met Anouk en David.Ze kijkt nog eens goed naar David.Maar jij bent David.....................................!
Ze zegt die klootzak eerst flirt hij met mij en nu weer met dit mokelquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:36 schreef Noa-lynn het volgende:
Becky verteld dat ze in Londen woont in een klein flatje.Ze hebben het niet zo breed,maar zijn wel een hechte familie.Anouk en Filène kunnen het goed vinden en besluiten samen iets te gaan doen.Anouk heeft geen zin om te zwemmen,want daar zit haar broer natuurlijk weer met al zijn vriendinnen.Filène dringt aan.Ze vindt Ricardo wel leuk.Bij het zwembad aangekomen ziet ze echter Ricardo met Becky zwemmen.Ze rent meteen weg en Anouk rent er achteraan.Wat is er?vraagt Anouk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |