echt een mooie meid. die zie je niet veel op straat.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:48 schreef Rhanna het volgende:
Geef mij de chick van Dana maar
Lara
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 juli 2005 13:11 schreef Faithz het volgende:
Halloooo vergeet shane niet![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kate Moennig![]()
Nog niet gezien, ben nu bijna klaar met seizoen 2.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:43 schreef Faithz het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
Seizoen 2 al gezien?
Carmen? (Sarah Shahi)
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef Faithz het volgende:
Jij met je Tinaze is leuk maar niet zo leuk
Volgens mij één, maar ik ben vergeten wiequote:Op maandag 18 juli 2005 18:03 schreef Rhanna het volgende:
Zijn sommige actrices ook echt lesbisch ofzo?
Kate Moennig... Shane dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:13 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Volgens mij één, maar ik ben vergeten wie.
wat? maar eentje is echt lesbisch?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:13 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Volgens mij één, maar ik ben vergeten wie.
Het shockerendste vond ik dak erachter kwam dat Bette hetero is irl, en 41 !!! my gawd je zal er nog zo lekker uitzien op je 41e !quote:Op maandag 18 juli 2005 20:36 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat? maar eentje is echt lesbisch?
wat heb ik gemist van de wondere wereld dat heet vrouw-zijn ?
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Het shockerendste vond ik dak erachter kwam dat Bette hetero is irl, en 41 !!! my gawd je zal er nog zo lekker uitzien op je 41e !
same here. freaky thoughts. ik wil er niet aan denken.quote:Maar tis dan wel weer jammer dat ik een vrouw lekker vind, die like 5 jaar scheelt met mn moeder
quote:oeoeoeoe bijna half 11 !!![]()
![]()
Echt???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |