btw interressante opzet... leuk initiatief alleen ga die kinderen wel goed begeleiden!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Alleen staat die telefoonboom niet online
Niet gezienquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Alleen staat die telefoonboom niet online
Ikke welquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:44 schreef jagermaster het volgende:
[..]
btw interressante opzet... leuk initiatief alleen ga die kinderen wel goed begeleiden!!
Is mijn fout, ik heb die site bij 3 hosts ongebracht...en dat ging er even fout.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:45 schreef Quarks het volgende:
[..]
Niet gezien
Maar ik vind het er goed uitzien, helemaal niet te donker.
Kun je beter een goede betrouwbare host zoeken. Het grote betaalde webhosting topic - Deel 2quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Is mijn fout, ik heb die site bij 3 hosts ongebracht...en dat ging er even fout.
Spymac --- is nog wel is traag of down (de screen staat bij spymac maar verder is alles daar nu weg)
Aloofhosting ofzo ---- kon ik 200MB kwijt ondersteund alleen geen php
En nu staat alles dus bij Lycos. Waar GEEN link meer staat naar de telefoonboom want dat vond ik zelf al een te groot risico
:-) mag ook bij mij hoor.... hoef je ook niet te zoekenquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:51 schreef Quarks het volgende:
[..]
Kun je beter een goede betrouwbare host zoeken. Het grote betaalde webhosting topic - Deel 2
die andere screensite op je website vind ik er heel wat strakker uit zien!quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ikke wel
Beter dan de site
Spammertquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:53 schreef jagermaster het volgende:
[..]
:-) mag ook bij mij hoor.... hoef je ook niet te zoeken![]()
Die ene met blauw en zilver?quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:06 schreef jagermaster het volgende:
[..]
die andere screensite op je website vind ik er heel wat strakker uit zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |