als je het top plaatje bekijkt zie je links van het logo een lichtere streep zitten, neem aan dat die er niet in hoort. Is ongeveer in het midden van de boven banner..quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:00 schreef UsurPia het volgende:
Eindelijk ook een site om te checken
url : http://www.steenbergen-streetcars.nl
ik had hem al gecheckt met safari, en daar zag hij er "acceptabel" op uit, terwijl je die vrijwel altijd alles vernaggeldquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:03 schreef Jump het volgende:
[..]
bekijk je site eens in een andere browser dan IE. bijvoorbeeld firefox, die menu links is al totaal anders en dooreen
probleem gevonden .. is een foutje in mn photoshop layoutquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:06 schreef jagermaster het volgende:
als je het top plaatje bekijkt zie je links van het logo een lichtere streep zitten, neem aan dat die er niet in hoort.
komt nog .. in de witte balk onder de skylinequote:nog een menu ergens???
ga is kijken wat ik er mee kan doen, vind deze oplossing ook niet heel mooi, past niet bij de rest van de site, maar het was op korte termijn de enigste oplossing die ik kon bedenken om het goedleesbara te houden. Maar ik ga verder zoeken...quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:04 schreef UsurPia het volgende:
[..]
ziet er strak uit .. kleuren zijn netjes, alleen vind ik dat rode rond je menu headers niet zo geweldig ..
zit het niet in de layer van het logo?? waarom kies je ervoor om dat bovenplaatje op te delen in 4 plaatjes? en een div om die tabel te zetten als je het css-id (wat ik zou veranderen naar een class) ook in de tab <table> kan zetten??quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:08 schreef UsurPia het volgende:
[..]
probleem gevonden .. is een foutje in mn photoshop layout
[..]
komt nog .. in de witte balk onder de skyline
volledig zelf ontworpen? het lijkt me iets naar een free web template te gaan, zeker met die copyrighted erbij.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:01 schreef jagermaster het volgende:
[afbeelding]
graag commentaar op dit layout
je maakt toch gewoon dat raster in photoshop? kan je toch gewoon een layer eroverheen leggen?quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:27 schreef UsurPia het volgende:
nee, tzit niet in de layer .. ik heb het in photoshop nl. ook en het komt door dat raster wat over de afbeelding ligt .. dat moet ik dus even verhelpen door het raster opnieuw te maken.. waarschijnlijk niet al te netjes met de clonestamp bezig geweest
ik koop en jat niets, dit is geheel me eigen werk. Foto's op de achtergrond zijn van me eigen telefoon. Maar is de kwaliteit zo slecht dat het een free template is??quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:33 schreef Jump het volgende:
[..]
volledig zelf ontworpen? het lijkt me iets naar een free web template te gaan, zeker met die copyrighted erbij.
Het is echt zo'n 13 in een dozijn design.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:41 schreef jagermaster het volgende:
[..]
ik koop en jat niets, dit is geheel me eigen werk. Foto's op de achtergrond zijn van me eigen telefoon. Maar is de kwaliteit zo slecht dat het een free template is??
copyright is btw ook van mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |