abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21410395
Ik heb laatst een site gemaakt voor een restaurant waar ik werk dit is het design:

http://ricojevel.servicez.org/duca/

ik vind em mooi geworden als ik em zie
  donderdag 19 augustus 2004 @ 22:41:41 #12
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_21410502
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 22:34 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Mag ik even melden dat ik jouw lay out prachtig vind.
Dat mag dank u!
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  donderdag 19 augustus 2004 @ 22:48:44 #13
100054 Quarks
pi_21410715
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 22:37 schreef teroc het volgende:
Ik heb laatst een site gemaakt voor een restaurant waar ik werk dit is het design:

Ziet er leuk uit, alleen vind ik het moeilijk de content te lezen door die diagonale lijnen en omdat het rechts uitgelijnt is.
Ook vind ik dat de content wel wat meer opmaak kan gebruiken.
Ik zie dat je hem alleen gecode hebt, in dat geval
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  Lieve Belg donderdag 19 augustus 2004 @ 23:15:24 #14
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21411645
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 22:37 schreef teroc het volgende:

ik zoudie diagonale lijnen iets minder 'opvallend maken. en zorgen dat die copyright doorloopt tot onder. ik zit nu met nog zo'n witte balk onderaan.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21411807
Ik heb mijn site http://www.mijnwebcam.nl (alweer een tijdje geleden) geupdate. Ik vind het design zelf nog niet echt je van het maar daar ben ik zelf ook niet zo heel erg goed in. Wat ik graag van jullie zou weten of het idee uberhaupt werkt (voor degenen met een webcam dan) ik heb op niet zo heel erg veel systemen kunnen testen (ik ken niet zo heel erg veel mensen met een webcam) de software die je moet downloaden om het te laten werken schijnt in sommige gevallen dus niet te werken, maar ik weet niet in welke gevallen, er zit gewoon een goede uninstaller bij dus daar hoef je je niet druk om te maken (mocht je er weer vanaf willen )
pi_21416484
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 22:48 schreef Quarks het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit, alleen vind ik het moeilijk de content te lezen door die diagonale lijnen en omdat het rechts uitgelijnt is.
Ook vind ik dat de content wel wat meer opmaak kan gebruiken.
Ik zie dat je hem alleen gecode hebt, in dat geval
Ja er moeten nog foto';s gemaakt worden enz maar dat komt nog wel...
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:27:37 #17
101549 bezoeker83
w³.laurense.demon.nl
pi_21422084
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 23:21 schreef VeerMans het volgende:
Ik heb mijn site http://www.mijnwebcam.nl (alweer een tijdje geleden) geupdate. Ik vind het design zelf nog niet echt je van het maar daar ben ik zelf ook niet zo heel erg goed in. Wat ik graag van jullie zou weten of het idee uberhaupt werkt (voor degenen met een webcam dan) ik heb op niet zo heel erg veel systemen kunnen testen (ik ken niet zo heel erg veel mensen met een webcam) de software die je moet downloaden om het te laten werken schijnt in sommige gevallen dus niet te werken, maar ik weet niet in welke gevallen, er zit gewoon een goede uninstaller bij dus daar hoef je je niet druk om te maken (mocht je er weer vanaf willen )
"snel en simpel JOU cam op het web"

kzou er een W 8ter zetten als ik jou was
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:50:18 #18
100054 Quarks
pi_21423924
Handig voor in de OP:

W3C Css validator
Web Content Accessibility Tester
Browsercam (zie hoe je site eruit ziet op 5 verschillende OS'en, 12 browser, 3 resoluties, flash/no flash etc...)
pi_21428516
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 13:27 schreef bezoeker83 het volgende:

[..]

"snel en simpel JOU cam op het web"

kzou er een W 8ter zetten als ik jou was

Ik heb nooit gezegd dat spelling mijn beste kant is natuurlijk
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 18:17:55 #20
100054 Quarks
pi_21428618
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:10 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat spelling mijn beste kant is natuurlijk
Maar je wijst andere wel op hun spelfouten: Wat is een goede p2p programma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')