abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 september 2004 @ 20:39:38 #171
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21909843
  • Sites die mij vertellen wat ik zou moeten gebruiken om hem te kunnen bekijken, negeer ik meestal direct al.
  • De animatie in de header heft het statische effect voor pakweg de eerste 0,2 seconde op, voor de rest biedt het geen enkele meerwaarde ten opzichte van een gewone statische header.
  • Het flitsende effect (ik zou het niet vloeiend noemen) in het menu is meer irritant dan bruikbaar.
  • In Mozilla/Firefox laden je Flash-animaties sowieso al niet eens in
  • In Opera sluit je pagina niet aan op je flash-animaties, waardoor het tab-effect verloren gaat.
  • Je site is niet per toetsenbord te navigeren, voor visueel gehandicapten is hij ontoegankelijk, net als voor mobiele platformen die geen Flash-ondersteuning hebben.
  •   zondag 12 september 2004 @ 20:50:20 #172
    39240 jagermaster
    stof en water, dat ben ik
    pi_21910113
    een intro als die jij gebruikt op http://www.walfredgeesink.nl zou je er af moeten smijten, geen toegevoegde waarde en je moet weer een klik meer geven om bij de gewenste intro te kunnen komen.
    Where's my fear???
      zondag 12 september 2004 @ 20:50:35 #173
    38337 Duracell
    Ever Lasting Power
      Lieve Belg zondag 12 september 2004 @ 20:53:22 #174
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_21910192
    quote:
    Op zondag 12 september 2004 20:50 schreef Duracell het volgende:
    www.geblaat.nl
    lees jij de openingspost eens

geen forums zoals phpbb, invisionboard enzo. enkel zelf gemaakt site
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      zondag 12 september 2004 @ 20:58:29 #175
    38337 Duracell
    Ever Lasting Power
    pi_21910297
    Beetje jammer op zich, mag de site wel niet gemaakt hebben maar wel laten groeien.
    Gaat in dit geval om de content
      Lieve Belg zondag 12 september 2004 @ 21:04:45 #176
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_21910434
    quote:
    Op zondag 12 september 2004 20:58 schreef Duracell het volgende:
    Beetje jammer op zich, mag de site wel niet gemaakt hebben maar wel laten groeien.
    Gaat in dit geval om de content
    dan eens uit dat oogpunt bekijken
    quote:
    De wolweverij
    Van het schaap naar de mensen .
    plaats hier al je reclame of promoot je eigen website.
    quote:
    Spam
    Humor, spam en andere schapenstront. Post hier alles wat niet al te serieus is.
    die namen zou je rap door elkaar halen. In spam zou ik alle reclame en promotie dingen plaatsen en in welweverij alle humor en 'schapenstront'.

misschien die site promotie samen met het webdesign subforum ofzo.

verder niet veel te melden. de inhoud van de forums ga ik niet over oordelen omdat ik anders de gebruikers ga beoordelen, en dat is meer een moderator zijn taak daar
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      zondag 12 september 2004 @ 21:16:05 #177
    38337 Duracell
    Ever Lasting Power
    pi_21910698
    Thanks

Ja dat forum wolweverij is sinds vanochtend in het leven geroepen door medeadmin> Een soort van oplossing voor spam topics. Maar de naam is niet helemaal duidelijk nee, daar kijken we nog even naar.
      zondag 12 september 2004 @ 21:17:43 #178
    38337 Duracell
    Ever Lasting Power
    pi_21910749
    Niet over de inhoud maar beetje de opzet, het idee, de doelgroep ofzo zeg maar...
      zondag 12 september 2004 @ 21:18:48 #179
    72143 WalfredGeesink
    De vrachtwagenchauffeur.
    pi_21910779
    quote:
    Op zondag 12 september 2004 20:39 schreef Leshy het volgende:
  • Sites die mij vertellen wat ik zou moeten gebruiken om hem te kunnen bekijken, negeer ik meestal direct al.
  • De animatie in de header heft het statische effect voor pakweg de eerste 0,2 seconde op, voor de rest biedt het geen enkele meerwaarde ten opzichte van een gewone statische header.
  • Het flitsende effect (ik zou het niet vloeiend noemen) in het menu is meer irritant dan bruikbaar.
  • In Mozilla/Firefox laden je Flash-animaties sowieso al niet eens in
  • In Opera sluit je pagina niet aan op je flash-animaties, waardoor het tab-effect verloren gaat.
  • Je site is niet per toetsenbord te navigeren, voor visueel gehandicapten is hij ontoegankelijk, net als voor mobiele platformen die geen Flash-ondersteuning hebben.
  • Waar zeg ik wat je moet gebruiken om hem te kunnen bekijken? Je hebt alleen Flash Player 7 nodig. Is dat teveel gevraagd? Ruim 80% heeft die plugin. Wil jij bij de achterlopende 20% horen?
    Voor de rest biedt de header inderdaad geen meerwaarde ten opzichte van een gewone statische header. Maar het gaat mij om de 0,2 seconden.
    Over het flitsende effect zijn de meningen verdeeld.
    En wat gek, bij mij (Mozilla/Firefox) laden de Flash-animaties wel in.
    Misschien wordt de site niet in Opera goed weergeven, maar voor de luttele 5% van de internet gebruikers (of misschien zelfs minder) die Opera hebben ga ik m'n site niet verbouwen.
    En visueel gehandicapten behoren niet tot mijn doelgroep, evenmin mensen die mijn site op mobiele platformen willen bekijken.
      zondag 12 september 2004 @ 21:25:39 #180
    38337 Duracell
    Ever Lasting Power
    pi_21910989
    quote:
    Op zondag 12 september 2004 21:18 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Waar zeg ik wat je moet gebruiken om hem te kunnen bekijken? Je hebt alleen Flash Player 7 nodig. Is dat teveel gevraagd? Ruim 80% heeft die plugin. Wil jij bij de achterlopende 20% horen?
    Misschien zit die 20% op ze werk en is geen lokal admin ofzo?O-)

**
    En visueel gehandicapten behoren niet tot mijn doelgroep,
    //
    Waar slaat dit op?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')