quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:33 schreef wouter37 het volgende:ik heb mijn site al eerder gepost maar ik heb mijn site nu thuis op mijn server draaien
http://members.home.nl/woutervanderendeer zijn een paar kleine veranderingen doorgevoerd door de tips die ik hier kreeg.
alvast bedankt
![]()
euh.... als ik je de vraag stel zou jij als je op jou site als bezoeker komen te vreden zijn over de uitstraling van de site?
is het antwoord ja dan hoef je niet verder te lezen.
is het antwoord nee dan lees je het vervolg.
Tja deze site heeft niet echt wat je zegt een grafisch design. Mocht je echter bang zijn dat je zonder plaatjes geen site kan maken dan heb je het mis. Je kan een beetje een startpagina/nuke idee coden. Dat kan heel gemakkelijk zonder plaatjes als je daar niet mee wilt werken. Dus kijk ff verder voor een leuke opmaak voor je site.
Zelf vind ik het altijd storend als een tekst direct tegen de kantlijn aan staat. Zou dus je menuitems zeker een 5px meer naar rechts verplaatsen.
Check nog ff alle menuitems want volgens mij doen ze het niet allemaal.
als je naar mijn pc gaat, kom je op een groot plaatje. (pc.jpg) maak hem ff wat kleiner is ie ook sneller geladen. zelfde geld voor je server.
je cv ff opzetten naar html inplaats van een .doc bestand is ook wel leuk.
Je mailadres op de site zetten vraagt om spam, weet neit of het een apart mailades ervoor is, zou alleen liever gebruik maken van een contactform.
Doe iets anders met home, Want nu denk je dat dat ook een categorie is netzoals foto's.