Het menu is van milonic. Daar heb ik helaas geen invloed opquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:23 schreef markvleth het volgende:
Ja wat valt er te zeggen over een persoonlijke site. Vrij weinig toch. het enige wat ik zou kunnen opmerking is dat ik liever een standaard pijltje zie in je menu ipv de plaatsen waar nu de tekstselectie pointer tevoorschijn komt.
Het moest worden getest!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:fijn dat er direkt niets zeggende reacties worden gepost in het gastenboek
Dat klopt, ze zijn ook gedelete, maar je kan toch ook testen door een zinnige reactie te plaatsen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:40 schreef STFU het volgende:
[..]
Het moest worden getest!
En daar ben je admin voor, je kan zo verwijderen!
Dat kan kloppen ik heb hem op minimaal 1024 resolutie opgemaakt.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:43 schreef Roönaän het volgende:
kheb geen tijd om lange review te doen, maar eerste ding wat mij opvalt (naast het zwart) is dat het menu buiten beeld valt als ik mijn venster rond de 800 pix breed heb. (Openen ze standaard in, maxsize zou het me niet echt opgevallen zijn denk ik)
Daar heb ik zelf op meerdere monitors nog niet echt last van gehad. Welke browser versie?quote:Daarnaast zijn de blauwe accenten op mijn monitor erg slecht te zien. (die afgeronde wire-hoeken.)
of ik nou mijn levensverhaal vertel of een aantal tekens achter elkaar plaats, ze worden toch wel verwijderd.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat klopt, ze zijn ook gedelete, maar je kan toch ook testen door een zinnige reactie te plaatsen?
[..]
Dat klopt, ze zijn ook gedelete, maar je kan toch ook testen door een zinnige reactie te plaatsen?
zwaar gecomprimeerde over gemoduleerde muziekquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:08 schreef TomHoofd het volgende:
Click
Dit moet gaan dienen als mijn portfolio achtig iets voor de aankomende tijd. Het is nog wat leeg, het moet nog afgewerkt worden (gecenterd in de html enz) en de intro moet nog komen maar dit is het algemene idee wat ik in gedachte had (ben zelf als beginneling met actionsscript enzo al trots dat ik mijn bewegingen netjes heb gekregen). Iemand nog ideeen om de layout te verbeteren of mischien creatieve ideeen die ik kan gebruiken om zijn design er wat meer flitsend uit te laten zien???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |