quote:
tering ik ben hier lang niet meer geweest... enfin je site is duidelijk maaaar ik moet eerst de introductie lezen voordat ik eingenlijk weet wat het is.
Een header of (grote)welkomst text als "Welkom bij sportcomplex bla bla" mis ik dus!
Verder geef je ook een site op en dan mis ik hoelang je erover hebt gedaan, waarmee gemaakt?
Want je hebt hem sowieso met een Editor gemaakt dat is duidelijk te zien.
Verder mis ik ook een doctype, en als je helemaal bij de stoere club wilt horen maak je hem XHTML.
Laatste puntje: jouw onderschrift van je "bedrijfje" zou ik een maatje kleiner doen, het staat zo opdringerig... maar op de manier hoe je je site ter beschikking stelt op dit forum verrast me dat totaal niet.
![]()
EDIT:
leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0" Misschien geil je op typen, maar via onderstaande is makkelijker en netter.
body {
margin: 0px;
}
quote:
<table width="776" height="501" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0" id="Table_01">
waar refereerd je ID naar?
Ik zou het niet weten... jij wel?
[ Bericht 16% gewijzigd door STFU op 25-08-2004 23:36:15 ]
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.