MAAR Feeder is wel een erg goeie band, ik heb 2 cd's van ze: hun laatste, Echo Park en die daarvoor, Yesterday went too soon.
Yesterday came too soon vind ik dan ietsjes beter, omdat Echo Park soms iets te gelikt overkomt (niet dat dat de cd meteen slecht maakt maar YWTS heeft een wat rauwere sound, klinkt lekkerder).
Check ook deze nummers:
Insomnia, Yesterday went too soon, Tinsel town, Piece by Piece, Buck Rogers, Turn, Oxygen.
En als je die bands niet mocht kennen:
Offspring, Green day, Blink182 zijn wat bekender
Anyway op Allmusic.com worden ze best afgekraakt....
quote:Tsja ik merk het alleen maar op, over het algemeen vind ik allmusic wel goede reviews schrijven, maar goed ze hebben van een hele hoop cd's reviews, dus dat hoeft niet altijd goed te zijn...
Op woensdag 05 september 2001 18:23 schreef Noodles het volgende:
Nou en dat ze worden afgekraakt... beoordeel het zelf, en laat je geen mening aangepraat worden door recensenten die enkel selecteren op vaagheid en experimentaliteit (ofzo)
quote:Ik weet niet maar bij deze bands krijg ik toch niet echt een punkgevoel, tis meer punky pop ofzoiets..
Op woensdag 05 september 2001 15:39 schreef Noodles het volgende:
punk is muziek als Pennywise, NOFX, Bad Religion, Lagwagon, enz.En als je die bands niet mocht kennen:
Offspring, Green day, Blink182 zijn wat bekender
punk is the sex pistols, the exploited en zelfs the hives en de heideroosjes zijn meer punk als the offspring of blink 182 ofzo, althans da's mijn bescheiden mening..
feeder is inderdaad een goeie band trouwens!
Pennywise Nofx en Bad Religion zijn echt wel punk.
Maargoed genoeg over punk, daar hebben we een ander topic voor
ben nu btw wat van feeder aan het downloaden, zal zo even mijn mening geven..
hoewel 'seven days in the sun' wel leuk is!
maar verder niet heel spectaculair ofzo..
Laatste single is Seven Days in the Sun,en het eerste nummer wat ik van ze hoorde was Sweet 16,als soundtrack van Gran Turismo op de psx.
Neah echt grunge is het ook niet, daar vinnik het te poppy en te licht voor. vind et best moeilijk te plaatsen
[Dit bericht is gewijzigd door Slipknotje op 06-09-2001 19:42]
quote:Yesterday went to soon is het
Op donderdag 06 september 2001 15:13 schreef Noodles het volgende:
Ze hebben 3 platen in totaal, de eerste is Polythene, de tweede is Yesterday too soon.Neah echt grunge is het ook niet, daar vinnik het te poppy en te licht voor. vind et best moeilijk te plaatsen
quote:je hoeft natuurlijk ook niet alle muziek in een hokje te kunnen plaatsen...
Op donderdag 06 september 2001 15:13 schreef Noodles het volgende:
Ze hebben 3 platen in totaal, de eerste is Polythene, de tweede is Yesterday too soon.Neah echt grunge is het ook niet, daar vinnik het te poppy en te licht voor. vind et best moeilijk te plaatsen
ik hou het het op rock, dan kun je nog alle kanten op
Andere bands in dit genre:
Everlast
Tonic
Moist
Vind het een toppiecd hoor, dat echopark, nergens echte geweldig maar gemiddeld gewoon goed. Dat heb ik liever als 3 uitschieters en 7 bagger moet ik zeggen
'we can't rewind' heeft wel een speciaal plekje in mijn hart
quote:JAaaaaaaaja foutjuuuuh
Op donderdag 06 september 2001 16:41 schreef Scylla het volgende:[..]
Yesterday went to soon is het
FEEDER ROELEERT!!
echt goeie show!
http://news.bbc.co.uk/hi/english/entertainment/music/newsid_1750000/1750644.stm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |