bedankt voor compliment straks gaan we elkaar nog mogen stel je voorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Op de foto kom je heel wat liever en aantrekkelijker over. Maar ja.... op een foto houd je je grote mond dicht, hahahahahahahaha!
Ik houd nu al van je.... en ook van Wup en van Lizzy......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:50 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
bedankt voor compliment straks gaan we elkaar nog mogen stel je voor![]()
ach wat schattig liefjequote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik houd nu al van je.... en ook van Wup en van Lizzy......
Daphne moet gewoon om de zoveel tijd weer even terugkomen om het hystericagehalte wat op te voeren...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daphne was na haar zeurpietperiode leuk.
* Wup negeert dit maarquote:LaClaire kan gaan. Er zijn hoertjes zat.
Roeland...... was maar een bijrolletje, bijrolletjes kunnen altijd dood.quote:Bij Goudkust wel. Vooral degene die zich met baby en al opblies.
Ik heb op een A4'tje jouw foto naast die van Lizzy gedrukt en ik heb mezelf prima in slaap gesust......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:54 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ach wat schattig liefje![]()
![]()
nu kan ik vanavond weer goed slapen(NOT)
Peter Post. Een bijzondere man. Van wielrenner tot ploegleider van Ralleigh en nu acteur...... wat een carrièremove.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:01 schreef Svensational het volgende:
Peter Post heeft dus in alledrie de soaps gespeeld? In Onm was hij namelijk de verzorger van Reina's moeder..
Ik weet dat je van me houd sweetheartquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb op een A4'tje jouw foto naast die van Lizzy gedrukt en ik heb mezelf prima in slaap gesust......
* Wup weet dat niet meer....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:01 schreef Svensational het volgende:
Peter Post heeft dus in alledrie de soaps gespeeld? In Onm was hij namelijk de verzorger van Reina's moeder..
houdTquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:03 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik weet dat je van me houd sweetheart
Tot zover deze aflevering van "Hoe zorg ik er voor dat Wup zich koest houdt".quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
* Wup negeert dit maar
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:48 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
http://www.clubid.nl/clubs.php?clubid=8220
Heeft Roxy&Joyceknuffeltje gesjoept?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:13 schreef babette21 het volgende:
![]()
pics van Wup en achtergrond van mijzelf...... en dan moet je nog lid worden ook......![]()
hysterisch en labiel, da's Daphne op d'r best!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
Daphne moet gewoon om de zoveel tijd weer even terugkomen om het hystericagehalte wat op te voeren...
quote:Roeland......
wel sexy man trouwens
voor mensen met darmproblemen, toch?!?!?quote:ze verkoopt tegenwoordig vage yoghurtdrankjes, ik krijg het echt op mn heupen van dat mens....
beste recast allertijden was dat
quote:ps:
Fok is wel gammel sinds de overstap zeg........
Oh? En ik maar denken dat jij je alleen maar aan mij stoort!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:16 schreef babette21 het volgende:
yep, zit ik me ook al een uur aan te storen![]()
haha, met fok-reclame ... mn beste actie ooitquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:13 schreef babette21 het volgende:
pics van Wup en achtergrond van mijzelf...... en dan moet je nog lid worden ook......![]()
Waar haal jij het vandaan om mij "tuig" te noemen???????quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
Babette negeer dat tuig toch gewoon...
ik vind je vandaag eigenlijk wel amusant...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh? En ik maar denken dat jij je alleen maar aan mij stoort!![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:20 schreef babette21 het volgende:
ik vind je vandaag eigenlijk wel amusant...![]()
de jongens van het net zijn het grootste tuig van internet...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Wup vindt dat ik "tuig" ben....... net nou ik haar zo lief begin te vinden.....
Ik ben ook een jongen en ik zit ook op het net, dus ben ik per definitie een punk? Zo! Lul je er maar eens uit......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:24 schreef Wup het volgende:
de jongens van het net zijn het grootste tuig van internet...
de kotssmiley is ervoor uitgevonden
* Wup kruipt bang weg in een hoekje......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ben ook een jongen en ik zit ook op het net, dus ben ik per definitie een punk? Zo! Lul je er maar eens uit......![]()
Des te gemakkelijker voor mij, want in een hoekje kun je niet voor me wegrennen als ik er aan kom!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:29 schreef Wup het volgende:
* Wup kruipt bang weg in een hoekje......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |