Geprutsquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:56 schreef J.A.N.A. het volgende:
Klein ijzerdraadje en goeie secondenlijm, Lijm het draadje aan het restandsleutel wat nog in het slot zit en trek de sleutel eruit.. Tenzij het restant nog een stukje uit het slot steekt dan lijm je gewoon de sleutel weer aan elkaar!
graag gedaanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:55 schreef Bluezz het volgende:
GRRR , ja slotenmaker
Ik wacht ff telefoontje af van de buren om toestemming etc. voor een slotenmaker.
Tnxx Conflict
SLOTJE dan maar?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gepruts
Restant zit er helemaal in!
Als ik iets doe doe ik het goed
jij hebt ook gegoogled he?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:56 schreef J.A.N.A. het volgende:
Klein ijzerdraadje en goeie secondenlijm, Lijm het draadje aan het restandsleutel wat nog in het slot zit en trek de sleutel eruit.. Tenzij het restant nog een stukje uit het slot steekt dan lijm je gewoon de sleutel weer aan elkaar!
Gebruik niet teveel lijm anders kan idd de slotenmaker langskomen....
Inderdaad, want anders had je de sleutel wel half afgebrokenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gepruts
Restant zit er helemaal in!
Als ik iets doe doe ik het goed
Ze heeft de sleutel toch.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:02 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik kan mijn fiets ook niet meer op slot doen.
Of je voor het huis van de buren naar de slotenmaker kan stappen weet ik trouwens niet. Kan een inbreker anders ook wel eens proberen.
Jaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:26 schreef jvdmast het volgende:
euhm bij veel sloten kan je de sleutel (of in dit geval het restje) er vanaf de andere kant uitdrukken met een andere sleutel. maarja, dan moet je wel nog een sleutel hebben én er nog ergens anders in kunnen komen...![]()
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:09 schreef JPM01 het volgende:
hebben ze nog een andere deur waar je met een sleutel naar binnen kan?![]()
en, komt 'ie al?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Nee, en ik heb gisteravond toevallig de balkondeur (die grenst aan de mijne met een muurtje ertussen) ook afgesloten, want dat waren ze vergeten
euh ja ieder normaal huis heeft een voor en achter deurquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
en een dakquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:23 schreef JPM01 het volgende:
[..]
euh ja ieder normaal huis heeft een voor en achter deur![]()
![]()
Beetje errug omslachtig.. kosten: nieuw ruitje, nieuw slot..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Ze hebben een oplossing bedacht.
Zondagavond als ze thuis komen tikken ze de ruit in van de balkondeur, en gaan zo naar binnen.
Het slot proberen ze er ook zelf uit te halen, of weet ik wat.
Een slotemaker zou het euvel allang verholpen hebben volgens mij![]()
![]()
Mooi dat het goed afgelopen is!quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Update.
Gisteravond zijn ze thuisgekomen....boven bij hun slaapkamerraam (vlak naast de mijne) staat een klein tuimelraam open....
Mijn tuimelhaken eraf geschroefd, buurman over de dakgoot naar die van hun.
Daar de haken eraf geschroefd, en hups hij is binnen
Hij had nog een oud slot liggen, dus dat in de deur gezet.
Gezamelijk een wijntje gedronken op de goeie afloop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |