Hoi BEquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Adios!
Slow = Langzaamquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:05 schreef Ursus het volgende:
Wat is dit voor een topic? Ja ik kan lezen maar wtf betekent 'slowchat'?
Wat leg je dat toch weer mooi uit...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:07 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Slow = Langzaam
Chat = Soort van praten, babbelen...
Dus...
Soort MSN, maar dan anders...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:09 schreef Ursus het volgende:
Tsjong dus jullie chatten hier? Poehee
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:13 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Soort MSN, maar dan anders...
Onderwerpen draag je zelf aan... Meestal komen we toch weer uit bij sex en nuecken... Maar soms gaat het over schattige konijntjes op een landweggetje... Een auto met felle koplampen... Het zachte knisperende gekraak van botjes onder je autobanden... Een BrEeZaH-ChIcKiE dat aandacht wil, een jong meisje dat de weg kwijt is, ouwe geile wijfen (de MILF's zeg maar), en dan nog wat randdebielen die gewoon wat in het wilde weg posten...
Hmmm... Weer een kloonquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat leg je dat toch weer mooi uit...(aan iemand die net geregistreerd is)
Dat mag je zelf uitzoeken...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:15 schreef Ursus het volgende:
[..]Ok ik ben geintereseerd in die MILF
wie zijn dat?
Wie is blackallstars? En wat is een kloon?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:15 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Hmmm... Weer een kloonMaar dan van Blackallstars
Dus je bent net ontmaagdquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:19 schreef Lula het volgende:
ik ben aan het naaien.....nooit geweten dat ik dan kon
Kun je niet gewoon online?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:22 schreef Starwalker het volgende:
Hoi iedereen.
Ik verveel me...
Weet iemand soms een goeie board RPG? Nederlands of Engelstalig. Ik heb zin in RPG'en.
:: Hoewel Sofie wist dat het een enorm slechte plaats was om haar vraag te formuleren, probeerde ze het maar. Je wist maar nooit. ::
Jah, maar da's een heel ander soort RPG'en. Vind ik niet zo leuk.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:23 schreef Ursus het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon online?
Ken je een board RPG? Ik wil dat wel eens spelenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:25 schreef Starwalker het volgende:
[..]
Jah, maar da's een heel ander soort RPG'en. Vind ik niet zo leuk.
ik heb een heel eind op www.theprophecy.net gezeten. Daar is een grote RPG met Charmed als thema. Twee groeperingen (good vs evil) die elkaar bevechten. Is wel leuk. Maar na 2 jaar was ik het een beetje beu.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:26 schreef Ursus het volgende:
[..]
Ken je een board RPG? Ik wil dat wel eens spelen
Probeer het eens op http://www.rpgshop.com/quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:22 schreef Starwalker het volgende:
Hoi iedereen.
Ik verveel me...
Weet iemand soms een goeie board RPG? Nederlands of Engelstalig. Ik heb zin in RPG'en.
:: Hoewel Sofie wist dat het een enorm slechte plaats was om haar vraag te formuleren, probeerde ze het maar. Je wist maar nooit. ::
Is het gratis te spelen of moet je dokken?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:30 schreef Starwalker het volgende:
[..]
ik heb een heel eind op www.theprophecy.net gezeten. Daar is een grote RPG met Charmed als thema. Twee groeperingen (good vs evil) die elkaar bevechten. Is wel leuk. Maar na 2 jaar was ik het een beetje beu.
Dan heb ik ff op The One gezeten www.theone.com (denk ik, ik ken het adres niet vanbuiten). LoTR-related. Principe was hetzelfde, maar LoTR boeide me niet erg.
En nu ben ik nog altijd op zoek...
Link doet het niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:32 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Probeer het eens op http://www.rpgshop.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |