quote:Engine: CAT 3034, 4 cyl
Horsepower: 63 bhp
Top Speed: 7.5 mph
Wheelbase: 3 ft 9 in
Length: 11 ft 6 in
Height: 6 ft 10 in
Curb Weight: 6910 lb
Width: 5 ft 8 in
was al veranderdquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:38 schreef PeuRac het volgende:
Nieuwe SC
(alleen is de MOD de [Tags] vergeten)
Als is een edit nog zo snel, PeuRac die ziet em welquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was al veranderd![]()
kijk... dat zijn nou mooie berichten!! Ga jij daarin rijden?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:52 schreef ThaFreak het volgende:
zojuist samen met de baas een nieuwe golf gti besteld.....einde van het jaar komt die binnen....
2.0 turbo![]()
krijgt geen vaste bestuurder.....krijg je problemen mee.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kijk... dat zijn nou mooie berichten!! Ga jij daarin rijden?
dat is jammer... is de stage 5 turbo al besteld?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
krijgt geen vaste bestuurder.....krijg je problemen mee.....
zo van hij wel en ik niet![]()
Het is dus geen leasebak?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
krijgt geen vaste bestuurder.....krijg je problemen mee.....
zo van hij wel en ik niet![]()
van wie dan (ik ben noch nie zo bekent hier.)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als is een edit nog zo snel, PeuRac die ziet em wel(de harde kern weet van wie ik die heb gejat
)
dan lees je de fipo even...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:05 schreef riceboy het volgende:
[..]
van wie dan (ik ben noch nie zo bekent hier.)
het wordt gewoon een demo.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:02 schreef Thermo het volgende:
[..]
Het is dus geen leasebak?
Worden er zo weinig kilometers gemaakt dat er 1 auto voldoet om het personeel mobiel te houden?
Of kan er maar 1 vervangen worden en wil eigenlijk iedereen een nieuwe wagen
PS: WHy wil je ZOO veel geld voor een golf neerleggen?![]()
Dat vraag ik me ook wel eens af, maar het kan nog erger als je toch zo'n R32 ziet rijdenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:02 schreef Thermo het volgende:
[..]
Het is dus geen leasebak?
Worden er zo weinig kilometers gemaakt dat er 1 auto voldoet om het personeel mobiel te houden?
Of kan er maar 1 vervangen worden en wil eigenlijk iedereen een nieuwe wagen
PS: WHy wil je ZOO veel geld voor een golf neerleggen?![]()
van dafreak dus ?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dan lees je de fipo even...
van ThaFreak ja...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:10 schreef riceboy het volgende:
[..]
van dafreak dus ?
ow je werkt bij een vw garage?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het wordt gewoon een demo.....
stukje promotie, klanten trekken enzo, veel mensen komen toch naar de nieuwe gti kijken.....
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
van ThaFreak ja...
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Van Tjabbo
Nee, het ging erover van wie ik die uitspraak gejat hadquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heeft Tjabbo de OP gemaakt?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, het ging erover van wie ik die uitspraak gejat had
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]Ik had de hele vraag van die rijstjongen verkeerd begrepen
Dacht dat het ging over dat TF de [Tags] vergeten was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |