![]()
* DemonRage gaat niet...
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 26-08-2001 20:50]
Dat ik niet kom, nee echt niet, Nee ik kan niet. ECHT NIET NEE!!
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 20:53 schreef Amable.Chica het volgende:van fouten leer je eh deem
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 26-08-2001 20:57]
quote:1. Ik durf niet te meeten
Op zondag 26 augustus 2001 20:58 schreef Fannetje het volgende:
En ik wil dan graag weten wáárom jullie niet komen
Als het in mijn vakantie was gevallen was ik misschien gekomen maar helaas
quote:Jah euh... laat maar
Gaan alle modjes en admins wel?
quote:1. Waarom niet?
Op zondag 26 augustus 2001 20:59 schreef Uiruru het volgende:[..]
1. Ik durf niet te meeten
2. Het valt niet in mijn vakantieAls het in mijn vakantie was gevallen was ik misschien gekomen maar helaas
quote:1. onverklaarbaar
Op zondag 26 augustus 2001 21:00 schreef Fannetje het volgende:[..]
1. Waarom niet?
2. Bij mij ook niet.. maar 't is weekend
quote:1. Been there... ik zat al tien maanden op Fok! toen ik eindelijk es durfde te meeten. En het valt écht heel erg mee, ook voor mensen die niet zo luidruchtig/kletserig zijn
Op zondag 26 augustus 2001 21:03 schreef Uiruru het volgende:[..]
1. onverklaarbaar
2. Waar woon jij? Ik dus in Heerlen (zuid-limburg) helemaal op en neer, drukke periode op school nu meteen, bergen huiswerk al, etc.
Wel jammer Uiruru, ik ben wel benieuwd naar je
quote:1. Ik na 2 jaar nog steeds niet
Op zondag 26 augustus 2001 21:05 schreef Fannetje het volgende:
[tekst]
- Ben te verlegen om met zoveel mensen tegelijk te zijn.
- Moeilijk om zoveel mensen waar je al je verhalen aan hebt verteld via het forum te ontmoeten in real life waardoor ze dan weer een ander zicht op je kunnen hebben na de meeting. Daarom liever persoon na persoon zodat je niet gelijk alles kan verpesten. Ik heb al veel verpest in mn leven en als ik mezelf ook ten schande maak bij zo'n meeting kan ik ook weer waarvel zeggen tegen fok.
- Ik ben een newbie..meeste mensen hier kennen me niet en sommigen willen me niet eens kennen. Beter om te weten of ze je nog na 6 maanden respecteren en dan naar een meeting gaan dan gelijk in het begin.
- Mijn leven is een puinhoop. Ken up and downs en ik zal van dat laatste maar last hebben tijdens de meeting.. niet echt gezellig dus.
Dat is mijn verklaring dus.. zal vast een post komen dat ik een gigantische loser ben ofzo, eerlijk gezegd verast het me niet en ben ik 't gewend.
quote:Ben lelijk....
quote:Dat telt bij mij ook maar dat zet ik er maar niet bij. Waarom denken jullie dat er na 2 jaar nog geen foto van Uiruru op Fok staat?
Op zondag 26 augustus 2001 21:15 schreef Miesjel het volgende:[..]
Ben lelijk....
quote:Daar zit wat in...
Op zondag 26 augustus 2001 21:15 schreef Visionist_069 het volgende:- Ik ben een newbie..meeste mensen hier kennen me niet...
Ik vond mezelf nog te newbie om in te schrijven... achteraf jammer als dan blijkt dat je toch iemand wil ontmoeten. Zo'n meet is dáár juist de beste gelegenheid voor ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 26-08-2001 21:20]
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 21:19 schreef DemonRage het volgende:[..]
Daar zit wat in...
Ik vond mezelf nog te newbie om in te schrijven... achteraf jammer als dan blijkt dat je toch iemand wil ontmoeten. Zo'n meet is dáár juist de beste gelegenheid voor
* merulez moet eerst z'n punten ophalen van afgelopen jaar voordat ie weer weg of uit mag van z'n ouders
quote:sjies, wat maakt dat nou uit? Ik ben ook echt niet knap...en zo zijn dr wel meer... dat moet gewoon geen reden zijn!
Op zondag 26 augustus 2001 21:17 schreef Uiruru het volgende:[..]
Dat telt bij mij ook maar dat zet ik er maar niet bij. Waarom denken jullie dat er na 2 jaar nog geen foto van Uiruru op Fok staat?
quote:Ongeveer 14900.
Op zondag 26 augustus 2001 20:50 schreef DemonRage het volgende:Zoveel gaan er toch niet, wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |