abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 augustus 2001 @ 20:47:21 #1
11782 mad26
--==geen==--
pi_1495787
Heeft iemand wel 's een jack-off party bezocht? Hoe was het? Heb je een adres daarvoor, het lijkt me wel spannend om dat ook te doen namelijk!
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
pi_1495866
doen ze bij de padvinderij schijnt het he.

en de gene die het laatst komt moet het kwakkie van de rest opeten.

pi_1496012
Forreels die feesten schijnen SYKO te zijn.

Oke, deze spelletje schijnen ze daar te doen;

In het midden leg men een boterham.

Men "jackt off" en spuit zijn "Man Juice" vervolgens op de het boterham!

De laatste die komt eet de boterham op!

[Dit bericht is gewijzigd door Funk_Dr_Spock op 26-08-2001 21:11]

Als Een Meisje Mij Niet Digt, Dan Digt Ze Zeker Vrouwen.
  zondag 26 augustus 2001 @ 21:26:44 #4
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1496163
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 21:10 schreef Funk_Dr_Spock het volgende:

LMAO!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 26 augustus 2001 @ 21:31:10 #5
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1496193
wow.. da's best wel heel ranzig!

:R

zondag 26 augustus 2001 @ 22:17:58 #6
11782 mad26
--==geen==--
pi_1496479
Hmm... That's not what I had in mind... Boterham met sperma Waarom zou je het op een boterham doen als je 't wilt proeven...

Ik dacht meer aan een gezellige samenkomst, samen rukken en wie weet nog meer. Ik weet dat deze parties bestaan (hebben), want het stond vroeger altijd op NOS teletekst pagina 447 (homo-agenda), maar nu staat het er niet meer op..

pi_1496860
quote:

* GATVERDAMME RANZIGE GASTEN *
pi_1497119
Ik weet hoe ik zou reageren als ik daar naar toe zou gaan.
Op het moment dat ze met de handdoekjes komen, krijg ik een gigantische lachbui en word ik op straat geknikkerd.
'Hier had uw advertentie kunnen staan.'
pi_1497730
Mijn eerste kennismaking met homosexualiteit was in het programma 'Fietsen door de jaren tachtig', uitgezonden door de VPRO in 1989. Hierin ook een item over dit soort Jack Off Parties. Wat je zag waren beelden van mannen die elkaar stonden af te trekken. Beetje sneu om te zien eigenlijk, want je kon aan de blikken zien dat die mannen liever door de knieën gingen of meer...

Jaren later, in Amsterdam wonend, werd me duidelijk dat die J.O. parties er vooral waren om safe sex te promoten. Ze bestaan nog steeds, en wel in kroegen als The Web of Cuckoo's Nest. Nooit geweest, maar loop als je echt belangstelling hebt één van de kroegen rond de Warmoesstraat in A'dam eens binnen. Daar liggen genoeg flyers en krantjes met waar en hoe.

Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
pi_1497806
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 20:47 schreef mad26 het volgende:
Heeft iemand wel 's een jack-off party bezocht? Hoe was het? Heb je een adres daarvoor, het lijkt me wel spannend om dat ook te doen namelijk!
He, leuk idee voor een meeting, tis weer is wat anders in ieder geval.
我要飞得更高 !
  maandag 27 augustus 2001 @ 06:03:15 #11
10870 Ikke333
Happy new year!
pi_1498143
quote:

Jezus... is dat dan echt? Een vriend van me zei zoiets over een aantal studiegenoten van hem... maar is dat echt? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH... gatver zeg.
Tja, je moet er maar van houden. Maar ook niet iedereen houdt ervan om pindakaas met banaan op zijn boterham te doen, terwijl dat toch ook echt lekker is.

PS: ff voor de duidelijkheid, pindakaas met banaan wilde ik toen nog wel proberen en dat is goed bevallen, maar sperma begin ik nie aan. Gewoon ff voor de duidelijkheid. (en dan nu naar bed)

pi_1498253
Sorry, maar op dit ogenblik had ik nog niet gegeten en voel ik mijn maag in mijn keel
pi_1498366
hihi a bucket full...
pi_1498414
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 22:17 schreef mad26 het volgende:
Ik dacht meer aan een gezellige samenkomst, samen rukken en wie weet nog meer
lol
"Samen rukken"

Ach ja, ieder z'n meug natuurlijk

dinsdag 28 augustus 2001 @ 21:58:24 #15
14677 Fegisje
I love America
pi_1511046
En als je klaar bent... dan moet je naar huis ofzow? En is er ook nog wat te winnen ?
I Love America
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 22:01:44 #16
215 misterDre
Paint it black!
pi_1511086
Ik doe altijd m'n jas uit als ik ergens binnen kom
pi_1511117
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 22:01 schreef misterDre het volgende:
Hang je um dan altijd naast je broek aan de kapstop ??
pi_1511176
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 22:01 schreef misterDre het volgende:
Bij afloop van een jack off party schijnt het in dat geval raadzaam te zijn enigszins voorzichtig te zijn met het 'betreden' van je jaszaken.
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 22:10:31 #19
215 misterDre
Paint it black!
pi_1511209
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 22:03 schreef Topic het volgende:

[..]

Hang je um dan altijd naast je broek aan de kapstop ??

Broek???? Kep een regenjas
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 22:12:39 #20
215 misterDre
Paint it black!
pi_1511239
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 22:07 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Bij afloop van een jack off party schijnt het in dat geval raadzaam te zijn enigszins voorzichtig te zijn met het 'betreden' van je jaszaken.

Dus na afloop is het Jakkes!
pi_1577505
quote:
Hmm... That's not what I had in mind... Boterham met sperma Waarom zou je het op een boterham doen als je 't wilt proeven...

Ik dacht meer aan een gezellige samenkomst, samen rukken en wie weet nog meer. Ik weet dat deze parties bestaan (hebben), want het stond vroeger altijd op NOS teletekst pagina 447 (homo-agenda), maar nu staat het er niet meer op..

Ja dat was inderdaad vroeger het geval. Ik eet zelfs nog wel dat hier inde buurt ze gehouden werden. heb er aan getwijfeld heen te gaan maar durfde niet. Aan de ene kant zou ik het wel eens proberen willen.

Nielsh

Be who you are!
pi_1577969
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 14:03 schreef Nielsh26 het volgende:

[..]

Ja dat was inderdaad vroeger het geval. Ik eet zelfs nog wel dat hier inde buurt ze gehouden werden. heb er aan getwijfeld heen te gaan maar durfde niet. Aan de ene kant zou ik het wel eens proberen willen.

Nielsh

JIJ OOK AL?
pi_1578103
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 14:53 schreef Aneurism het volgende:

[..]

JIJ OOK AL?

Wat is dit nu weer voor reactie., ik gef alleen mijn mening, het afhouden er van is mijn idee geweest dat er alleen vieze oude mannetjes zijn. Als je iets afkeurd okee, maar een braak reactie is in MHO een beetje overtrokken.

Het is mijn inziens niet de bedoeling dat een moraal ridder een ieder zijn openlijkheid door zulke reacties de kop in drukt. Bij het sexualiteitsforum staat duidelijk aangegeven geen puberaal gedrag. Mijn hoop is hier zinnig over te kunnen discuseren en niet met modder gooien. Mocht je willen reageren dan verneem ik graag waarom het jou niet trekt. Maar verklaar in je berichtje mij niet voor gek.

Nielsh (jeroen)

Be who you are!
pi_1578125
Mij lijkt het heel leuk om te doen........
Iemand zin om dit te organiseren?
pi_1578190
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 15:09 schreef Clone het volgende:
Mij lijkt het heel leuk om te doen........
Iemand zin om dit te organiseren?
Hmm is misschien wel een idee, heb je het wel eens gedaan?
Be who you are!
pi_1578199
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 15:14 schreef Nielsh26 het volgende:

[..]

Hmm is misschien wel een idee, heb je het wel eens gedaan?

Nee nog nooit..... zit je ook in Am*dam?
pi_1578644
Ik zou zeggen ga naar de Stablemaster in de Warmoestraat. Daar hebben ze bijna elke dag een jack off party. Ben er zelf een keer geweest, maar is niet echt leuk. 1 Keer per maand heb ze Sex on Sunday feesten in de argos, en die zijn leuker
pi_1578883
Details details! We willen details!!
pi_1578932
En fotowwwwwwwwwwwws!

Sexende mannen...hehehehe

#geen
pi_1578969
eeeeeeeuuuuuuuwwwwww wie gaat er nou naar zo'n party dan moet je wel een fag zijn
pi_1579043
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
eeeeeeeuuuuuuuwwwwww wie gaat er nou naar zo'n party dan moet je wel een fag zijn
Heel scherp....
pi_1579046
Ik zou zeggen laat je fantasie zijn werk doen, en ja het zijn wel homofeesten ja... Lekker belangrijk
pi_1579057
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
Of homo.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_1579069
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 16:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Of homo.

Of gay natuurlijk
  vrijdag 7 september 2001 @ 16:53:10 #35
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_1579106
De broodje kwak verhalen zijn gewoon broodje aap verhalen. Shockerende dingen verkopen nou eenmaal. Iedereen kent het verhaal maar het is altijd een vriend van een vriend van een vriend. Hij valt gewoon in de categorie van het meisje met de afgebroken bevroren curry worst en dat meisje dat zich insmeerde met pindakaas om zich door de hond te laten aflikken.

* Dagootje plakt er een BullShit-sticker© op

En dan ontopic, kep geen idee wat betreft JO parties, het lijkt me persoonlijk niets, maar sommigen willen alles een keer proberen, so enjoy

De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_1581780
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 15:15 schreef Clone het volgende:

[..]

Nee nog nooit..... zit je ook in Am*dam?

nee inde omgeving van rotterdam
Be who you are!
pi_1581796
quote:

Ik dacht meer aan een gezellige samenkomst, samen rukken en wie weet nog meer.

GEEEELLLAAAAARRRRBBBOOOOOYYYY!!!!!! HHIIIIEEEEERRRKKKOOOMMMMMEEEENNNN!!!
  vrijdag 7 september 2001 @ 23:30:05 #38
14694 ernems_menneke
Eenzaamheid is ook niet alles
pi_1581901
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 15:06 schreef Nielsh26 het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor reactie., ik gef alleen mijn mening, het afhouden er van is mijn idee geweest dat er alleen vieze oude mannetjes zijn. Als je iets afkeurd okee, maar een braak reactie is in MHO een beetje overtrokken.

Het is mijn inziens niet de bedoeling dat een moraal ridder een ieder zijn openlijkheid door zulke reacties de kop in drukt. Bij het sexualiteitsforum staat duidelijk aangegeven geen puberaal gedrag. Mijn hoop is hier zinnig over te kunnen discuseren en niet met modder gooien. Mocht je willen reageren dan verneem ik graag waarom het jou niet trekt. Maar verklaar in je berichtje mij niet voor gek.

Nielsh (jeroen)

Nielsh26, volgens mij was het als grapje bedoelt, je maakte namelijk een typfout door "ik EET..." in plaats van ik WEET

Groetjes,
De Anaal ridder van het fokforum!

is life worth living if you have to live it alone?
  vrijdag 7 september 2001 @ 23:59:45 #39
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_1582097
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 14:53 schreef Aneurism het volgende:

[..]

JIJ OOK AL?

Nielsh (jeroen)

JIJ OOK AL?

Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_1583323
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 16:04 schreef Berekind het volgende:
Ik zou zeggen ga naar de Stablemaster in de Warmoestraat. Daar hebben ze bijna elke dag een jack off party. Ben er zelf een keer geweest, maar is niet echt leuk. 1 Keer per maand heb ze Sex on Sunday feesten in de argos, en die zijn leuker
ik vind die tenten zeer ranzig , en als je er niet uitziet als een gespierde aap dan zien ze je zowiezo niet eens staan , volgens mij gaat het de meeste van die mannen alleen om het pikkie en niet of je een mooi gezicht hebt, en dan heb ik het nog helemaal niet over geestelijke, diepzinniger zaken, dat is blijkbaar helemaal taboe; als je een wat eigenzinniger en diepzinniger uitstraling hebt dan de meeste simpele leute die daar komen!.
pi_1583324
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 04:03 schreef YRRAB het volgende:

[..]

ik vind die tenten zeer ranzig , en als je er niet uitziet als een gespierde aap dan zien ze je zowiezo niet eens staan , volgens mij gaat het de meeste van die mannen alleen om het pikkie en niet of je een mooi gezicht hebt, en dan heb ik het nog helemaal niet over geestelijke, diepzinniger zaken, dat is blijkbaar helemaal taboe; als je een wat eigenzinniger en diepzinniger uitstraling hebt dan de meeste simpele leute die daar komen!.

Tja, probeer eens een philosophy-party
pi_1583328
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 04:13 schreef Topic het volgende:

[..]

Tja, probeer eens een philosophy-party

ik krijg de indruk dat jij denkt dat ik preuts, a-sexueel of celibatair ben ofzo , grappig !
(wat voor verdrongen schaduw-aspecten projecteer je onbewust op mij ?).
pi_1583337
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 04:18 schreef YRRAB het volgende:

[..]

ik krijg de indruk dat jij denkt dat ik preuts, a-sexueel of celibatair ben ofzo , grappig !
(wat voor verdrongen schaduw-aspecten projecteer je onbewust op mij ?).

Geen enkel .
Als je gaat klagen dat je op jack-off party's niet gewaardeerd op op je intelligentie dan moet je maar even zelfonderzoek doen.
pi_1583352
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 04:34 schreef Topic het volgende:

[..]

Geen enkel .
Als je gaat klagen dat je op jack-off party's niet gewaardeerd op op je intelligentie dan moet je maar even zelfonderzoek doen.

ik ben nog nooit in die tenten geweest voor een "jack-off"-party, alleen op "gewone" avonden!
en wat dat zelfonderzoek betreft; Waarom denkt zo'n laagbewust, geconditioneerd doorsnee-kudde-kloon als jij waavoor we hier zijn op deze 3-dimensionele aardkloot ???? o.a. voor "zelf"onderzoek!!!
iets wat jij blijkbaar niet durft/kan confronteren en liever je onechte ego-zelf/persona-masker in stand houdt om je ware zelf te ontvluchten !!!
pi_1583355
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 04:50 schreef YRRAB het volgende:

[..]

ik ben nog nooit in die tenten geweest voor een "jack-off"-party, alleen op "gewone" avonden!
en wat dat zelfonderzoek betreft; Waarom denkt zo'n laagbewust, geconditioneerd doorsnee-kudde-kloon als jij waavoor we hier zijn op deze 3-dimensionele aardkloot ???? o.a. voor "zelf"onderzoek!!!
iets wat jij blijkbaar niet durft/kan confronteren en liever je onechte ego-zelf/persona-masker in stand houdt om je ware zelf te ontvluchten !!!

P.S. dat komt ook duidelijk naar voren uit je "profiel", waar je niets over jezelf kwijt durft te geven, stakker!!!
pi_1583364
quote:

[..]

Nogmaals : ik lig niet wakker van jou problemen. En ik verspil al veel te tijd met een reply op jou gescheld.
Als je in het echte leven ook al zo bent als hier verwondert het me niet dat je geen partner hebt.
Wat jij van denk laat me koud en als jij vindt dat ik een
laagbewust, geconditioneerd doorsnee-kudde-kloon zit ik daar ook niet mee.
Ik kan je alleen antwoorden met je eigen woorden:
Wat voor verdrongen schaduw-aspecten projecteer je onbewust op mij ?.

quote:
Op zaterdag 08 september 2001 04:53 schreef YRRAB het volgende:

[..]

P.S. dat komt ook duidelijk naar voren uit je "profiel", waar je niets over jezelf kwijt durft te geven, stakker!!!

Ik zit hier dan ook voor mijn plezier en niet uit contactarmoede
pi_1583370
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 05:18 schreef Topic het volgende:

[..]

Nogmaals : ik lig niet wakker van jou problemen. En ik verspil al veel te tijd met een reply op jou gescheld.
Als je in het echte leven ook al zo bent als hier verwondert het me niet dat je geen partner hebt.
Wat jij van denk laat me koud en als jij vindt dat ik een
laagbewust, geconditioneerd doorsnee-kudde-kloon zit ik daar ook niet mee.
Ik kan je alleen antwoorden met je eigen woorden:
Wat voor verdrongen schaduw-aspecten projecteer je onbewust op mij ?.
[..]

Ik zit hier dan ook voor mijn plezier en niet uit contactarmoede

leer eerst eens goed te schrijven, zou ik zo zeggen!
pi_1583373
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 05:28 schreef YRRAB het volgende:

[..]

Hmm goed argument.
pi_1583377
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 05:28 schreef YRRAB het volgende:

[..]

p.s. wat heeft het er verder mee te maken hoe je in het dagelijkse leven "bent", als het figuren zoals jij alleen maar gaat om het eventjes afrukken van iemand waar je verders toch nix meer mee hebt na zo'n jack-off party???, dat is toch wel een vreemde contradictie, vindt je zelf ook niet?
pi_1583379
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 05:35 schreef YRRAB het volgende:

[..]

p.s. wat heeft het er verder mee te maken hoe je in het dagelijkse leven "bent", als het figuren zoals jij alleen maar gaat om het eventjes afrukken van iemand waar je verders toch nix meer mee hebt na zo'n jack-off party???, dat is toch wel een vreemde contradictie, vindt je zelf ook niet?

Ik ga nooit eventjes afrukken van iemand waar je verders toch nix meer mee hebt na zo'n jack-off party want ik val niet op mannen.
pi_1583381
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 05:37 schreef Topic het volgende:

[..]

Ik ga nooit eventjes afrukken van iemand waar je verders toch nix meer mee hebt na zo'n jack-off party want ik val niet op mannen.

waar bemoei je je dan mee , jaloers op mijn uiterlijk of zo !?
pi_1583384
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 05:39 schreef YRRAB het volgende:

[..]

waar bemoei je je dan mee , jaloers op mijn uiterlijk of zo !?

Ook. Maar vooral op je symphatieke persoonlijkheid.
(o jee ik heb toch geen schrijffout gemaakt)
pi_1583387
En nu ga ik naar bed. Morgen schelden we wel verder .
CU
pi_1583389
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 05:42 schreef Topic het volgende:

[..]

Ook. Maar vooral op je symphatieke persoonlijkheid.
(o jee ik heb toch geen schrijffout gemaakt)

jij bezit helemaal géén "persoonlijkheid", dat blijkt uit alles!
pi_1583450
Gadverdamme zeg.....
Met z'n allen een beetje te gaan staan rukken en dan ook nog 't opeten, EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW. Ik moet er niet aan denken.
pi_1583744
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 23:16 schreef zodiakk het volgende:
GEEEELLLAAAAARRRRBBBOOOOOYYYY!!!!!! HHIIIIEEEEERRRKKKOOOMMMMMEEEENNNN!!!
Whahahahahahaha.
Tjemig, ik lig helemaal in een deuk op dit forum vanochtend.
Ben net wakker mensen, take it easy.

Ik vraag me soms wel eens af wat voor een beeld jullie wel niet van mij hebben?
Ik kan u zo alvast vertellen: dat beeld is ten dele correct.

"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
  zaterdag 8 september 2001 @ 10:35:29 #57
11033 Groenlinks
Ik groenlinks, forget it
pi_1583836
Leuk hoor zo'n potenbal met allemaal rukkende kerels.

Goed zelf heb ik ook met vriendjes gekeken wat ie allemaal kon en verspuit wedstrijden gedaan. Maar ik had toen een Excuus namelijk ik was toen nog jong 13 ofzo. Die nichten of do-likes zijn allemaal volwassen en dan doe je dit soort zieke spelletjes niet meer.

Staat voor een leefbaar millieu
pi_1583868
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 10:35 schreef Groenlinks het volgende:

Goed zelf heb ik ook met vriendjes gekeken wat ie allemaal kon en verspuit wedstrijden gedaan. Maar ik had toen een Excuus namelijk ik was toen nog jong 13 ofzo. Die nichten of do-likes zijn allemaal volwassen en dan doe je dit soort zieke spelletjes niet meer.

zeg dat wel, dat soort nichten zijn nog in hun pubertijd (of beter gezegd, hun kleuterfase ) blijven steken !!!
  zaterdag 8 september 2001 @ 15:24:31 #59
11782 mad26
--==geen==--
pi_1585725
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 10:41 schreef YRRAB het volgende:

[..]

zeg dat wel, dat soort nichten zijn nog in hun pubertijd (of beter gezegd, hun kleuterfase ) blijven steken !!!

Naja zeg... Waar slaat dat nou weer op? Ok, het is bekend dat baby's al aan masturbatie doen, maar om mensen die samen masturberen en eventueel verdergaan op een sex-party voor kleuters uit te maken? Mwah... Ieder zijn meug zou ik zeggen, als het je niet aanstaat doe je het niet, maar mensen daarom veroordelen/uitmaken voor kleuters...?
  zaterdag 8 september 2001 @ 15:25:25 #60
11782 mad26
--==geen==--
pi_1585739
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 10:35 schreef Groenlinks het volgende:

Zieke spelletjes? Ik zie er geen ziekte in hoor... Het lijkt me wel leuk om 's te doen, maar als het jou nix lijkt, doe je het toch gewoon niet? Blijf dan maar lekker terugdenken aan je puberteit
pi_1586032
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 15:24 schreef mad26 het volgende:

[..]

Naja zeg... Waar slaat dat nou weer op? Ok, het is bekend dat baby's al aan masturbatie doen, maar om mensen die samen masturberen en eventueel verdergaan op een sex-party voor kleuters uit te maken? Mwah... Ieder zijn meug zou ik zeggen, als het je niet aanstaat doe je het niet, maar mensen daarom veroordelen/uitmaken voor kleuters...?

ik veroordeel het niet, ik constateer alleen een psycho-analytisch feitje!!!! : z
pi_1586050
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 15:25 schreef mad26 het volgende:

[..]

Zieke spelletjes? Ik zie er geen ziekte in hoor... Het lijkt me wel leuk om 's te doen, maar als het jou nix lijkt, doe je het toch gewoon niet? Blijf dan maar lekker terugdenken aan je puberteit

dit soort mannen zijn vaak bang voor echte intimiteit en emotionele betrokkenheid met een ander mens op gelijkwaardig niveau, vandaar mijn commentaar wat betreft "puberaal gedrag"!!!
  zaterdag 8 september 2001 @ 16:09:21 #63
11782 mad26
--==geen==--
pi_1586078
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 16:02 schreef YRRAB het volgende:

[..]

ik veroordeel het niet, ik constateer alleen een psycho-analytisch feitje!!!! : z

Juist ja, dan heb ik graag ook een verwijzing naar het onderzoek waaruit dit blijkt... Kom op zeg...
  zaterdag 8 september 2001 @ 16:11:54 #64
11782 mad26
--==geen==--
pi_1586096
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 16:06 schreef YRRAB het volgende:

[..]

dit soort mannen zijn vaak bang voor echte intimiteit en emotionele betrokkenheid met een ander mens op gelijkwaardig niveau, vandaar mijn commentaar wat betreft "puberaal gedrag"!!!

Het leuke is nou net dat zo'n party dat ook helemaal niet voor ogen heeft. Jij vindt het blijkbaar heel moeilijk om sex/lust los te zien van intimiteit en emotionele betrokkenheid? Ik heb daar minder moeite mee... Dat verschilt per persoon...
pi_1586217
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 16:11 schreef mad26 het volgende:

[..]
Jij vindt het blijkbaar heel moeilijk om sex/lust los te zien van intimiteit en emotionele betrokkenheid? Ik heb daar minder moeite mee... Dat verschilt per persoon...

hoe kom je daar bij ?, ik heb daar helemaal géén moeite mee, je moet eens weten !. maar als je sex met iemand hebt doe het dan met alles erop en eraan, want aan een pik rukken kun je ook bij jezelf doen en is meteen wat minder omslachtig!, kijk ik kan bijv. moeilijk mezelf pijpen, tongen, neuken etc.

sex is gewoon een behoefte als eten, drinken en schijten en net zoals je " liefdeloos" je bordje met spaghetti op kan eten kun je ook "liefdeloze" sex met iemand hebben !!!!

pi_1587366
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 15:06 schreef Nielsh26 het volgende:

[..]

Nielsh (jeroen)

Hehehe, lees je eerste reactie eens kerel, ipv ik weet, zegje ik eet, maw het boterhammen verhaal.. ach weet je? laat ook maar.

ROFL

pi_1592183
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 04:03 schreef YRRAB het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook, hier werdt het niet op commercielle basis geexploiteerd. was meer een leuk samen zijn. en daar kon iedere sterveling heen, zonder zich voor te moeten doen als een gespierde aap.... die trof je wel ergens anders.

Aan de gelegenheden die je noemt wil ik graag voorbij lopen. Daar wil ik het nieteens proberen.

Nielsh26(jeroen)

Be who you are!
pi_1592193
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 23:30 schreef ernems_menneke het volgende:

[..]

Nielsh26, volgens mij was het als grapje bedoelt, je maakte namelijk een typfout door "ik EET..." in plaats van ik WEET

Groetjes,
De Anaal ridder van het fokforum!

Nee ik had inderdaad niet door dat het als grapje bedoeld was, sorry...

Nielsh26(jeroen)

Be who you are!
pi_1592202
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 23:59 schreef wimpie-bosboom het volgende:

[..]

JIJ OOK AL?

Lijkt het je leuk, zou je mee willen doen?

Nielsh26(jeroen)

Be who you are!
pi_1592216
quote:

[..]

Hmm ondanks mijn symphatie op sommige punten wil ik je fijntjes wijzen op het topic dat je geopend heb over het niet kunnen krijgen van een vaste relatie... Daarbij niet je uiterlijk in twijfel trekkend kan ik me voorstellen dat de meeste mensen afknappen op je karakter en je houding. Misschien niet geheel on-topic, maar mijun suggestie zou zeker zijn daar eens een beetje aan te werken. Als mijn vriendje of wat danook er zo'nhouding op na hield dan was hij al lang en breed weer de straat op gedonderd. regen of niet.

Nielsh26 (jeroen)

Be who you are!
pi_1592229
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 05:48 schreef YRRAB het volgende:

[..]

jij bezit helemaal géén "persoonlijkheid", dat blijkt uit alles!

ach gelukkig bezit jij je uiterlijk nog he?
Be who you are!
pi_1592235
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 10:08 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Whahahahahahaha.
Tjemig, ik lig helemaal in een deuk op dit forum vanochtend.
Ben net wakker mensen, take it easy.

Ik vraag me soms wel eens af wat voor een beeld jullie wel niet van mij hebben?
Ik kan u zo alvast vertellen: dat beeld is ten dele correct.

Gellarboy,

Welke delen?

Nielsh26(jeroen)

Be who you are!
pi_1592244
Och och och, wat is het hier gezellig de laatste paar dagen!
Waarom organiseren we geen "Fok! Jackoff meeting" ??
We zijn nu toch al zo lekker aan het spuien.
pi_1592248
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:18 schreef Nielsh26 het volgende:
Welke delen?
Dat vertel ik je nog wel eens over ICQ!
pi_1592258
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 16:02 schreef YRRAB het volgende:

[..]

Het is fantastisch dat je het zelf foutloos schrijven kan.... zou mij niet gelukt zijn. Ik hoop ook van ganseharte dat je er voor doorgeleerd heb. Want ik begreep dat psychiaters en psychologen elkaars beste klanten zijn. Misschien bestaat de mogelijkheid dat mensen dit gewoon leuk/lekker/spannend vinden zonder dat er een dieper betekenis achter ligt. Een boel vande betekenissen die door onze geleerde medemensen bij dingen verzonnen worden is puur voor het in stand houden van het vak en heeft weinig van doen met de realiteit.

want dan zou het zwemmen in leker warm water ook het gevoel van terugkeer naar de baarmoeder moeten weergeven. misschiend oet men het wel gewoon omdat het een lekekr gevoel geeft. het zelfde asl de voortplanting. Waarom hebben mensne sex, een deel omkinderen te maken, maar vooral omdat het lekker is. Ik kanme niet voorstellen dat er mensen zijn die zeggen bah laten we eens sex gaanhebben.

Nielsh26 (jeroen)

Be who you are!
pi_1592259
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:15 schreef Nielsh26 het volgende:

[..]

Hmm ondanks mijn symphatie op sommige punten wil ik je fijntjes wijzen op het topic dat je geopend heb over het niet kunnen krijgen van een vaste relatie... Daarbij niet je uiterlijk in twijfel trekkend kan ik me voorstellen dat de meeste mensen afknappen op je karakter en je houding.

Nielsh26 (jeroen)

hoezo, hebben die mensen ooit met me gesproken dan????
pi_1592271
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 18:47 schreef slakkie het volgende:

[..]

Hehehe, lees je eerste reactie eens kerel, ipv ik weet, zegje ik eet, maw het boterhammen verhaal.. ach weet je? laat ook maar.

ROFL

ja ik zag het, mijn keyboardvaardigheden zijn nog niet geheel wat ik er van verwacht had. ik zal verder oefenen en deze vertypingen proberen te voorkomen.

Nielsh26 (jeroen)

Be who you are!
pi_1592275
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 15:25 schreef mad26 het volgende:

[..]

we kunnen het eens voorstellen het sexforum masturbeer avond ?

Nielsh26(jeroen)

Be who you are!
pi_1592280
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:21 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Dat vertel ik je nog wel eens over ICQ!

okee ;-)
Be who you are!
pi_1592286
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:20 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom organiseren we geen "Fok! Jackoff meeting" ??
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:27 schreef Nielsh26 het volgende:
we kunnen het eens voorstellen het sexforum masturbeer avond ?
Niet mijn idee afpakken!
pi_1592298
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:23 schreef YRRAB het volgende:

[..]

hoezo, hebben die mensen ooit met me gesproken dan????

Dat weet ik niet, ik hoop het, maar gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal zeggen ook veel. En ook ik ga op eerste indrukken af. al heb ik je niet visueel kunnen waarnemen ha dik wel degelijk het idee dat je een aardig/vriendelijke persoon was. Gelukkig kunnen indrukken aangepast worden.

Nielsh26(jeroen)

Be who you are!
pi_1592319
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:29 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

[..]

Niet mijn idee afpakken!

Sorry vergeef me, het leek mij wel wat en zeker nu ik zie dat er meer van deze gedachtes geventileerd worden.
Be who you are!
pi_1592321
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:32 schreef Nielsh26 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik hoop het, maar gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal zeggen ook veel. En ook ik ga op eerste indrukken af. al heb ik je niet visueel kunnen waarnemen ha dik wel degelijk het idee dat je een aardig/vriendelijke persoon was. Gelukkig kunnen indrukken aangepast worden.

Nielsh26(jeroen)

wat geeft je nu dan de indruk dat ik dat niet ben?
voorbeelden graag!!??
pi_1592389
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:35 schreef YRRAB het volgende:
voorbeelden graag!!??
Een homoseksuele relatie vinden...
Jackoff parties

Alstu.

pi_1592423
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:45 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Een homoseksuele relatie vinden...
Jackoff parties

Alstu.

o, je bedoelt dat ik volkomen eerlijk ben???
ja, dat is te confronterend voor een oppervlakkige, behaagzieke Leeuw die zo positief en "gezellig "mogelijk op anderen moet overkomen zodat ze je in het midden van de aandacht blijven stellen met je ziekelijke manifestatie-drang!!!(en toch niet je eigen foto op het forum durven te zetten ; moet héél frustrerend zijn voor een Leeuw van het simpeler soort als jij !!)...
pi_1592458
Om weer on-topic te komen:

Iets wat ik niet begrijp is dat sex niet meer iets is voor een een-op-een relatie. Zowel Gellarboy als Nielsh26, die beiden aangeven een relatie te hebben, uiten wel erg vaak open te staan voor seksuele avonturen met anderen. Ik vraag mij dan ten zeerste af wie er nu gelukkig is. Types als YRRAB en ik die hopen een leuke, eerlijke man tegen te komen of mensen die zichzelf bedriegen door sex en lust als het moraal in het leven te stellen?!

Only sex is a need to become alive, but being alive needs not only sex!

Nothing takes the past away like the future!
pi_1592559
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:53 schreef YRRAB het volgende:
Nee, ik bedoel dat je een azijnzeikerd bent.
quote:
ja, dat is te confronterend voor een oppervlakkige, behaagzieke Leeuw die zo positief en "gezellig "mogelijk op anderen moet overkomen zodat ze je in het midden van de aandacht blijven stellen met je ziekelijke manifestatie-drang!!!
Hiermee geef je aan dat je GEEN IDEE hebt waar je het over hebt. Ik probeer helemaal niet gezellig over te komen. Ik weet ook niet waar je mij gezellig ziet doen. Ik heb vaker grove flames aan mijn broek hangen, maar goed.
quote:
(en toch niet je eigen foto op het forum durven te zetten ; moet héél frustrerend zijn voor een Leeuw van het simpeler soort als jij !!)...
Oef, je kent mij echt niet he?
Geen foto's van mij op het forum? Kerel, het forum staat er VOL mee.
Ik ben een van de bekendste Fok!kers die erbij is. Iedereen kent mij.
En nu krijg ik weer naar m'n hoofd dat ik een te groot ego heb waarschijnlijk.
1) Ik probeer te verduidelijken dat ik ABSOLUUT niet anoniem ben hier.
2) Mijn ego is precies goed.

En alsjeblieft, omdat je niet verder kijkt dan je neus lang is. Hier is een foto van mijn trouwerij, afgelopen dinsdag.
Ik sta rechts.

Nu blij?

pi_1592642
quote:
Op zondag 09 september 2001 12:21 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

En alsjeblieft, omdat je niet verder kijkt dan je neus lang is. Hier is een foto van mijn trouwerij, afgelopen dinsdag.
Ik sta rechts.

[afbeelding]

Nu blij?

ik blij, hoezo ?, door het aanschouwen van 2 van die knoert-lelijke bonkige ouwe koppen MY GOD !!!!!
wat ziekelijke manifestatie-drang betreft heb ik dus volkomen gelijk, hoogl.298 constateerde dat ook al bij jou, maar op haar ging je niet in ,wel op mij terwijl je weet dat ik homo ben; steekt daar soms meer achter??
nou, sorry hoor maar ik vindt je vrij onaantrekkelijk en qua geestvermogens/bewustzijnsniveau/I.Q. e.d. al helemaal nix om over naar huis te schrijven, dat je constant op dit soort sites te vinden bent zegt wel iets over je "perfecte" huwelijksrelatie!!!!!!......
pi_1592661
quote:
Op zondag 09 september 2001 12:38 schreef YRRAB het volgende:
ik blij, hoezo ?, door het aanschouwen van 2 van die knoert-lelijke bonkige ouwe koppen MY GOD !!!!!
wat ziekelijke manifestatie-drang betreft heb ik dus volkomen gelijk, hoogl.298 constateerde dat ook al bij jou, maar op haar ging je niet in ,wel op mij terwijl je weet dat ik homo ben; steekt daar soms meer achter??
nou, sorry hoor maar ik vindt je vrij onaantrekkelijk en qua geestvermogens/bewustzijnsniveau/I.Q. e.d. al helemaal nix om over naar huis te schrijven, dat je constant op dit soort sites te vinden bent zegt wel iets over je "perfecte" huwelijksrelatie!!!!!!......
Vind jij het serieus raar dat je geen relatie kunt krijgen?
Ik ken SCHAPEN die jou nog zouden afwijzen.
Ouwe koppen? We zijn 21 en 24 en zien er prima uit. Tenminste, dat horen we van de rest van Nederland.
Je klinkt gelukkig niet jaloers hoor!

Gozer, dat jij dacht dat er geen foto's van mij op het forum staan bewijst wel dat je TOTAAL niet weet wie "Gellarboy" is, dus je staat wel ERG snel klaar met je mening, vind je niet?

Anyhow, see if I care... Ondertussen heb ik het perfecte leven, online en IRL... Jij moet dat nog maar zien klaar te spelen met je huilebalk-hoe-krijg-ik-een-relatie topic.

Have a nice life!

pi_1592674
quote:
Op zondag 09 september 2001 12:38 schreef YRRAB het volgende:

[..]

En hier kom ik op het punt dat ik begin te denken dat je niet serieus genomen WILT worden, dat je een spelletje speelt om alle homo's op de kast te jagen. En kom nou niet met dat jij eerlijk en open bent want dat ben ik ook.
In het begin kwam je vrij sympathiek over en je interesses lagen hetzelfde als bij mij. Ik ben ook geinteresseerd in esotherische onderwerpen.
Er is alleen een groot verschil tussen mij en jou.
Jij gebruikt de esoterie en met name de astrologie als wapen tegen mensen en in het meest gunstige geval als selectiecriterium. Daarmee overtreedt je een belangrijke wet, esoterie zonder spiritualiteit is niets!
Ik hoop voor jou dat je dit in kunt cq. wilt zien, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ik aan je intenties mag twijfelen.
pi_1592686
quote:
Op zondag 09 september 2001 12:42 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Ouwe koppen? We zijn 21 en 24 en zien er prima uit. Tenminste, dat horen we van de rest van Nederland.

Gozer, dat jij dacht dat er geen foto's van mij op het forum staan bewijst wel dat je TOTAAL niet weet wie "Gellarboy" is, dus je staat wel ERG snel klaar met je mening, vind je niet?

Anyhow, see if I care... Ondertussen heb ik het perfecte leven, online en IRL... Jij moet dat nog maar zien klaar te spelen met je huilebalk-hoe-krijg-ik-een-relatie topic.

Have a nice life!

Okee... oud zien jullie er niet uit... maar over die manifestatie-drang te spreken heeft YRRAB wel een beetje gelijk (geef het zelf ook toe, Gellar!): Fok-God (denkt Gellar in mijn ogen zelf denk ik) denkt gesproken te hebben!
pi_1592703
quote:
Op zondag 09 september 2001 12:47 schreef Hapertje het volgende:
maar over die manifestatie-drang te spreken heeft: Fok-God (denkt Gellar in mijn ogen zelf denk ik) denkt gesproken te hebben!
Dat zei ik dus al, dat jullie zouden zeggen dat mijn ego te groot is etc.
Hij zegt dat ik geen foto's durf te posten, die oen!
Hij kent me gewoon niet.
Dus dan vertel ik dat ik wél bekend ben hier.

En ik ben inderdaad eigenlijk best wel de Fok! God, ja.
Dat was gewoon ineens zo, kan ik zelf ook niks aan doen.
Ik ben leuk, schijn sex appeal te hebben, mijn posts worden gewaardeerd en ik ken veel Fok!kers IRL.
Best gaaf.
Ik zeg dan ook vaak "Ik rule."
En dat is de simpele waarheid.

pi_1592719
quote:
Op zondag 09 september 2001 12:45 schreef Maggiblokje het volgende:

[..]

En hier kom ik op het punt dat ik begin te denken dat je niet serieus genomen WILT worden, dat je een spelletje speelt om alle homo's op de kast te jagen. En kom nou niet met dat jij eerlijk en open bent want dat ben ik ook.
In het begin kwam je vrij sympathiek over en je interesses lagen hetzelfde als bij mij. Ik ben ook geinteresseerd in esotherische onderwerpen.
Er is alleen een groot verschil tussen mij en jou.
Jij gebruikt de esoterie en met name de astrologie als wapen tegen mensen en in het meest gunstige geval als selectiecriterium. Daarmee overtreedt je een belangrijke wet, esoterie zonder spiritualiteit is niets!
Ik hoop voor jou dat je dit in kunt cq. wilt zien, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ik aan je intenties mag twijfelen.

ik verbloem mijn schaduw-aspecten dan ook niet, die de meeste mensen voor anderen verborgen houden achter een sociaal persona -masker (Jungiaanse term), jij doet dat duidelijk wel , jouw schaduw-aspecten heb je blijkbaar nog totaal niet bewust geïntegreerd met je zgn. spirituele bewustzijn!!!??
pi_1592737
quote:
Op zondag 09 september 2001 12:50 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Dat zei ik dus al, dat jullie zouden zeggen dat mijn ego te groot is etc.
Hij zegt dat ik geen foto's durf te posten, die oen!
Hij kent me gewoon niet.
Dus dan vertel ik dat ik wél bekend ben hier.

En ik ben inderdaad eigenlijk best wel de Fok! God, ja.
Dat was gewoon ineens zo, kan ik zelf ook niks aan doen.
Ik ben leuk, schijn sex appeal te hebben, mijn posts worden gewaardeerd en ik ken veel Fok!kers IRL.
Best gaaf.
Ik zeg dan ook vaak "Ik rule."
En dat is de simpele waarheid.

Nou, ik zal je uit de droom helpen knulletje! Leuk ben je misschien voor anderen... sex appeal heb je echt niet! En je posts worden gewaardeerd... niet door iedereen. Je kan best grappig uit de hoek komen soms, maar je verraadt wel vaak je eigen angsten als het om jouw persoontje gaat! En ach, je kent veel Fok!kers IRL... ik ken veel goede echte vrienden IRL, so who cares!

En dat je be(of ver-)oordeeld wordt... ach ja, men oordeelt over iemand die ook geoordeeld heeft!

pi_1592749
quote:
Op zondag 09 september 2001 12:56 schreef Hapertje het volgende:
sex appeal heb je echt niet!
Guess again.

Ik ben weg, de mazzel.

pi_1592777
quote:
Op zondag 09 september 2001 12:58 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Guess again.

Ik ben weg, de mazzel.

Elke week een andere haarkleur te hebben, betekent geen sex appeal!

Sex hebben met anderen of erover fantaseren, betekent geen sex appeal!

En als ik je zo zie, ben je voor mij geen aantrekkelijk type... kan je je dat wel voorstellen? Of ben je echt zo ijdel?

pi_1592839
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:53 schreef YRRAB het volgende:

[..]

ja, dat is te confronterend voor een oppervlakkige, behaagzieke Leeuw die zo positief en "gezellig "mogelijk op anderen moet overkomen zodat ze je in het midden van de aandacht blijven stellen met je ziekelijke manifestatie-drang!!!(en toch niet je eigen foto op het forum durven te zetten ; moet héél frustrerend zijn voor een Leeuw van het simpeler soort als jij !!)...

Nee gelukkig leg jij die neigingen natuurlijk niet aan de dag. Gelukkig ben jij perfect en is de rets van de wereld plorkerig en slecht. Iedereen heeft een dubbele agenda en die is er op gericht om jou je leven zo zuur mogelijk te maken. Vreemd toch terwijl jij open eerlijk, betrouwbaar bent en met bijde benen in de wereld staat. Nee gelukkig zijn ze we allemaam uit om jou onderuit te halen voor onze eigen genoeg doening. Misschien, zo maar een aanname zou je je eens af moeten vragen of je je wel wilt identificeren met zulk laag bij de grondse wezens, die alleen maar vuil spuien, en schrijffouten maken. Want de kans dat je misschien hun standpunten leert waarderen, al zijn ze tegen jou normen, waarden en leefgewoontes wil nog niet zeggend at ze fout zijn. En ik kanme op sommige punten best wel in jou positie inleven, alleen krijg ik sterk de indruk dat je jou problemen niet kan aanwijzen en die dan vervolgens als verkeerde ideeen die door andere geoppert zijn afwijst, en daarom de persoon belachelijk moet maken.

Zo ook je reactie op de trouwfoto van Gellarboy. Hij is gelukkig, en is getrouwd. Ik kan hem geen opgelijk geven en het enige wat jij kan doen is hem en zijn vriendje (nadat hij op een verzoek van jou gereageerd heeft) de grond in stampen omdat ze niet voldoen aan jou ideaal beeld. lullig om het kort door de bocht te zeggen. Ik ben aan de ene kant ook erg nieuwschierig naar de reactie die mijn foto dan te weeg zou kunnen brengen. Aan de andere kant wil ik eigenlijk niet weten wat je van me vind, het kan toch nooit goed zijn. Jij bent de enige op deze wereld die goed genoeg is voor jou. Nou daar zal je het je hele leven daan ook me edoen moeten, jij en je spiegelbeeld.

Laat ik wel even opmerken dat van een mooi bord niet altijd gegeten kan worden. Stel je voor dat het beschadigd of dat er de dagelijkse maaltijd op komt. Nou dat zou best wel eens een schande kunnen zijn voor het mooie bord. Daar ben je geen mooi bord voor. Toch.

Nielsh (jeroen)

Be who you are!
pi_1592866
quote:
Op zondag 09 september 2001 12:53 schreef YRRAB het volgende:

[..]

ik verbloem mijn schaduw-aspecten dan ook niet, die de meeste mensen voor anderen verborgen houden achter een sociaal persona -masker (Jungiaanse term), jij doet dat duidelijk wel , jouw schaduw-aspecten heb je blijkbaar nog totaal niet bewust geïntegreerd met je zgn. spirituele bewustzijn!!!??

Geloof me, ik ken mijn schaduwaspecten prima. Of ik ze helemaal geintegreerd heb is een tweede. Als ik daarmee klaar zou zijn, vraag ik me af of ik hier nog wat te leren heb. Zoals ik al zei, '11' als hoekgetal, geen gemakkelijk leven, bedoeld om het diepste uit jezelf te halen.

Jij kunt het wel mooi je schaduwaspect noemen dat 'aan het woord' is, maar ondertussen stap je wel op de gevoelens van mensen. Je kunt niet zomaar zeggen dat iemand een 'boerenkop' heeft. En juist daar haal je het spirituele uit het esotherische. Als je werkelijk het spirituele begrijpt, weet je dat 'liefde' en 'respect' het belangrijkste aspect hiervan is. Helaas zie ik hiervan in jouw post weinig terug. Ik wil je hier niet op aanvallen, voel dat niet zo (want ik weet niet wat je allemaal meegemaakt hebt, jij weet ook niet wat ik allemaal heb meegemaakt) maar toch denk ik dat je in je hele opzet, het vinden van een vriend zou kunnen beseffen dat het qua intellect wel snor met je zit, maar dat je juist qua 'gevoelskant' meer van jezelf zou kunnen laten zien.

pi_1592989
quote:
Op zondag 09 september 2001 12:04 schreef Hapertje het volgende:
Om weer on-topic te komen:

Iets wat ik niet begrijp is dat sex niet meer iets is voor een een-op-een relatie. Zowel Gellarboy als Nielsh26, die beiden aangeven een relatie te hebben, uiten wel erg vaak open te staan voor seksuele avonturen met anderen.

Over Gellarboy kan ik niet oordelen. Maar ja de stelling die je aan neemt klopt voor de volle 100%
quote:
Ik vraag mij dan ten zeerste af wie er nu gelukkig is.
In wat voor opzicht vraag je dat af? Ik kan niet mijn relatie bestempelen als slecht of dat ik mij ongelukkig voel, mijn vriend en ik hebben hele duidelijk afspraken gemaakt.
quote:
Types als YRRAB en ik die hopen een leuke, eerlijke man tegen te komen of mensen die zichzelf bedriegen door sex en lust als het moraal in het leven te stellen?!
Sex is niet de moraal van mijn leven, het is een leuke hobby. Het is eigenlijk gekomen door mijn vriendje die wilde ook kunnen "experimenteren" nou daar kon ik mij goed in vinden. In mijn vorige relatie was het totaal anders. Van geen van beide relaties heb het idee gahd dat ze me ongelukkig maakte door de gekozen manier van samen zijn.

Ik zou mijn vriend niet willen missen voor geen goud.

quote:
Only sex is a need to become alive, but being alive needs not only sex!
Mee eens.

Nielsh26(jeroen)

Be who you are!
  zondag 9 september 2001 @ 14:32:22 #100
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1593384
quote:
Op zondag 09 september 2001 12:42 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Have a nice life!

(waarschuwing voor Gellarboy: je kunt nu nog beslissen of je mijn stukje wilt lezen of niet.....gelukkig heb je best een dikke plaat voor je kop, dat zal schelen)

Djiezes Gellarboy!!!
Wat ben jij een vreselijk mens met een vreselijk rottig karakter!! Valt me zó enorm tegen, ik heb je stom genoeg totaal verkeerd ingeschat, dat is mijn fout!
(om over je uiterlijk nog maar te zwijgen: hier lusten de honden echt geen brood van ) Een kop als een meelbal met twee ingedrukte krenten als ogen.......najah laat maar. Ik zou d'r acuut militant lesbisch van worden ( )
Je echtgenoot komt op mijn waarderingsbalk niet verder dan een 2. Het is net de mannelijke uitvoering van Ien Dales.... Gelukkig dat jij dit niet zo ziet

En de manier waarop je reageert op iemand met een integere mening zoals YRRAB, gaat ook alle perken te buiten. Ik kreeg sterk het gevoel dat je het maar slecht kon hebben dat zo iemand jouw (opgeblazen) persoontje doorprikt en je bent ook nog zo laag geweest om bepaalde eerlijke bekentenissen tegen hem te gebruiken.
Triest hoor, HEEL triest .......

Ach, het kan nog veel erger
  zondag 9 september 2001 @ 14:57:03 #101
11033 Groenlinks
Ik groenlinks, forget it
pi_1593506
Gelukkig valt trouwen voor homo's in de categorie "Seksualiteit" en is trouwen voor hetero 's iets moois en heeft het iets aandoenlijks.
Staat voor een leefbaar millieu
pi_1593659
quote:
Op zondag 09 september 2001 14:57 schreef Groenlinks het volgende:
Gelukkig valt trouwen voor homo's in de categorie "Seksualiteit" en is trouwen voor hetero 's iets moois en heeft het iets aandoenlijks.
Je kan het ook anders vertalen.

Trouwen voor homo's: sex en realtie.

Trouwen voor hetro's: relatie en stiekem overspel plegen...

Nielsh26(jeroen)

Be who you are!
pi_1593906
Goh ligt het aan mij of zijn we 3 pagina's terug al compleet offtopic gegaan.

Dus als het niet teveel moeite is kunnen we dan weer ontopic mensen ?

pi_1594002
quote:
Op zondag 09 september 2001 15:20 schreef Nielsh26 het volgende:

[..]

Je kan het ook anders vertalen.

Trouwen voor homo's: sex en realtie.

Trouwen voor hetro's: relatie en stiekem overspel plegen...

Nielsh26(jeroen)

Da's een sterke!

Vindt het knap trouwens dat jij en je vriend zo'n afspraak hebben met elkaar. Betekent niets anders dan dat jullie een heel sterke band hebben. Ik zou het zelf denk ik niet kunnen.

pi_1594040
Een band hebben als je continue buiten de deur ligt te krikken? Dat getuigt juist dat je geen band hebt, want je durft je immers niet te binden aan een persoon. Nee, dan wil je alles hebben en dus is er in mijn ogen geen band hebben met elkaar.
pi_1594205
Kijk, ik ga er van uit dat er mensen zijn die monogaam kunnen zijn. Maar ik ga er ook van uit dat er mensen zijn die meer stimulans nodig hebben en die van nature niet monogaam zijn.

Als dat dan kan binnen een relatie met de juiste afspraken is daar wat mij betreft niets mis aan. Het geeft volgens mij juist aan dat een relatie heel erg sterk is!

pi_1594254
quote:
Op zondag 09 september 2001 16:21 schreef Maggiblokje het volgende:
Kijk, ik ga er van uit dat er mensen zijn die monogaam kunnen zijn. Maar ik ga er ook van uit dat er mensen zijn die meer stimulans nodig hebben en die van nature niet monogaam zijn.

Als dat dan kan binnen een relatie met de juiste afspraken is daar wat mij betreft niets mis aan. Het geeft volgens mij juist aan dat een relatie heel erg sterk is!

En weet je... ik ben blij dat wij van mening verschillen!
pi_1594260
quote:
Op zondag 09 september 2001 16:26 schreef Hapertje het volgende:

[..]

En weet je... ik ben blij dat wij van mening verschillen!

Mij best. Zoveel mensen, zoveel meningen. Even goede vrienden.
  zondag 9 september 2001 @ 16:29:33 #109
10710 gday
propria cures
pi_1594293
quote:
Op zondag 09 september 2001 14:32 schreef hoogl298 het volgende:

[..]

(waarschuwing voor Gellarboy: je kunt nu nog beslissen of je mijn stukje wilt lezen of niet.....gelukkig heb je best een dikke plaat voor je kop, dat zal schelen)

Djiezes Gellarboy!!!
Wat ben jij een vreselijk mens met een vreselijk rottig karakter!! Valt me zó enorm tegen, ik heb je stom genoeg totaal verkeerd ingeschat, dat is mijn fout!
(om over je uiterlijk nog maar te zwijgen: hier lusten de honden echt geen brood van ) Een kop als een meelbal met twee ingedrukte krenten als ogen.......najah laat maar. Ik zou d'r acuut militant lesbisch van worden ( )
Je echtgenoot komt op mijn waarderingsbalk niet verder dan een 2. Het is net de mannelijke uitvoering van Ien Dales.... Gelukkig dat jij dit niet zo ziet

En de manier waarop je reageert op iemand met een integere mening zoals YRRAB, gaat ook alle perken te buiten. Ik kreeg sterk het gevoel dat je het maar slecht kon hebben dat zo iemand jouw (opgeblazen) persoontje doorprikt en je bent ook nog zo laag geweest om bepaalde eerlijke bekentenissen tegen hem te gebruiken.

Jammer dat je niet iemand bent die zegt: ik sta boven dit modder-gegooi!
Nee, jij pakt zelf een hele schep met modder, en gooit dat ook maar weer in de rondte. Dat vind ik dan weer triest. Herstel: triester dan triest.
Niet bepaald een kenmerk van iemand met een sterke persoonlijkheid imho. But correct me if I'm wrong...
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_1594314
is er ook zo iets voor vrouwen???????
zo ja wat dan
pi_1594364
quote:
[..]
Okee, ik wou nog even laten weten dat ik het gelezen heb.
Ik ga verder niet meer in discussie, geen zin in.
Ik heb hier een heleboel vrienden, als in 'een heeeeleboel'. En als jij me niet aardig vindt -> that's fine. Ik ben tegen mensen met wie ik niet bevriend ben ook helemaal niet aardig. Algemeen bekend, ask anyone. Bad bad Gellarboy, see if I care.
pi_1594377
quote:

[..]

Djiezes Gellarboy!!!

HAHAHA LOL!!

Pak em! Die irritante relnicht van een Gellarboy!!

Go Hoogl!

pi_1594596
quote:
Op zondag 09 september 2001 16:38 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Pak em! Die irritante relnicht van een Gellarboy!!
Heb je hem ook weer!
In je eentje kun je het niet en nu sluit je je aan bij dit groepje?
Hoe volwassen! Lijkt de basisschool wel.

Op de chat is er momenteel een kleine discussie. Ik ben in ieder geval blij dat de fijne mensen op het forum achter MIJ staan. Dank u.

En nu stop ik, niet goed voor m'n humeur dit.

pi_1594644
Je zegt dat Jeremy zich aansluit bij een clubje... en wat doe jij zelf? Je gaat op het forum verdediging en bevestiging zoeken... ohoh Dirk-Jan... meet jij altijd met twee maten? Je bent zelf precies hetzelfde!
pi_1594650
quote:
Op zondag 09 september 2001 17:08 schreef Hapertje het volgende:
Je zegt dat Jeremy zich aansluit bij een clubje... en wat doe jij zelf? Je gaat op het forum verdediging en bevestiging zoeken... ohoh Dirk-Jan... meet jij altijd met twee maten? Je bent zelf precies hetzelfde!
Mja.
  zondag 9 september 2001 @ 17:12:09 #116
2546 Morpheu$
sweet dreams
pi_1594669
Blijkbaar hebben veel mensen nog steeds moeite om met hun gevoelens om te gaan en gaan ze dat op zo'n manier afreageren.

Niets van die types aantrekken gellar. Je bent zoals je bent, en mensen moeten het maar accepteren. Mensen die je dan op zulke punten gaan aanvallen zijn blijkbaar bang voor zulke confrontaties en gaan het maar uit de weg door die mensen voor gek te zetten (in hun ogen)

Zoals je al schreef, er staan mensen achter je. En dat zijn er meer die hetzelfde als jij denken, dan die tegen je zijn.

If you cry by having lost the Sun, you won't be able to see the stars
  zondag 9 september 2001 @ 17:17:37 #117
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1594703
Leuk, is dit nog steeds bezig?

Hier heet het nichtenkift, en in de zieke wereld der heterosexuelen (let op, een relativerende smiley ) heet het flamen. Zo lust ik wel 10 topics op een dag, kan me niet ongenuanceerd genoeg toegaan die rellen.

Wat was eigenlijk de topic?
Ohja, jackoff parties. Ooit geweest, haakte af toen ze het sfeerverhogende nummer "Je t'aime-moi non plus" van Jane Birkin en Serge Gainsbourg opzetten op een krakkemikkige draaitafel. Zoveel grollen konden mijn lachspieren niet verdragen.

Ben te zaai voor een signature
  zondag 9 september 2001 @ 17:18:56 #118
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1594712
quote:
Op zondag 09 september 2001 17:03 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Heb je hem ook weer!
In je eentje kun je het niet en nu sluit je je aan bij dit groepje?
Hoe volwassen! Lijkt de basisschool wel.

Op de chat is er momenteel een kleine discussie. Ik ben in ieder geval blij dat de fijne mensen op het forum achter MIJ staan. Dank u.

En nu stop ik, niet goed voor m'n humeur dit.

"groepje"?????

Mag ik misschien even weten wat jou op dit idee brengt? Ik sluit mij i.i.g. nooit aan bij een groepje, als er iemand een einzelgänger is dan ben ik het wel!!

Maar het verklaart voor mij weer vanuit wat voor bekrompen perceptie jij denkt: in groepsgedrag bijvoorbeeld.....
Je speelt hiermee YRRAB ook nog in de kaart, want hij beweerde al steeds dat in de homo-scene men het liefst in groepjes "opereert" omdat men te weinig persoonlijkheid heeft om zich alleen in het uitgaansleven te bewegen Dat klopt dus inderdaad.

Als je zo populair bent als je zelf wel beweerd, waarom laat je je dan verleiden om hierop te reageren? En bovendien: Waarom zou je humeur hier onder lijden?
Je hebt toch zo'n ijzersterk ego?
Je spuugt duidelijk op alles en iedereen die het nep-beeld van jou niet aanvaarden/aanbidden.

Misschien moeilijk voor jou te accepteren....maar je wordt niet door iedereen gezien als een Fok! God.

Ach, het kan nog veel erger
pi_1594723
Nou, Gellars 'vriendjes' komen nu ook binnendruppelen... ach, weet je: ik heb mijn stelling ten opzichte van sommigen duidelijk gemaakt. Ik ga offline, what had to be said, is said. Tata!
pi_1594741
Waar haal je het VANDAAN, hoogl??
Zou je willen stoppen met net doen of je mij kent, newbie?
pi_1594751
Tada... ben ik toch weer. Hoogl298 heeft zo gelijk en ik zit hier al 2 jaar, dus ik zie precies wat zij bedoelt! Hmmm... mensenkennis is zo'n deugd
pi_1594911
ZZZ.... kunnen de mensen hier gewoon weer ontopic gaan mischien en open anders een ander topic om verder te praten hierover.

Niet dat dit niet vreselijk intersesant is integendeel het lijkt hier steeds meer op een goede soap serie door sommige opmerkingen van bepaalde mensen.
En dat is wel jammer want op zich is dit een goede discussie.
Ik hoop dus dat het nivo weer omhoog gaat en dan het liefst in een nieuwe topic.

pi_1594980
men wil dat het niveau op deze topic weer omhoog gaat, en dat men het weer gaat hebben over het collectief met elkaars plassertje spelen, kortom ; de plassertjes moeten weer "omhoog"!!!!!!!
  Admin zondag 9 september 2001 @ 18:02:03 #124
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_1595006
Fijn, weer een leuk topic om zeep geholpen, bedankt
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 9 september 2001 @ 18:11:25 #125
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1595056
quote:
Op zondag 09 september 2001 18:02 schreef yvonne het volgende:
Fijn, weer een leuk topic om zeep geholpen, bedankt
Ik vind het wel meevallen met dit om zeep gebrachte topic. Er zijn legio voorbeelden van threads die na een woordenwisseling weer op het rechte pad kwamen, vanzelf, zonder dat iemand daar de hand in had. Ik heb nog hoop dus.
(Al heb ik niks méér toe te voegen dan mijn on-topic reactie die iets hierboven staat.)

Is het niet zo dat iemand die hier wellicht belang bij had op de chat heeft lopen rondvragen wie er nog meer vond dat hij hier benadeeld werd, en dat je daarom vindt dat dit topic om zeep is geholpen?

Ben te zaai voor een signature
  zondag 9 september 2001 @ 18:19:45 #126
12221 Tijn