als invalide zijnde heb ik mijn ford courier maar alvast verkocht omdat dat dadelijk niet meer te betalen is van mijn wao, in plaats daarvan zal ik nu een aanhanger aan moeten schaffen om mijn electro scooter mee te kunnen nemen als ik ergens naar toe wil gaan...... en weer worden de zwakkeren in deze maatschappij genaaid !!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, zo hebben we ook al "conflicten" tussen:quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:53 schreef Chevy-Man het volgende:
Mag ik IEDEREEN (voor- en tegenstanders van het opheffen van de 'grijs kenteken-regeling') er even op attent maken dat de overheid de koppeling aan belastingverlaging voor het bedrijfsleven NIET zou willen invoeren als het per saldo geld zou KOSTEN voor de staatskas. Het gaat er alleen om de overheidstekorten te verminderen ten koste van de burger. De dekmantel met als 2 van de vele verschijningsvormen "grijs kenteken" en "bedrijfsleven" is om verdeeldheid te zaaien. Verdeel en Heers ! BAH
je betaald minder wegen belasting....en terecht omdat je maar met 2 personen in die auto kunt zitten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
Terecht dat dit afgeschaft wordt. Waarom zou een bedrijf subsidie moeten krijgen om een auto te kopen ? Gewoon de volle mep betalen en als ze dat niet kunnen dan maar lopen (of er is iets mis met de bedrijfsvoering)
Tuurlijk kan dat wel, de wetgever heeft die bevoegdheid. Het gebeurt elk jaar met tal van regels. Het is ook mogelijk voor het grijs kenteken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:00 schreef 4x4rijder het volgende:
[..]
je kunt niet eerst een wet verzinnen, half nederland er gebruik van laten maken en dan zeggen;
sorry, maar we hebben geld nodig, voor weet ik veel wat,dusse....
Volgens de VVD wordt het helemaal niet afgeschaft, maar willen ze het grijs kenteken koppelen aan het BTW nr. van bedrijven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
Terecht dat dit afgeschaft wordt. Waarom zou een bedrijf subsidie moeten krijgen om een auto te kopen ? Gewoon de volle mep betalen en als ze dat niet kunnen dan maar lopen (of er is iets mis met de bedrijfsvoering)
schaf het voor bedrijven ook maar afquote:Op zondag 29 augustus 2004 09:43 schreef more het volgende:
[..]
Volgens de VVD wordt het helemaal niet afgeschaft, maar willen ze het grijs kenteken koppelen aan het BTW nr. van bedrijven.
Alleen voor particulieren is het voordeel waarschijnlijk dus voorbij.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
schaf het voor bedrijven ook maar af
waarom moet een auto voor een bedrijf goedkoper zijn dan voor een particulier ??
ik geen pc prive ? mijn bedrijf geen goedkope auto
leg mij eens uit waarom ABN AMRO in een kwartaal 1 miljard euro winst maakt, ze goedkoper dan de rest van Nederland een auto dienen aan te schaffen ?quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:31 schreef more het volgende:
[..]
Voor bedrijven blijft het gewoon!
En mijn PC is ook nog steeds volledig aftrekbaar: 19 % BTW krijg ik terug en volledige belasting aftrek.
Die hebben allemaal leaseauto's voor het personeel, en de eigenaren van de ABN*AMRO de aandeelhouders profiteren niet van die regeling, alleen van de hoge winst.quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
leg mij eens uit waarom ABN AMRO in een kwartaal 1 miljard euro winst maakt, ze goedkoper dan de rest van Nederland een auto dienen aan te schaffen ?
Die hebben ook een btw nr dus blijft het gewoon mogelijk voor Hassan, tenzij hij alles illegaal doet (zwart).quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het gaat om de eenmans bedrijfen, als: de "Hassan akbar klusbus" enzo... die het van kleine marges moeten hebben en een grijs gekentekende transit uit 1982 rijden.. die moeten zich straks weer in illigale sferen gaan begeven.
als je geen auto kan betalen zie ik niet in waarom je via een ander kenteken goedkoper aan een auto moet komenquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het gaat om de eenmans bedrijfen, als: de "Hassan akbar klusbus" enzo... die het van kleine marges moeten hebben en een grijs gekentekende transit uit 1982 rijden.. die moeten zich straks weer in illigale sferen gaan begeven.
en waar maak je uit op dat het wel mogelijk blijft als je een BTW nummer hebt ?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:29 schreef more het volgende:
[..]
Die hebben ook een btw nr dus blijft het gewoon mogelijk voor Hassan, tenzij hij alles illegaal doet (zwart).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |