En hij wil ons terugquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
En ze zwaaien ons zelfs uit!
Maar wel liefquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
altijd leuk om te zien hoe newbees denken het wiel uit te vinden
Niet persoonlijk, maar wel met teamgenoten van vroeger.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ervaring?![]()
zijn jullie van Zlatan afquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
AS Roma heeft interesse.
15 miljoen zou Ajax vragen.
Dies leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:05 schreef Marihuanas het volgende:
Ajax jullie zijn de zwakste schakel, tot ziens en veel plezier in de GG/toto divisie!
Zullen zo wel ineens binnenkomen wandelen in de ArenA. Gelijk een nieuwsbericht met nieuwe aankopen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:55 schreef methodmich het volgende:
Hoe zit het met Rosales en Zitouni?
quote:‘Er is een steek los aan Zlatan’
Door Marcel van der Kraan
Donderdag 19 augustus 2004 - STOCKHOLM – De Ajax-spelers binnen het Nederlands elftal zijn woedend op Zlatan Ibrahimovic en zullen vandaag bij terugkeer in Amsterdam duidelijk maken dat de Zweed niet normaal meer functioneert.
Rafael van der Vaart zei gisteravond na afloop dat er ‘een steek los is’ bij zijn ploeggenoot, die hem in Stockholm al na vier minuten uit de wedstrijd schopte.
De andere spelers van Oranje waren overigens net zo woest op Ibrahimovic. De spits van Zweden ging als een beest tekeer in de vriendschappelijke interland. Waarvoor dat nodig was? Niemand wist het. Met onbezonnen acties takelde Ibrahimovic de ene na de andere Oranje-speler toe.
Al in de eerste helft kwam hij met een gestrekt been in op de enkel van Rafael van der Vaart, die daarop meteen de strijd moest staken. Vervolgens deelde de lange Zweed een elleboog uit bij Giovanni van Bronckhorst, waarvoor hij direct rood had moeten krijgen. Na rust vergreep Ibrahimovic zich nog een keer aan John Heitinga, die hij met de hak van zijn schoen aan de zijlijn in de rug trapte.
Bij die laatste actie vroeg Giovanni van Bronckhorst aan de grensrechter of hij soms naar het dak van het stadion had staan kijken. De assistent-scheidsrechter stond er bovenop, maar deed alsof zijn neus bloedde.
Van der Vaart, die inmiddels met een dikke enkel uit de kleedkamer was teruggekeerd, was stomverbaasd. „Natrappen bij je eigen ploeggenoten doe je toch niet? Het was onvoorstelbaar wat hij allemaal deed. Ik ben zelf uitgeschakeld nu voor de wedstrijd van Ajax. Nee, ik speel echt niet. Zlatan kwam gewoon met een gestrekt been door op mijn enkel. Zoiets doe je alleen met opzet.“
Had Van der Vaart zelf al iets gemeens gedaan bij Ibrahimovic of was er sprake van een sluimerend conflict binnen de Ajax-gelederen? Van der Vaart: „Ik had pas twee keer de bal gehad in de wedstrijd. Ik was nog niet bij hem in de buurt geweest. Ik voelde meteen dat ik na die charge niet meer kon staan. Ik riep meteen naar de bank dat ze me moesten wisselen.“
Volgende
De Amsterdammer kookte na afloop nog van woede. „Vind je het gek? Na mij ging hij gewoon op zoek naar de volgende spelers. Alleen Nigel de Jong liet hij met rust, omdat hij met hem bij Ajax een beetje optrekt.“
Diep in de tweede helft besloot Edgar Davids in te grijpen. De aanvoerder van Oranje riep Ibrahimovic verbaal tot de orde. Daarvoor had Kevin Hofland fysiek ook al ingegrepen. Maar de woorden van Davids werkten bij Ibrahimovic als een rode lap op een stier. Toen de Zweed even later de gelijkmaker binnenschoot, gaf hij Davids minutenlang de volle laag. Zelfs bij de aftrap van Nederland stond hij in de middencirkel nog te schelden op Davids.
Ronald Koeman mag vandaag bij Ajax de brokstukken oprapen en trachten een breuk tussen zijn spits en zijn ploeggenoten te lijmen.
Van der Vaart: „Ik begrijp het allemaal niet. We hebben het al moeilijk bij Ajax. Nu ben ik uitgeschakeld en je doet elkaar zulke dingen aan in het veld...“
precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:00 schreef VoreG het volgende:
...
Ik hoop niet dat dit ten koste van de resultaten gaat. En ik ben zeer benieuwd hoe het team reageert als Zlatan tegen NAC scoort.
Zlatan scoort nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:00 schreef VoreG het volgende:
...
Ik hoop niet dat dit ten koste van de resultaten gaat. En ik ben zeer benieuwd hoe het team reageert als Zlatan tegen NAC scoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |