abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21390913
Omdat meestal Ajacieden zo vriendelijk zijn voor ons PSV'ers om een nieuw PSV topic te openen neem ik bij deze maar eens zelf de eer om een Ajax topic te openen Veel prijzen gewonnen en zo ja dat weet iedereen natuurlijk maar laten we het over het nieuwe seizoen hebben: Bijna iedere zichzelf respecterende eredivisieclub schreeuwt in de voorbereiding alweer om 'Europees voetbal' als doelstelling maar Ajax heeft samen met 2 andere clubs een hogere doelstelling: Landskampioen worden. Of dit zal gaan lukken dit seizoen is geheel aan de lezer/poster en zelf ben ik vooral benieuwd dus zal m'n mening niet geven over dit vraagstuk

Deze man wenst elke voetbalsupporter alvast een sportief seizoen toe
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21390915
ff over Zlaten nog tijdens NE - ZWE:

Bah hij heeft vast iets tegen Nederlanders omdat z'n ouders niet goed genoeg door Dutchbat werden beschermd of zo, nu kan Koeman wél een basisplek voor Wesley inruimen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21391236
quote:
Van der Vaart baalt van gedrag Ibrahimovic

19/8/2004 0 :01

Rafael van der Vaart is boos. De Ajacied moest al na vijf minuten van het veld, na een aanvaring met Zlatan Ibrahimovic, aan wie hij zich bijzonder irriteerde.
Van der Vaart probeerde in de vierde minuut Ibrahimovic af te stoppen. Maar zijn ingreep moest hij bekopen, met een (opzettelijk lijkende) forse trap van de Zweed op zijn rechterenkel. Het was zijn laatste actie, want even later moest hij zich laten vervangen.

'Ik kreeg een trap van Zlatan, met gestrekt been, en mijn enkel sloeg dubbel. Het lijkt op verrekte enkelbanden. Het werd direct vrij dik. Het zal wel een paar weekjes rust worden, denk ik. Ik hoop een week, twee weken. Maar als er iets kapot is kan het langer duren. Maar het zal wel meevallen. Ik kan er al weer goed op staan. Morgen gaan we naar het ziekenhuis om foto's te laten nemen.'

Tijdens het 2-2 gelijkspel stoorde Van der Vaart zich aan het gedrag van Ibrahimovic, die bij Ajax zijn ploeggenoot is. De Zweed viel in Solna onder meer op door een bodycheck tegen Giovanni van Bronckhorst en een trap in de rug van John Heitinga. Tot woede van zijn Ajax-aanvoerder.

'Ja, als je zoiets doet, daar heb ik weinig waardering voor over', reageerde Van der Vaart over de trap die hij zelf kreeg van Zlatan. 'Zoiets kan gebeuren, maar dan ga je achteraf aan je ploeggenoot even vragen hoe het is. Dat deed hij niet en dat vind ik erg teleurstellend.'

'Je kan iemand per ongeluk raken, maar hij was zķ bezig. Ik had het gevoel dat hij de weg kwijt was. Het gaat misschien te ver om te zeggen dat hij het express deed. Maar het leek er wel op. Hij raakte Johnny in zijn rug, Wesley zal hij ook wel geprobeerd hebben te raken. Je bent ploeggenoten. Ik weet niet wat er met hem aan de hand was. Op de een of andere manier vond hij dat hij zich op een vervelende manier moest laten zien.'
bron: www.vi.nl

Zlatan Ibrahimovic soms geniaal en soms onzichtbaar in een wedstrijd, maar nog vaker zwaar irritant. Gisteravond was het dus weer eens zover waarin hij eerst zijn medespeler Van der Vaart uit de wedstrijd schopt, daarna deelt hij zijn befaamde elleboog nog eens uit aan Van Bronckhorst en last but not least: terwijl zijn ploeggenoot Heitinga op de grond ligt schopt hij hem nog eens keihard in de rug.

Als Ajax-supporter heb ik altijd veel genoten van de geniale momenten van Zlatan, maar de vele negatieve momenten zijn er altijd teveel in overvloed met gisteravond als dieptepunt ... welke gek takelt zijn eigen medespeler zo toe?

Ik hoop dat dit alles in Amsterdam nog een staartje krijgt en Ajax-supporter ben ik Zlatan liever kwijt dan rijk.
stop listening bad music
pi_21391667
quote:
19/8/2004 - Ibrahimovic begrijpt de ophef niet echt
(Van onze verslaggever P)

BRON: Aftonbladet

Het begint erop te lijken dat Ronald Koeman een paar internationals in zijn werkkamer moet uitnodigen om de lucht tussen een paar spelers te klaren. Het gedrag van Zlatan Ibrahimovic tijdens de oefenwedstrijd tegen Zweden heeft voor irritaties gezorgd, gezien de reactie van Rafael van der Vaart gisteren. Ibrahimovic zelf lijkt niet te begrijpen waar alle opheft rondom hem op is gebaseerd. De Zweedse Ajacied kreeg gisteren na de wedstrijd kritiek te verduren, onder meer omdat hij wegbleef bij ploeggenoten nadat hij ze met zijn acties (licht) geblesseerd had. In een kort interview met Sportbladet geeft Ibrahimovic zijn visie op de zaak.

De elleboogstoot die hij uitgedeeld zou hebben kwam omdat hij zijn lichaam niet meer onder controle zou hebben, nu hij in volle vaart op Van Bronkhorst aankwam en zichzelf diende te beschermen. Na de wedstrijd heeft hij zijn excuses aan Van Bronkhorst aangeboden. De blessure van Van der Vaart is het gevolg van een spelsituatie waarin hij de bal wilde beschermen, wat een beetje moeilijk ging "met al die Nederlanders in de buurt". Van opzet is geen sprake.

Zoals bekend was Ibrahimovic ook niet echt blij naar zijn goal. Het blijkt dat zijn woorden niet gericht waren tegen Edwin van der Sar, maar tegen Edgar Davids, en niet opgevat moeten worden als kwade woorden, maar "Det var en kul grej. Inget speciellt. Det var mellan oss två." Oftewel: "Het was gewoon een grappig dingetje. Niets speciaals. Het was iets tussen ons".

Je lichaam niet meer onder controle hebben. Als hij bedoelt dat er kortsluiting in z'n hersens is ja
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 19 augustus 2004 @ 09:36:25 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21391955

Als eerste moet ik zeggen dat als 'ie 't als Ajacied tegen PSV of Feyenoord zou doen, ik er eigenlijk niet veel problemen mee had gehad behalve wat commentaar op de elleboog. Maar ik vrees met grote vrezen dat dit toch wel weer gaat leiden tot een moeilijke situatie, tenzij Zlatan eenmaal in Amsterdam een andere uitleg geeft (als in: flink zijn excuses aanbiedt). Al ziet dat er niet naar uit
pi_21392034
Die rechtsbuiten die Koeman zoekt, die speelt helaas bij Feyenoord.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 19 augustus 2004 @ 09:49:23 #7
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21392145
quote:
Het was gewoon een grappig dingetje
Als het een grappig dingetje was, waarom zei hij het dan met zoveel agressiviteit? En waarom moesten zijn teamgenoten hem dan wegduwen?
pi_21392162
Boeiend allemaal wat hij verbaal in die wedstrijd deed.

Dat lompe gedrag richting Van der Vaart en Heitinga baart me meer zorgen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21392163
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 09:41 schreef zjroentje het volgende:
Die rechtsbuiten die Koeman zoekt, die speelt helaas bij Feyenoord.
Bij Humberto Tan vertelde Koeman toch dat ze het niet in hem zagen zitten..?
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21392173
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 09:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Nou, als ik Romeo nu toch zie voetballen ...

Dan zag Feyenoord het toch beter. Al maakt 1 zwaluw natuurlijk nog geen zomer.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 10:00:29 #11
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21392278
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 09:50 schreef zjroentje het volgende:
Boeiend allemaal wat hij verbaal in die wedstrijd deed.

Dat lompe gedrag richting Van der Vaart en Heitinga baart me meer zorgen.
zoiets zegt volgens mij genoeg over de toestand bij Ajax..

jammer dat Zlatan nu een doodschop terug heeft gekregen, hij mag wel voor Ajax spelen maar
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21392368
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 09:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Koeman slaat wel vaker flaters met transfers ... Bob Peeters, Tom Soetaers ... Nol Hendriks lacht zich volgens mij nog steeds kapot
stop listening bad music
  donderdag 19 augustus 2004 @ 10:20:06 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21392567
't Begint wel vaak hetzelfde liedje te worden hier over die transfers. Die zijn gemaakt, kom eens met wat nieuws.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 10:39:30 #14
26251 Eilanden
pi_21392853
Volgens mij was Zlatan gisteren bezig om een transfer af te dwingen naar een andere club
pi_21393047
Zlatan wisselt genialiteit al veel te lang af met trieste momenten, onzichtbare bedroevende wedstrijden, lomp verbaal gedrag naar mede-spelers en het is denk ik het beste dat ie afnokt. Het is sowieso geen geweldenaar voor Ajax. Gewoon samen met Sonck dumpen, Babel doorschuiven en Nando terughalen.

Koeman zag het trouwens wel zitten in Castelen heeft ie gezegd, maar meende met de Mul identieke kwaliteit te hebben die ook nog jonger is, en zagen daarom af van Romeo. Wederom een domme fout.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 10:53:31 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21393104
Wie weet, Castelen is drie jaar verder in z'n ontwikkeling. Hij speelt nu even aardig, maar dat niveau moet 'ie wel vast zien te houden.

Ibrahimovic dumpen is zelfmoord, Babel kan het niveau gewoon nog niet aan en is alleen een belofte voor de toekomst. Nando heeft zichzelf ook op dit niveau niet laten zien. Maar dat zijn opties voor volgend jaar.
pi_21393389
Als hij er tegen NAC 6 inschiet mag ik hem wel weer
pi_21393408
Babel en Nando kunnen het al aan. Die tig kansen die men bij Ajax krijgt in onze competetie staan garant voor goals van spitsen die het spelletje kennen van Ajax, ongeacht ervaring.

De standaard discussie ontstaat dan weer : is iemand met veel talent en gretigheid er klaar voor, versus iemand die er zogenaamd klaar voor is maar veel te weinig uit zijn kwaliteiten haalt, weinig rendement oplevert voor het team en ook nog eens niet de spelers om hem heen beter laat functioneren door een bovenmoeaal spelinzicht. Van Basten had al eerder kritiek op Zlatan, dat ie het veel meer moet laten zien (m.a.w. doet ie dat niet, en dat doet ie dus niet, voldoet hij niet).

Zlatan ontwikkelt zich nu ook nog tot een rotte plek in de selectie met zijn Mido-gedrag. Lijkt erop dat ie teleurgesteld is dat ie na het EK geen grote club aan de haak heeft kunnen slaan.

En Castelen speelt niet 'alleen nu' even aardig. Dat deed ie al een heel seizoen in Den Haag. Zijn snelheid is net zoals die van Robben enorm, alleen op basis daarvan is ie al geschikt (Overmars kan ook alleen hard rennen), maar hij koppelt er ook nog een dosis flair en techniek aan die bepaald niet belabberd is. Kan makkelijk uitgroeien tot een topper als ie heel blijft.
pi_21393660
Babel kon het vorig seizoen nog niet waarmaken, hij heeft sindsdien alleen maar in het 2e gespeelt. Ik denk niet dat hij er al klaar voor is, je moet daar nog even mee wachten. Maar je moet het inderdaad blijven proberen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 augustus 2004 @ 11:21:08 #20
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21393700
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 10:50 schreef Haspel33 het volgende:
Zlatan wisselt genialiteit al veel te lang af met trieste momenten
Hij lijkt wat dat betreft behoorlijk op Dennis 'the menace' Bergstamp.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21394129
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 11:21 schreef Doc het volgende:

[..]

Hij lijkt wat dat betreft behoorlijk op Dennis 'the menace' Bergstamp.
Misschien een beetje, al zie ik het tegenwoordig nog maar zelden bij Dennis. Het echte verschil zit hem in dat Zlatan geniale momenten, en Dennis geniale wedstrijden afwisselt met die streken. Met zijn teaminbreng en speloverzicht mag ie nog niet eens Dennis aanraken. Die laat het hele team beter voetballen, Zlatan voetbalt zijn eigen (soms geniale) partij.
pi_21394850
Dennis is geniaal zelfs als hij slecht speelt.
pi_21394950
Nja...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21395518
als Zlatan nu echt gek is geworden dan hebben we de rest van het seizoen een probleem.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 augustus 2004 @ 12:33:36 #25
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21395698
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 11:35 schreef Haspel33 het volgende:

[..]

Misschien een beetje, al zie ik het tegenwoordig nog maar zelden bij Dennis. Het echte verschil zit hem in dat Zlatan geniale momenten, en Dennis geniale wedstrijden afwisselt met die streken. Met zijn teaminbreng en speloverzicht mag ie nog niet eens Dennis aanraken. Die laat het hele team beter voetballen, Zlatan voetbalt zijn eigen (soms geniale) partij.
Dat deed Dennis ook niet toe-ie Zlatan's leeftijd had ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 19 augustus 2004 @ 12:39:50 #26
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21395825
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 10:39 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij was Zlatan gisteren bezig om een transfer af te dwingen naar een andere club
Ik vraag mij af of dit soort acties niet eerder tegen hem werkt bij een transfer.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_21396256
quote:
**Rafael van der Vaart wil een gesprek
met Zlatan Ibrahimovic naar aanleiding
van het gedrag van de Zweed tijdens het
oefenduel met Oranje.

De aanvaller schopte zijn ploeggenoot
bij Ajax vroeg in de eerste helft uit
de wedstrijd."Zoiets kan per ongeluk
gebeuren,maar dat gevoel heb ik niet",
aldus Van der Vaart die zijn enkel in
het ziekenhuis moet laten onderzoeken.

Behalve de trap op de enkel van Van der
Vaart,maakte Ibrahimovic zich schuldig
aan een elleboogstoot in het gelaat van
Van Bronckhorst en trapte hij Ajacied
Heitinga in de rug.Ajax-trainer Ronald
Koeman reageert pas op het incident als
hij met beide spelers heeft gesproken
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21396826
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 12:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]
Eigenlijk te gek voor woorden dat v.d. Vaart schijnbaar zelf contact moet zoeken met Zlatan om het uit te praten terwijl toch echt Zlatan de eerste stap zou moeten zetten. Zlatan had gisteren weer een mindere dag als het gaat om zijn gedrag, zie de punten die in het bericht van Tony staan en daarbij vermeldend dat Zlatan ook een mondelinge aanvaring had met Hofland.

Tsja, en de sfeer binnen Ajax is op dit moment niet geweldig en laten we hopen dat Koeman en co hier snel verandering in kan brengen.
pi_21396903
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 12:00 schreef Chadi het volgende:
Dennis is geniaal zelfs als hij slecht speelt.
Amen.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 13:33:10 #30
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_21397253
quote:
Donderdag 19 augustus - Trabelsi geen optie meer voor Arsenal
(Verslaggever DVD, Londen, 12.58u GMT+01.00, Skysports)
Volgens Skysports heeft coach Arsene Wenger van Arsenal geen interesse meer in een eventuele overname van Ajacied Hatem Trabelsi. 'Wij gaan in ieder geval geen pogingen meer doen om de Tunesier in te lijven', aldus Wenger. Wel zijn de Gunners nog opzoek naar een verdediger, dus in dit geval zal dat een andere moeten worden voordat de transfermarkt sluit.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_21398007
die kut zaakwaarnemer van trabelsi,volgens mij ligt het allemaal aan hem. op deze manier verneukt hij een geweldige voetballer.
pi_21398543
Gaat Trabelsi nog spelen zo denken jullie?
  donderdag 19 augustus 2004 @ 14:16:39 #33
50936 The_Hives
pi_21398656
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 14:12 schreef jpzegthallo het volgende:
Gaat Trabelsi nog spelen zo denken jullie?
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_21398773
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 10:39 schreef Eilanden het volgende:
AS Roma heeft interesse.
15 miljoen zou Ajax vragen.
pi_21399576
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 13:20 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Eigenlijk te gek voor woorden dat v.d. Vaart schijnbaar zelf contact moet zoeken met Zlatan om het uit te praten terwijl toch echt Zlatan de eerste stap zou moeten zetten. Zlatan had gisteren weer een mindere dag als het gaat om zijn gedrag, zie de punten die in het bericht van Tony staan en daarbij vermeldend dat Zlatan ook een mondelinge aanvaring had met Hofland.

Tsja, en de sfeer binnen Ajax is op dit moment niet geweldig en laten we hopen dat Koeman en co hier snel verandering in kan brengen.
Tja, beetje zielig ook van VdV.. Zoek zelf Zlatan even op en praat het onder 4 ogen even uit met elkaar.. Of scheld elkaar verrot, maar houd het intern.. Zoiets moet je niet via de pers spelen, dat is niet chique. Wat dat betreft doet Heitinga het een stuk volwassener..

En ik denk ook dat het gedrag van Zlatan waarschijnlijk te maken heeft met een transfer naar een andere club.. Als je jezelf maar onmogelijk genoeg maakt, verdwijn je vanzelf nog voordat er Europees gespeeld wordt..
pi_21400033
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 14:51 schreef Dentist het volgende:

[..]

Tja, beetje zielig ook van VdV.. Zoek zelf Zlatan even op en praat het onder 4 ogen even uit met elkaar.. Of scheld elkaar verrot, maar houd het intern.. Zoiets moet je niet via de pers spelen, dat is niet chique. Wat dat betreft doet Heitinga het een stuk volwassener..

En ik denk ook dat het gedrag van Zlatan waarschijnlijk te maken heeft met een transfer naar een andere club.. Als je jezelf maar onmogelijk genoeg maakt, verdwijn je vanzelf nog voordat er Europees gespeeld wordt..
Ja, maar Heitinga houd er geen blessure aan over
Voorhetzelfde geld had VDV 2 maanden eruit gelegen...

Hij heeft al een niet zo fantastische seizoen achter de rug, zoiets ak nhij er niet bij hebben, geen wonder dat hij kwaad is
pi_21400330
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 14:51 schreef Dentist het volgende:

[..]

Jah okay daar valt ook wel wat voor te zeggen , echter zijn we bijna een dag verder en schijnbaar heeft Zlatan nog niets van zich laten horen. w.d.b. kan ik de teleurstelling van v.d. Vaart wel begrijpen al zou het inderdaad professioneler zijn geweest om het niet via de pers te spelen.
Ik weet ook nog steeds niet hoe ik het gebaar van Zlatan moet opvatten toen Heitinga weer het veld opkwam, Zlatan begon te klappen met een emotieloos gezicht. Hij zal het wel goed bedoeld hebben.

de transfermarkt sluit toch eind deze maand? (correct my if i'm wrong) dan mogen ze die mogelijke transfer wel snel bekend gaan maken.
pi_21400453
Zijn gedrag is alleen te verklaren op basis van het volgende : Zlatan is verkapt Oranje-liefhebber en daarmee de 5e assistent bondscoach van Bassie. Heeft een voorkeur voor Sneijder in de basis in Oranje en bij Ajax, vandaar "Operation Dikke Enkel" op Raffie..

Ook de beuk voor Bronckhorst was een precisie-cluster-bombardement met het oog op verbetering op de linksback positie. Zlatan heeft Bogy in het 2e zien spelen, en samen met Bouma en Bosschaart is dat nog steeds de beste linksback i.t.t. Gio.

De trap in de rug van Heitinga heeft vermoedelijk te maken met Zlatan's paranormale vermogens. Hij voelde aan dat Heitinga volgende week donderdagnacht rugproblemen kreeg door een verkeerde slaap-lighouding, en trapte bij voorbaat dus een paar scheve rugwervels in balans.

Al met al best een toffe peer dus.
pi_21400546
Zullen we de discussie over Zlatan verder voeren in dit topic:
Het grote Zlatan Ibrahimovic topic, deel 3 en het hier weer over andere Ajax-zaken hebben?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_21400585
Van der Vaart zei al zo treffend: "We hebben het al zo moeilijk nu bij Ajax en dan komt dit er ook nog eens bij".

Wat is er aan de hand daaro? Is het een grote kokende vulkaan die op uitbarsten staat?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 19 augustus 2004 @ 15:32:22 #41
50936 The_Hives
pi_21400601
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 15:30 schreef golfer het volgende:
Zullen we de discussie over Zlatan verder voeren in dit topic:
Het grote Zlatan Ibrahimovic topic, deel 3 en het hier weer over andere Ajax-zaken hebben?
die is bijna vol
Fok! Federatie
pi_21400705
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 15:09 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Ja, maar Heitinga houd er geen blessure aan over
Voorhetzelfde geld had VDV 2 maanden eruit gelegen...

Hij heeft al een niet zo fantastische seizoen achter de rug, zoiets ak nhij er niet bij hebben, geen wonder dat hij kwaad is
Voor hetzelfde geld.. Maarja, dat is dus niet zo en tevens, dat verandert niets aan het feit dat hij dat gewoon lekker met Zlatan zelf moet regelen.. Sterker nog, ik vind misschien zelfs wel dat hij naar buiten toe zijn collega bij Ajax (waar VdV aanvoerder is) in bescherming had moeten nemen, om het vervolgens intern uit te vechten. Dan had hij pas grote klasse getoond, wat ie nou deed kan iedere verongelijkte vedette..
pi_21400941
Met dit tempo aan akkefietjes, na Sikora's tipje-van-de-sluier- interview en Sneijder's schokkende woorden ( ) , kan Koe zich dit jaar opmaken als fulltime welzijnswerker. Wat op zich weer een goeie zaak is, dan doet ie tenminste niet dingen die ie niet kan, zoals trainen en spelers aankopen.

Misschien even naar Bassie bellen of die nog een leger mental coaches weet te vinden zodat op ieder probleem-speler een personal shrink gezet kan worden.
pi_21401619
Ach, als we nou eens echt beginnen met voetballen enzo (CL), en er zijn wat mooie resultaten zul je zien dat de sfeer een stuk verbetert!
  donderdag 19 augustus 2004 @ 16:15:56 #45
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21401723
Het rommelt flink in Amsterdam, Koeman krijgt een uitermate zwaar seizoen. Zoals Sikora in de VI zei: iedereen in Amsterdam is bezig met zijn eigen transfer, het teambelang en zelfs de club worden een beetje vergeten door al die ego's daar.
pi_21401817
jamaar zijn ze bezig met hun transfer nu of aan het einde van het seizoen? volgens mij het tweede, en volgens mij zijn de spelers waarvoor dit echt een sleutelseizoen wordt idd erg met zichzelf bezig.

alles staat of valt met de resultaten. da's altijd zo.
pi_21401987
Het zullen de zenuwen wel zijn.. Iedereen MOET dit jaar presteren..
pi_21402136
Inderdaad. Wat een "topcoach" nu zou doen is een gemeenschappelijke vijand creeren waardoor er eensgezindheid enzo in de selectie zou komen, deed Michels ook altijd (de pers) zegt men. Iemand een idee?
pi_21402421
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 16:34 schreef Speerik het volgende:
Inderdaad. Wat een "topcoach" nu zou doen is een gemeenschappelijke vijand creeren waardoor er eensgezindheid enzo in de selectie zou komen, deed Michels ook altijd (de pers) zegt men. Iemand een idee?
Maar dat gebeurt hier niet, want Koeman is bij lange na geen toptrainer.
pi_21402604
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 16:46 schreef VoreG het volgende:

[..]

Maar dat gebeurt hier niet, want Koeman is bij lange na geen toptrainer.
Ja en zondag is hij weer helemaal top aangezien we die gasten uit Breda met 5-0 van de mat spelen.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 16:56:00 #51
21066 Potter
At your service
pi_21402645
Zlatan helpt Feyenoord een handje door 2 spelers bijna kapot te trappen.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_21402657
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef gras het volgende:

[..]

Ja en zondag is hij weer helemaal top aangezien we die gasten uit Breda met 5-0 van de mat spelen.
ik voorspel dezelfde uitslag als vorig jaar
pi_21402665
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef Potter het volgende:
Zlatan helpt Feyenoord een handje door 2 spelers bijna kapot te trappen.
Overdrijven is ook een vak.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 16:57:05 #54
21066 Potter
At your service
pi_21402673
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef gras het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak.
Goh je nam het serieus.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_21402675
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

ik voorspel dezelfde uitslag als vorig jaar
Ja, ik denk ook dat Ajax de titel gaat prolongeren.
pi_21402733
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 16:57 schreef gras het volgende:

[..]

Ja, ik denk ook dat Ajax de titel gaat prolongeren.
Ach ja, het eerste goud voor PSV dit jaar is reeds binnen
pi_21402755
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 16:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ach ja, het eerste goud voor PSV dit jaar is reeds binnen
Namelijk?
pi_21402762
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef gras het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk heb ik Koeman nooit een goede trainer gevonden .
pi_21402768
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 16:59 schreef gras het volgende:

[..]

Namelijk?
VDH
pi_21402845
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

VDH
Jouw seizoen kan zeker niet meer stuk.
pi_21402866
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:00 schreef VoreG het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk heb ik Koeman nooit een goede trainer gevonden .
Ik ook niet, maar ik snap al dat negatieve en pessimischte gedoe allemaal niet. Ik voorspel dan ook minimaal een kwartfinale-plek voor Ajax in de CL.
pi_21403087
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:04 schreef gras het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik snap al dat negatieve en pessimischte gedoe allemaal niet. Ik voorspel dan ook minimaal een kwartfinale-plek voor Ajax in de CL.
Over die kwartfinale-plek..... Dat hangt natuurlijk helemaal van de poule af he, vergeet niet dat je nu gewoon bij 3 topclubs in de poule kunt komen, omdat Real Madrid, Juventus etc. zich via de voorronde plaatsen
pi_21403135
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Over die kwartfinale-plek..... Dat hangt natuurlijk helemaal van de poule af he, vergeet niet dat je nu gewoon bij 3 topclubs in de poule kunt komen, omdat Real Madrid, Juventus etc. zich via de voorronde plaatsen
Wij komen in pot 3, jullie in 4?
pi_21403149
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:16 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wij komen in pot 3, jullie in 4?
Ook in 3 geloof ik.
pi_21403202
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:17 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ook in 3 geloof ik.
is dat al bekend dan
pi_21403219
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

is dat al bekend dan
Dat gaat gewoon volgens de UEFA coefficient geloof ik.

Dus ManU en Juve komen dan ook weer gewoon in pot 1.
pi_21403239
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:20 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat gaat gewoon volgens de UEFA coefficient geloof ik.

Dus ManU en Juve komen dan ook weer gewoon in pot 1.
Kunnen PSV en Ajax bij elkaar in de pot komen dan? Nee toch?
pi_21403263
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Waarom zou dat niet kunnen?
pi_21403291
quote:

[..]

Jawel, het is zelfs extra makkelijk voor de UEFA, dan hoeven ze geen lotingtrucjes uit te halen om PSV niet bij ajax in de poule te krijgen

Ervan uitgaande dat we ons kwalificeren natuurlijk
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21403300
quote:

[..]

Wel bij elkaar in de pot maar niet in de poule dacht ik
pi_21403366
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:22 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Waarom zou dat niet kunnen?
oh zo, nee ik was ff in de war, ik dacht dat de pot hetzelfde was als de poule maar dit is natuurlijk gewoon de pot van het loten
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:27:17 #72
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21403394
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:23 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wel bij elkaar in de pot maar niet in de poule dacht ik
Precies. Clubs uit hetzelfde land kunnen niet bij elkaar in de poule, en er wordt rekening mee gehouden dat ze ook niet tegelijk moeten spelen ivm het uitzenden.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_21403783
Van der Vaart moet niet zo janken, echt. Die moet eens fit zijn, dan raak je niet telkens geblesseerd.

Het is feitelijk niet eens erg, want nu zal Sneijder gaan spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21404371
Van der Vaarts lichaam is zowieso niet geschikt voor topvoetbal, dat bewijst hij keer op keer. Maar dit staat los van dat achterlijke gedrag van Zlatan.
That's all folks!
pi_21404466
En het staat er ook los van wat Van de Vaart wederom weer in de media roept. Hou dat soort dingen nou eens binnenkamers, en dat stelt me van de aanvoerder van Ajax ernstig teleur.
In Southern Sun
pi_21404620
Klopt, het is net een klein kind. Wordt eens volwassen zou je denken.
That's all folks!
pi_21404657
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
En het staat er ook los van wat Van de Vaart wederom weer in de media roept. Hou dat soort dingen nou eens binnenkamers, en dat stelt me van de aanvoerder van Ajax ernstig teleur.
Hij sprak gisteren niet als Ajacied, maar als geblesseerd speler van het Nederlands elftal......
pi_21404679
En over zijn teamgenoot. Moet ie niet doen.
In Southern Sun
pi_21404704
Als je het overigens zo wilt bekijken wil ik geen kritiek meer van je horen over Zlatan die zijn eigen teamgenoten aanpakt. Hij speelt immers als Zweeds international.
In Southern Sun
pi_21404730
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 18:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij sprak gisteren niet als Ajacied, maar als geblesseerd speler van het Nederlands elftal......
Zeur dan ook niet over teamgenoten neerschoppen .
pi_21405026
Begrijp me goed, die elleboog van Zlatan keur ik af. Maar die actie met van der Vaart was gewoon geen opzet. Zlatan kon niet eens zien dat vdV achter hem aan kwam. Rafael is niet fit, dan loop je zeker dit soort blessures sneller op. Dat moet Rafael zich aantrekken en daar moet ie wat aan doen.
www.thuisuiteten.nl
pi_21405066
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 18:47 schreef methodmich het volgende:
Begrijp me goed, die elleboog van Zlatan keur ik af. Maar die actie met van der Vaart was gewoon geen opzet. Zlatan kon niet eens zien dat vdV achter hem aan kwam. Rafael is niet fit, dan loop je zeker dit soort blessures sneller op. Dat moet Rafael zich aantrekken en daar moet ie wat aan doen.
Laten we er van uitgaan dat ie het niet met opzet deed, dan kun je toch op z'n minst zeggen dat er iets mis is met zijn motoriek, want 1 keer kan gebeuren, maar 3 keer + 2 keer schelden + 1 keer bijna op Sneijder??????
pi_21405254
Lees nou eens....
www.thuisuiteten.nl
pi_21405592
maar ja na zondag weer op 1 wat mij betreft had VDV als aanvoerder zijn kritiek ook binnenkamers moeten houden ook al is het gedrag niet goed te praten. Hopelijk gaan de spelers nu eerst eens naar zichzelf kijken voordat ze zich druk maken over medespelers.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  Trouwste user 2022 donderdag 19 augustus 2004 @ 19:09:43 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_21405603
Ach nu heeft van der Vaart een goed excuus voor z'n belabberde spel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 19 augustus 2004 @ 19:12:47 #86
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21405673
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 19:09 schreef tong80 het volgende:
Ach nu heeft van der Vaart een goed excuus voor z'n belabberde spel.

Misschien probeert Zlatan hem wel scherp te krijgen op deze manier!
pi_21405738
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:50 schreef methodmich het volgende:
Van der Vaart moet niet zo janken, echt. Die moet eens fit zijn, dan raak je niet telkens geblesseerd.
pi_21405741
Het valt dus gelukkig mee, hij heeft alleen zijn enkel verstuikt. Zo mist hij alleen de wedstrijd met NAC.
That's all folks!
pi_21405749
Een typische "dikkerdjes"-blessure. Zie je ook veel in bierteams.
www.thuisuiteten.nl
pi_21406377
V/d Vaart is niet echt slim te noemen met iedere keer uitspraken in de media te brengen

Ik zou Koeman aanraden om hem ook niet langer Aanvoerder te laten zijn. (mist daar ook de kwaliteiten voor.)
  donderdag 19 augustus 2004 @ 20:34:48 #91
50936 The_Hives
pi_21407064
quote:
19 augustus 2004: "Ons Boek 2004": De details

Komende zondag zal "Ons Boek 2004" in de verkoop gaan. Bij deze de details omtrent "Ons Boek 2004":

- De verkoop begint om 11:30 uur.
- De verkoop zal plaatsvinden op één plek: tussen het supportershome en het trainingsveld aan de zijde van station Strandvliet. Bij regen zal de verkoop eventueel in het supportershome plaatsvinden aan de rechterzijde van de snackbar.
- Voorinschrijvers staan op een lijst en kunnen het boek afhalen bij de verkoopplek. Laat de verkopers wel even weten dat je op de lijst staat.
- "Ons Boek 2004" kost 15 euro.
goed initiatief

ik hoop dat ik op tijd ben om er nog 1 te kopen.
Fok! Federatie
pi_21416527
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
Een typische "dikkerdjes"-blessure. Zie je ook veel in bierteams.
Ervaring?
pi_21418964
't is wel jammer dat ie nu weer ff geblesseerd is want tegen twente speelde hij erg goed.
pi_21419317
VDV heeft gelijk . Als je je medespeler van het veld afschopt bewust of onbewust dan ga je kijken wat er is.
pi_21419604
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:04 schreef Chadi het volgende:
VDV heeft gelijk . Als je je medespeler van het veld afschopt bewust of onbewust dan ga je kijken wat er is.
Maar dat hou je dan wel binnenskamers...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_21424360
Ajax jullie zijn de zwakste schakel, tot ziens en veel plezier in de GG/toto divisie!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 15:09:47 #97
50936 The_Hives
pi_21424474
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 15:05 schreef Marihuanas het volgende:
Ajax jullie zijn de zwakste schakel, tot ziens en veel plezier in de GG/toto divisie!
Fok! Federatie
pi_21424832
quote:
Wat lief
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 15:32:25 #99
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21425020
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 15:24 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wat lief
Ja, meestal wensen feyenoorders ons helemaal geen plezier.
pi_21425042
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 15:32 schreef Againzender het volgende:

[..]

Ja, meestal wensen feyenoorders ons helemaal geen plezier.
En ze zwaaien ons zelfs uit!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 15:35:12 #101
50936 The_Hives
pi_21425073
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 15:33 schreef VoreG het volgende:

[..]

En ze zwaaien ons zelfs uit!
En hij wil ons terug
Fok! Federatie
pi_21425124

altijd leuk om te zien hoe newbees denken het wiel uit te vinden
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21425180
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 15:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:

altijd leuk om te zien hoe newbees denken het wiel uit te vinden
Maar wel lief
pi_21427353
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 03:17 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ervaring?
Niet persoonlijk, maar wel met teamgenoten van vroeger.
www.thuisuiteten.nl
pi_21429100
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

AS Roma heeft interesse.
15 miljoen zou Ajax vragen.
zijn jullie van Zlatan af
pi_21429145
quote:
Dies leuk
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_21429303
Hoe zit het met Rosales en Zitouni?
www.thuisuiteten.nl
pi_21429503
Dat vraag ik me idd ook al een paar dagen af. Zo hoor je de wildste verhalen, zo gebeurt er weer niks...
pi_21429583
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:55 schreef methodmich het volgende:
Hoe zit het met Rosales en Zitouni?
Zullen zo wel ineens binnenkomen wandelen in de ArenA. Gelijk een nieuwsbericht met nieuwe aankopen.
pi_21429621
Ronald Koeman is tevreden over het gesprek dat hij voor de training van vandaag met zijn selectie heeft gehad. Het is een lang gesprek geweest: de ochtendtraining begon daardoor pas rond elf uur in plaats van half elf. Koeman is in het gesprek ingegaan op individuele belangen en het teambelang.

"Ze weten nu hoe ik daarover denk", aldus Koeman. ,,Mocht zoiets nog een keer voorkomen dan weten de spelers wat de maatregelen zullen zijn. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde, maar dat betekent dat je in de groep karakters van elkaar moet accepteren en corrigeren. Zlatan is zo´n type dat anders kan reageren dan anderen. In de actie waarbij Rafael van der Vaart zich blesseerde was niets opzettelijk in de beweging van Zlatan. Maar ik vind dat hij meteen naar Rafael had moeten gaan. Hoe Rafael vervolgens in verschillende media reageerde vond ik ook niet goed. Ze spelen bij één club, hebben hetzelfde doel. Je moet het belang van de club prevaleren in zo´n vriendschappelijk duel. Het gesprek vanochtend was verhelderend voor iedereen."

moet nageven dat Koeman deze kwestie aardig heeft opgelost dat beide spelers zo niet dienen te reageren.
pi_21429660
Mooi kwestie is nu over, naar NAC toe.
pi_21429661
Ach, Koeman heeft zelf meerdere malen met dat bijltje gehakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_21432220
Kwestie broeit voort. Naar buiten toe mooi weer spelen heet dat, maar uit steeds meer 'lekkages' richting pers blijkt toch wel meer aan de hand. Het zit niet goed in de groep.

Uit BN de Stem:
quote:
‘Er is een steek los aan Zlatan’
Door Marcel van der Kraan

Donderdag 19 augustus 2004 - STOCKHOLM – De Ajax-spelers binnen het Nederlands elftal zijn woedend op Zlatan Ibrahimovic en zullen vandaag bij terugkeer in Amsterdam duidelijk maken dat de Zweed niet normaal meer functioneert.

Rafael van der Vaart zei gisteravond na afloop dat er ‘een steek los is’ bij zijn ploeggenoot, die hem in Stockholm al na vier minuten uit de wedstrijd schopte.

De andere spelers van Oranje waren overigens net zo woest op Ibrahimovic. De spits van Zweden ging als een beest tekeer in de vriendschappelijke interland. Waarvoor dat nodig was? Niemand wist het. Met onbezonnen acties takelde Ibrahimovic de ene na de andere Oranje-speler toe.

Al in de eerste helft kwam hij met een gestrekt been in op de enkel van Rafael van der Vaart, die daarop meteen de strijd moest staken. Vervolgens deelde de lange Zweed een elleboog uit bij Giovanni van Bronckhorst, waarvoor hij direct rood had moeten krijgen. Na rust vergreep Ibrahimovic zich nog een keer aan John Heitinga, die hij met de hak van zijn schoen aan de zijlijn in de rug trapte.

Bij die laatste actie vroeg Giovanni van Bronckhorst aan de grensrechter of hij soms naar het dak van het stadion had staan kijken. De assistent-scheidsrechter stond er bovenop, maar deed alsof zijn neus bloedde.

Van der Vaart, die inmiddels met een dikke enkel uit de kleedkamer was teruggekeerd, was stomverbaasd. „Natrappen bij je eigen ploeggenoten doe je toch niet? Het was onvoorstelbaar wat hij allemaal deed. Ik ben zelf uitgeschakeld nu voor de wedstrijd van Ajax. Nee, ik speel echt niet. Zlatan kwam gewoon met een gestrekt been door op mijn enkel. Zoiets doe je alleen met opzet.“

Had Van der Vaart zelf al iets gemeens gedaan bij Ibrahimovic of was er sprake van een sluimerend conflict binnen de Ajax-gelederen? Van der Vaart: „Ik had pas twee keer de bal gehad in de wedstrijd. Ik was nog niet bij hem in de buurt geweest. Ik voelde meteen dat ik na die charge niet meer kon staan. Ik riep meteen naar de bank dat ze me moesten wisselen.“

Volgende

De Amsterdammer kookte na afloop nog van woede. „Vind je het gek? Na mij ging hij gewoon op zoek naar de volgende spelers. Alleen Nigel de Jong liet hij met rust, omdat hij met hem bij Ajax een beetje optrekt.“

Diep in de tweede helft besloot Edgar Davids in te grijpen. De aanvoerder van Oranje riep Ibrahimovic verbaal tot de orde. Daarvoor had Kevin Hofland fysiek ook al ingegrepen. Maar de woorden van Davids werkten bij Ibrahimovic als een rode lap op een stier. Toen de Zweed even later de gelijkmaker binnenschoot, gaf hij Davids minutenlang de volle laag. Zelfs bij de aftrap van Nederland stond hij in de middencirkel nog te schelden op Davids.

Ronald Koeman mag vandaag bij Ajax de brokstukken oprapen en trachten een breuk tussen zijn spits en zijn ploeggenoten te lijmen.

Van der Vaart: „Ik begrijp het allemaal niet. We hebben het al moeilijk bij Ajax. Nu ben ik uitgeschakeld en je doet elkaar zulke dingen aan in het veld...“
pi_21432288
...

Ik hoop niet dat dit ten koste van de resultaten gaat. En ik ben zeer benieuwd hoe het team reageert als Zlatan tegen NAC scoort.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 21:01:58 #115
50936 The_Hives
pi_21432331
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 21:00 schreef VoreG het volgende:
...

Ik hoop niet dat dit ten koste van de resultaten gaat. En ik ben zeer benieuwd hoe het team reageert als Zlatan tegen NAC scoort.
precies mijn gedachte
Fok! Federatie
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 21:19:09 #116
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21432770
Ik hoop wat dat betreft inderdaad graag dat Zlatan scoort
pi_21434217
Team zal wel goed reageren denk ik. Zaak is gesloten, nu weer 'gewoon' verder met de competitie.

Vandaag nog ff op de training geweest.(in de kut regen) Iedereen leek lekker gemotiveerd.
pi_21434416
Dat bericht was nog van gisteren naar ik meen. Of anders stond het vanochtend in de krant. In ieder geval voor het gesprek van Koeman met de spelers.
pi_21435297
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 21:00 schreef VoreG het volgende:
...

Zlatan scoort niet
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 23:37:54 #120
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21436235
Dat lachje van Zlatan in zijn interview bij Voetbal Insite
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 11:01:06 #121
26251 Eilanden
pi_21441215
.: Dan tķch nog een transfer van Trabelsi?
Hij gaat wel, hij gaat niet, hij gaat wel, niet, of toch misschien? De transfer van Hatem Trabelsi naar Arsenal lijkt een 'neverending story'. Arsene Wenger van Arsenal liet eerder deze week weten dat een transfer van de baan is, maar tegenover de BBC liet dezelfde Wenger nu weten dat het goed mogelijk is dat de transfer op korte termijn nog rondkomt.

Eerder deze week liet de trainer van Arsenal nog weten dat de onderhandelingen in een impasse zaten, maar nu laat hij weten dat een transfer niet onmogelijk is. Hij zou Trabelsi graag aan de selectie willen toevoegen, omdat de Fransman Laurent op dit ogenblik de enige rechtsback in de selectie is.

Daarnaast moet de Tunesische verdediger zich maandag bij de directie van AJax melden om opheldering te geven over de contractonderhandelingen met Arsenal. De Amsterdammers zijn zelf namelijk al tot een accoord gekomen met de club uit London. In de Britse media wordt overigens gemeld dat de onderhandelingen zo moeilijk verlopen, omdat Arsenal twijfelt aan de fitheid van Trabelsi en ze graag een 'pay-as-you-play'-contract willen afsluiten.
Bron:Eredivisievoetbal.com

Als dat waar is van dat pay as you play, dan begrijp ik Trabelsi ook wel een beetje. Die fitheid kan toch wel weer terugkomen door hard te trainen
pi_21441574
Als Rafael echt gezegd heeft "alleen Nigel de Jong liet hij met rust omdat hij bij Ajax een beetje met hem optrekt", vind ik hem nog kleinzieliger.

Maar goed, Ronald heeft alles al opgelost.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 11:44:46 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21441697
Blijkbaar, ik had er weinig vertrouwen in dat 'ie dat zou kunnen. Maar misschien is het alleen stilgezwegen, als zoiets is gezegd door van der Vaart, wordt het gewoon tijd dat er een paar spelers moeten gaan vertrekken. Want dan zal dit het moment zijn dat de egootjes echt gaan spreken, in tegenstelling tot de vorige seizoenen waar 't eigenlijk meer incidenteel was. Dit is al de tweede situatie in twee weken tijd.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 13:20:38 #124
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_21443243
Rafael zou zowiezo geen aanvoerder moeten zijn. Niets duidt erop dat hij daar de capaciteiten voor heeft. Laat Heitinga maar aanvoerder worden. Daar heb ik meer vertrouwen in als Rafael.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_21444495
Toch zit het allemaal niet echt lekker bij Ajax. Gisteren in een Belgische krant een groot interview met Sonck gelezen, waarin ook wat rake opmerkingen staan over de sfeer bij Ajax.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_21444613
ach, zolang ze 3 punten blijven pakken is er niets aan de hand.
en zodra we weer landskampioen worden is er voor koeman ook niets aan de hand.
pi_21444674
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14:44 schreef Dizzee het volgende:
ach, zolang ze 3 punten blijven pakken is er niets aan de hand.
en zodra we weer landskampioen worden is er voor koeman ook niets aan de hand.
Zolang het goed gaat wel ja. Maar als we even 2 wedstrijden mochten verliezen, krijgt Koeman het moeilijk met die groep.
Klik dan als je durft
pi_21444899
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14:35 schreef Suijk het volgende:
Toch zit het allemaal niet echt lekker bij Ajax. Gisteren in een Belgische krant een groot interview met Sonck gelezen, waarin ook wat rake opmerkingen staan over de sfeer bij Ajax.
Kan je daar een link voor geven of die opmerkingen citeren?
pi_21445291
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:04 schreef VoreG het volgende:

[..]

Kan je daar een link voor geven of die opmerkingen citeren?
Ik zoek even. Het was de krant Het Laatste Nieuws, een interview met Sonck dat begon over de situatie dat ie op de bank zat bij de Rode Duivels, maar waar Ajax ook een aantal maal in genoemd werd, dat ie zo blij was om bij de Belgische selectie te zitten omdat het bij Ajax allemaal zo serieus was, dat er veel ego's rondlopen.
Klik dan als je durft
pi_21446069
Sonck kan het niveau niet aan en dan is trainen nooit leuk. Bij de Duivels is ie de man, dus ja, dan lacht ie wel.

Overigens vind ik ook wel dat Heitinga een betere captain zou zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_21446101
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:
Sonck kan het niveau niet aan en dan is trainen nooit leuk. Bij de Duivels is ie de man, dus ja, dan lacht ie wel.

Het zit momenteel gewoon niet lekker bij Ajax. Dat is kraakhelder hoor.
pi_21446160
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 16:27 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nounou niet overdrijven he. Als een speler zich misdraagt tegen zijn medespelers is het niet dat het niet lekker gaat bij Ajax. Beetje overdreven.
pi_21446274
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 16:27 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Okee, maar dan nog, bij jongens die op hun tenen lopen merk je dat als eerste.
www.thuisuiteten.nl
pi_21446287
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okee, maar dan nog, bij jongens die op hun tenen lopen merk je dat als eerste.
Dus lopen Zlatan, Van der Vaart en Heitinga ook op hun tenen?

Kom nou mm.
pi_21446298
Nou, Rafael in zekere zin wel. Die is nog steeds niet echt fit.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:55:55 #136
50936 The_Hives
pi_21452093
Wat wordt de uitslag tegen het altijd gevaarlijke NAC morgen?
Fok! Federatie
pi_21452116
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:55 schreef The_Hives het volgende:
een kleine zege met veel moeitem, winst mede door boukhari
Aap uit de mouw
pi_21452369
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:55 schreef The_Hives het volgende:
0-1.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 21:10:58 #139
50936 The_Hives
pi_21452557
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 21:05 schreef keeper het volgende:

[..]

0-1.

ik ga met de overwinning van Minotarumon mee. Het wordt 2-0.

De tijd dat NAC goed tegen Ajax presteert is voorbij

waarom denk je dat we verliezen keeper?
Fok! Federatie
pi_21453193
Morgen gewoon een overwinning voor Ajax. nulletje of 3, 4...... en jah ik ben optimistisch
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_21453884
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 21:05 schreef keeper het volgende:

0-1.
Bravoure kwijtgeraakt ofzo?

NAC is niet echt fantastisch, 3-1 denk ik
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 21:58:22 #142
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21453930
Ajax heeft altijd moeite met NAC
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 22:02:13 #143
50936 The_Hives
pi_21454045
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 21:58 schreef mitt het volgende:
Ajax heeft altijd moeite met NAC
Maar nu hebben wij Boukhari
Fok! Federatie
pi_21454442
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 21:10 schreef The_Hives het volgende:
waarom denk je dat we verliezen keeper?
Ik mis een beetje het Ajax gevoel. Niet dat ik opeens in een feyenoord-shirt door de kamer loop . Maar gewoon, dat onoverwinnelijke gevoel. In ieder geval tegen NAC. Ik heb het niet.

Iedereen roept dat Ajax dit seizoen kampioen wordt, dat feyenoord en psv nog een lange inhaalslag te maken hebben. Maar dan zie ik feyenoord fris spelen tegen (dat dan wel) De Graafschap en psv schiet er in twee duels tien doelpunten in, terwijl ze hun topscorer kwijt zijn geraakt. En wat doet Ajax? Kutten tegen Utrecht en Twente.

Dat stemt me weinig gerust .
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 22:33:09 #145
50936 The_Hives
pi_21454928
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 22:16 schreef keeper het volgende:

[..]

Ik mis een beetje het Ajax gevoel. Niet dat ik opeens in een feyenoord-shirt door de kamer loop . Maar gewoon, dat onoverwinnelijke gevoel. In ieder geval tegen NAC. Ik heb het niet.

Iedereen roept dat Ajax dit seizoen kampioen wordt, dat feyenoord en psv nog een lange inhaalslag te maken hebben. Maar dan zie ik feyenoord fris spelen tegen (dat dan wel) De Graafschap en psv schiet er in twee duels tien doelpunten in, terwijl ze hun topscorer kwijt zijn geraakt. En wat doet Ajax? Kutten tegen Utrecht en Twente.

Dat stemt me weinig gerust .
dat onoverwinnelijke gevoel is er natuurlijk een tijd al niet.

Ik heb juist het gevoel dat we er in 1 keer zullen staan, en een zeer goede reeks maken (ik beloof overigens niet dat dat zondag al gebeurt ). Tuurlijk zullen we nog genoeg punten morsen, maar laat die ander 2 maar hosanna roepen. Die krijgen hun terugslag nog wel.

En ja we worden kampioen
Fok! Federatie
pi_21455442
PSV gezien

zaterdag 21 augustus 2004 @ 22:55:55 #147
50936 The_Hives
pi_21455479
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV gezien

Wie
Fok! Federatie
pi_21455485
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 22:33 schreef The_Hives het volgende:

En ja we worden kampioen
pi_21455495
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 22:55 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Wie
Jullie Ajax
pi_21455518
Kap es ff ja.
pi_21455606
Sinds wanneer is zjroentje een mod

Pfff Die Ajax zitten de PSV topics ook te verzieken.
pi_21455697
En ontopic:

3-1 Ajax morgen
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:10:28 #153
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21457053
Ik ga ook voor winst morgen, en eindelijk weer naar een wedstrijd. De zomer is dan echt afgelopen
pi_21459038
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 22:33 schreef The_Hives het volgende:

zullen we nog genoeg punten morsen, maar laat die ander 2 maar hosanna roepen. Die krijgen hun terugslag nog wel.
Bij PSV zal dat nog wel komen, al is het niet zo erg als sommigen gevreesd danwel gehoopt hebben, Feyenoord zit als team goed in elkaar. Als Sneijder, Zlatan en VdV niet als BV'tjes gaan functioneren dan kan het een spannende titelstrijd worden, anders is dit het jaar dat de titel in dit decenium naar Rotterdam gaat
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21459150
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:10 schreef Againzender het volgende:
Ik ga ook voor winst morgen, en eindelijk weer naar een wedstrijd. De zomer is dan echt afgelopen
zou morgen ook gaan. maar ik voel me echt ziek nu.
dus voor mij is de zomer een weekje later voorbij
  zondag 22 augustus 2004 @ 09:51:26 #156
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21460193
Ik ga met keeper mee, ik zie dit Ajax nog niet zo snel van NAC winnen. Tenminste, wel voorkomen met 2-0 of 3-0, maar dan zullen we 't wel weer uit handen geven. Het omgekeerde 2003/2004 syndroom lijkt wel.
  zondag 22 augustus 2004 @ 09:53:07 #157
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21460208
Zoals ze tegen Twente bezig waren zou het zomaar kunnen dat het heel lastig wordt. Er vallen wel heel makkelijk doelpunten tegen.
Ik zie het wel vanmiddag, heb er veel zin in in elk geval!
  zondag 22 augustus 2004 @ 10:02:19 #158
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21460276
Ik ben ook benieuwd, en ik heb enorm veel vertrouwen in het kunnen van alle spelers, we zijn gewoon een klap beter dan NAC. Maar als we eenmaal voorstaan, komt er iets over een paar van die jongens (eigenlijk vind ik vooral Maxwell daar het toonbeeld van) dat alles wel goed zal komen.

Niet dat Maxwell daar nu de schuldige aan is, want het geldt voor iedereen, maar bij hem zie je het zo overduidelijk. Hij gaat nonchalant voetballen en let niet meer zo op z'n directe tegenstander. Wanneer 'ie dat niet zou doen zou 'ie de beste speler van Ajax zijn.
pi_21460440
dat nochalante zag ik ook al bij spelers voor de wedstrijd tegen utrecht.
hoopte dat dat na het verliezen wel voorbij zou zijn.

maar laten we niet vergeten, de 1e helft tegen twente speelden we gewoon lekker. dat we het onszelf dan moeilijk maken...
gewoon geconcentreed blijven spelen en het word vandaag 3,4 misschien 5 -1
  zondag 22 augustus 2004 @ 10:24:25 #160
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21460469
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 10:20 schreef Dizzee het volgende:

gewoon geconcentreed blijven spelen en het word vandaag 3,4 misschien 5 -1
En toch ga jij ook al uit van een tegendoelpunt
  zondag 22 augustus 2004 @ 10:27:00 #161
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21460500
Tsja, persoonlijk kan ik alleen maar echt blij worden met een score gelijk aan of hoger dan 5-0, anders kan je dit weekend weer beschouwen als een prettig weekend voor de zuidelijke(re) clubs. Want hoe dom het eigenlijk is om nu al naar het doelsaldo te kijken, het verschil is inmiddels toch wel weer 7 goals en dat maak je ook niet zo makkelijk goed. Ik weet niet of de vorm van AZ tijdelijk is, maar hoe dan ook heeft PSV AZ al gehad, mochten die nog op gang komen met de vorm van vorig jaar in 't achterhoofd.
  zondag 22 augustus 2004 @ 10:27:45 #162
50936 The_Hives
pi_21460508
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:10 schreef Againzender het volgende:
IK heb er zin an

Eerst ff een boekie kopen, biertje drinken in het zonnetje en dan een overwinning. Wat wil je nog meer
Fok! Federatie
pi_21460526
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 10:27 schreef The_Hives het volgende:

[..]

IK heb er zin an

Eerst ff een boekie kopen, biertje drinken in het zonnetje en dan een overwinning. Wat wil je nog meer
De kans dat de zon zich laat zien is niet zo groot vanmiddag
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 22 augustus 2004 @ 10:33:10 #164
50936 The_Hives
pi_21460551
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 10:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

De kans dat de zon zich laat zien is niet zo groot vanmiddag

dan ga ik binnen staan
Fok! Federatie
  zondag 22 augustus 2004 @ 10:34:35 #165
50936 The_Hives
pi_21460562
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 02:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Bij PSV zal dat nog wel komen, al is het niet zo erg als sommigen gevreesd danwel gehoopt hebben, Feyenoord zit als team goed in elkaar. Als Sneijder, Zlatan en VdV niet als BV'tjes gaan functioneren dan kan het een spannende titelstrijd worden, anders is dit het jaar dat de titel in dit decenium naar Rotterdam gaat
ik ben benieuwd of het Gullit effect zo lang aanhoudt. Maar het zal, mede door CL, een spannend seizoen worden
Fok! Federatie
  zondag 22 augustus 2004 @ 11:23:13 #166
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21461081
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 10:34 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Maar het zal, mede door CL, een spannend seizoen worden
Hoezo? Doordat ajax in de eerste ronde er uit wordt gemikt kunnen ze zich geheel op de competitie gaan storten?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21461088
straks weer lekker naar het voetbal...ben benieuwd voor de eerste competitiewedstrijd thuis. 3 punten moeten er gewoon gehaald worden.
  zondag 22 augustus 2004 @ 12:22:19 #168
82589 S-Two
barba macacu
pi_21461931
ik ga ook gewoon van de 3 ptn uit

4-2
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_21461958
Ajax pakt gewoon 3 punten, 3-0
pi_21462117
Wordt een lastige pot, ik hoop dat NAC zijn plicht doet
  zondag 22 augustus 2004 @ 12:50:17 #171
9756 Dentist
Toept over...
pi_21462434
Overigens zat ik gisteravond naar MotD te kijken en toen hoorde ik voor het eerst dat de FA de regel heeft dat je niet kan spelen tegen de club die je salaris betaalt.

Hoe zijn de regels van de KNVB wat betreft dit punt? Zou dit misschien veranderd moeten worden, dan had Ajax vorig jaar gewoon wat meer punten uit Breda meegenomen
pi_21462459
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 12:50 schreef Dentist het volgende:
Overigens zat ik gisteravond naar MotD te kijken en toen hoorde ik voor het eerst dat de FA de regel heeft dat je niet kan spelen tegen de club die je salaris betaalt.

Hoe zijn de regels van de KNVB wat betreft dit punt? Zou dit misschien veranderd moeten worden, dan had Ajax vorig jaar gewoon wat meer punten uit Breda meegenomen
Ik dacht dat dit in het contract behoort te staan, als Ajax een speler uitleent en er staat in het contract dat die niet mag spelen tegen Ajax, dan zal hij niet spelen .
  zondag 22 augustus 2004 @ 12:55:18 #173
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_21462530
* Doezelhaar heeft er het volste vertrouwen in! Thuis tegen NAC, als je dat niet wint.
pi_21462623
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 12:50 schreef Dentist het volgende:

Dat is in Nederland zeker niet het geval en ook in Engeland is het zo dat dit ook in het contract opgenomen moet worden. Forsell speelde vorig seizoen bijvoorbeeld niet slecht tegen Chelsea.

De regels zijn goed zo imho, anders moet je je spelers niet uitlenen, het is zelfs een vorm van competitievervalsing
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 22 augustus 2004 @ 13:20:03 #175
9756 Dentist
Toept over...
pi_21463004
Volgens mij is die regel dan dit jaar veranderd, ze spraken nl. duidelijk over een FA-rule.

Overigens zou dat wel een leuke Feyenoord - Excelsior opleveren
  zondag 22 augustus 2004 @ 14:22:16 #176
82589 S-Two
barba macacu
pi_21464312
Ajax: Stekelenburg; De Jong, Heitinga, Escudé, Maxwell; Pienaar, Galásek, Sneijder; De Mul, Ibrahimovic, Boukhari
Wissels: Lobont, Obodai, Anastasiou, Sonck, De Ridder, Grygera, Mitea

ik ben het wel met de opstelling eens denk ik (als we per sé 4-3-3 moet spelen dan)
  zondag 22 augustus 2004 @ 14:49:41 #177
9756 Dentist
Toept over...
pi_21464845
Zie liever Mitea spelen ipv de Mul..
pi_21464887
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 14:49 schreef Dentist het volgende:
Zie liever Mitea spelen ipv de Mul..
Mitea is geblesseerd
pi_21464906
Vind Heitinga wel tegen vallen
  zondag 22 augustus 2004 @ 14:55:00 #180
9756 Dentist
Toept over...
pi_21464952
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 14:51 schreef VoreG het volgende:

[..]

Mitea is geblesseerd
True, maar in z'n algemeenheid zeg maar.. Waarom zit ie trouwens op de bank als ie geblesseerd is?
pi_21464956
De Mul krijgt ook geen enkele fatsoenlijke bal
  zondag 22 augustus 2004 @ 14:59:29 #182
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_21465030
quote:
Ajax zeer blij met verlengd contract ABN AMRO

Voorzitter John Jaakke sprak namens heel Ajax toen hij op de persconferentie aangaande contractverlening van ABN AMRO duidelijk maakte dat iedereen zeer positief is met het verlengen van het contract van de hoofdsponsor. ,,Hier spreekt veel vertrouwen uit."

Ajax.nl
Goed nieuws dat DE bank het contract heeft verlengd.

(De volgende wedstrijd is thuis tegen..... FC Utrecht.)
pi_21465822
Goed, we gaan dus winnen, maar met hoeveel is momenteel de vraag.
www.thuisuiteten.nl
pi_21466260
Goal van het jaar Zlatan
pi_21466310
6-1 door De Ridder zou leuk zijn en dan 7-1 door Obodai.
www.thuisuiteten.nl
pi_21466533
Doelpunt van Zlatan is ongelooflijk Lijkt op die van Romario dat ie iedereen uitspeelde alleen is deze mooier.
  zondag 22 augustus 2004 @ 16:21:09 #187
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_21466553
Uitslag 6 - 2, next Utrecht.
pi_21466752
Nou, dat is dan 6 uit 2 en doelsaldo 9-4.

Als de top 3 zo blijft spelen, moet je meer dan 90 punten halen voor de titel.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 augustus 2004 @ 16:31:56 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21466774
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 16:20 schreef Chadi het volgende:
Doelpunt van Zlatan is ongelooflijk Lijkt op die van Romario dat ie iedereen uitspeelde alleen is deze mooier.
Ben benieuwd straks het te zien bij Studio Sport.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_21466795
Het lijkt er idd op, de tegenstand is tot nu toe minimaal gebleken, de rest lijkt niet te durven. AZ was al bedroevend, maar wat NAC liet zien was echt dramatisch, dubbele cijfers waren heel goed mogelijk geweest en daar had niemand zich voor hoeven inspannen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21466854
Ach, vorig jaar was het AZ, dit jaar zal er wel weer een nieuwe subtopper komen die gaat pieken.....
pi_21466900
Vitesse misschien?
In Southern Sun
pi_21466921
Utrecht, Roda of Vitesse. Lijken me de sterksten. AZ zit in jaar 3 onder Co, standaard minder dus. Heerenveen te wisselvallig, Willem II heeft goed materiaal maar doet het slecht, Twente is te jong, NEC heeft geen goede verdediging.
www.thuisuiteten.nl
pi_21466923
Als Vitesse net zo goed speelt als vorig jaar met iets meer geluk bij het afronden dan komen ze wel bij de eerste 5.
pi_21466967
Overigens, NAC kan dan slecht zijn geweest, 6-2 tegen NAC is wel al weer jaren geleden. Toch de traditionele angstgegner, met Roda samen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 augustus 2004 @ 16:47:22 #196
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_21467064
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
Utrecht, Roda of Vitesse. Lijken me de sterksten. AZ zit in jaar 3 onder Co, standaard minder dus. Heerenveen te wisselvallig, Willem II heeft goed materiaal maar doet het slecht, Twente is te jong, NEC heeft geen goede verdediging.
Het zou eigenlijk gewoon standaard Utrecht moeten zijn. Of Vitesse. Zijn na Feyenoord, PSV en Ajax de grootste clubs.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:04:47 #197
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21467378
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 16:42 schreef methodmich het volgende:
Overigens, NAC kan dan slecht zijn geweest, 6-2 tegen NAC is wel al weer jaren geleden. Toch de traditionele angstgegner, met Roda Utrecht samen.
pi_21467398
Ja, Utrecht uit vooral. Maar tegen Roda laat Ajax ook zeer veel en vaak punten liggen.
www.thuisuiteten.nl
pi_21467551
sjongejonge dat vijfde Ajax doelpunt was echt schitterend, m'n complimenten hoor voor de voetballer die een weergaloze aanvaller is maar als mens een rat is
pi_21467826
Hij kan 100% beter alleen moet hij het door krijgen dat hij soms in dienst van anderen moet spelen om hen vrij te zetten.
pi_21467876
godverdetering, wat een prachtige goal zeg
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:35:38 #202
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_21468113
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
godverdetering, wat een prachtige goal zeg
Vrij weinig meer aan toe te voegen.. Als t mislukt is t belachelijk.. Als t wel lukt is t absoluut een van de kanshebbers voor doelpunt van het jaar zoals al eerder gezegd is.. Prachtig al die lachende koppies van de spelers ook en dan vd Vaart superchagrijnig op de tribune mooimooi
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_21468217
Jezus, Zlatan .

Hoe een moment van ergernis (schiet nou eens lul), kan omslaan in een orgastisch genot.

NAC is trouwens wel bedroefend, vooral die doelman. Maar ja, wat wil je, als je Babos, Feher, Bobson, Boukhari, Engelaar en Elmander kwijt raakt. Daar noem je wat .

Zonde alleen dat Ajax toch weer twee goals tegen krijgt. Vooral die tweede, als je 5-1 voor staat. Dat mag niet gebeuren.
pi_21468309
Rafael uit de basis is ook een zegen!
www.thuisuiteten.nl
pi_21468353
wanneer komen de geanimeerde gifjes van deze goal?
pi_21468453
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:47 schreef jimjim1983 het volgende:
inderdaad, kan ik die tenminste oefenen op straat Heb die chippen.gif van Wilhelmsson nu onder de knie
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:52:49 #207
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21468462
Denk dat je op geanimeerde gifjes niet veel ervan kunt zien, tenzij je 'm 3 mb groot maakt.
pi_21468493
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

inderdaad, kan ik die tenminste oefenen op straat Heb die chippen.gif van Wilhelmsson nu onder de knie
Cultheld over 5 jaar bij Ajax!
www.thuisuiteten.nl
pi_21468501
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:

[..]

Doe maar niet
pi_21468524
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind 't altijd wel leuk om al die acties na te doen, aangezien m'n conditie er een is van een zesdeklassespeler (mis snelheid en uithoudingsvermogen) en dat compenseer ik met passjes en acties
pi_21468542
Hoi, ik leef nog

Tijdje terug.

*benieuwd is naar goal, moest werken
slettebak [@] gmail.com
pi_21468547
Maar acties uit stilstand, dat deed Kinkladze ook altijd...
www.thuisuiteten.nl
pi_21468575
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Maar acties uit stilstand, dat deed Kinkladze ook altijd...
toen ik terugkwam van vakantie moest ik 5 uur op het vliegveld van Singapore wachten, raakte ik in gesprek met een of andere engelse gast die helemaal gek was van Kinkladze
pi_21468587
Zeker een Man City-fan? Daar was ie held.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:58:58 #215
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21468592
Wat niemand door had....

(VDV, direct na de goal van Zlatan. Over een gezicht dat boekdelen spreekt gesproken....)
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_21468596
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Rafael uit de basis is ook een zegen!
Yup.

Sneijder doet het goed. Alleen Pienaar mist nog vorm.
pi_21468615
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:59 schreef keeper het volgende:

[..]

Yup.

Sneijder doet het goed. Alleen Pienaar mist nog vorm.
Nu alleen nog de Mul beter laten worden en we zijn gewoon weer kampioen.
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:00:22 #218
82589 S-Two
barba macacu
pi_21468624
jullie maken mij nieuwsgierig naar de goal van Zlatan (moet nu helaas tot 20.15 wachten)
pi_21468631
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:47 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb net wel een mooie gemaakt, maar kreeg hem niet onder de 250 Kb (vooral vanwege de lengte denk ik). Dus heb ik hem niet opgeslagen.
pi_21468665
Hij moet die bal gewoon afgeven. Straks in de CL is ie met dergelijke streken al 20 keer de bal kwijt.

Al blijven circusgoals altijd leuk om te zien.
pi_21468668
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:00 schreef S-Two het volgende:
jullie maken mij nieuwsgierig naar de goal van Zlatan (moet nu helaas tot 20.15 wachten)
20.15?
stomme olympische spelen
pi_21468702
En de Ridder speelde in dat kwartier weer beter dan de Mul in 75 minuten. Zijn voorzetten komen tenminste aan.
pi_21468734
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:02 schreef Haspel33 het volgende:
Hij moet die bal gewoon afgeven. Straks in de CL is ie met dergelijke streken al 20 keer de bal kwijt.

Al blijven circusgoals altijd leuk om te zien.
Ik denk dat hij dat in de CL ook eerder doet, maar tegen dit NAC kun je alle negatieve publiciteit van je af spelen, slim gedaan
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:08:33 #224
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21468775
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:00 schreef S-Two het volgende:
http://www.cybercomm.nl/~twi/zlatan-5-1.avi (divx)
http://www.cybercomm.nl/~twi/zlatan-5-1.mpg (mpeg)
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:09:23 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21468793
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:04 schreef Haspel33 het volgende:
En de Ridder speelde in dat kwartier weer beter dan de Mul in 75 minuten. Zijn voorzetten komen tenminste aan.
Vond ze beiden niet denderend, net als Boukhari overigens.
pi_21468932
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:09 schreef twi het volgende:

[..]

Vond ze beiden niet denderend, net als Boukhari overigens.
De Mul kwam er wel langs soms, maar heeft geen overzicht meer voor de voorzet in al zijn moeite om zijn man uit te spelen. Heeft de Ridder wel. Hij werd in dat kwartier niet echt veel betrokken in het spel, maar die paar keer was wel weer meteen redelijk goed.

Boukhari kan gewoon niet beter. Vind ik absoluut een zwaktebod als linkerspits voor Ajax. Koeman vond hem trouwens erg goed spelen, zegt weer genoeg overt wat hij wil zien van vleugelspelers.

Er gaat zo weinig dreiging van hem uit en heeft totaal geen explosiviteit en snelheid. Op internationaal podium betekent het dat je met zo iemand per definitie met een speler minder speelt. Italiaanse en Spaanse verdedigers lachen met een dergelijk lichtgewicht.
pi_21469029
Dank twi!

Knap, maar geen doelpunt van het jaar denk ik hoor .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:27:32 #228
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21469176
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:55 schreef JaWi het volgende:
Hoi, ik leef nog

Tijdje terug.

*benieuwd is naar goal, moest werken
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:41:55 #230
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21469452
quote:
Ajax verlengt contract met ABN Amro

22/8/2004 18:30

De naam van ABN Amro is nog tot en met de zomer van 2011 te zien op de shirts van Ajax. De Amsterdamse club en de bank verlengden het contract, dat medio 2005 zou aflopen.

ABN Amro is al vanaf 1989 hoofdsponsor van Ajax. 'Samen met ABN AMRO heeft Ajax al veel hoogtepunten meegemaakt en wij gaan ervan uit dat, mede dankzij ABN AMRO, er nog vele volgen', klonk algemeen directeur Arie van Eijden zeer tevreden.
Bron VI.nl
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:43:25 #231
82589 S-Two
barba macacu
pi_21469482
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:08 schreef twi het volgende:

[..]

http://www.cybercomm.nl/~twi/zlatan-5-1.avi (divx)
http://www.cybercomm.nl/~twi/zlatan-5-1.mpg (mpeg)
dat os zeker een lekkere goal
pi_21469557
Waarom kijkt VdV zo extreem zuinig na zo'n goal, zoveel rancune kan hij toch ook weer niet hebben?
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:50:22 #233
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21469620
Ik vond het erg goed van Zlatan dat hij wachte met die actie tot de marge 'veilig' was. Als hij dit bij 1-1 geflikt had was hij met pek-en-veren het veld af gejaagd.

Maar goed, ik heb mij, de tweede helft, toch nog prima vermaakt (ook nog gratis bier vna de Arena, waarvoor dank ), eerste helft vond ik niet denderend.

En die 5-2 was ook weer niet best verdedigd....

Maar het begin is er
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:50:53 #234
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21469630
Ik vond het eigenlijk ook gewoon triest. Maar volgens mij wordt het best overdreven, volgens mij juicht 'ie gewoon niet zoals op 't veld, als 'ie op de tribune zit. Komt wel weer lekker uit natuurlijk, dat ze met die camera inzoomen op van der Vaart.

Maargoed, zolang Sneijder speelt, speelt Ajax goed, dat "zonder van der Vaart zijn we beter" is ook overdreven. 't Is meer een kwestie van of Sneijder wel of niet speelt.
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:51:07 #235
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21469636
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Waarom kijkt VdV zo extreem zuinig na zo'n goal, zoveel rancune kan hij toch ook weer niet hebben?
Ik houd het er op dat hij gewoon graag zelf had willen spelen. Hij ziet dat het zonder hem niet slechter loopt, en daar zal hij wel van balen.
Hij is prof, en hij wil gewoon spelen.
pi_21469676
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:50 schreef twi het volgende:
Ik vond het eigenlijk ook gewoon triest. Maar volgens mij wordt het best overdreven, volgens mij juicht 'ie gewoon niet zoals op 't veld, als 'ie op de tribune zit. Komt wel weer lekker uit natuurlijk, dat ze met die camera inzoomen op van der Vaart.

Maargoed, zolang Sneijder speelt, speelt Ajax goed, dat "zonder van der Vaart zijn we beter" is ook overdreven. 't Is meer een kwestie van of Sneijder wel of niet speelt.
Je hoeft ook niet als een bezetene gaan juichen, maar een glimlach en wat klappen is toch niet te veel gevraagd? Je kan best balen dat je er niet bij bent, maar toon dan iig respect voor je ploeggenoten, zker als je het zelf ook eist

1 ding leek me iig duidelijk, de verhalen dat Zlatan bewust een breuk zou forceren lijken naar het rijk der fabelen gewezen te kunnen worden
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21469816
ook treurig dat zlatan bij opkomst en eerste balcontact uitgefloten werd en dat diezelfde mensen een orgasme kregen na die mooie 5-1.
pi_21470072
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Misschien ook wel gewoon omdat Sneijder daarvoor had gescoord en verder goed speelde.

Bij de goal van Heitinga klapte VDV wel.
pi_21470082
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:01 schreef superjoden het volgende:
ook treurig dat zlatan bij opkomst en eerste balcontact uitgefloten werd en dat diezelfde mensen een orgasme kregen na die mooie 5-1.
Dat sloeg echt nergens op inderdaad, dat uitfluiten.
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:17:09 #240
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21470143
Hoe Voetbal.nl het doelpunt beschrijft:
quote:
Zlatan Ibrahimovic heeft met een weergaloos doelpunt tegen NAC Breda (6-2) in de eredivisie een punt gezet achter een bewogen week. Het gaat te ver om de Zweed te vergelijken met Diego Maradona, maar zijn doelpunt kwam qua schoonheid dicht in de buurt van de goal van de Argentijn op het WK van 1986.

Ibrahimovic begon in de 76ste aan een actie waar maar geen einde aan leek te komen. Al kappend, draaiend en dollend kroop hij het vijandelijke strafschopgebied in. De spartelende NAC-verdedigers vielen een voor een voor zijn schijnbewegingen en de ontketende Ajacied bekroonde zijn ongekende solo met een rake schuiver langs NAC-keeper Davy Schollen. Een van de mooiste doelpunten ooit in de eredivisie was een feit. Ibrahimovic was dol van blijdschap met zijn wereldgoal. Na de interland tegen Nederland stond de Zweed nog zwaar onder vuur wegens het blesseren van Rafael van der Vaart, die daardoor ontbrak tegen NAC, en andere uitbarstingen. Vrijdag tekenden de Ajacieden echter de vrede in een groepsgesprek en de spits liet tegen NAC gelukkig weer zijn voeten spreken.
Die zijn wel héél lyrisch over het doelpunt. Een heel mooi doelpunt was het, maar hoe zij het beschrijven..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:19:26 #241
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21470192
Terecht
pi_21470346
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:19 schreef twi het volgende:
Terecht
slettebak [@] gmail.com
pi_21470398
ik vind het wel wat meer dan een heel mooi doelpunt, het was een uber-prachtig doelpunt!
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:47:35 #244
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21470805
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:28 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind het wel wat meer dan een heel mooi doelpunt, het was een uber-prachtig doelpunt!
Hij was mooi
Maar het komt niet eens in de buurt van Maradona, laten we wel realistisch blijven.

En dat uitfluiten was belachelijk. Ik heb na zijn doelpunt aan een stelletje schreeuwende gasten achter mij gevraagd waarom ze nou niet aan het fluiten waren. Stelletje eikels, wees dan in ieder geval consequent
pi_21470841
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:01 schreef superjoden het volgende:
Diep triest ja: zulke jankerts zaten vanmiddag dus bij mij in het vak
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:50:45 #246
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21470887
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:49 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Diep triest ja: zulke jankerts zaten vanmiddag dus bij mij in het vak
He, jij zit ook in 414?
pi_21470914
411
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:53:51 #248
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_21470970
Blegh.. uitfluiten ..
Prachtig van Zlatan trouwens. Vooral nog dat laatste kapje om hem er zonder iemand in de weg in te tikken was erg mooi
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:53:52 #249
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_21470971
Blegh.. uitfluiten ..
Prachtig van Zlatan trouwens. Vooral nog dat laatste kapje om hem er zonder iemand in de weg in te tikken was erg mooi
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:56:55 #250
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21471041
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:51 schreef aldostuta het volgende:
411
Het was in het hele stadion diep triest met dat gefluit kennelijk. Ik vond de hele sfeer ook niet best.
Volgens mij stonden er nog veel mensen op de camping, want echt druk was het niet.

En NAC had ook wel erg weinig supporters meegenomen. Normaal zijn ze met veel meer
pi_21471051
Wat een fantastische sfeer was erin het stadion na het prachtige doelpunt van onze Zlatan!
Iedereen helemaal uit zn dak, machtig mooi om mee te maken!

Zlatan, ZLatan, Zlatan!!!!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_21471113
46000 mensen zouden er aanwezig zijn geweest...maar er waren wel erg veel lege plekken dus dat zal wel niet kloppen..
pi_21471139
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:56 schreef Againzender het volgende:

[..]

Het was in het hele stadion diep triest met dat gefluit kennelijk. Ik vond de hele sfeer ook niet best.
Volgens mij stonden er nog veel mensen op de camping, want echt druk was het niet.

En NAC had ook wel erg weinig supporters meegenomen. Normaal zijn ze met veel meer
Idd. in het begin, bij het omroepen, floot volgens mij meer dan de helft van het stadion. Na de 1-0 werd het al minder. Na de vijfde goal was het ineens stil

En ook weinig mensen ja, zal volgende week wel anders zijn denk ik
pi_21471911
Het incident wordt wel erg opgeblazen door de NOS

vd Vaart moet zijn bek houden en gewoon gaan voetballen. Ik vind dat hij steeds irritanter word.
pi_21472102
Heb Zlatan altijd al een ballerina gevonden
...drop it like it's hot...
  Trouwste user 2022 zondag 22 augustus 2004 @ 20:39:14 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_21472122
Zlatan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21472182
Leuk interview
pi_21472194
Kent een van jullie Zlatan
pi_21472214
Zlatan is top
pi_21472242
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:41 schreef okee6 het volgende:
Kent een van jullie Zlatan
Nee, heb hem pas vier keer ontmoet
...drop it like it's hot...
pi_21472247
Erg goed gereageerd door Zlatan op de domme verslaggever
  zondag 22 augustus 2004 @ 20:43:44 #262
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_21472259
Wat een kut-interview. Wel een coole reactie van Zlatan
  Trouwste user 2022 zondag 22 augustus 2004 @ 20:44:19 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_21472271
Zlatan was cool Eat this shit verslaggever.

pi_21472273
Wat een lul van een interviewer bij de Nos, die zal zulke vragen nooit stelllen aan een Davids of een Keane als die hebben lopen tacklen etc in een wedstrijd.

Tevens zorgen dit soort gasten er ook voor dat dat soort spelers nog eerder worden weggepraat naar het buitenland.
pi_21472296
" There's only one Zlatan "
  zondag 22 augustus 2004 @ 20:47:14 #266
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_21472358
En als je dan toch zo graag een relletje wil creeren, vraag dan gewoon op de man af waarom hij v Bronkhorst een elleboog verkocht. Maar dat heb ik ze nog niet één keer zien vragen. Ze draaien een beetje erg om de hete brij heen, die verslaggevers.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_21472386
gefeliciteerd jongens, al viel Nac zwaar tegen vandaag, wel humor dat interview
  zondag 22 augustus 2004 @ 20:49:06 #268
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21472407
Zlatan
pi_21472424
Mag hij geen vragen stellen over die kutpartij van woensdag dan? "I played a good match". Sure. Totaal geen zelfkritiek. Arrogant ventje.

Ze matsen hem nog trouwens met knippen bij de NOS. Het eerste stuk van het interview zei hij nog dat verslaggevers en pers shit waren, en wou ie nog weglopen als ie doorging met vragen stellen over die wedstrijd tegen Oranje...
pi_21472518
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:00 schreef superjoden het volgende:
46000 mensen zouden er aanwezig zijn geweest...maar er waren wel erg veel lege plekken dus dat zal wel niet kloppen..
Ik neem dat getal al lang niet meer serieus. Volgens mij rekenen ze hun seizoenskaarten altijd mee in die cijfers. Dus als alle seizoenkaarthouders thuisblijven, zitten er alsnog 42.000 mensen.
pi_21472638
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:44 schreef The_Coach het volgende:
Wat een lul van een interviewer bij de Nos, die zal zulke vragen nooit stelllen aan een Davids of een Keane als die hebben lopen tacklen etc in een wedstrijd.

Tevens zorgen dit soort gasten er ook voor dat dat soort spelers nog eerder worden weggepraat naar het buitenland.
Joep is tegen alles en iedereen irritant, met afstand de slechtste verslaggever van Studio Sport
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21472688
Zlatan komt zichzelf dit seizoen nog wel eens tegen, dan zal hij beseffen dat hij niet alleen is. Je kan er op wachten.
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:03:14 #273
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21472770
Zlatan
Hartstikke mooi doelpunt en een even mooi interview
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_21472771
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Joep is tegen alles en iedereen irritant, met afstand de slechtste verslaggever van Studio Sport
Misschien kan die solliciteren bij SBS 6 is die wat beter op zijn plaats.
  Trouwste user 2022 zondag 22 augustus 2004 @ 21:07:05 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_21472854
Als het een Feijenoorder was geweest en hij zou zo worden benaderd zou je ze moeten horen janken over de Ajax kliek bij de NOS. Wij Ajacieden staan daar boven en genieten van onze wereldspits.

pi_21472929
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:07 schreef tong80 het volgende:
Als het een Feijenoorder was geweest en hij zou zo worden benaderd zou je ze moeten horen janken over de Ajax kliek bij de NOS. Wij Ajacieden staan daar boven en genieten van onze wereldspits.

Joep Schreuder is voor Joep Schreuder, die stelt alleen vragen ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Daar is voor niemand van welke club dan ook enige eer aan te behalen. De tijd hadden ze ook kunnen besparen om de series van de 100 meter sprint live te kunnen laten zien...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21473119
Geweldig interview. Wat een figuur is het ook
slettebak [@] gmail.com
pi_21473155
Met deze verdediging ga je het trouwens niet redden in de CL .
slettebak [@] gmail.com
pi_21473237
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:19 schreef JaWi het volgende:
Geweldig interview. Wat een figuur is het ook
geweldig zou ik het niet willen noemen, beschamend is een betere omschrijving. Zlatan had verstandig moeten zijn en weglopen, hier kreeg je last van plaatsvervangende schaamte
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21473299
Wat had die Joep een nichterige stem zeg, bah...
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:28:55 #281
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21473339
Zouden ze 't vanavond nog laten zien bij Studio Voetbal?
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:35:27 #282
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21473482
Even van tevoren: Ja Twi, ik ben op dit moment een chauvinistische PSV-er.

Over dat doelpunt van Zlatan, prachtig mooi, zal zeker een van de mooiere zijn dit seizoen in de HCE, maar dus echt niet een van de mooisten ooit in de eredivisie. Daar doe je spelers als Romario en Van Basten te kort mee die patent hadden op zulke kap en draai goaltjes.

Ten tweede blijft Zlatan qua gedrag een irritante eikel. Dat hij nu zo in de hemel wordt geprezen is qua voetbal te begrijpen, maar om hem nu geweldig te noemen, nee. Het heeft gewoon te vaak per ongeluk een tegenspeler uit de wedstrijd gemept of geschopt. Er zit een draadje bij hem los, meer kan ik er niet van maken.

En dan kan men wel zeggen dat we blij moeten zijn dat we niet allemaal van die brave lieve voetballertjes hebben, maar dan moeten die zelfde mensen ook niet zeuren als Zlatan hard aangepakt wordt en bijvoorbeeld met een kapotgeschopte knie van het veld moet.

Daarom vind ik de supporters die vandaag Zlatan hebben uitgefloten en VDV die duidelijk gemengde gevoelens had bij de goal van Zlatan niks te verwijten. In feite weten zij wel beter.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:43:12 #283
82589 S-Two
barba macacu
pi_21473664
damn, een prachtige goal van zlatan

en over dat interview, tjah... wat een kutvragen van Joep, en misschien had Zlatan idd beter weg kunnen lopen want hij zet zichzelf nu ook best voor lul had ik het idee...
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:46:04 #284
82589 S-Two
barba macacu
pi_21473726
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:35 schreef Spideyman het volgende:

Daarom vind ik de supporters die vandaag Zlatan hebben uitgefloten en VDV die duidelijk gemengde gevoelens had bij de goal van Zlatan niks te verwijten. In feite weten zij wel beter.
de supporters die Zlatan uitfluiten zijn zowiezo al maar helemaal als ze daarna ook nog eens gaan klappen en juichen als diezelfde Zlatan prachtig scoort, want dan is het natuurlijk helemaal weer hun spits

bah
pi_21473812
Hij moet gewoon zeggen dat ie erg domme dingen deed tegen Oranje. Dan ben je een vent. Daar zit die eikelige verslaggever de hele tijd op te vissen, maar dat komt de strot van onze arro uber-spits natuurlijk niet uit. Dat doen alsof er niks aan de hand is terwijl ie vuurrood had moeten krijgen, dat is pas kinderachtig. Is een kleinigheidje om dat ten overstaan van sportkijkend NL toe te geven. Maar goed, wegvluchten voor kritiek is dus al cool. Ja zo kom je er wel ja.

Ik voorspel weer minimaal 2 rode kaarten voor hem dit seizoen in uitwedstrijden waar men hem weer standaard gaat jennen. Hij heeft het nu weer flink in zijn bol, maar als het straks weer tegenzit en de kritiek toeneemt gaan de handjes weer wapperen.
pi_21473909

En zo hoort het
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:05:12 #287
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_21474132
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:31 schreef Duiveltja het volgende:

vd Vaart moet zijn bek houden en gewoon gaan voetballen. Ik vind dat hij steeds irritanter word.
Gezien het gezicht van VdV na het wonderschone doelpunt van Zlatan is het nog lang niet okay tussen die twee, ook al beweren beide heren dat alles weer koek en ei is. Ik vind het triest dat je voor de camera met een brede smile loopt te verkondigen dat alles weer goed is en dat je vervolgens bij het doelpunt van Zlatan met een emotieloos gezicht zit te kijken, beetje jammer VdV.

De commentator van de NOS was gewoon triest bezig, want hij was duidelijk Zlatan uit zijn tent aan het lokken. Gelukkig trapte Zlatan daar niet in en bleef hij keurig met een geweldige (fake) grijns de vragen van de commentator beantwoorden.
Als hij was weggelopen dan was daar ongetwijfeld weer een rel over ontstaan en de NOS zou dan ook niet te beroerd zijn geweest om deze rel nog even flink op te blazen.

Sneijder of VdV, dat lijkt mij voorlopig een duidelijke zaak want Sneijder heeft wederom een geweldige wedstrijd gespeeld.

Goal van Zlatan zelfs met die smiley kan ik niet omschrijven hoe mooi ik het doelpunt vond, weergaloos!
pi_21474279
Natuurlijk is vd Vaart positief hij kan moeilijk zeggen dat hij Zlatan een lul vind.

De pers hoeft ook niet alles te weten, zolang AJAX wint boeit het mij niet wie met wie ruzie heeft.
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:14:03 #289
50936 The_Hives
pi_21474348
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:51 schreef aldostuta het volgende:
411
zelfs in 410 floten er een paar
Fok! Federatie
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:14:16 #290
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21474354
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:54 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
En zo hoort het
Duiveltja, heb jij het interview misschien helemaal gecapped?
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:20:15 #291
50936 The_Hives
pi_21474511
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:57 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat een fantastische sfeer was erin het stadion na het prachtige doelpunt van onze Zlatan!
Iedereen helemaal uit zn dak, machtig mooi om mee te maken!

Zlatan, ZLatan, Zlatan!!!!
alleen na dat doelpunt. Verder was het stil.

Jammer.
Fok! Federatie
pi_21474725
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:14 schreef twi het volgende:

[..]

Duiveltja, heb jij het interview misschien helemaal gecapped?
Nee, s'avonds wordt Studio Sport toch herhaald?
pi_21474761
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:14 schreef The_Hives het volgende:

[..]

zelfs in 410 floten er een paar
maar daar was het redelijk snel voorbij toch?
Bij mij hielden ze het vol tot de 5e goal
pi_21474925
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:54 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
En zo hoort het
aaah me ogen wat doe je
pi_21475109
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:21 schreef JaWi het volgende:
Met deze verdediging ga je het trouwens niet redden in de CL .
Denk niet dat Ajax hiermee door de eerste ronde komt. Als je dat twee goals vandaag weer bekijkt . Er zijn genoeg mensen achter de bal maar de mensen die gedekt moesten worden werden niet gedekt.
pi_21475274
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:20 schreef The_Hives het volgende:

[..]

alleen na dat doelpunt. Verder was het stil.

Jammer.
Dat klopt.
410 heb ik misschien 2 x gehoord.
En Zuid sporadisch.
De gasten hadden misschien last van een kater

Al met al was het te stil. Alleen in de 2e helft werd het wat levendiger. Jammer.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:01:14 #297
50936 The_Hives
pi_21475617
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:29 schreef aldostuta het volgende:

[..]

maar daar was het redelijk snel voorbij toch?
Dat klopt. Neemt niet weg dat het triest is
quote:
Bij mij hielden ze het vol tot de 5e goal
ach sommige mensen lijken altijd wel te willen fluiten. Win je nu met 6-2, dan is de volgende keer 4-1 al niet goed genoeg meer
Fok! Federatie
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:03:01 #298
50936 The_Hives
pi_21475664
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:49 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Dat klopt.
410 heb ik misschien 2 x gehoord.
Dat is ook weer overdreven
quote:
En Zuid sporadisch.
Dat is niet vreemd. Vandaag waren ze nog redelijk actief
Fok! Federatie
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:05:39 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21475733
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 23:01 schreef The_Hives het volgende:

[..]

[..]

ach sommige mensen lijken altijd wel te willen fluiten. Win je nu met 6-2, dan is de volgende keer 4-1 al niet goed genoeg meer
'k Win liever met 4-1 dan met 6-2
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:08:45 #300
50936 The_Hives
pi_21475823
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 23:05 schreef twi het volgende:

[..]

'k Win liever met 4-1 dan met 6-2
waarom een tegendoelpunt
Fok! Federatie
pi_21475944
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 23:01 schreef The_Hives het volgende:

[..]

[..]

Ik bedoelde ook niet om te beweren dat het niet triest is hoor. Irriteerde me rot.
En idd., zelfs in deze wedstrijd was zlatan voor sommigen nog niet goed genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')