bron: www.vi.nlquote:Van der Vaart baalt van gedrag Ibrahimovic
19/8/2004 0 :01
Rafael van der Vaart is boos. De Ajacied moest al na vijf minuten van het veld, na een aanvaring met Zlatan Ibrahimovic, aan wie hij zich bijzonder irriteerde.
Van der Vaart probeerde in de vierde minuut Ibrahimovic af te stoppen. Maar zijn ingreep moest hij bekopen, met een (opzettelijk lijkende) forse trap van de Zweed op zijn rechterenkel. Het was zijn laatste actie, want even later moest hij zich laten vervangen.
'Ik kreeg een trap van Zlatan, met gestrekt been, en mijn enkel sloeg dubbel. Het lijkt op verrekte enkelbanden. Het werd direct vrij dik. Het zal wel een paar weekjes rust worden, denk ik. Ik hoop een week, twee weken. Maar als er iets kapot is kan het langer duren. Maar het zal wel meevallen. Ik kan er al weer goed op staan. Morgen gaan we naar het ziekenhuis om foto's te laten nemen.'
Tijdens het 2-2 gelijkspel stoorde Van der Vaart zich aan het gedrag van Ibrahimovic, die bij Ajax zijn ploeggenoot is. De Zweed viel in Solna onder meer op door een bodycheck tegen Giovanni van Bronckhorst en een trap in de rug van John Heitinga. Tot woede van zijn Ajax-aanvoerder.
'Ja, als je zoiets doet, daar heb ik weinig waardering voor over', reageerde Van der Vaart over de trap die hij zelf kreeg van Zlatan. 'Zoiets kan gebeuren, maar dan ga je achteraf aan je ploeggenoot even vragen hoe het is. Dat deed hij niet en dat vind ik erg teleurstellend.'
'Je kan iemand per ongeluk raken, maar hij was zķ bezig. Ik had het gevoel dat hij de weg kwijt was. Het gaat misschien te ver om te zeggen dat hij het express deed. Maar het leek er wel op. Hij raakte Johnny in zijn rug, Wesley zal hij ook wel geprobeerd hebben te raken. Je bent ploeggenoten. Ik weet niet wat er met hem aan de hand was. Op de een of andere manier vond hij dat hij zich op een vervelende manier moest laten zien.'
quote:19/8/2004 - Ibrahimovic begrijpt de ophef niet echt
(Van onze verslaggever P)
BRON: Aftonbladet
Het begint erop te lijken dat Ronald Koeman een paar internationals in zijn werkkamer moet uitnodigen om de lucht tussen een paar spelers te klaren. Het gedrag van Zlatan Ibrahimovic tijdens de oefenwedstrijd tegen Zweden heeft voor irritaties gezorgd, gezien de reactie van Rafael van der Vaart gisteren. Ibrahimovic zelf lijkt niet te begrijpen waar alle opheft rondom hem op is gebaseerd. De Zweedse Ajacied kreeg gisteren na de wedstrijd kritiek te verduren, onder meer omdat hij wegbleef bij ploeggenoten nadat hij ze met zijn acties (licht) geblesseerd had. In een kort interview met Sportbladet geeft Ibrahimovic zijn visie op de zaak.
De elleboogstoot die hij uitgedeeld zou hebben kwam omdat hij zijn lichaam niet meer onder controle zou hebben, nu hij in volle vaart op Van Bronkhorst aankwam en zichzelf diende te beschermen. Na de wedstrijd heeft hij zijn excuses aan Van Bronkhorst aangeboden. De blessure van Van der Vaart is het gevolg van een spelsituatie waarin hij de bal wilde beschermen, wat een beetje moeilijk ging "met al die Nederlanders in de buurt". Van opzet is geen sprake.
Zoals bekend was Ibrahimovic ook niet echt blij naar zijn goal. Het blijkt dat zijn woorden niet gericht waren tegen Edwin van der Sar, maar tegen Edgar Davids, en niet opgevat moeten worden als kwade woorden, maar "Det var en kul grej. Inget speciellt. Det var mellan oss två." Oftewel: "Het was gewoon een grappig dingetje. Niets speciaals. Het was iets tussen ons".
Als het een grappig dingetje was, waarom zei hij het dan met zoveel agressiviteit?quote:Het was gewoon een grappig dingetje
Bij Humberto Tan vertelde Koeman toch dat ze het niet in hem zagen zitten..?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:41 schreef zjroentje het volgende:
Die rechtsbuiten die Koeman zoekt, die speelt helaas bij Feyenoord.
Nou, als ik Romeo nu toch zie voetballen ...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Bij Humberto Tan vertelde Koeman toch dat ze het niet in hem zagen zitten..?
zoiets zegt volgens mij genoeg over de toestand bij Ajax..quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:50 schreef zjroentje het volgende:
Boeiend allemaal wat hij verbaal in die wedstrijd deed.
Dat lompe gedrag richting Van der Vaart en Heitinga baart me meer zorgen.
Koeman slaat wel vaker flaters met transfers ... Bob Peeters, Tom Soetaers ... Nol Hendriks lacht zich volgens mij nog steeds kapotquote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Bij Humberto Tan vertelde Koeman toch dat ze het niet in hem zagen zitten..?
Hij lijkt wat dat betreft behoorlijk op Dennis 'the menace' Bergstamp.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:50 schreef Haspel33 het volgende:
Zlatan wisselt genialiteit al veel te lang af met trieste momenten
Misschien een beetje, al zie ik het tegenwoordig nog maar zelden bij Dennis. Het echte verschil zit hem in dat Zlatan geniale momenten, en Dennis geniale wedstrijden afwisselt met die streken. Met zijn teaminbreng en speloverzicht mag ie nog niet eens Dennis aanraken. Die laat het hele team beter voetballen, Zlatan voetbalt zijn eigen (soms geniale) partij.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Hij lijkt wat dat betreft behoorlijk op Dennis 'the menace' Bergstamp.
Dat deed Dennis ook niet toe-ie Zlatan's leeftijd had ...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:35 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Misschien een beetje, al zie ik het tegenwoordig nog maar zelden bij Dennis. Het echte verschil zit hem in dat Zlatan geniale momenten, en Dennis geniale wedstrijden afwisselt met die streken. Met zijn teaminbreng en speloverzicht mag ie nog niet eens Dennis aanraken. Die laat het hele team beter voetballen, Zlatan voetbalt zijn eigen (soms geniale) partij.
Ik vraag mij af of dit soort acties niet eerder tegen hem werkt bij een transfer.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:39 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij was Zlatan gisteren bezig om een transfer af te dwingen naar een andere club
quote:**Rafael van der Vaart wil een gesprek
met Zlatan Ibrahimovic naar aanleiding
van het gedrag van de Zweed tijdens het
oefenduel met Oranje.
De aanvaller schopte zijn ploeggenoot
bij Ajax vroeg in de eerste helft uit
de wedstrijd."Zoiets kan per ongeluk
gebeuren,maar dat gevoel heb ik niet",
aldus Van der Vaart die zijn enkel in
het ziekenhuis moet laten onderzoeken.
Behalve de trap op de enkel van Van der
Vaart,maakte Ibrahimovic zich schuldig
aan een elleboogstoot in het gelaat van
Van Bronckhorst en trapte hij Ajacied
Heitinga in de rug.Ajax-trainer Ronald
Koeman reageert pas op het incident als
hij met beide spelers heeft gesproken
Eigenlijk te gek voor woorden dat v.d. Vaart schijnbaar zelf contact moet zoeken met Zlatan om het uit te praten terwijl toch echt Zlatan de eerste stap zou moeten zetten. Zlatan had gisteren weer een mindere dag als het gaat om zijn gedrag, zie de punten die in het bericht van Tony staan en daarbij vermeldend dat Zlatan ook een mondelinge aanvaring had met Hofland.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Amen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:00 schreef Chadi het volgende:
Dennis is geniaal zelfs als hij slecht speelt.
quote:Donderdag 19 augustus - Trabelsi geen optie meer voor Arsenal
(Verslaggever DVD, Londen, 12.58u GMT+01.00, Skysports)
Volgens Skysports heeft coach Arsene Wenger van Arsenal geen interesse meer in een eventuele overname van Ajacied Hatem Trabelsi. 'Wij gaan in ieder geval geen pogingen meer doen om de Tunesier in te lijven', aldus Wenger. Wel zijn de Gunners nog opzoek naar een verdediger, dus in dit geval zal dat een andere moeten worden voordat de transfermarkt sluit.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:12 schreef jpzegthallo het volgende:
Gaat Trabelsi nog spelen zo denken jullie?
AS Roma heeft interesse.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:39 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij was Zlatan gisteren bezig om een transfer af te dwingen naar een andere club
Tja, beetje zielig ook van VdV.. Zoek zelf Zlatan even op en praat het onder 4 ogen even uit met elkaar.. Of scheld elkaar verrot, maar houd het intern.. Zoiets moet je niet via de pers spelen, dat is niet chique. Wat dat betreft doet Heitinga het een stuk volwassener..quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk te gek voor woorden dat v.d. Vaart schijnbaar zelf contact moet zoeken met Zlatan om het uit te praten terwijl toch echt Zlatan de eerste stap zou moeten zetten. Zlatan had gisteren weer een mindere dag als het gaat om zijn gedrag, zie de punten die in het bericht van Tony staan en daarbij vermeldend dat Zlatan ook een mondelinge aanvaring had met Hofland.
Tsja, en de sfeer binnen Ajax is op dit moment niet geweldig en laten we hopen dat Koeman en co hier snel verandering in kan brengen.
Ja, maar Heitinga houd er geen blessure aan overquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:51 schreef Dentist het volgende:
[..]
Tja, beetje zielig ook van VdV.. Zoek zelf Zlatan even op en praat het onder 4 ogen even uit met elkaar.. Of scheld elkaar verrot, maar houd het intern.. Zoiets moet je niet via de pers spelen, dat is niet chique. Wat dat betreft doet Heitinga het een stuk volwassener..
En ik denk ook dat het gedrag van Zlatan waarschijnlijk te maken heeft met een transfer naar een andere club.. Als je jezelf maar onmogelijk genoeg maakt, verdwijn je vanzelf nog voordat er Europees gespeeld wordt..
Jah okay daar valt ook wel wat voor te zeggenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:51 schreef Dentist het volgende:
[..]
Tja, beetje zielig ook van VdV.. Zoek zelf Zlatan even op en praat het onder 4 ogen even uit met elkaar.. Of scheld elkaar verrot, maar houd het intern.. Zoiets moet je niet via de pers spelen, dat is niet chique. Wat dat betreft doet Heitinga het een stuk volwassener..
En ik denk ook dat het gedrag van Zlatan waarschijnlijk te maken heeft met een transfer naar een andere club.. Als je jezelf maar onmogelijk genoeg maakt, verdwijn je vanzelf nog voordat er Europees gespeeld wordt..
die is bijna volquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:30 schreef golfer het volgende:
Zullen we de discussie over Zlatan verder voeren in dit topic:
Het grote Zlatan Ibrahimovic topic, deel 3 en het hier weer over andere Ajax-zaken hebben?
Voor hetzelfde geld.. Maarja, dat is dus niet zo en tevens, dat verandert niets aan het feit dat hij dat gewoon lekker met Zlatan zelf moet regelen.. Sterker nog, ik vind misschien zelfs wel dat hij naar buiten toe zijn collega bij Ajax (waar VdV aanvoerder is) in bescherming had moeten nemen, om het vervolgens intern uit te vechten. Dan had hij pas grote klasse getoond, wat ie nou deed kan iedere verongelijkte vedette..quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:09 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ja, maar Heitinga houd er geen blessure aan over
Voorhetzelfde geld had VDV 2 maanden eruit gelegen...
Hij heeft al een niet zo fantastische seizoen achter de rug, zoiets ak nhij er niet bij hebben, geen wonder dat hij kwaad is
Maar dat gebeurt hier niet, want Koeman is bij lange na geen toptrainer.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:34 schreef Speerik het volgende:
Inderdaad. Wat een "topcoach" nu zou doen is een gemeenschappelijke vijand creeren waardoor er eensgezindheid enzo in de selectie zou komen, deed Michels ook altijd (de pers) zegt men. Iemand een idee?
Ja en zondag is hij weer helemaal top aangezien we die gasten uit Breda met 5-0 van de mat spelen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt hier niet, want Koeman is bij lange na geen toptrainer.
ik voorspel dezelfde uitslag als vorig jaarquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef gras het volgende:
[..]
Ja en zondag is hij weer helemaal top aangezien we die gasten uit Breda met 5-0 van de mat spelen.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef Potter het volgende:
Zlatan helpt Feyenoord een handje door 2 spelers bijna kapot te trappen.
Goh je nam het serieus.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef gras het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Ja, ik denk ook dat Ajax de titel gaat prolongeren.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
ik voorspel dezelfde uitslag als vorig jaar
Ach ja, het eerste goud voor PSV dit jaar is reeds binnenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:57 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat Ajax de titel gaat prolongeren.
Namelijk?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach ja, het eerste goud voor PSV dit jaar is reeds binnen
Nee, eigenlijk heb ik Koeman nooit een goede trainer gevondenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef gras het volgende:
[..]
Ja en zondag is hij weer helemaal top aangezien we die gasten uit Breda met 5-0 van de mat spelen.
VDHquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:59 schreef gras het volgende:
[..]
Namelijk?
Jouw seizoen kan zeker niet meer stuk.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
VDH
Ik ook niet, maar ik snap al dat negatieve en pessimischte gedoe allemaal niet. Ik voorspel dan ook minimaal een kwartfinale-plek voor Ajax in de CL.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk heb ik Koeman nooit een goede trainer gevonden.
Over die kwartfinale-plek..... Dat hangt natuurlijk helemaal van de poule af he, vergeet niet dat je nu gewoon bij 3 topclubs in de poule kunt komen, omdat Real Madrid, Juventus etc. zich via de voorronde plaatsenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:04 schreef gras het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik snap al dat negatieve en pessimischte gedoe allemaal niet. Ik voorspel dan ook minimaal een kwartfinale-plek voor Ajax in de CL.
Wij komen in pot 3, jullie in 4?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Over die kwartfinale-plek..... Dat hangt natuurlijk helemaal van de poule af he, vergeet niet dat je nu gewoon bij 3 topclubs in de poule kunt komen, omdat Real Madrid, Juventus etc. zich via de voorronde plaatsen
Ook in 3 geloof ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wij komen in pot 3, jullie in 4?
is dat al bekend danquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ook in 3 geloof ik.
Dat gaat gewoon volgens de UEFA coefficient geloof ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
is dat al bekend dan
Kunnen PSV en Ajax bij elkaar in de pot komen dan? Nee toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon volgens de UEFA coefficient geloof ik.
Dus ManU en Juve komen dan ook weer gewoon in pot 1.
Tuurlijk wel. Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kunnen PSV en Ajax bij elkaar in de pot komen dan? Nee toch?
Jawel, het is zelfs extra makkelijk voor de UEFA, dan hoeven ze geen lotingtrucjes uit te halen om PSV niet bij ajax in de poule te krijgenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel bij elkaar in de pot maar niet in de poule dacht ikquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
oh zo, nee ik was ff in de war, ik dacht dat de pot hetzelfde was als de poule maar dit is natuurlijk gewoon de pot van het lotenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Waarom zou dat niet kunnen?
Precies. Clubs uit hetzelfde land kunnen niet bij elkaar in de poule, en er wordt rekening mee gehouden dat ze ook niet tegelijk moeten spelen ivm het uitzenden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wel bij elkaar in de pot maar niet in de poule dacht ik
Hij sprak gisteren niet als Ajacied, maar als geblesseerd speler van het Nederlands elftal......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
En het staat er ook los van wat Van de Vaart wederom weer in de media roept. Hou dat soort dingen nou eens binnenkamers, en dat stelt me van de aanvoerder van Ajax ernstig teleur.
Zeur dan ook niet over teamgenoten neerschoppenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij sprak gisteren niet als Ajacied, maar als geblesseerd speler van het Nederlands elftal......
Laten we er van uitgaan dat ie het niet met opzet deed, dan kun je toch op z'n minst zeggen dat er iets mis is met zijn motoriek, want 1 keer kan gebeuren, maar 3 keer + 2 keer schelden + 1 keer bijna op Sneijder??????quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:47 schreef methodmich het volgende:
Begrijp me goed, die elleboog van Zlatan keur ik af. Maar die actie met van der Vaart was gewoon geen opzet. Zlatan kon niet eens zien dat vdV achter hem aan kwam. Rafael is niet fit, dan loop je zeker dit soort blessures sneller op. Dat moet Rafael zich aantrekken en daar moet ie wat aan doen.
Misschien probeert Zlatan hem wel scherp te krijgen op deze manier!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:09 schreef tong80 het volgende:
Ach nu heeft van der Vaart een goed excuus voor z'n belabberde spel.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:50 schreef methodmich het volgende:
Van der Vaart moet niet zo janken, echt. Die moet eens fit zijn, dan raak je niet telkens geblesseerd.
goed initiatiefquote:19 augustus 2004: "Ons Boek 2004": De details
Komende zondag zal "Ons Boek 2004" in de verkoop gaan. Bij deze de details omtrent "Ons Boek 2004":
- De verkoop begint om 11:30 uur.
- De verkoop zal plaatsvinden op één plek: tussen het supportershome en het trainingsveld aan de zijde van station Strandvliet. Bij regen zal de verkoop eventueel in het supportershome plaatsvinden aan de rechterzijde van de snackbar.
- Voorinschrijvers staan op een lijst en kunnen het boek afhalen bij de verkoopplek. Laat de verkopers wel even weten dat je op de lijst staat.
- "Ons Boek 2004" kost 15 euro.
Ervaring?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
Een typische "dikkerdjes"-blessure. Zie je ook veel in bierteams.
Maar dat hou je dan wel binnenskamers...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:04 schreef Chadi het volgende:
VDV heeft gelijk . Als je je medespeler van het veld afschopt bewust of onbewust dan ga je kijken wat er is.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:05 schreef Marihuanas het volgende:
Ajax jullie zijn de zwakste schakel, tot ziens en veel plezier in de GG/toto divisie!
Wat liefquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:05 schreef Marihuanas het volgende:
Ajax jullie zijn de zwakste schakel, tot ziens en veel plezier in de GG/toto divisie!
Ja, meestal wensen feyenoorders ons helemaal geen plezier.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat lief
En ze zwaaien ons zelfs uit!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, meestal wensen feyenoorders ons helemaal geen plezier.
En hij wil ons terugquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
En ze zwaaien ons zelfs uit!
Maar wel liefquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
altijd leuk om te zien hoe newbees denken het wiel uit te vinden
Niet persoonlijk, maar wel met teamgenoten van vroeger.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ervaring?![]()
zijn jullie van Zlatan afquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
AS Roma heeft interesse.
15 miljoen zou Ajax vragen.
Dies leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:05 schreef Marihuanas het volgende:
Zullen zo wel ineens binnenkomen wandelen in de ArenA. Gelijk een nieuwsbericht met nieuwe aankopen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:55 schreef methodmich het volgende:
Hoe zit het met Rosales en Zitouni?
quote:‘Er is een steek los aan Zlatan’
Door Marcel van der Kraan
Donderdag 19 augustus 2004 - STOCKHOLM – De Ajax-spelers binnen het Nederlands elftal zijn woedend op Zlatan Ibrahimovic en zullen vandaag bij terugkeer in Amsterdam duidelijk maken dat de Zweed niet normaal meer functioneert.
Rafael van der Vaart zei gisteravond na afloop dat er ‘een steek los is’ bij zijn ploeggenoot, die hem in Stockholm al na vier minuten uit de wedstrijd schopte.
De andere spelers van Oranje waren overigens net zo woest op Ibrahimovic. De spits van Zweden ging als een beest tekeer in de vriendschappelijke interland. Waarvoor dat nodig was? Niemand wist het. Met onbezonnen acties takelde Ibrahimovic de ene na de andere Oranje-speler toe.
Al in de eerste helft kwam hij met een gestrekt been in op de enkel van Rafael van der Vaart, die daarop meteen de strijd moest staken. Vervolgens deelde de lange Zweed een elleboog uit bij Giovanni van Bronckhorst, waarvoor hij direct rood had moeten krijgen. Na rust vergreep Ibrahimovic zich nog een keer aan John Heitinga, die hij met de hak van zijn schoen aan de zijlijn in de rug trapte.
Bij die laatste actie vroeg Giovanni van Bronckhorst aan de grensrechter of hij soms naar het dak van het stadion had staan kijken. De assistent-scheidsrechter stond er bovenop, maar deed alsof zijn neus bloedde.
Van der Vaart, die inmiddels met een dikke enkel uit de kleedkamer was teruggekeerd, was stomverbaasd. „Natrappen bij je eigen ploeggenoten doe je toch niet? Het was onvoorstelbaar wat hij allemaal deed. Ik ben zelf uitgeschakeld nu voor de wedstrijd van Ajax. Nee, ik speel echt niet. Zlatan kwam gewoon met een gestrekt been door op mijn enkel. Zoiets doe je alleen met opzet.“
Had Van der Vaart zelf al iets gemeens gedaan bij Ibrahimovic of was er sprake van een sluimerend conflict binnen de Ajax-gelederen? Van der Vaart: „Ik had pas twee keer de bal gehad in de wedstrijd. Ik was nog niet bij hem in de buurt geweest. Ik voelde meteen dat ik na die charge niet meer kon staan. Ik riep meteen naar de bank dat ze me moesten wisselen.“
Volgende
De Amsterdammer kookte na afloop nog van woede. „Vind je het gek? Na mij ging hij gewoon op zoek naar de volgende spelers. Alleen Nigel de Jong liet hij met rust, omdat hij met hem bij Ajax een beetje optrekt.“
Diep in de tweede helft besloot Edgar Davids in te grijpen. De aanvoerder van Oranje riep Ibrahimovic verbaal tot de orde. Daarvoor had Kevin Hofland fysiek ook al ingegrepen. Maar de woorden van Davids werkten bij Ibrahimovic als een rode lap op een stier. Toen de Zweed even later de gelijkmaker binnenschoot, gaf hij Davids minutenlang de volle laag. Zelfs bij de aftrap van Nederland stond hij in de middencirkel nog te schelden op Davids.
Ronald Koeman mag vandaag bij Ajax de brokstukken oprapen en trachten een breuk tussen zijn spits en zijn ploeggenoten te lijmen.
Van der Vaart: „Ik begrijp het allemaal niet. We hebben het al moeilijk bij Ajax. Nu ben ik uitgeschakeld en je doet elkaar zulke dingen aan in het veld...“
precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:00 schreef VoreG het volgende:
...
Ik hoop niet dat dit ten koste van de resultaten gaat. En ik ben zeer benieuwd hoe het team reageert als Zlatan tegen NAC scoort.
Zlatan scoort nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:00 schreef VoreG het volgende:
...
Ik hoop niet dat dit ten koste van de resultaten gaat. En ik ben zeer benieuwd hoe het team reageert als Zlatan tegen NAC scoort.
Zolang het goed gaat wel ja. Maar als we even 2 wedstrijden mochten verliezen, krijgt Koeman het moeilijk met die groep.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:44 schreef Dizzee het volgende:
ach, zolang ze 3 punten blijven pakken is er niets aan de hand.
en zodra we weer landskampioen worden is er voor koeman ook niets aan de hand.
Kan je daar een link voor geven of die opmerkingen citeren?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:35 schreef Suijk het volgende:
Toch zit het allemaal niet echt lekker bij Ajax. Gisteren in een Belgische krant een groot interview met Sonck gelezen, waarin ook wat rake opmerkingen staan over de sfeer bij Ajax.
Ik zoek even. Het was de krant Het Laatste Nieuws, een interview met Sonck dat begon over de situatie dat ie op de bank zat bij de Rode Duivels, maar waar Ajax ook een aantal maal in genoemd werd, dat ie zo blij was om bij de Belgische selectie te zitten omdat het bij Ajax allemaal zo serieus was, dat er veel ego's rondlopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan je daar een link voor geven of die opmerkingen citeren?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:
Sonck kan het niveau niet aan en dan is trainen nooit leuk. Bij de Duivels is ie de man, dus ja, dan lacht ie wel.
Nounou niet overdrijven he. Als een speler zich misdraagt tegen zijn medespelers is het niet dat het niet lekker gaat bij Ajax. Beetje overdreven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Het zit momenteel gewoon niet lekker bij Ajax. Dat is kraakhelder hoor.
Okee, maar dan nog, bij jongens die op hun tenen lopen merk je dat als eerste.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Het zit momenteel gewoon niet lekker bij Ajax. Dat is kraakhelder hoor.
Dus lopen Zlatan, Van der Vaart en Heitinga ook op hun tenen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, maar dan nog, bij jongens die op hun tenen lopen merk je dat als eerste.
een kleine zege met veel moeitem, winst mede door boukhariquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:55 schreef The_Hives het volgende:
Wat wordt de uitslag tegen het altijd gevaarlijke NAC morgen?
0-1.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:55 schreef The_Hives het volgende:
Wat wordt de uitslag tegen het altijd gevaarlijke NAC morgen?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:05 schreef keeper het volgende:
[..]
0-1.
Bravoure kwijtgeraakt ofzo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:05 schreef keeper het volgende:
0-1.
Maar nu hebben wij Boukhariquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:58 schreef mitt het volgende:
Ajax heeft altijd moeite met NAC
Ik mis een beetje het Ajax gevoel. Niet dat ik opeens in een feyenoord-shirt door de kamer loopquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:10 schreef The_Hives het volgende:
waarom denk je dat we verliezen keeper?
dat onoverwinnelijke gevoel is er natuurlijk een tijd al niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:16 schreef keeper het volgende:
[..]
Ik mis een beetje het Ajax gevoel. Niet dat ik opeens in een feyenoord-shirt door de kamer loop. Maar gewoon, dat onoverwinnelijke gevoel. In ieder geval tegen NAC. Ik heb het niet.
Iedereen roept dat Ajax dit seizoen kampioen wordt, dat feyenoord en psv nog een lange inhaalslag te maken hebben. Maar dan zie ik feyenoord fris spelen tegen (dat dan wel) De Graafschap en psv schiet er in twee duels tien doelpunten in, terwijl ze hun topscorer kwijt zijn geraakt. En wat doet Ajax? Kutten tegen Utrecht en Twente.
Dat stemt me weinig gerust.
Wiequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV gezien![]()
Bij PSV zal dat nog wel komen, al is het niet zo erg als sommigen gevreesd danwel gehoopt hebben, Feyenoord zit als team goed in elkaar. Als Sneijder, Zlatan en VdV niet als BV'tjes gaan functioneren dan kan het een spannende titelstrijd worden, anders is dit het jaar dat de titel in dit decenium naar Rotterdam gaatquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:33 schreef The_Hives het volgende:
zullen we nog genoeg punten morsen, maar laat die ander 2 maar hosanna roepen. Die krijgen hun terugslag nog wel.
zou morgen ook gaan. maar ik voel me echt ziek nu.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:10 schreef Againzender het volgende:
Ik ga ook voor winst morgen, en eindelijk weer naar een wedstrijd. De zomer is dan echt afgelopen
En toch ga jij ook al uit van een tegendoelpuntquote:Op zondag 22 augustus 2004 10:20 schreef Dizzee het volgende:
gewoon geconcentreed blijven spelen en het word vandaag 3,4 misschien 5 -1
IK heb er zin anquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:10 schreef Againzender het volgende:
Ik ga ook voor winst morgen, en eindelijk weer naar een wedstrijd. De zomer is dan echt afgelopen
De kans dat de zon zich laat zien is niet zo groot vanmiddagquote:Op zondag 22 augustus 2004 10:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
IK heb er zin an
Eerst ff een boekie kopen, biertje drinken in het zonnetje en dan een overwinning. Wat wil je nog meer
quote:Op zondag 22 augustus 2004 10:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De kans dat de zon zich laat zien is niet zo groot vanmiddag
ik ben benieuwd of het Gullit effect zo lang aanhoudt. Maar het zal, mede door CL, een spannend seizoen wordenquote:Op zondag 22 augustus 2004 02:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Bij PSV zal dat nog wel komen, al is het niet zo erg als sommigen gevreesd danwel gehoopt hebben, Feyenoord zit als team goed in elkaar. Als Sneijder, Zlatan en VdV niet als BV'tjes gaan functioneren dan kan het een spannende titelstrijd worden, anders is dit het jaar dat de titel in dit decenium naar Rotterdam gaat
Hoezo? Doordat ajax in de eerste ronde er uit wordt gemikt kunnen ze zich geheel op de competitie gaan storten?quote:Op zondag 22 augustus 2004 10:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Maar het zal, mede door CL, een spannend seizoen worden
Ik dacht dat dit in het contract behoort te staan, als Ajax een speler uitleent en er staat in het contract dat die niet mag spelen tegen Ajax, dan zal hij niet spelenquote:Op zondag 22 augustus 2004 12:50 schreef Dentist het volgende:
Overigens zat ik gisteravond naar MotD te kijken en toen hoorde ik voor het eerst dat de FA de regel heeft dat je niet kan spelen tegen de club die je salaris betaalt.
Hoe zijn de regels van de KNVB wat betreft dit punt? Zou dit misschien veranderd moeten worden, dan had Ajax vorig jaar gewoon wat meer punten uit Breda meegenomen
Dat is in Nederland zeker niet het geval en ook in Engeland is het zo dat dit ook in het contract opgenomen moet worden. Forsell speelde vorig seizoen bijvoorbeeld niet slecht tegen Chelsea.quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:50 schreef Dentist het volgende:
Overigens zat ik gisteravond naar MotD te kijken en toen hoorde ik voor het eerst dat de FA de regel heeft dat je niet kan spelen tegen de club die je salaris betaalt.
Hoe zijn de regels van de KNVB wat betreft dit punt? Zou dit misschien veranderd moeten worden, dan had Ajax vorig jaar gewoon wat meer punten uit Breda meegenomen
Mitea is geblesseerdquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:49 schreef Dentist het volgende:
Zie liever Mitea spelen ipv de Mul..
True, maar in z'n algemeenheid zeg maar.. Waarom zit ie trouwens op de bank als ie geblesseerd is?quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mitea is geblesseerd
Goed nieuws dat DE bank het contract heeft verlengd.quote:Ajax zeer blij met verlengd contract ABN AMRO
Voorzitter John Jaakke sprak namens heel Ajax toen hij op de persconferentie aangaande contractverlening van ABN AMRO duidelijk maakte dat iedereen zeer positief is met het verlengen van het contract van de hoofdsponsor. ,,Hier spreekt veel vertrouwen uit."
Ajax.nl
Ben benieuwd straks het te zien bij Studio Sport.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:20 schreef Chadi het volgende:
Doelpunt van Zlatan is ongelooflijk Lijkt op die van Romario dat ie iedereen uitspeelde alleen is deze mooier.
Het zou eigenlijk gewoon standaard Utrecht moeten zijn. Of Vitesse. Zijn na Feyenoord, PSV en Ajax de grootste clubs.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
Utrecht, Roda of Vitesse. Lijken me de sterksten. AZ zit in jaar 3 onder Co, standaard minder dus. Heerenveen te wisselvallig, Willem II heeft goed materiaal maar doet het slecht, Twente is te jong, NEC heeft geen goede verdediging.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:42 schreef methodmich het volgende:
Overigens, NAC kan dan slecht zijn geweest, 6-2 tegen NAC is wel al weer jaren geleden. Toch de traditionele angstgegner, met Roda Utrecht samen.
Vrij weinig meer aan toe te voegen.. Als t mislukt is t belachelijk.. Als t wel lukt is t absoluut een van de kanshebbers voor doelpunt van het jaar zoals al eerder gezegd is.. Prachtig al die lachende koppies van de spelers ook en dan vd Vaart superchagrijnig op de tribunequote:Op zondag 22 augustus 2004 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
godverdetering, wat een prachtige goal zeg![]()
![]()
inderdaad, kan ik die tenminste oefenen op straatquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:47 schreef jimjim1983 het volgende:
wanneer komen de geanimeerde gifjes van deze goal?
Cultheld over 5 jaar bij Ajax!quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
inderdaad, kan ik die tenminste oefenen op straatHeb die chippen.gif van Wilhelmsson nu onder de knie
![]()
Doe maar nietquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Cultheld over 5 jaar bij Ajax!
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Cultheld over 5 jaar bij Ajax!
toen ik terugkwam van vakantie moest ik 5 uur op het vliegveld van Singapore wachten, raakte ik in gesprek met een of andere engelse gast die helemaal gek was van Kinkladzequote:Op zondag 22 augustus 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Maar acties uit stilstand, dat deed Kinkladze ook altijd...
Yup.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Rafael uit de basis is ook een zegen!
Nu alleen nog de Mul beter laten worden en we zijn gewoon weer kampioen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:59 schreef keeper het volgende:
[..]
Yup.
Sneijder doet het goed. Alleen Pienaar mist nog vorm.
Ik heb net wel een mooie gemaakt, maar kreeg hem niet onder de 250 Kb (vooral vanwege de lengte denk ik). Dus heb ik hem niet opgeslagen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:47 schreef jimjim1983 het volgende:
wanneer komen de geanimeerde gifjes van deze goal?
20.15?quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:00 schreef S-Two het volgende:
jullie maken mij nieuwsgierig naar de goal van Zlatan (moet nu helaas tot 20.15 wachten)
Ik denk dat hij dat in de CL ook eerder doet, maar tegen dit NAC kun je alle negatieve publiciteit van je af spelen, slim gedaanquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:02 schreef Haspel33 het volgende:
Hij moet die bal gewoon afgeven. Straks in de CL is ie met dergelijke streken al 20 keer de bal kwijt.
Al blijven circusgoals altijd leuk om te zien.
http://www.cybercomm.nl/~twi/zlatan-5-1.avi (divx)quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:00 schreef S-Two het volgende:
jullie maken mij nieuwsgierig naar de goal van Zlatan (moet nu helaas tot 20.15 wachten)
Vond ze beiden niet denderend, net als Boukhari overigens.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:04 schreef Haspel33 het volgende:
En de Ridder speelde in dat kwartier weer beter dan de Mul in 75 minuten. Zijn voorzetten komen tenminste aan.
De Mul kwam er wel langs soms, maar heeft geen overzicht meer voor de voorzet in al zijn moeite om zijn man uit te spelen. Heeft de Ridder wel. Hij werd in dat kwartier niet echt veel betrokken in het spel, maar die paar keer was wel weer meteen redelijk goed.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:09 schreef twi het volgende:
[..]
Vond ze beiden niet denderend, net als Boukhari overigens.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:55 schreef JaWi het volgende:
Hoi, ik leef nog
Tijdje terug.
*benieuwd is naar goal, moest werken
Bron VI.nlquote:Ajax verlengt contract met ABN Amro
22/8/2004 18:30
De naam van ABN Amro is nog tot en met de zomer van 2011 te zien op de shirts van Ajax. De Amsterdamse club en de bank verlengden het contract, dat medio 2005 zou aflopen.
ABN Amro is al vanaf 1989 hoofdsponsor van Ajax. 'Samen met ABN AMRO heeft Ajax al veel hoogtepunten meegemaakt en wij gaan ervan uit dat, mede dankzij ABN AMRO, er nog vele volgen', klonk algemeen directeur Arie van Eijden zeer tevreden.
dat os zeker een lekkere goalquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:08 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.cybercomm.nl/~twi/zlatan-5-1.avi (divx)
http://www.cybercomm.nl/~twi/zlatan-5-1.mpg (mpeg)
Ik houd het er op dat hij gewoon graag zelf had willen spelen. Hij ziet dat het zonder hem niet slechter loopt, en daar zal hij wel van balen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Waarom kijkt VdV zo extreem zuinig na zo'n goal, zoveel rancune kan hij toch ook weer niet hebben?
Je hoeft ook niet als een bezetene gaan juichen, maar een glimlach en wat klappen is toch niet te veel gevraagd? Je kan best balen dat je er niet bij bent, maar toon dan iig respect voor je ploeggenoten, zker als je het zelf ook eistquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:50 schreef twi het volgende:
Ik vond het eigenlijk ook gewoon triest. Maar volgens mij wordt het best overdreven, volgens mij juicht 'ie gewoon niet zoals op 't veld, als 'ie op de tribune zit. Komt wel weer lekker uit natuurlijk, dat ze met die camera inzoomen op van der Vaart.
Maargoed, zolang Sneijder speelt, speelt Ajax goed, dat "zonder van der Vaart zijn we beter" is ook overdreven. 't Is meer een kwestie van of Sneijder wel of niet speelt.
Misschien ook wel gewoon omdat Sneijder daarvoor had gescoord en verder goed speelde.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Waarom kijkt VdV zo extreem zuinig na zo'n goal, zoveel rancune kan hij toch ook weer niet hebben?
Dat sloeg echt nergens op inderdaad, dat uitfluiten.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:01 schreef superjoden het volgende:
ook treurig dat zlatan bij opkomst en eerste balcontact uitgefloten werd en dat diezelfde mensen een orgasme kregen na die mooie 5-1.
Die zijn wel héél lyrisch over het doelpunt. Een heel mooi doelpunt was het, maar hoe zij het beschrijven..quote:Zlatan Ibrahimovic heeft met een weergaloos doelpunt tegen NAC Breda (6-2) in de eredivisie een punt gezet achter een bewogen week. Het gaat te ver om de Zweed te vergelijken met Diego Maradona, maar zijn doelpunt kwam qua schoonheid dicht in de buurt van de goal van de Argentijn op het WK van 1986.
Ibrahimovic begon in de 76ste aan een actie waar maar geen einde aan leek te komen. Al kappend, draaiend en dollend kroop hij het vijandelijke strafschopgebied in. De spartelende NAC-verdedigers vielen een voor een voor zijn schijnbewegingen en de ontketende Ajacied bekroonde zijn ongekende solo met een rake schuiver langs NAC-keeper Davy Schollen. Een van de mooiste doelpunten ooit in de eredivisie was een feit. Ibrahimovic was dol van blijdschap met zijn wereldgoal. Na de interland tegen Nederland stond de Zweed nog zwaar onder vuur wegens het blesseren van Rafael van der Vaart, die daardoor ontbrak tegen NAC, en andere uitbarstingen. Vrijdag tekenden de Ajacieden echter de vrede in een groepsgesprek en de spits liet tegen NAC gelukkig weer zijn voeten spreken.
Hij was mooiquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:28 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind het wel wat meer dan een heel mooi doelpunt, het was een uber-prachtig doelpunt!
Diep triest ja: zulke jankerts zaten vanmiddag dus bij mij in het vakquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:01 schreef superjoden het volgende:
ook treurig dat zlatan bij opkomst en eerste balcontact uitgefloten werd en dat diezelfde mensen een orgasme kregen na die mooie 5-1.
He, jij zit ook in 414?quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Diep triest ja: zulke jankerts zaten vanmiddag dus bij mij in het vak
Het was in het hele stadion diep triest met dat gefluit kennelijk. Ik vond de hele sfeer ook niet best.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:51 schreef aldostuta het volgende:
411
Idd. in het begin, bij het omroepen, floot volgens mij meer dan de helft van het stadion. Na de 1-0 werd het al minder. Na de vijfde goal was het ineens stilquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het was in het hele stadion diep triest met dat gefluit kennelijk. Ik vond de hele sfeer ook niet best.
Volgens mij stonden er nog veel mensen op de camping, want echt druk was het niet.
En NAC had ook wel erg weinig supporters meegenomen. Normaal zijn ze met veel meer
Nee, heb hem pas vier keer ontmoetquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:41 schreef okee6 het volgende:
Kent een van jullie Zlatan
Ik neem dat getal al lang niet meer serieus. Volgens mij rekenen ze hun seizoenskaarten altijd mee in die cijfers. Dus als alle seizoenkaarthouders thuisblijven, zitten er alsnog 42.000 mensen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:00 schreef superjoden het volgende:
46000 mensen zouden er aanwezig zijn geweest...maar er waren wel erg veel lege plekken dus dat zal wel niet kloppen..
Joep is tegen alles en iedereen irritant, met afstand de slechtste verslaggever van Studio Sportquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:44 schreef The_Coach het volgende:
Wat een lul van een interviewer bij de Nos, die zal zulke vragen nooit stelllen aan een Davids of een Keane als die hebben lopen tacklen etc in een wedstrijd.
Tevens zorgen dit soort gasten er ook voor dat dat soort spelers nog eerder worden weggepraat naar het buitenland.
Misschien kan die solliciteren bij SBS 6 is die wat beter op zijn plaats.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Joep is tegen alles en iedereen irritant, met afstand de slechtste verslaggever van Studio Sport
Joep Schreuder is voor Joep Schreuder, die stelt alleen vragen ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Daar is voor niemand van welke club dan ook enige eer aan te behalen. De tijd hadden ze ook kunnen besparen om de series van de 100 meter sprint live te kunnen laten zien...quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:07 schreef tong80 het volgende:
Als het een Feijenoorder was geweest en hij zou zo worden benaderd zou je ze moeten horen janken over de Ajax kliek bij de NOS. Wij Ajacieden staan daar boven en genieten van onze wereldspits.
geweldig zou ik het niet willen noemen, beschamend is een betere omschrijving. Zlatan had verstandig moeten zijn en weglopen, hier kreeg je last van plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 22 augustus 2004 21:19 schreef JaWi het volgende:
Geweldig interview. Wat een figuur is het ook
de supporters die Zlatan uitfluiten zijn zowiezo alquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:35 schreef Spideyman het volgende:
Daarom vind ik de supporters die vandaag Zlatan hebben uitgefloten en VDV die duidelijk gemengde gevoelens had bij de goal van Zlatan niks te verwijten. In feite weten zij wel beter.
Gezien het gezicht van VdV na het wonderschone doelpunt van Zlatan is het nog lang niet okay tussen die twee, ook al beweren beide heren dat alles weer koek en ei is. Ik vind het triest dat je voor de camera met een brede smile loopt te verkondigen dat alles weer goed is en dat je vervolgens bij het doelpunt van Zlatan met een emotieloos gezicht zit te kijken, beetje jammer VdV.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:31 schreef Duiveltja het volgende:
vd Vaart moet zijn bek houden en gewoon gaan voetballen. Ik vind dat hij steeds irritanter word.
zelfs in 410 floten er een paarquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:51 schreef aldostuta het volgende:
411
alleen na dat doelpunt. Verder was het stil.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:57 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat een fantastische sfeer was erin het stadion na het prachtige doelpunt van onze Zlatan!
Iedereen helemaal uit zn dak, machtig mooi om mee te maken!
Zlatan, ZLatan, Zlatan!!!!
Nee, s'avonds wordt Studio Sport toch herhaald?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Duiveltja, heb jij het interview misschien helemaal gecapped?
maar daar was het redelijk snel voorbij toch?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zelfs in 410 floten er een paar![]()
Denk niet dat Ajax hiermee door de eerste ronde komt. Als je dat twee goals vandaag weer bekijkt . Er zijn genoeg mensen achter de bal maar de mensen die gedekt moesten worden werden niet gedekt.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:21 schreef JaWi het volgende:
Met deze verdediging ga je het trouwens niet redden in de CL.
Dat klopt.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alleen na dat doelpunt. Verder was het stil.
Jammer.
Dat klopt. Neemt niet weg dat het triest isquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
maar daar was het redelijk snel voorbij toch?
ach sommige mensen lijken altijd wel te willen fluiten. Win je nu met 6-2, dan is de volgende keer 4-1 al niet goed genoeg meerquote:Bij mij hielden ze het vol tot de 5e goal
Dat is ook weer overdrevenquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:49 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat klopt.
410 heb ik misschien 2 x gehoord.
Dat is niet vreemd. Vandaag waren ze nog redelijk actiefquote:En Zuid sporadisch.
'k Win liever met 4-1 dan met 6-2quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat klopt. Neemt niet weg dat het triest is
[..]
ach sommige mensen lijken altijd wel te willen fluiten. Win je nu met 6-2, dan is de volgende keer 4-1 al niet goed genoeg meer![]()
waarom een tegendoelpuntquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
'k Win liever met 4-1 dan met 6-2
Ik bedoelde ook niet om te beweren dat het niet triest is hoor. Irriteerde me rot.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat klopt. Neemt niet weg dat het triest is
[..]
ach sommige mensen lijken altijd wel te willen fluiten. Win je nu met 6-2, dan is de volgende keer 4-1 al niet goed genoeg meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |