quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:18 schreef Tiemie het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig heeft tonnie nog een dochter!
EmJay, dat zijn guardmeisjes.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:26 schreef muurjunky het volgende:
[afbeelding]
Hockeysletjes, tevens dochters van tonnie: EmJay, wil je ons inzepen als we douchen?
EmJay, ook beter bekent als Muurjunky:
Hockeysletjes:
EmJay gaat de kleedkamer in....
to be continued, nu ff druk bezig
[edit-gatverquote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tonnie's dochter: ik moet je iets bekennen
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
EmJay, dat zijn guardmeisjes.
Hmm... ik ben geen guardmeisje, maar ik kan wel met vlaggetjes zwaaien en gooien enzo. Ik was namelijk een fluitmeisje, en toen leerde ik dat van de guardmeisjesquote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:31 schreef muurjunky het volgende:
[..]
[afbeelding]
p-etr-a: Emjay, dat zijn guardmeisjes
EmJay: He peet, ben jij er ook een?
Emjay gaat door met inzepen![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hmm... ik ben geen guardmeisje, maar ik kan wel met vlaggetjes zwaaien en gooien enzo. Ik was namelijk een fluitmeisje, en toen leerde ik dat van de guardmeisjes.
EmJay: images peet, images, en daarbij, waarom sta jij dan onder dezelfde douch en in dezelfde kleedkamer?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hmm... ik ben geen guardmeisje, maar ik kan wel met vlaggetjes zwaaien en gooien enzo. Ik was namelijk een fluitmeisje, en toen leerde ik dat van de guardmeisjes.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sharkdoggie (blokfluit docent) tegen p-etr-a: Je moet er ook niet aan zuigen maar in blazen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |