Oke hier komt Mara:
2 weken voor de bevalling. Dit is Mara haar huisje geweest voor 41 weken.
![]()
Net geboren papa moet de navelstreng nog doorknippen.
![]()
Voor alle controles net lekker droog en wat ruikt een baby (voordat ze in bad is geweest) heerlijk.
![]()
1week oud in het pakje dat oma gekocht heeft.
![]()
1maand. Niks meer badje smaen douchen is veel lekkerder!
![]()
2 maanden. Op het cb lekker in een handdoek gewikkeld. Wachten tot we mogen wegen en meten en het eerste prikje.
![]()
3 maanden. waarom hebben jullie me wakker gemaakt en ga weg met dat geflits.
![]()
4 maanden. Mama in een gekke bui. Vind dat ik alles wat ik gekregen heb 1x aan moet. Eerst heeft ze me uitgelacheen en daarna expres op een roze dekentje gelegt en een roze knuffel gegeven. Nou zie het resultaat. Verschikkelijk. En mama maar lachen. Gelukkig heb ik ook maar gelachen. (tot dat ze over tig jaar met haar vriendje komt en ik hem haar fotos laat zien. (gna gna)
![]()
5 maanden Jeutje wat is dat he een POES
![]()
6 maanen. Mara is dol op balonnen. Grote, kleine met helium maar ook de standaard balonnen. Ze speelt er erg lang mee.
![]()
7 maanden Mara na een vreselijke bv dip (keel en oor ontseking) voor het eerst weer aan de borst.
![]()
8 maanden en nu al creatief bezig zijn. Ik heb heerlijk gevingerverfd. Dat was spannend en leuk alles zat onder.
![]()
9 maanden. Spelen met het speeltje van de kat.
![]()
Vandaag. Voor het eerst weet ik hoe ik me moet voort bewegen op de grond en ga meteen op onderzoek uit.
Groetjes klein_spookje