eugh... V&A uit je AT halen?quote:Op zondag 12 september 2004 05:52 schreef Megumi het volgende:
Kan iemand even ingrijpen.
Dat kan ik helemaal niet.quote:Op zondag 12 september 2004 05:57 schreef Markster het volgende:
ah er is wel iemand![]()
Geef hem een permban plz. dit is echt onnodig en onacceptabel naar mijn idee.
kut sorry, bedacht het me netquote:Op zondag 12 september 2004 05:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet.
Ik heb maar een paar meer knopjes als een gewone user. Voor dat soort dingen heb je een FA of A nodig.
Ow, had ik al gedaanquote:Op zondag 12 september 2004 14:59 schreef Geqxon het volgende:
[TK] Geqxon's tuinverkoop < mogen hier de offtopic reacties uitgehaald worden? Alvast bedankt
Ik ben de vragende partij, dus het is handig dat ik aangeef wanneer het topic gesloten kan worden.quote:Op maandag 13 september 2004 16:13 schreef Adelante het volgende:
in 't andere topic geeft de verkopende partij aan (DiMacho) dat het topic op slot mag
maar tis jouw feestje, dus zeg het maar
Sorry was een beetje te enthausiastquote:Op maandag 13 september 2004 16:13 schreef Adelante het volgende:
in 't andere topic geeft de verkopende partij aan (DiMacho) dat het topic op slot mag
Tegen de tijd dat 't gelukt is,zijn de 2 maanden wel voorbij.quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:57 schreef APK het volgende:
Effe een vraagje, sorry als het in de FAQ staat of al vaak gevraagd is, mag je hier ook je huis voor twee maanden te huur aanbieden
Ja hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:57 schreef APK het volgende:
Effe een vraagje, sorry als het in de FAQ staat of al vaak gevraagd is, mag je hier ook je huis voor twee maanden te huur aanbieden
Lijkt me verstandigquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:58 schreef J_CDA het volgende:
Ow okDan wachten we nog even.
Okay, merci.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:31 schreef ElisaB het volgende:
Ja hoor, geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |