vraagprijs?quote:Een Magnat Rebel 400 Versterker voor de JBL speakers (Kan zo snel niet een linkje vinden is iig een 400 watt Magnat versteker die te bridgen is (1,2 of 4 kanalen)
Das een fijne radio, heb ik ook al een jaar ofzo. Geloof dat ik er destijds 379 euro voor betaald heb, nieuw, in de winkel enzo, jaartje geleden, puik apparaatquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:39 schreef dagizmo het volgende:
Wat moet je voor deze los hebben??
Een Pioneer DEH-7400MP Headunit
80,-quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik bied ik elk geval alvast 60 euro
Dat je hem hebt laten finetunen is leuk, maar kun je niet meerekenen in de prijs lijkt me.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 07:26 schreef HellRaver het volgende:
De radio heeft 449 gekost, en aangezien alles nog netjes erbij zit denk ik dat 150 Euro wel een mooie prijs is. Verder is hij met apparatuur helemaal gefinetuned wat me ook zeker 50 euro heeft gekost...........
jij nie snap?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:08 schreef realist_ik het volgende:
voor 140,- wil ik de headunit en ab wel op komen halen.
eventueel dit weekend nog.
misschien dat ik ook de kabels en wat boxen over neem...
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 07:26 schreef HellRaver het volgende:
De radio heeft 449 gekost, en aangezien alles nog netjes erbij zit denk ik dat 150 Euro wel een mooie prijs is.
Mocht je het toch nog niet geloven wil ik je ook wel de mail sturen incl headersquote:Ik heb mijn password van het forum niet, en ik kan niet bij me email vanaf hier :/
zaterdagavond kan ik pas posten
mvg
J
Bedankt voor je reactie. Ik denk er nog even over na.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:58 schreef HellRaver het volgende:
99 voor die MTX?
ik bied je 200,-quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 06:59 schreef HellRaver het volgende:
Ik heb een bod van 190 Euro wat zaterdagavond hier word bevestigd
Sorry dat ik het zo moet doen maar die jongen is er echt pas zaterdagavond weer om het bod te bevestigen......quote:bied 210 euro ;o
Dus of je bied er overheen of je geeft een bod dat ik zeg dan mag je hem gelijk hebben.......quote:Ik snap niet wat het probleem is hoor, je verkoopt iets en mensen bieden erop als iemand niet hoger wil gaan heeft ie toch gewoon pech ? Ik ga geen uiterst bod geven want dat vind ik niet eerlijk, stel ik bied 300 en hij 250 dan moet ik er 300 voor betalen terwijl ik met 255 ver genoeg zat.
morgenavond kan ik gewoon reageren op het forum, als hij zo nodig een uiterst bod wil geven dan doet ie dat toch lekker dan zeg ik wel of ik daar over heen ga.
mvg
J
klinkt niet echt positief .. daarom .. maar euhm zal ze even weer opzoekenquote:dan wil ik er misschien over nadenken
quote:Dell Axim X5 PDA
Deze set bestaat uit:
Dell Axim X5 400 mhz
Pocket PC OS 2003
64MB SDRAM Memory
48MB Intel® StrataFlashTM ROM memory
CF Slot en SD Slot
3.5 Transflective LCD QVGA display, 65K Colours
Bescherm hoes
USB Cradle + Lader
nieuw prijs zit zo rond de ¤ 400,- http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/46687
Leadtek GPS Muis
Orginele TomTom Active Houder voor in de auto (3 soorten montages mogelijk)
Oplaadsnoer voor in de auto
TOMTOM 2 (Benelux + Duitsland)
Hij is helemaal compleet met boekjes en cd's
Op de Dell zit nog garantie tot 16-09-2004
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |