leuk unix, ik mag mijzelf binnenkort ook unix administrator noemen (solaris van sun) ik ga binnenkort op cursus in Londen ervoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:43 schreef RichyRich het volgende:
wat wordt precies bedoeld met atv dagen (heb ik nooit begrepen)?
Misschien ook nog leuk om uit te breiden met vakantiedagen en reiskostenvergoeding:
1 : bedrijfstak: ICT
2 : functie: Unix-systeembeheerder
3 : leeftijd: 22
4 : aantal uren: 40
5 : atv: nee (?)
6 : 13e maand: ja
7 : bruto salaris: 2100
8 : netto salaris: ~1500
9: vakantiedagen: 26
10: reiskostenvergoeding: ja
Het netto-loon is van veel faktoren afhankelijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:16 schreef ozzyat105 het volgende:
1 : bedrijfstak: gemeentelijke overheid
2 : functie: coordinator DIV
3 : leeftijd: 26
4 : aantal uren: op papier 36, in praktijk 40
5 : atv ja of nee: ja
6 : 13e maand ja of nee: ja
7 : bruto salaris: € 2730,-
8 : netto salaris: ± € 1600,-
------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 : bedrijfstak -------------------> Kleinmetaal
2 : functie -----------------------> Servicemonteur/storingsmonteur elektrotechniek
3 : leeftijd -----------------------> 27 jaartjes
4 : aantal uren ------------------> 38 uur
5 : atv ja of nee ----------------> ja
6 : 13e maand ja of nee -------> nee
7 : bruto salaris -----------------> 2019 euo per maand
8 : netto salaris -----------------> tussen de 1400 en 1500 euro per maand
Als je deze 2 reacties eerst op het bruto loon vergelijkt en dan op het netto loon dan klopt er volgens mij iets niet![]()
denk aan reiskosten en andere onbelaste verrgoedingen.. maar ook inhoudingen die nogal verschillend kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:16 schreef ozzyat105 het volgende:
------------------------------------------------------------------------------------------------------
2 : functie -----------------------> Servicemonteur/storingsmonteur elektrotechniek
Als je deze 2 reacties eerst op het bruto loon vergelijkt en dan op het netto loon dan klopt er volgens mij iets niet![]()
ik ben storingsmonteur en als ik storingsdienst heb krijg ik daar vergoeding voor, zo ook als ik 's avonds storingen op moet lossen, dan krijg je maaltijdvergoedingen enzo, extra reisuren etc etcquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:16 schreef ozzyat105 het volgende:
Hebben jullie nog mensen nodig ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:02 schreef SeLang het volgende:
1 : bedrijfstak --> electrotechniek
2 : functie --> ehm....
3 : leeftijd --> 36
4 : aantal uren --> 40 (officieel dan)
5 : atv ja of nee --> nee
6 : 13e maand ja of nee --> nee
7 : bruto salaris --> geen idee, ik krijg alleen netto te zien
8 : netto salaris --> ¤ 6000 + gratis appartement + bonus (maar die stelt weinig voor)
Ja! (serieus).quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:30 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog mensen nodig ?
kun je geen tipje van de sluier oplichten dan? , misschien zijn er wel fokkers gekwalificeerd.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja! (serieus).
Maar die zijn bijna niet te vinden omdat je hele specifieke werkervaring moet hebben.
watvoor specifieke ervaring?quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja! (serieus).
Maar die zijn bijna niet te vinden omdat je hele specifieke werkervaring moet hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |